Ini adalah Bahagian 2 dalam Siri 3 Bahagian di STEEM dan Blockchain World, perbualan dengan Pengarah Kandungan Steemit Andrew Levine. Sekiranya anda terlepas, baca Bahagian 1 untuk mengejar ketinggalan! Kemudian lihat Bahagian 3.

Pada bahagian kedua ini, kita akan mendapat perincian Token Media Pintar, Hivemind, Komuniti dan kemas kini besar lain yang akan datang untuk STEEM.

James: Ini mungkin peluang yang baik untuk mengatakan SMT, mereka belum keluar tetapi itu berada di cakrawala dekat, langkah utama anda seterusnya di sini. Jelas sekali, akan ada banyak sumber mengenai cara mereka bekerja dan cara menyiapkannya. Bercakap sebentar tentang bagaimana mereka, bagaimana mereka berfungsi, dan bagaimana anda membayangkan orang yang memanfaatkannya.

Andy: Dua keluaran produk utama kami adalah Hivemind dan SMT. Ini adalah projek berasingan yang sedang diusahakan oleh pasukan yang terpisah dan mungkin sedikit tumpang tindih. Saya tidak mahu orang berfikir, “Oh, ini SMT.”

Kami mempunyai banyak projek dalam kerja. Appbase adalah projek lain yang mungkin kurang seksi bagi orang lain, tetapi pada dasarnya ia adalah penyelesaian skala kami. Ini adalah bagaimana kami merancang untuk memodulasi blockchain. Sudah ada dalam pengeluaran, asasnya. Itu adalah satu projek.

Yang lain dipanggil Hivemind. Hivemind adalah apa yang akan membolehkan ciri seperti komuniti di atas STEEM. Tetapi kami tidak mengembangkan penyelesaian yang hanya mempunyai satu kes penggunaan, kami mengembangkan penyelesaian dengan sekumpulan kes penggunaan yang seluas-luasnya dan oleh itu Hivemind telah berkembang menjadi lapisan konsensus lembut yang berada di atas blockchain STEEM.

Ia secara berkesan menambahkan semua fungsi Kontrak Pintar ke STEEM tanpa kelemahan. STEEM tetap super cepat dan terukur kerana khusus untuk aplikasi untuk menyimpan kandungan, tetapi Hivemind akan membolehkan pembangun menggunakan kod yang mereka simpan di STEEM, dan juga kandungannya, untuk menggerakkan aplikasi yang terdesentralisasi tanpa perlu sakit kepala. keseluruhan aplikasi anda disimpan di lapisan konsensus.

Pembangun akan dapat memilih sendiri betapa terdesentralisasi mereka menginginkan aplikasi mereka daripada dipaksa untuk menjadikannya terdesentralisasi sepenuhnya dari kata “go”. Inilah yang akan membolehkan kita menggunakan STEEM – pangkalan data yang tidak berubah – untuk menyimpan maklumat sosial epheremal.

Semua maklumat yang dihantar ke Hive disimpan di blockchain STEEM. Tetapi apabila anda, sebagai pembangun, membina aplikasi anda, apa yang sebenarnya anda tanyakan ialah Hive disimpan dalam fungsi sosial.

Contohnya, anda ingin membina komuniti cryptocurrency. Anda mendapat ruang nama, anda mahu melantik moderator, anda mahu melantik moderator. Itulah jenis barang yang akan ada di Hive. Ia tidak perlu berada di blockchain, tidak perlu diselaraskan dengan sempurna ke blockchain. Itulah yang akan berlaku di Hive.

Adakah ini hanya organisasi di platform Steemit, seperti bagaimana Medium mempunyai penerbitan? Anda boleh mempunyai penulis yang menyumbang untuk penerbitan, atau adakah ini peningkatan sistem teg mudah yang boleh anda atur kandungannya oleh Steemit sekarang, atau lebih dari itu?

Ini adalah peningkatan besar-besaran untuk itu. Hivemind adalah perisian sumber terbuka yang akan berada di STEEM GitHub bersama dengan blockchain STEEM, tetapi ia terpisah. Maksudnya adalah, apa yang akan kita minta pembangun di ruang ini adalah dengan mengatakan, “Ini adalah kod sumber terbuka. Mari kita gunakan ini bersama-sama. “

Oleh itu, apa yang diaktifkan adalah, katakan ada komuniti mata wang kripto di Steemit.com dan eksklusif. Terdapat tiga puluh orang di dalamnya. Apabila anda pergi ke DTube, kerana mereka akan memperoleh maklumat yang sama dari Hive [mind], anda tidak perlu membuat komuniti baru di DTube. Anda tidak perlu melalui proses mengakui semua orang ini.

Secara peribadi, saya fikir apa yang ingin kita bina dengan STEEM adalah lapisan sosial terbuka dan terdesentralisasi di internet yang boleh digunakan oleh semua orang. Dengan memberi insentif, dan memberi insentif terlebih dahulu, dan memberi insentif dengan baik, itu akan memberi kita penggerak atau kelebihan pertama untuk selalu mengalahkan persaingan.

Oleh itu, anda akan mempunyai kepelbagaian portal yang semakin meningkat di mana anda boleh berinteraksi dengan blockchain STEEM, dan pengguna dan komuniti STEEM akan mewujudkan keupayaan lintas platform untuk anda berkumpul dengan orang yang anda ingin berkumpul dengan.

Masyarakat menyeberang. Anda tidak perlu mencipta semula. Ia berada di seluruh DTube, di seluruh Steemit, di semua platform berbeza yang dikuasakan oleh STEEM. Anda boleh mengatakan bahawa suku saya hidup dalam semua ini, dan ini hanyalah alat yang dapat digunakan oleh suku saya.

Ya, betul-betul. Semuanya ada di STEEM. Steemit.com adalah satu antara muka untuk STEEM, eSteem adalah yang lain, DTube adalah yang lain. DTube hanyalah antara muka lain untuk STEEM. Oleh itu, anda mempunyai komuniti CoinCentral anda, dan orang-orang menyiarkannya.

Logo aplikasi bertenaga STEEM milik steem.io

Dan jika pihak berkepentingan STEEM ada yang memberikannya, anda kini mempunyai cryptocurrency yang mengalir ke dalam komuniti tersebut. Dan melalui ciri pembahagian ganjaran, anda sebagai pelari komuniti itu akan dapat mengambil peratusan dari itu.

Itulah kaedah yang hebat di mana anda akan dapat menandakan komuniti dengan segera. Ini adalah sesuatu yang bertahun-tahun lebih baik daripada orang lain, jadi saya fikir akan menjadi sangat sukar untuk mengejar kita mengenai perkara ini.

Tetapi SMT membawa kemajuan ke tahap seterusnya, kerana anda akan dapat melancarkan SMT ke dalam komuniti anda. Anda sebenarnya boleh memberi token kepada komuniti anda dengan token anda sendiri. Apabila anda melancarkan SMT, apa yang akan berlaku adalah, anda dapat menentukan siapa yang berhak memperoleh token tersebut.

Saya tidak tahu betapa biasa anda, atau siapa pun, dengan cadangan nilai unik STEEM. Ya, ia menyimpan kandungan, tetapi sebenarnya pelaksanaannya agak mudah apabila anda memikirkannya.

Tetapi cadangan nilai unik unik kami adalah apa yang kami sebut sebagai mekanisme pengedaran Bukti Otak kami. Proof of Brain adalah mekanisme pengedaran token yang benar-benar terdesentralisasi. Cara Proof of Brain berfungsi adalah bahawa ia mengumpulkan sumber penilaian kandungan. Ia memanfaatkan suara positif dan undi pengguna untuk mengira nilai kandungan.

Dan cara melakukannya adalah bahawa terdapat sejumlah STEEM yang dihasilkan setiap hari. Ia memenuhi kumpulan ganjaran. Sebilangan kecil daripadanya diberikan kepada pengeluar blok. Selebihnya masuk ke kumpulan ganjaran. Ia diedarkan berdasarkan suara positif dan undi pengguna dan dibahagikan berdasarkan kepentingan mereka. Itulah bagaimana ia tidak boleh dimainkan.

Sekiranya anda hanya memberikan token berdasarkan suara positif dan undi sahaja, yang sebenarnya saya telah melihat projek yang agak baru ke ruang tersebut, atau bahkan tidak baru, projek yang dicadangkan di ruang tersebut, menunjukkan bahawa anda hanya boleh mengedarkan token berdasarkan suara positif dan undi, tetapi jika pengaruh mereka tidak sebanding dengan kepentingan mereka, itu tidak akan skala, sekurang-kurangnya tidak pada lapisan dasar jika anda mahu memaksimumkan kesan rangkaian dan tidak melaksanakan perkara seperti KYC.

Sama dengan apa yang kita ada sekarang, sekarang hanya ada wang. Akan ada kecurangan sistem dan orang yang sama. Anda melihatnya sedikit di STEEM di mana terdapat bot dan anda mempunyai orang.

Ya, selalu ada permainan tetapi –

Ya, tetapi memperkuat permainan berbanding membuatnya sukar, memperkenalkan gesekan pada permainan, adalah masalah.

Ya. Dan memberi insentif, mengedarkan token hanya berdasarkan suara positif dan undi atau pandangan adalah cara yang baik untuk membayar orang untuk mencari cara untuk memalsukan pandangan dan membuat akaun.

Kami baru sahaja mula bercakap mengenai penyelesaian baru yang kami laksanakan dengan SMT yang akan membolehkan anda mengedarkan token berdasarkan satu akaun, satu suara, tetapi ia hanya berfungsi kerana ia dibina berdasarkan STEEM yang masih menjadi kepentingan- sistem berasaskan.

Ini adalah salah satu perkara lain – dan saya rasa bahagian lain dari masalah dengan STEEM adalah bahawa mereka terlalu banyak melakukan. Terdapat terlalu banyak perkara inovatif dalam satu perkara, jadi berapa banyak barang yang sebenarnya harus anda fokuskan? Terdapat rangkaian sosial di blockchain. Berapa banyak lagi yang boleh ada? Tetapi di dunia, dalam komuniti yang mengaku sangat menghargai desentralisasi, tidak ada yang mahu membincangkan fakta bahawa satu-satunya cara untuk mendapatkan Bitcoin adalah dengan menambang.

Satu-satunya cara untuk mendapatkan Bitcoin secara langsung dari protokol adalah dengan menambangnya. Ia boleh dimaafkan, kerana inovasi Bitcoin begitu besar, begitu baru. Tujuan saya sangat, saya rasa, sengaja dikekang. Anda tidak boleh menurunkannya, anda tidak akan dapat menurunkannya Ia akan menggunakan nilai sendiri untuk pelbagai alasan.

Saya rasa ada ironi dan buta, kerana saya fikir banyak orang di ruang ini membayangkan bahawa anda menggantikan bank pusat, bahawa Bitcoin membolehkan penggantian bank pusat.

Itu masih dianggap sebagai ‘impian’ dan matlamat.

Betul, dan itu kerana orang-orang yang merupakan bank pusat Bitcoin mempunyai kepentingan untuk berpura-pura bahawa mereka bukan bank sentral, tetapi itulah yang dilakukan oleh pelombong. Pelombong adalah bank pusat Bitcoin.

Statistik hashrate perlombongan Bitcoin

Statistik hashrate perlombongan Bitcoin

Kerana token dibuat, dan mereka diedarkan kepada sekelompok kecil orang yang kemudian ditugaskan untuk menyebarkan token tersebut. Tafsiran yang terbaik dan mesra adalah kerana orang-orang ini mempunyai kepentingan dalam protokol, adalah kepentingan terbaik mereka untuk memberikan token ini kepada orang yang tepat atau menjualnya.

Sekarang, terdapat begitu banyak orang yang memilikinya. Tetapi jika anda paling banyak menyederhanakan organisasi, ada dua cara untuk mendapatkan Bitcoin: menambang atau membelinya dari seseorang yang menambangnya, atau membelinya dari seseorang yang membelinya dari seseorang. Jadi, mereka adalah bank utama industri Bitcoin.

Mereka mempunyai seseorang untuk mengawal polisi ke atasnya.

Saya rasa sebenarnya, komuniti Bitcoin boleh mendapat keuntungan dengan mewujudkan beberapa pemerintahan dan beberapa struktur mengenai apa yang harus dilakukan oleh pelombong dengan token mereka. Buat masa ini, tidak ada struktur. Ke mana ia pergi?

Ada di setiap kumpulan perlombongan individu dengan berkesan untuk menyebarkannya mengikut kehendak mereka. Mereka tidak benar-benar diberi insentif. Bitcoin hebat. Ia adalah apa adanya. Tetapi mereka tidak diberi insentif untuk mendorong aplikasi. Saya rasa mereka tidak diberi insentif untuk melakukannya. Mereka sama sekali tidak diberi insentif.

Sehingga sumber pendapatan utama mereka adalah yuran transaksi, mereka masih diberi insentif lebih untuk menambang daripada mendorong penggunaan. Mereka tidak peduli jika anda mengadopsi, kerana semakin sedikit orang yang mengadopsi, semakin rendah kesukaran dan semakin banyak Bitcoin yang mereka tambang sementara ini.

Ya. Dan paling tidak, apa yang dapat anda katakan adalah bahawa pada tahap protokol, satu-satunya insentif yang dibina dalam protokol adalah untuk mendapatkannya dari apa yang saya fahami. Sekali lagi, baik-baik saja. Ini yang pertama. Cukup revolusioner, betul?

Jadi, itu baik-baik saja. Tetapi kerana itu, yang lebih penting ialah kita menjalani proses evolusi ini. Mengapa Ethereum menggunakan Bukti Kerja? Itu bukan kerana mereka menganggapnya boleh diskalakan. Itu kerana pada masa itu, semua orang menggunakan Bukti Kerja. Itu satu-satunya perkara yang sah.

Ia yang berfungsi. Sekarang, saya tidak melihat bagaimana anda menafsirkan Casper sebagai perkara lain selain daripada pengakuan bahawa itu adalah keputusan yang salah hingga tahap tertentu.

Baiklah. Sekiranya anda bertanya kepada mereka, mereka akan berkata, “Kami mahukan keduanya.”

Ya, dan tidak apa-apa, semuanya adalah kaedah bulat untuk alasan ini, kami telah menerima pengedaran token terpusat sebagai norma. Ada orang yang melakukannya. Anda boleh membeli Bitcoin. Ya. Itu adalah orang di seberang yang menghantar Bitcoin kerana mereka memilih, kerana anda mempunyai perbualan dengan mereka di luar rangkaian.

Tidak ada protokol lain yang mengusahakan sistem pembuatan token dan menyebarkannya kepada semua pemain yang diperlukan dalam ekosistem sedemikian rupa sehingga ia benar-benar menguatkan nilainya sendiri. Kami mempelopori perkara itu dengan STEEM. Kami telah menggunakan Steemit.com sebagai bukti konsep untuk menunjukkan betapa kuatnya mekanisme pengedaran terdesentralisasi ini.

Dan dengan SMT, apa yang kami tawarkan kepada orang-orang adalah keupayaan untuk membuat versi STEEM anda sendiri tetapi mengubah parameternya, peruntukkan token pengasas kepada diri anda sendiri, peruntukkan tanda token kepada pengasas pasukan, kepada ahli komuniti penting, kepada pelabur, sama ada mereka bersifat peribadi, atau jika anda ingin membuat tawaran awam, anda boleh melakukan ICO.

Akan ada kontrak pintar yang dimasukkan ke dalam protokol token media pintar untuk menjadikannya sangat mudah untuk menentukan bagaimana anda mahukan ICO, berapa banyak token yang anda mahukan di dalamnya, apabila ia berlaku. Dan dengan garpu keras berikutnya, kami akan meningkatkan kemampuan pemaju lain untuk membuat akaun untuk orang lain tanpa membuatnya dapat dimainkan secara luar biasa. Kami sebenarnya mempunyai insentif untuk memiliki satu akaun. Di situlah anda mengumpulkan kuasa STEEM.

Oleh itu, memastikan identiti digital anda disatukan diberi insentif kerana semakin banyak kekuatan yang anda gabungkan menjadi satu identiti anda, semakin banyak kawalan dan pengaruh yang anda miliki di platform.

Ya. Oleh itu, ini memungkinkan kita untuk mengatakan dengan keyakinan yang lebih tinggi bahawa ini adalah orang sebenar kerana ini adalah akaun mereka, kita dapat melihat akaun. Ada juga kekurangan insentif yang ada di blockchain lain untuk membuat akaun.

Seperti Ethereum, adalah praktik biasa untuk membuat alamat baru setiap kali anda ingin melakukan transaksi baru. Dengan STEEM, terdapat kes sebaliknya. Sekiranya saya ingin menghantar wang kepada seseorang, saya melakukannya dari akaun utama saya. Di situlah saya mempunyai wang saya.

Insentif dan disinsentif mendorong satu akaun, walaupun mempunyai banyak akaun adalah baik. Kita boleh mengatakan bahawa saya percaya bahawa kita mempunyai pengguna terbanyak, dan mekanisme pengedaran yang terdesentralisasi, penyatuan ke dalam aplikasi sebenar yang digunakan orang, membawa kepada.

Pada pendapat saya, ini adalah salah satu cadangan nilai unik unik STEEM dan kemudian SMT. Apa yang sebenarnya ditawarkannya kepada pemaju dan pengusaha adalah kaedah paling berkesan untuk membuat a

Perwakilan bergaya bagaimana membina SMT dapat berfungsi

Perwakilan bergaya bagaimana membina SMT dapat berfungsi

syarikat atau organisasi autonomi yang terdesentralisasi di dunia.

Anda adalah pembangun aplikasi. Syarikat anda akan memberi tumpuan untuk membina aplikasi. Aplikasi anda akan mempunyai ribuan pengguna secara ideal.

Untuk memaksimumkan pertumbuhan dan produktiviti, yang ingin anda lakukan adalah menggabungkan token ke dalam aplikasi anda. Itulah yang dilakukan syarikat, mereka memanggilnya saham. Sebab mengapa mereka melakukannya adalah kerana ia membolehkan anda menyelaraskan aktiviti dalam organisasi tanpa beban kognitif jabatan kewangan dan cabang eksekutif yang memutuskan siapa yang layak mendapat apa dan siapa yang mendapat apa. Yang tidak cekap, tidak adil, dan tidak dapat tidak menyebabkan orang merasa diremehkan dan mengecualikan orang tertentu, berat sebelah, semua perkara itu.

Oleh itu, apa yang kami tawarkan adalah teknologi paling maju untuk membina syarikat autonomi terdesentralisasi sekarang. Dengan mengintegrasikan dengan STEEM, apa yang berlaku ketika anda berintegrasi dengan STEEM adalah anda melepaskan mekanisme pengedaran terdesentralisasi kami. Contohnya, Utopia memberi ganjaran kepada orang yang menghantar kod sumber terbuka.

Apabila mereka menyerahkan kod sumber terbuka itu, ada orang yang berada di antara muka tersebut yang mempunyai kekuatan STEEM. Mereka lalui dan mereka memilih dan menurunkan kod yang mereka suka. Dan berdasarkan suara positif tersebut, STEEM memberi penghargaan kepada mereka.

Sekiranya anda ingin membuat aplikasi, katakanlah di Ethereum, yang memberi ganjaran kepada orang kerana menyerahkan kod sumber terbuka kepadanya. Menurut anda berapa lama anda perlu mengembangkannya dan mengembangkan logik untuk memberi insentif kepada semua orang tersebut?

Berapa lama masa yang diperlukan untuk membina steemit.com?

Tiga bulan, tetapi steemit.com tidak ada di Ethereum. Anda telah melihat berapa banyak projek yang mengumumkan pelbagai perkara di Ethereum.

Dan kemudian buat selama-lamanya.

Yeah. Jadi, selama-lamanya nampaknya menjadi jawapan semasa.

Tempoh purata penghantaran utama anda kekal selama-lamanya.

Yeah. Membangunkan aplikasi jauh lebih mudah daripada menulis blockchain, itu pasti.

Betul. Tepat sekali. Tetapi bukan itu sahaja. Walaupun orang yang ingin membina aplikasi blockchain, mereka sebenarnya hanya mencari fungsi yang sangat terhad ini yang mereka tidak sedar ada di STEEM. Mereka mahukan beberapa perkara. Mereka mahukan protokol blockchain yang boleh diskalakan.

Banyak projek yang anda lihat di luar angkasa – Maksud saya, saya tidak menjejaki kerana saya mempunyai pekerjaan dan saya sibuk. Saya tidak dapat menjejaki semua yang sedang berlaku.

Sebilangan besar alat perangsang nilai hanya dapat ditingkatkan.

Ya, mereka pada dasarnya seperti, “Kami ingin memberi penghargaan kepada orang-orang ini atas sesuatu, dan oleh itu, kami perlu melancarkan token yang sangat cepat dan kos yang sangat rendah. Oleh itu, itulah sebabnya kami membina blockchain baru ini dengan protokol baru yang unik ini. ” Saya melihatnya dan saya seperti, “Mengapa anda tidak mengalihkan semua itu kepada kami?”

Anda adalah pihak ketiga yang dipercayai.

Tetapi blockchain kami terdesentralisasi dan sumber terbuka. Maksud saya, kita dapat. Anda senang membina blockchain anda sendiri, tetapi kami sangat bagus, anda tahu. Blockchain kami memproses lebih banyak transaksi daripada gabungan blockchain lain. Kami bahkan tidak menggunakan 1% dari kapasiti rangkaian kami. Anda akan mengalahkannya?

Semua orang menganggap mereka cyberpunk dan mereka membina internet baru.

Hakikatnya, kita berkembang secepat yang kita mampu. Mengintegrasikan token dengan Proof of Brain adalah kaedah termudah untuk mengecas turbo aplikasi apa pun, kerana gamifikasi segera. Anda tidak akan mula menulis cadangan nilai unik kami.

Ya. Seperti yang unik, kedengarannya cukup banyak.

Atau mungkin saya menggunakan istilah yang salah di sana, saya rasa salah satu kerangka terbaik yang boleh didapati di STEEM adalah, ia adalah sistem permainan giliran giliran atau seperti sistem titik permainan, semuanya. Dan saya senang menjadi seperti, “Ya. Sangat sederhana, sangat bodoh. ”

Anda bergabung dengannya, dan anda segera mendapatkan sistem permainan yang dirancang untuk memaksimumkan interaksi. Itu sahaja yang kami buat. Adakah anda ingin tahu bagaimana kami melakukannya? Cukup sederhana. Kami mengklasifikasikan orang sebagai pencipta kandungan atau kurator. Melupakan pengeluar blok, bukan? Pengeluar blok dibayar gaji untuk mengekalkan blockchain dan mereka terpilih.

100% kumpulan ganjaran diberikan kepada pemain permainan. Apa yang telah dilakukan oleh DTube, dan DLive, dan Blockdeals, dan Musing, dan DSound, dan Utopian adalah memanfaatkan sistem titik permainan STEEM. Mereka sudah berkembang secara eksponensial kerana itu, juga kerana mereka dapat berkongsi pangkalan pengguna yang sudah ada sebelumnya. Itu satu lagi cadangan nilai besar.

Anda mewarisi semua pengguna tersebut. Tidak ada akaun baru, tidak memindahkan kandungan anda.

Anda membuat aplikasi yang layak di STEEM, anda akan mula mendapat pertumbuhan eksponensial kerana semua pengguna STEEM ada di sana, sudah bersedia. Maksud saya, reka bentuk sistemnya begitu elegan.

Kritikan itu mungkin, “Ya, tetapi tidak menjadi masalah jika mereka bukan pemangku kepentingan yang serius.” Ya, tetapi siapa yang memiliki insentif paling banyak untuk memeriksa aplikasi baru yang hebat di STEEM? Pemangku kepentingan besar. Itulah sebabnya apabila aplikasi baru muncul di STEEM, dan mereka seperti, “Kami memerlukan bantuan untuk mendapatkan perhatian.” Biasanya saya seperti, “Tidak ada pertolongan untuk anda.”

Kerana jika permohonan anda sudah cukup baik, seseorang akan menjumpainya dan membagikannya kepada pihak berkepentingan.

Semakin banyak orang menggunakannya, semakin banyak wang yang dihasilkan oleh semua orang.

Saya pemangku kepentingan besar di STEEM, dan seseorang membina platform pendidikan yang merupakan kursus yang dibuat pengguna. Saya tidak mahu berkongsi? Saya tidak mahu pergi ke sana? Saya tidak mahu mula memuat naik banyak kotoran? Memberi banyak wang penyumbang hebat? Sudah tentu saya lakukan.

Paling tidak, insentif ada. Tidak banyak yang boleh anda lakukan pada tahap protokol daripada membuat insentif yang tepat. Itu sahaja yang kami tawarkan. Saya rasa banyak protokol lain terperangkap dalam usaha menyelesaikan setiap masalah di peringkat blockchain.

Satu perkara yang ingin saya jelaskan ialah anda dapat mengubah algoritma Proof of Brain dengan SMT. Anda akan dapat inflasi 1,000%. Anda boleh mempunyai semua pelepasan token, semua token di kumpulan ganjaran. Anda boleh meminta mereka semua pergi ke poster, bukan pengulas. Anda boleh mendapatkan separuh dari poster, separuh pergi ke pengulas. Anda boleh mendapatkan 90% untuk kurator, hanya 10% untuk pencipta.

Saya tidak tahu mengapa anda berbuat demikian. Terdapat perkara menarik lain yang anda akan dapat lakukan juga. Anda boleh menentukan keluk ganjaran.

Minat DP? Saya hanya mengatakan mengapa anda boleh memberi insentif kepada para kurator melalui poster jika ia adalah platform di mana orang memperoleh kandungan yang bukan milik mereka. Ini adalah platform penemuan untuk pengeposan. “Hei, saya dapati ini dalam talian.” Kurator adalah…

Itu adalah contoh yang sangat baik. Saya mungkin menggunakannya. Perkara yang menggila adalah – lupakan apa sahaja yang inovatif mengenai STEEM, walaupun saya fikir ia memang betul. Telusuri setiap laman web yang ada sekarang yang mempunyai kapitalisasi pasaran yang bernilai lebih dari seratus juta dolar.

Setiap satu. Bagaimana jika saya mengintegrasikannya dengan STEEM? Pinterest, bukan? Digg, Twitter. Setiap aplikasi utama, walaupun hanya integrasi bodoh di mana anda pergi, ya. Tetapi mereka menjadi lebih inovatif.

Terdapat bekalan produk yang tidak berkesudahan yang dapat disambungkan ke ekosistem ini dan struktur insentif ini diletakkan secara teratas untuk merangka bagaimana laman web ini diberi insentif.

Ya. Kami memberi anda lebih banyak daripada itu. Kami memberi anda keupayaan untuk memberi diri anda sekumpulan token, ya, dan kemudian tidak melakukan apa-apa dan token itu akan menguatkan nilai sendiri.

Terus BERHENTI

Pada bahagian akhir perbincangan saya dengan Andy, kami menyentuh mengenai apa yang menjadikan STEEM sebagai kejayaan awal, mengapa dia yakin pada masa depan STEEM dan mekanisme yang akan menjamin masa depan ini dibangunkan dalam platform.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me