Apa itu Token Roti?

The Bread Token (BRD) memberikan potongan dan perkhidmatan tambahan semasa menggunakan aplikasi Dompet Bread yang popular. Roti adalah dompet cryptocurrency pertama yang menyediakan program kesetiaan dan penghargaan pelanggan. Di pasaran dompet cryptocurrency yang kompetitif, Bread telah memperoleh lebih dari 650,000 pelanggan di lebih dari 150 negara. Langkah seterusnya adalah memberi insentif kepada orang untuk terus berada di dalam ekosistem Roti.

Logo BRD

Dompet Roti

Dompet Bread adalah muat turun iOS atau Android percuma dan mudah disediakan. Tidak ada pendaftaran atau maklumat peribadi yang dikumpulkan semasa proses penyediaan. Setelah memuat turun aplikasi, anda boleh mengimport dompet Bitcoin atau membuat yang baru. Sekiranya anda membuat dompet baru, anda akan diberi kunci kertas, “senarai 12 perkataan yang boleh digunakan untuk memulihkan akses ke dompet anda sekiranya anda kehilangan atau menaik taraf telefon anda. ” Sekiranya anda memutuskan untuk menggunakan dompet yang lain, 12 perkataan itu boleh digunakan untuk menghasilkan kunci peribadi anda dan anda masih dapat memulihkan Bitcoin anda. Kunci hanya boleh diakses dari peranti anda, jadi anda tidak perlu risau Roti diretas.

Antara muka pengguna yang mudah mempunyai pilihan untuk menghantar dan menerima Bitcoin. Dalam pilihan menu, untuk negara-negara tertentu, ada kemampuan untuk membeli Bitcoin secara langsung dari aplikasi Roti.

Dompet BRD

Semasa menghantar, anda boleh memilih antara membayar yuran rangkaian ‘biasa’ atau ‘ekonomi’. Bayaran biasa harus mengesahkan transaksi anda dalam satu jam sementara biaya ekonomi harus mengesahkan transaksi anda dalam 24 jam, bergantung pada tahap lalu lintas di rangkaian Bitcoin.

Yuran Transaksi Roti

Dompet roti adalah yang kami anggap sebagai dompet panas, kerana ia disambungkan ke internet dan berguna jika anda merancang untuk sering menggunakan Bitcoin. Untuk penyimpanan Bitcoin anda dalam jangka masa panjang, lebih selamat, anda harus mempertimbangkan penyimpanan sejuk seperti Ledger Nano S.

Kebolehcapaian

Matlamat utama Roti adalah membina a bank terdesentralisasi. Sama seperti Airbnb tidak memiliki hotel dan Uber tidak memiliki kereta, Bread sebenarnya tidak menyimpan wang anda. Mereka hanya memudahkan pengiriman dan penerimaan wang anda. Syarikat ini beribu pejabat di Zurich tetapi menyediakan perkhidmatan untuk pengguna di seluruh dunia.

Roti akan bekerjasama dengan pelbagai institusi perkhidmatan kewangan untuk membolehkan “jual beli Bitcoin, deposit langsung gaji ke Bitcoin, pembayaran bil, pembelian dan penjualan token, menjejaki ROI aset crypto, dll. Roti bertujuan untuk mengurangkan ketergantungan pelanggan pada bank berasaskan fiat tradisional dan memindahkannya ke dunia perbankan yang terdesentralisasi.

Daripada mencuba dan mengatur di setiap negara dan mematuhi undang-undang, Bread hanya bekerjasama dengan mereka pihak ketiga yang ditubuhkan di pelbagai negara. “Jika anda membuka Roti di Jepang, anda akan diberi akses ke bursa dan perkhidmatan tempatan yang mematuhi undang-undang dan melayani pelanggan di Jepun. Sekiranya anda melancong ke Jerman dan membuka Roti anda di sana, anda akan melihat perkhidmatan yang tersedia untuk digunakan di wilayah itu. ”

Di negara-negara tertentu, Bread mampu menyampaikan hingga $ 20,000 Bitcoin setiap hari dan $ 50,000 sebulan. Perlu diingat bahawa walaupun ciri-ciri asas dompet BRD digunakan tanpa nama, pembelian dari pihak ketiga ini memerlukan beberapa maklumat peribadi.

Bagaimana token Roti berfungsi?

Token Bread, BRD, dilancarkan pada Disember 2017. Ia agak serupa dengan duit syiling Binance yang membolehkan bayaran transaksi lebih murah di pertukaran Binance. Token BRD akan membenarkan potongan dan perkhidmatan tambahan dalam aplikasi Roti. Contohnya, jika membeli Bitcoin melalui aplikasi dikenakan bayaran 5 dolar, pengguna mungkin diberi pilihan untuk membayar hanya 3 dolar ketika menggunakan token BRD. Cukup dengan mengadakan BRD juga akan membawa faedah pada masa akan datang.

Terdapat 88,862,718 token BRD yang ada dengan diedarkan secara kasar melalui presale dan crowdsale. 32 juta dolar diperoleh dalam penjualan ini dengan harga 900 BRD per 1 ETH.

Jualan BRD

Akan ada beberapa cara yang berbeza untuk mendapatkan baki BRD yang tersisa. Menyiarkan mengenai BRD di media sosial, menjawab tinjauan, atau hanya menyimpan sejumlah BTC di dompet Roti semuanya dapat menghasilkan BRD percuma di masa depan.

Pembahagian BRD

Dalam sistem ganjaran pelanggan biasa, anda memperoleh lebih banyak mata dan dengan itu memperoleh lebih banyak ganjaran. Namun, dengan bekalan token BRD yang tetap, akhirnya, faedah peringkat teratas akan menjadi tidak dapat dicapai. Roti berharap dapat menyelesaikannya melalui ‘Rewards Waterfall’.

Air Terjun Ganjaran

Seiring berjalannya waktu, akan ada tingkatan ganjaran baru kerana duit syiling semakin sukar dan sukar diperoleh. Salah satu ganjaran yang dicadangkan untuk pemegang BRD adalah akses ke perkhidmatan pelanggan yang diperibadikan. Jarang di ruang cryptocurrency, pengguna dapat memanggil orang yang sebenarnya untuk sokongan pelanggan.

Pasukan Roti dan Kemajuan

Bread, sebelumnya dikenali sebagai Breadwallet, ditubuhkan pada tahun 2015 oleh Aaron Voisine dan Adam Traidman. Ia adalah “mandiri pertama Dompet Bitcoin iOS ”dan telah berkembang menjadi 15 pekerja.

Pasukan Roti

Melangkah ke hadapan, pasukan BRD ingin membenarkan pembelian dan penjualan Bitcoin melalui aplikasi di negara yang berbeza. Tidak lama lagi akan ada sokongan untuk token Ethereum dan ERC20. Mungkin ciri yang paling menarik adalah kemampuan untuk beli ICO baru melalui aplikasi Roti dengan token BRD. Berikut adalah peta jalan agresif mereka yang bergerak menuju permainan akhir menjadi bank yang terdesentralisasi di dunia.

Peta Jalan Roti

Sejarah Perdagangan Token Roti

Tidak hairanlah harga BRD sangat berkaitan dengan harga BTC. Sebilangan besar koin tidak dapat berkongsi korelasi ini, tetapi token BRD terikat terus ke aplikasi yang menggunakan Bitcoin. Walau bagaimanapun, nilai jangka panjang BRD akan bergantung pada utiliti. Sekiranya pasukan Roti dapat memberikan faedah dan diskaun untuk pemegang BRD, anda mengharapkan kenaikan harga memandangkan penawaran tetap BRD.

Di mana anda boleh membeli Token Roti?

“Pelbagai promosi, peraduan, dan hadiah sedang dalam tahap perancangan” untuk mengedarkan token BRD. Walau bagaimanapun, jika anda ingin berdagang untuk beberapa hari ini, sebahagian besar jumlah dagangan berlaku di Binance.

Di mana anda boleh menyimpan Token Roti?

Oleh kerana BRD adalah token ERC20, anda boleh menyimpannya di MyEtherWallet. Terdapat juga pendaftaran untuk Bread Beta pada masa ini di sini yang membolehkan anda menyimpan Ethereum dan BRD secara langsung di dompet Roti anda.

LoafWallet

Salah satu penasihat Roti adalah pengasas Litecoin, Charlie Lee. Oleh kerana dompet Bread adalah sumber terbuka, pasukan Litecoin memutuskan untuk membuat kod dan membuat LoafWallet untuk Litecoin. Litecoin Foundation kini mengekalkan kod untuk LoafWallet yang popular. Malangnya, belum ada token Loaf. Namun, dengan jumlah transaksi Litecoin yang tinggi dan kemajuan terkini menjadi duit syiling pembayaran, idea token Loaf boleh menjadi penemuan terhebat sejak dihiris… baiklah, Roti.

Dompet Loaf

Kesimpulannya

Idea roti mengenai bank yang terdesentralisasi adalah bercita-cita tinggi tetapi menarik. Dari BRD kertas putih:

“Platform kewangan tradisional mempunyai banyak kelemahan dan satu titik kegagalan. Bank dan firma pelaburan dikenakan penggelapan dana, salah urus dana, dan kadang-kadang kebangkrutan lengkap yang membawa kepada bencana. Syarikat kad kredit mempunyai kos yang tinggi dan memilih untuk mengagihkan kerugian kerana penipuan kepada semua pelanggan secara sama, yang bermaksud pelanggan yang rajin dan berhati-hati membayar kesalahan mereka yang lebih cuai. “

Sekiranya anda sudah merancang untuk menggunakan aplikasi Roti, anda mungkin ingin mendapatkan token BRD untuk menjimatkan wang dan meningkatkan pengalaman pengguna anda. Seperti yang telah kita lihat dengan kejayaan menukar syiling tertentu, token BRD mungkin membuka jalan untuk banyak token khusus dompet.

Sumber tambahan

Reddit

Twitter

Facebook

Telegram

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me