Minggu Ini dalam Cryptocurrency: 10 Ogos 2018

Bootcamp Kulit tebal

Minggu lalu, jumlah pasaran cryptocurrency mengambil 8% terpukul dari penolakan SEC terhadap pemfailan Winklevoss ETF.

Minggu ini, jumlah had pasaran cryptocurrency jatuh 14.33%, sebahagian besarnya dikatalisis oleh SEC menangguhkan keputusan mereka mengenai Bitcoin-ETF yang dicadangkan oleh CBOE, VanEck, dan SolidX.

Jeez, SEC, tidak menghormati *Suara Rodney Dangerfield*

Bitcoin turun dari $ 7,400 menjadi $ 6,388.59, penurunan sebanyak 13.67%. Harga terendah Bitcoin tahun ini adalah sekitar $ 6,194 pada 6 Februari 2018. Untuk meletakkan perspektif, Bitcoin masih 88.67% lebih tinggi daripada hari ini tahun lalu.

Ethereum turun dari $ 413 menjadi $ 357.18, penurunan sebanyak 15.6%.

Menyimpan bunga api yang lebih besar buat kali terakhir, XRP turun dari $ 0.43 menjadi $ 0.33, penurunan sebanyak 23%.

Rekap cap pasaran syiling

Ulasan editorial: Keadaan pasaran ini membawa kita untuk memohon, JAMES – di mana anda !? Kami memohon kepada anda James, pasaran memerlukan nasihat yang hanya dapat diberikan oleh seseorang yang memakai kot makmal dengan harga sekitar $ 27! Kalaulah kita semua melanggan “rahsia untuk menjana kekayaan dari pasar yang panas ini!”

James AltucherSayangnya, bahkan James yang tidak tahu apa-apa atau iklan Facebooknya yang tidak menentu dapat mempersiapkan kita untuk ini!

Lelucon, iklan ini adalah coretan sentimen yang memainkan peranan penting dalam keadaan pasaran masa kini. Spekulasi besar-besaran melancarkan jumlah pasaran cryptocurrency keseluruhan ke dalam stratosfera, tetapi graviti mulai masuk.


Itulah sebabnya berita SEC walaupun * menunda * keputusan membawa kepada pergerakan pasaran spekulator yang tajam panik dan menukar BTC mereka menjadi Tether atau USD.

Pengenalan pertama orang dalam mata wang kripto pada tahun 2017 adalah memasukkan wang ke dalam duit syiling rawak yang tidak mereka ketahui, dan secara ajaib melihatnya meningkat 50% – 100% sehari. Dengan memo lambo dan bulan, kegilaan pasaran cryptocurrency menjadi normal dalam psikologi kita.

Ini adalah siaran langsung oleh lambo, mati oleh mentaliti lambo yang mungkin menyebabkan banyak orang merasa suram setelah memeriksa harga cryptocurrency (di laman utama kami * plug *).

Walau bagaimanapun, itu tidak bermaksud bahawa sebarang perkembangan tidak memberi kesan kepada dunia cryptocurrency. Sebaliknya, segelintir dari mereka sangat kritikal dan boleh menjadi preseden untuk tahun-tahun akan datang.

Itulah sebabnya penting untuk terus berwawasan tinggi, menyerap maklumat, dan mencari nilai jangka panjang dan menarik perhatian anda.

-PAGI

Berita Domestik

SEC Menangguhkan Perubahan Peraturan ETF-Filing Bitcoin: Kecewa pasaran cryptocurrency, SEC memutuskan untuk menangguhkan keputusannya kepada perubahan peraturan yang belum selesai yang diajukan oleh CBOE, VanEck, dan SolidX hingga 30 September 2018 selewat-lewatnya. SEC berkomentar, “Komisi menemukan bahwa tepat untuk menetapkan jangka waktu yang lebih lama untuk mengambil tindakan terhadap perubahan aturan yang diusulkan sehingga memiliki waktu yang cukup untuk mempertimbangkan perubahan aturan yang diusulkan.”

Gerakan ini pada awalnya bertujuan untuk melancarkan ETF yang disokong Bitcoin, berbanding dengan yang disokong hanya oleh niaga hadapan. ETF pada dasarnya adalah produk kewangan yang mengikuti harga aset dan ia sendiri disenaraikan di bursa untuk perdagangan. Oleh itu, pelabur tidak perlu benar-benar membeli aset yang mendasari tetapi boleh mempunyai kepentingan dalam kenaikan atau penurunan harganya.

Setelah mendapat berita, pasaran cryptocurrency mengalami penurunan dengan Bitcoin (BTC) menurun 6.15%, Ethereum (ETH) menurun 8.2%, dan Ripple (XRP) menurun sebanyak 13.77%.

Ini Belum Selesai Nyanyian Fat Lady: Opera beribu pejabat di Norway (NASDAQ: OPRA) yang diperdagangkan secara terbuka mengintegrasikan dompet crypto ke dalam penyemak imbas desktopnya. Opera kini mempunyai utara 322 juta pengguna dan bertujuan untuk menyenangkan penggunanya dengan ciri-ciri baru seperti ini. Untuk meletakkan ini dalam perspektif, Google Chrome mempunyai kira-kira 2 bilion pemasangan, dan Opera nampaknya merupakan satu-satunya penyemak imbas arus perdana yang membolehkan integrasi dompet cryptocurrency tanpa pemalam besar.

Ketua Produk Opera Crypto Charles Hamel menyatakan, “Dengan menambahkan dompet crypto secara langsung ke dalam penyemak imbas, kami menghapus keperluan untuk pengembangan kompleks atau aplikasi yang terpisah. Membuka penyemak imbas PC ke crypto menandakan langkah kedua Opera untuk menjadikan cryptocurrency dan arus perdana Web 3.0. “

Dua Puluh Negeri mendapat GAJI: SALT (Secured Automated Lending Platform), platform yang membolehkan pengguna meletakkan kepemilikan cryptocurrency mereka sebagai cagaran sebagai pertukaran pinjaman tunai, mengumumkan bahawa ia membuka pintu kepada 20 negara lagi. SALT kini duduk di 35/50 negeri di Amerika Syarikat. Platform ini pada masa ini telah mengeluarkan lebih dari $ 50 juta dalam Pinjaman Blocked-Backed A.S., dengan lebih daripada 70,000 pengguna di platformnya.

Houston, Kami Mempunyai Bitmain dan AntPool: Juggernaut perlombongan yang berpangkalan di Beijing Bitmain Technologies Ltd (baru-baru ini bernilai sekitar $ 12 bilion) mengumumkan bahawa ia melancarkan kemudahan perlombongan cryptocurrency dan pusat data blockchain di tengah-tengah Texas di Rockdale (populasi <6,000). Bitmain akan melancarkan kemudahan perlombongan dan pusat data mereka di sebuah bekas peleburan aluminium yang baru-baru ini bersara sebagai stesen janakuasa arang batu.

Untuk memperbaik kesepakatan untuk Bitmain, Milam County Industrial Development Corp. dan Mahkamah Pesuruhjaya Milam County meluluskan pengurangan cukai secara berperingkat dalam lebih dari 10 tahun. Bitmain menganggarkan bahawa ia akan membantu mewujudkan 400 pekerjaan tempatan di Rockdale dalam dua tahun pertama, dan kini merekrut untuk beberapa jawatan.

AntPool, yang dimiliki oleh Bitmain, adalah salah satu syarikat perlombongan cryptocurrency terkemuka di dunia dan telah mengenal pasti Houston (kira-kira 150 batu dari Rockwell sebagai pasaran berpotensi tinggi dan bertujuan untuk meningkatkan pangkalan pelanggannya. Ini akan menjadi bandar pengembangan pertama AntPool di Amerika Negeri.

Perbualan Platform Sosial Tahan Penapisan Memanaskan: Pengharaman rancangan rancangan bual bicara InfoWars, Alex Jones dari Apple, Spotify, Spotify, dan Youtube mempunyai banyak di dunia cryptocurrency yang meneroka pilihan platform sosial yang tahan penapisan seperti Gab.ai, Mastadon, dan Memo. Melihat masa lalu mengenai pendapat Alex Jones, pendedahan penyenyapan yang diatur oleh empat syarikat paling kuat di dunia Facebook, Apple, Google (Youtube), dan Spotify di dunia muzik / podcast, berita ini membimbangkan para penyokong pertuturan bebas pada kedua-duanya sisi perbincangan.

Alex Jones

Bittrex Menambah Pasaran USD untuk XRP dan ETC: Bittrex, pertukaran cryptocurrency pada masa ini menduduki tempat ke-8 dari segi jumlah 24 jam, mengumumkan bahawa ia melancarkan pasaran USD untuk Ripple (XRP) dan Ethereum Classic (ETC). Ini akan membolehkan pelanggan membeli XRP dan ETC secara langsung dengan USD mereka tanpa perlu membeli Bitcoin atau aset lain untuk memudahkan perdagangan. Dengan dua pasangan perdagangan baru ini, pengguna Bittrex akan mendapat akses ke pasaran USD untuk BTC, ETH, USDT, TUSD, XRP, dan ETC. Pasangan perdagangan tersedia untuk pelanggan akaun korporat dan peribadi Bittrex semasa yang tinggal di negeri yang layak dan wilayah antarabangsa yang berkelayakan.

Ejen DEA Menuntut Aktiviti Tidak Sah Tidak Lagi Digunakan untuk Bitcoin: Ejen khas DEA, Lilita Infante, menjelaskan kepada Bloomberg bahawa lima tahun yang lalu, kajiannya terhadap data blockchain menunjukkan bahawa 90% transaksi Bitcoin melibatkan aktiviti jenayah. Hari ini, dia mendakwa, aktiviti haram telah menyusut menjadi sekitar 10% dan spekulasi menjadi pemacu utama transaksi. Infante juga menyatakan, “Blockchain sebenarnya memberi kita banyak alat untuk dapat mengenal pasti orang. Saya sebenarnya mahu mereka terus menggunakannya. “

dea

Masa Tertinggi untuk Menerima Cryptocurrency di IPO: Dalam langkah yang agak baru untuk syarikat yang menjadi awam, High Times mengumumkan akan menerima cryptocurrency seperti Bitcoin dan Ethereum. Pengumpulan modal akan dilaksanakan melalui a Peraturan A + crowdfunding acara, yang membuka syarikat swasta kepada pelaburan dari pelabur yang bertauliah dan rata-rata.

Yang Baru di CoinCentral?

Kit Permulaan Cryptocurrency CoinCentral: Minggu ini, kami melancarkan kit pemula cryptocurrency yang kami kerjakan selama beberapa bulan terakhir.

Kami bertanya kepada pembaca dan pemula cryptocurrency kami mengenai soalan terbesar mereka. Kami berunding dengan pakar cryptocurrency mengenai sumber maklumat terbaik dan perkara paling relevan yang mesti diketahui oleh sesiapa sahaja di ruang tersebut. Kami membuat penyelidikan sendiri berdasarkan pengalaman peribadi dan mengemas semuanya dalam panduan mesra pembaca dengan harga hanya $ 7.

Desentralisasi Internet – Sumber dan Privasi yang Mampu Di Web: Apabila orang bercakap mengenai internet yang terdesentralisasi, intinya dari masalah tersebut adalah kurangnya privasi di web, kurangnya kawalan terhadap data peribadi kita, dan keinginan untuk mendapatkan sumber yang berpatutan.

Jangan Terlepas FOMO3D: Masukkan FOMO3D, salah satu kontrak pintar bertenaga Ethereum yang paling aktif yang membiarkan anda bertahan lama dengan keserakahan itu sendiri, yang diciptakan oleh kumpulan yang diberi nama Team Just yang merujuk projek ini sebagai “eksperimen sosial psikologi dalam keserakahan.”

ChainXChange Bermula Minggu Blockchain Las Vegas: ChainXChange, sebuah persidangan super yang diadakan di Mandalay Bay Convention Center, akan memulakan Minggu Blockchain Las Vegas pada 13 Ogos hingga 15 Ogos.

pertukaran rantai

Lihat pembesar suara seperti:

  • Steve Wozniak (Apple-Cofounder),
  • Paul Krugman (Pemenang Hadiah Nobel dan Kolumnis New York Times),
  • Nicholas Thompson (Ketua Pengarang Majalah Berwayar),
  • Gary Vaynerchuk (Ketua Pegawai Eksekutif Vaynermedia),
  • Josh Constine (TechCrunch Editor-at-Large),
  • dan banyak lagi!

Dapatkan tiket potongan 50% dengan kod XCXXX50

Lihat di Whitepaper Bitcoin yang Terkenal Sekarang: Dokumen unik ini telah memulakan transformasi digital sistem kewangan tradisional selama satu dekad dengan menyediakan dunia dengan alternatif yang sesuai untuk model semasa dalam praktiknya. Mari luangkan sedikit masa untuk memeriksa buku putih yang mengubah permainan ini.

Token Utiliti dan Keselamatan: Kes Berkembang untuk Peraturan Sendiri Crypto: Sebilangan besar pemerhati kegilaan ICO ketika ini akan bersetuju bahawa beberapa jenis peraturan diperlukan untuk mengurangkan risiko yang meningkat di barat liar era digital ini. Pada masa yang sama, perlu diperhatikan bahawa membenarkan pihak berkuasa yang sangat berpusat seperti SEC untuk mengatur rangkaian yang terdesentralisasi sangat disyaki.

Adakah Konspirasi Bitcoin? 7 Teori Teratas: Manipulasi pasaran telah menyebabkan pengembangan teori konspirasi yang luas yang difokuskan di sekitar BTC. Banyak ahli teori konspirasi Bitcoin kini mengaku mempunyai bukti yang boleh dipercayai untuk menyokong (sekurang-kurangnya sebahagian) tuntutan mereka.

Crypto Facebook – Apa yang Perlu Anda Ketahui: Gergasi media sosial terus diam mengenai perkembangan cryptocurrency, tetapi mereka secara terbuka menggunakan teknologi blockchain, termasuk penciptaan kumpulan penyelidikan blockchain baru.

Jepun & Crypto – Pelajaran dalam Peraturan Blockchain: Jepun terus menjadi kekuatan dominan di ruang blockchain. Sikap pro-crypto negara telah membantu mendorong perniagaan berasaskan blockchain ke persisirannya dalam jumlah rekod. Kini, Jepun ingin mengukuhkan kedudukannya sebagai pusat blockchain dunia.

Panduan Terbaik untuk Pengaturcaraan Blockchain untuk Pembangun Baru: Satu-satunya soalan ialah projek apa yang anda mahu mulakan & masalah apa yang anda mahu mula selesaikan?

Blockchain tetapi bukan Bitcoin | Adakah buku besar persendirian berpeluang?: Bolehkah blockchain swasta benar-benar mengambil kesempatan daripada cryptocurrency awam? Pertunjukan berlangsung dan para pemain sudah bersedia. Mari bersiap-siap untuk bergemuruh!

Bagaimana Blockchain Dapat Membantu Orang-orang Cacat: Blockchain telah membuktikan kes penggunaannya dalam beberapa sebab yang wajar. Membantu pelarian, dan mengurangkan kemiskinan di negara membangun untuk menamakan beberapa. Kini, blockchain juga membuktikan nilainya kepada orang-orang yang rentan yang berada dekat dengan rumah. Beberapa bandar kini menjalankan inisiatif berasaskan blockchain untuk membantu para gelandangan memperoleh akses yang lebih cepat dan lebih mudah ke perkhidmatan yang mereka perlukan.

Apa itu Stox? (STX) | Panduan Pemula: Stox adalah pasaran ramalan blockchain yang dibina di platform Ethereum. Ia menawarkan kemampuan peserta untuk meramalkan hasil acara dalam hampir semua kategori yang dapat dibayangkan. Dengan memanfaatkan kekuatan “kebijaksanaan orang ramai” yang digabungkan dengan intuisi individu, peserta dapat membuat ramalan mengenai peristiwa dalam waktu nyata. Mereka juga dapat membangun pasar baru, berdagang dengan rakan sejawat mereka, dan membuat keuntungan di platform.

Panduan Lengkap untuk Kasino Bitcoin: Terdapat sejumlah kasino bitcoin yang muncul untuk menawarkan pilihan perjudian baru untuk pemain di seluruh dunia. Walaupun kasino bitcoin agak baru, mereka telah mula mengubah secara drastik pemandangan kasino dalam talian.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Pertukaran Okcoin Digugat oleh Salah Seorang penggunanya: Menurut sumber itu, seorang pengguna Okcoin dengan nama Feng Bin menggugat pertukaran kerana tidak menerima 38.75 dalam Bitcoin Cash dari garpu Ogos 2017. Ketika Bin menghubungi pasukan Okcoin, dia diberitahu bahawa tarikh akhir pemulihan pasca garpu telah berlalu dan dia tidak lagi layak. Sekiranya pelabur berjaya menuntut pertukaran untuk token pasca-garpu, ini akan menetapkan preseden menarik yang agak menakutkan untuk pertukaran cryptocurrency dengan sokongan pelanggan yang lemah (iaitu semuanya).

Jangan Konyol, Dapatkan Pengesahan Dua Faktor: Sebuah firma keselamatan siber yang berpusat di Moscow, Group-IB, menganalisis pencurian 720 akaun pengguna 2017 dari 19 bursa terbesar dan mengeluarkan beberapa kerosakan yang menarik. Jumlah akaun yang dikompromikan meningkat sebanyak 369% dari 2016 hingga 2017, dan 689% dari tahun 2017 hingga 2018. Kajian ini juga menemui 50 botnet aktif yang dapat digunakan untuk melancarkan serangan siber kepada pengguna. Alat-alat ini nampaknya merupakan versi yang diubah suai dari alat yang sama yang digunakan untuk menyerang bank. Sebab utama ramai pengguna ini diretas, adalah kegagalan menggunakan pengesahan dua faktor, dan sebab kedua adalah kata laluan yang lemah.

kajian keselamatan

Jutawan China Mengintai Hartford dengan Hub Blockchain bernilai hampir $ 300 juta: Bruno Wu ingin mengembangkan hab blockchain bernilai $ 300 juta di Hartford, Connecticut kerana jaraknya yang dekat dengan beberapa institusi pengajian tinggi seperti University of New Haven, Universiti Yale, University of Connecticut, dan University of Hartford dengan tujuan bakat pembangunan. Langkah ini bertujuan menyelesaikan batasan jurang global dalam bakat blockchain, dan juga untuk mewujudkan pengaruh dalam komuniti blockchain Amerika.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map