Panjat masuk’

Seminggu lagi hijau untuk pasaran cryptocurrency. Berani kita katakan, “Pasar beruang sudah berakhir?” Dengan penurunan sedikit, jumlah had pasaran meningkat dari $ 133.8B menjadi $ 137.4B minggu ini – pertumbuhan hampir tiga peratus. Beberapa altcoin mempunyai minggu yang mengagumkan juga. Stellar (22.09%), Cardano (17.59%), dan Dash (10.12%) semuanya menyaksikan kenaikan dua digit. Yang paling terkenal, bagaimanapun, Crypto.com Chain (sebelumnya Monaco) mendapat kenaikan 471,28%.

Statistik Pasaran Cryptocurrency (15/3/19)

Statistik Pasaran Cryptocurrency (15/3/19)

Minggu yang agak membosankan untuk tiga teratas kami:

Bitcoin menyaksikan kenaikan nilai 0.72%.

Ethereum bermain mati, bergerak hanya 0.04% ke atas.

XRP merangkak naik 0.68%.

Berita Cryptocurrency Domestik

Piramid yang Lebih Tinggi, Semakin Kejatuhan: Pemimpin OneCoin Konstantin Ignatov ditangkap di Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angelos pada Jumaat lalu dan segera didakwa dengan banyak penipuan. Ignatov dan adiknya menjalankan skim piramid cryptocurrency di mana mereka mencuri berbilion dolar dari pelabur.

Memulakan syarikat Bulgaria pada tahun 2014, kedua pengguna tersebut memberi ganjaran melalui kempen pemasaran pelbagai peringkat kerana merekrut orang tambahan untuk membeli “pakej cryptocurrency.” Namun, OneCoin sebenarnya tidak menggunakan blockchain, memalsukan perlombongan, dan secara dalaman menetapkan harga untuk duit syiling tanpa memperhatikan penawaran dan permintaan.

Penolong Ketua Pengarah FBI William Sweeney, Jr. mengulas mengenai perkara itu, “Tidak seperti cryptocurrency yang sahih, yang menyimpan rekod sejarah transaksi pelabur mereka, OneCoin tidak mempunyai nilai nyata. Itu tidak memberikan kaedah kepada para pelabur untuk mengesan wang mereka, dan tidak dapat digunakan untuk membeli apa-apa. ” Kedengarannya seperti beberapa cryptocurrency lain yang kita tahu …

Keselamatan? Apa Keselamatan?: Oh, selamat hari – sedikit kejelasan peraturan! Colorado secara rasmi lulus Akta Token Digital Colorado akhir minggu lalu. Undang-undang baru dengan berkesan menyatakan bahawa token digital dengan tujuan utama konsumtif tidak dianggap sebagai sekuriti di negeri Colorado. Oleh itu, jika anda membuat token utiliti, anda harus jelas.

Terdapat beberapa ketentuan, bagaimanapun. Anda perlu mengemukakan notis niat dengan pesuruhjaya sekuriti. Anda tidak boleh mempromosikan token sebagai kenderaan pelaburan (duh). Dan, anda perlu membina rangkaian cryptocurrency sebelum menjual token. Terdapat beberapa pengecualian untuk peraturan ini, tetapi itulah intinya.

Pusingan Media

Crypto Goes Hollywood: Tampaknya diciptakan sebagai rebutan tunai 2017 yang dilancarkan dengan rasa masa yang kurang baik, namanya pintar Kripto mengeluarkan treler minggu ini. Dengan pemeran bertabur bintang yang terdiri daripada Luke Hemsworth, Kurt Russel, dan Annalé yang selalu popular, anda pasti tidak akan ketinggalan.

apa yang baru di kebetulan

Sejarah Momen Bitcoin dan Cryptocurrency yang Paling Mencerahkan [Infografik]: Ingin mengetahui sejarah Bitcoin tetapi menekan masa? Kami membuat anda dilindungi.

Isu Undang-undang Bitcoin | Kes Penting Yang Harus Anda Perhatikan: Sebilangan besar crypto adalah seperti barat liar yang liar, tetapi itu tidak menyelamatkan defendan ini dari undang-undang yang panjang.

[SPONSORED] Apa itu TaxBit? Bagaimana Cara Automasi Cukai Crypto Berfungsi?: Tuai 2018 yang menanggung kerugian pasaran secara automatik dengan platform cukai baru ini.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Jawatankuasa Basel Mengkhabarkan No-Coinery: Pada hari Rabu, Jawatankuasa Basel Pengawasan Perbankan, sebuah kumpulan penyelia antarabangsa, mengeluarkan pernyataan mengenai “aset kripto.” Mereka secara khusus menahan diri untuk tidak menggunakan kata “mata wang kripto” kerana kepercayaan mereka “bahawa aset tersebut tidak dapat memberikan fungsi standard wang dengan pasti dan tidak selamat untuk diandalkan sebagai media pertukaran atau simpanan nilai.” Beritahu kami bagaimana perasaan anda.

Jawatankuasa itu memberi amaran bahawa, disebabkan sifat dan sejarah pendek crypto, aset crypto menimbulkan banyak risiko bagi bank yang memilih untuk memperolehnya atau memberikan perkhidmatan yang berkaitan dengan crypto. Mereka kemudian menggariskan beberapa garis panduan yang harus diikuti oleh bank jika mereka memilih untuk melakukannya, termasuk melakukan uji tuntas, menjaga kerangka kerja pemerintah dan pengurusan risiko yang jelas, mengungkapkan secara terbuka apa-apa pendedahan kripto, dan komunikasi terbuka dengan mana-mana entiti penyelia.

Percubaan Quoine: Mahkamah Perdagangan Antarabangsa Singapura (SICC) mengeluarkan keputusan minggu ini mengenai perbicaraan pertama negara yang melibatkan Bitcoin. Mahkamah memutuskan bahawa bursa tersebut dengan salah membalikkan beberapa perdagangan B2C2, pembuat pasaran. Pada bulan April 2017, B2C2 membuat tujuh pesanan untuk menukar Ethereum dengan Bitcoin. Oleh kerana kesukaran teknikal, syarikat dapat melakukan perdagangan dengan nisbah satu ETH untuk 10 BTC, memberikan hanya satu nilai ETH $ 12,000 satu ETH. Keesokan harinya, bagaimanapun, Quoine membalikkan perdagangan.

Mahkamah memutuskan untuk menyokong B2C2 tetapi tidak memaksa Quione membayar nilai penuh dari apa yang diminta oleh pembuat pasaran – lebih dari 3,000 bitcoin. Sebagai gantinya, kedua-dua syarikat mesti bersetuju dengan jumlah atau jika tidak, akan dibicarakan semula.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me