AH, Mata Saya! Ia Membakar!

Begitu banyak untuk kestabilan. Tepat ketika kami menyangka masa terburuk berada di belakang kami, pasaran memutuskan untuk turun lagi ke kedalaman di bawah ini. Seluruh pasaran crypto melayang sekitar $ 220 bilion untuk sebahagian besar minggu ini sebelum mengeluarkan lebih dari $ 20 bilion menjelang akhir. Pada masa ini ia berjumlah lebih dari $ 202 bilion – penurunan 7.34% pada minggu ini.

Mari lihat tiga kripto teratas kami:

Bitcoin satu-satunya duit syiling dengan kehilangan satu digit, jatuh 4.22% minggu ini.

Ethereum dipalu dengan teruk dengan kejatuhan 11.03%.

XRP mendapat rentak, turun 16.57% dalam tujuh hari terakhir.

Statistik Pasaran Cryptocurrency (10/12/18)

Statistik Pasaran Cryptocurrency (10/12/18)

Berita Cryptocurrency Domestik

Gemini Melindungi Insurans untuk Dompet Panas: Dalam apa yang mungkin menjadi industri pertama, Gemini kini telah memperoleh insurans untuk aset digital yang terdapat di dompet panas syarikat. Insurans ini diatur Aon, sebuah firma perkhidmatan profesional global yang mengkhususkan diri dalam penyelesaian risiko, persaraan, dan kesihatan. Kini, Gemini mengekalkan insurans untuk cryptocurrency penggunanya serta dana dolar A.S. melalui jaminan FDIC tradisional.

Semoga pertukaran kustodian lain mengikutinya. Risiko penggodam sudah tentu menjadi pemecah perjanjian bagi banyak pelabur cryptocurrency yang berpotensi, jadi lapisan keselamatan dana tambahan ini harus membantu membawa lebih banyak orang ke ruang.

IBM Melancarkan Food Blockchain: Pada hari Isnin, IBM mengumumkan pelancaran IBM Food Trust, sebuah blockchain pengesan makanan untuk kegunaan komersial. Dan sudah, beberapa syarikat terkenal telah mendaftar. Senarai itu merangkumi Nestle, Dole Food, Kroger, dan Unilever. Rangkaian Food Trust berjalan pada protokol blockchain Hyperledger Fabric dan berharga $ 100 hingga $ 10,000 sebulan untuk digunakan.

Selain Food Trust, IBM juga menjalankan inisiatif blockchain mengenai penghantaran, perdagangan global, insurans, dan juga hiburan. Di pasaran beruang kami sekarang, penggunaan seperti ini harus memberi harapan kepada anda.

Orang Berkata

Boy Soulja Tell ‘Em: Sebelum pergi dan periksa kalendar anda, tidak, ini bukan tahun 2007 lagi. Soulja Boy kembali beraksi. Keluar dari ketidakjelasan relatif minggu ini, rapper kelahiran Chicago itu melepaskan dan kemudian menge-tweet banger terbarunya, Bitcoin. “Bagaimana?”, Anda bertanya. Kami akan membiarkan anda menjadi hakim.

Soulja Boy – Bitcoin (Drako Muda) https://t.co/5RHWgQUlf0 melalui @Youtube

– Soulja Boy (@souljaboy) 6 Oktober 2018

Jual Google ‘Em: Setelah mula-mula memasang larangan iklan cryptocurrency, dan kemudian membalikkannya (untuk beberapa orang), Google kembali lagi untuk bermain dengan emosi kita. Syarikat baru-baru ini mengeluarkan iklan (ironisnya, kita tahu) di mana mereka menyiratkan bahawa cryptocurrency hanyalah wang yang tidak nyata. Ayuh Google. Kami sensitif sekarang.

apa yang baru di kebetulan

BITBOX Exchange Open for Business: Syarikat pesanan popular LINE baru sahaja memasuki permainan crypto. Inilah yang diharapkan dengan pertukaran mereka yang baru dilancarkan.

Panduan untuk Kolam Perlombongan Verge (XVG): Tidak pasti kolam perlombongan Verge mana yang harus anda sertai? Kami sedia membantu anda.

Adakah Litecoin Cloud Mining adalah Pilihan yang Berharga pada tahun 2018 ?: Anda mungkin pernah mendengarnya baru-baru ini, tetapi Litecoin Cloud Mining adalah tahun 2017.

Kesalahan Pengaturcaraan Crypto Terbesar Sepanjang Masa: Aduh. Kami menyampaikan kepada anda beberapa masalah kripto yang paling terkenal.

Pelabur Institusi Menggunakan Pasar OTC untuk Memasuki Pasaran Bitcoin: Anda turun dengan OTC? Ya, awak kenal saya. Siapa yang turun dengan OTC? Pelabur institusi, nampaknya.

Adakah Koin Belanda Ditakdirkan untuk Menjadi Orang Belanda Terbang?: “Hanya ada dua perkara yang saya benci di dunia ini. Orang yang tidak bertoleransi dengan budaya orang lain dan [Koin] Belanda. “

Apa itu Pemilihan Duit Syiling dan Mengapa Perkara itu Penting?: Urus niaga Bitcoin lebih rumit daripada yang anda fikirkan. Kami menguraikan bagaimana mereka bekerja di sini.

ndau CTO Ken Lang pada Mata Wang Digital “Bouyant” Pertama: Kami duduk bersama ndau CTO Ken Lang untuk mengetahui lebih lanjut mengenai duit syiling stabil terapung.

Singapura merangkumi Blockchain dan Masa Depan Mata Wang Digital: Sekiranya anda menyangka Malta kripto, tunggu sahaja sehingga anda membaca mengenai Singapura.

Apakah Pengesahan Blockchain dan Mengapa Mereka Penting?: Satu pengesahan, dua pengesahan, tiga pengesahan, empat. Membaca tentang mereka tidak akan membosankan.

Bagaimana Blockchain dan Pembinaan Akan Membangun Dunia Baru: Sepertinya Bob harus mengubah gelarannya menjadi “Pembangun Blockchain” sekarang.

Tierion: Menggunakan Bitcoin Blockchain untuk Mengesahkan Dokumen: Kami menguraikan perkara yang perlu anda ketahui mengenai projek pengesahan dokumen ini.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Bandaraya Blockchain Bangunan Walikota Seoul: Minggu lalu, Walikota Seoul, Won Won-segera mengumumkan Rancangan Bandar Blockchainnya, rancangan $ 108 juta untuk meningkatkan bandar dari tradisional ke pintar. Rancangan bandar pintar lima tahun menggariskan pelaksanaan teknologi blockchain ke dalam beberapa perkhidmatan awam seperti kesejahteraan buruh dan pengundian dalam pilihan raya.

Walikota juga menyusun strategi untuk membuat dua kompleks bangunan untuk tujuan khusus untuk menanamkan startup blockchain. Dengan tindakan progresif seperti ini, kita dapat dengan mudah melihat Seoul naik ke tahap Silicon Valley, Malta, atau bahkan Zug sebelum sekian lama.

Vanua Siapa? Vanuatu: Semakin banyak negara kecil bertaruh besar pada blockchain. Malta pertama, kini negara Vanuatu yang kurang dari 300 ribu orang memposisikan diri untuk menjadi pusat kegiatan cryptocurrency. Pulau Pasifik Selatan menerima bantuan dari Malta dalam menetapkan peraturannya sendiri untuk teknologi blockchain dan lejar diedarkan (DLT).

Malta terkenal ketika Binance, pertukaran cryptocurrency yang paling aktif, memindahkan ibu pejabat mereka ke kepulauan kecil Mac lalu. Langkah itu didorong oleh kurangnya kejelasan peraturan di Jepun dan Hong Kong, dua tempat di mana Binance pertama kali beroperasi.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me