Tingkatkan Adam Draper VC di Blockchain sebagai Superpower Permulaan

Adam Draper adalah pengasas dan pengarah urusan Boost VC, pemecut yang memfokuskan pada penerokaan aplikasi VR / AR, blockchain, cryptocurrency, bot, ruang, kecerdasan buatan, dan drone. Tingkatkan VC lebih daripada sekadar rangkaian kata kunci, kerana pemecut telah membiayai lebih dari 200 syarikat dan melancarkan beberapa projek yang sangat menarik. VC generasi keempat, Adam Draper melabur dan menyokong startup seperti Coinbase, Plangrid, Amplitude, dan banyak lagi menerusi Boost VC.

Terletak di San Mateo di Hero City, Boost VC memainkan peranan penting dalam ekosistem Draper University, sebuah dunia yang diberi tenaga oleh duo ayah / putra Tim dan Adam Draper yang bercita-cita tinggi.

Adam Draper

Yang diperlukan hanyalah perbualan satu lawan satu yang cepat dengan Adam untuk merasakan minatnya terhadap komuniti pemula dan meneroka teknologi yang berpotensi menyelesaikan masalah dan meningkatkan kehidupan bagi seluruh umat manusia.

Temubual berikut dilakukan di DraperU 2018 Blockchain Intensive dan membahas blockchain dan peranannya dalam pertumbuhan dunia teknologi keusahawanan.

Sangat keren melihat bagaimana DraperU dan Boost VC benar-benar menggunakan pelbagai teknologi seperti blockchain, VR / AR, AI, dan lain-lain semuanya dalam satu blok.

Ya, saya rasa ia agak menarik bagi orang. Sehingga anda berada di sini, anda tidak akan melihatnya. Ia sangat menarik. Ya, kita semua seperti di sini. Ia sangat mengagumkan. Kami mempunyai beberapa syarikat crypto di suku ini yang pasti dapat memperoleh keuntungan. Syarikat VR mengetahui lebih lanjut mengenai crypto dengan menjadi sebahagian daripada semua acara yang sedang berlaku. Salah satu syarikat kami membantu orang ramai mengumpulkan kontrak pintar ERC20 sehingga orang ramai teruja untuk melancarkan duit syiling mereka sendiri.

HeroCity

Tingkat bawah Bandar Hero.

Saya fikir blockchain akan mempercepat VR dengan ketara.

Pada asalnya, saya mengatakan ini semasa perbincangan saya, tetapi pada asalnya, kami melompat ke crypto dan kemudian dua tahun kemudian, kami melompat ke VR dan crypto. Orang seperti, baik, di mana tumpang tindihnya? Dalam fikiran saya, tidak ada pertindihan. Saya fikir mereka berdua adalah teknologi yang sangat penting dan orang akan memilikinya.

Dan baru-baru ini, seperti dalam enam / sembilan bulan terakhir, saya menyedari bahawa VR tidak berfungsi tanpa crypto dan kes penggunaan yang sempurna untuk blockchain adalah VR. Kami menyedari bahawa terdapat keseluruhan potensi besar hanya dalam kategori perkara itu, yang sangat liar kerana ia bernasib baik. Saya rasa salah satu perkara yang memberi saya kesan bahawa sangat berguna adalah Crypto Kitties secara jujur.

Ini adalah teknologi yang diremehkan.

Sangat meremehkan dan menggelikan.

Beanie Babies adalah industri $ 3.000.000.000.

Yeah. Saya mengumpulkan buku komik. Saya mengumpul kad. Saya pengumpul barang yang banyak, tetapi digital tidak pernah merasa kekurangan ketika ada satu dari 100 atau ada satu dari seribu. Yang sangat menggembirakan itu kita boleh melakukannya sekarang dan pengedarannya adalah internet. Betapa hebatnya itu? Seperti bukannya pengedaran menjadi kedai kad sukan atau kedai buku komik, internet mampu menjadi perkhidmatan pengedaran.

Anda tidak perlu mengambil risiko meletakkan kad edisi langka dalam sepucuk surat dan mengirimkannya ke Pakistan dan berharap wang itu diberikan kepada anda. Itu baru selesai.

Saya belum melihat daya tarikan untuk koleksi seni, tetapi saya sangat teruja dengannya. Dan ada beberapa syarikat yang bekerja secara harfiah hanya di pasar seperti eBay barangan digital ini. Saya sangat teruja, kita sebenarnya mempunyai syarikat bernama DarkWinds yang melancarkan Magic a Gathering di blockchain. Dan saya sangat teruja dengan masa depan semua perkara ini kerana anda boleh membuat kad lebih berharga untuk jangka masa panjang. Sekiranya seseorang memprogramkannya ke dalam sistem sedangkan blok ditambang atau blok digunakan.

Anda juga boleh membuatnya sehingga orang hanya dapat menggunakan kad beberapa kali seminggu. Anda boleh membuatnya seolah-olah dalam sistem Magic the Gathering, tetapi anda juga boleh membuatnya sehingga mereka menjadi lebih kuat semasa anda bermain. Jadi, jika anda bermain lebih banyak, kad menjadi lebih kuat. Saya rasa itu sangat keren. Ini adalah konsep menarik yang tidak mungkin wujud dengan kad rata. Tiba-tiba, ada kebenaran dalam blok ketelusan yang boleh membenarkannya. Ketika syarikat kami mengatakan bahawa kami melancarkan ini, ia seperti Magic the Gathering tetapi dengan lanun, saya membeli sekumpulan kad kerana saya harus bermain.

Terutama jika rakan sebaya melakukan duel. Selagi ia berfungsi, dan anda mengekalkan nilai kad anda.

Adakah anda pernah melihat Ready Player One? Dia melalui kedai dan mengambil bom dan apa sahaja. Itu tidak mungkin tanpa blockchain, seperti memiliki satu bom tidak seperti perkara yang mungkin tanpa blockchain. Ia liar.

Filem hebat. Titik infleksi dari keluk teknologi adalah kita mendapat AI, kita mempunyai VR / AR dan blockchain dan mereka semua jenis penyerbukan silang. Kemudian robotik bercampur di sana juga. Keempat-empat mereka mengalami pertumbuhan pesat dalam jumlah besar. Hanya untuk melihatnya turun seperti, sial.

Perkara lain yang saya lihat ialah watak AI akan menjadi perkara dalam VR. Oleh itu, terdapat pertindihan semua ini yang anda nyatakan. Pertindihan ketiga-tiganya akan menarik. Ini akan sampai ke titik di mana anda boleh berinteraksi dengan haiwan, watak dan barang yang akan bercakap dan bercakap juga. Akan ada berjuta-juta AI ini di luar sana. Seperti kata seseorang kepada saya, saya suka proses berfikir. Akan ada 10,000 AI setiap orang. Idea bahawa hanya akan ada sebilangan besar keperibadian ini, kepintaran ini dalam perisian sangat hebat dan anda akan berinteraksi dengan mereka melalui realiti maya. Saya orang pertama VR, saya rasa VR akan bermula sebelum AR.

Adam Draper

Fikirkan perkara ini. Sekiranya AI begitu mahir dalam memahami otak manusia, bagaimana manusia berinteraksi dan bagaimana mereka mengurangkan tekanan dan masalah, anda secara harfiah boleh melakukan terapi dalam VR tanpa bercakap dengan manusia lain. Ada AI di sini membantu. Tetapi dalam VR, anda dapat meletakkannya di rumah semua orang dan membuat lompatan besar dalam menyelesaikan masalah kesihatan mental global.

Dan tanpa pil. Kami mempunyai satu untuk Alzheimer. Membalikkan Alzheimer adalah matlamat mereka. Anda sebenarnya boleh mengawal pembalikan. Terdapat banyak kajian yang menunjukkan bahawa muzik, senaman, dan pengalaman semuanya sangat membantu mengingatkan otak tentang siapa anda. Pesakit Alzheimer akan melalui produk ini. Ia sangat menarik. Dengan basikal, anda berbasikal melalui kawasan hutan ini. Terdapat muzik yang dimainkan di latar belakang dari masa kecil anda dan sangat menawan. Itu menarik. Kes penggunaan perubatan yang bukan perubatan. Yang untuk kesihatan mental atau kesihatan otak adalah keseluruhan kategori.

Segala jenis pengasingan dapat disembuhkan juga. Seperti angkasawan di angkasa. Saya juga tidak tahu bagaimana mereka melakukannya. Perbelanjaan seperti enam hingga lapan bulan hanya berinteraksi dengan tiga orang. VR meletakkannya di sini.

Enam bulan lagi, VR akan menyelesaikannya sepenuhnya.

Anda boleh bersantai dengan rakan dan keluarga anda bila-bila masa anda mahu.

Seseorang mesti menghantar alat dengar VR ke ruang. Letakkan alat dengar VR pertama di stesen angkasa. Biarkan mereka bermain dengannya.

Tepat, atau masukkan mereka ke keluarga mereka.

Bilakah perkara ruang seterusnya akan naik? Bolehkah anda melihat perkara-perkara ini di internet? Biar saya ikuti perkara ini. Space, itu adalah perkara lain yang bersilang dengan semua teknologi ini.

Itu adalah fiksyen sains sebelum ini tetapi sekarang ia menjadi kenyataan. Semasa saya meningkat dewasa, idea untuk bersembang video dengan seseorang adalah gila bagi saya. Saya seperti, ITU masa depan. Dan itu popular secara komersial hanya dalam beberapa tahun.

Perkara yang menunjukkan kepada saya kekuatan teknologi sebenarnya adalah Napster, perkongsian fail peer-to-peer. Saya rasa ia adalah kekuatan sebenar pengkomputeran rangkaian di mana seseorang mempunyai muzik di komputer mereka dan saya dapat melihatnya dan kemudian saya dapat memasukkannya ke dalam komputer saya dan saya dapat mendengar. Perkara perkongsian berasaskan aset itu meletupkan fikiran saya dan saya terlalu lama taksub dengannya. Saya melalui fasa memuat turun sesuatu dan anda harus salah eja untuk mendapatkan muat turun yang betul.

Ini adalah fasa yang sangat menarik untuk dilalui dalam segala hal. Maksud saya, tanpa Napster, tidak ada Skype. Teknologi itu perlu menunjukkan dirinya sebagai teknologi rakan sebaya untuk… Bitcoin. Bitcoin hanyalah teknologi peer to peer. Ini adalah sistem rangkaian peer to peer yang disambungkan ke lejar.

Pembezaan antara syarikat hari ini dan syarikat Internet awal adalah di mana syarikat itu, pertumbuhan mereka terhad kepada pertumbuhan Internet kerana siapa yang ada di komputer mereka? Jumlah orang yang sangat sedikit. Kami telah memuatkan internet sepenuhnya di mana kanak-kanak berumur 12 tahun dan lapan tahun berada di atasnya dan mereka memahami cara menggunakannya.

Mereka memahami cara menggunakannya tanpa pernah memahami cara menggunakannya.

Setiap syarikat yang keluar sekarang mempunyai akses segera ke semua perkara ini. Gelung maklum balas boleh menjadi satu jam pendek sedangkan pada siang hari, ia seperti hari, minggu. Ini barang yang sangat menarik. Apa yang saya suka mengenai Blockchain Intensive ialah anda benar-benar mengambil alih blockchain sebagai teknologi dan mendidik orang mengenainya dan anda mempunyai platform yang luar biasa untuk melakukannya.

Saya rasa kita tidak sedar betapa hebatnya platform itu. Ini adalah gambaran untuk melihat betapa berdampaknya kita. Saya akan mengatakan bahawa saya tidak berafiliasi secara teknikal dengan acara selain genetik dengan ayah saya, tetapi kami secara geografi berada di lokasi yang sama. Oleh itu, saya membantu hanya dengan bercakap, bercakap. Saya tidak menyiapkannya, itu semua ayah saya dan pasukannya. Dia mempunyai pasukan yang hebat. Kami telah menggunakan crypto dan kami telah buat sekian lama. Secara teknikal saya adalah dana Bitcoin pertama. Ia tidak dipanggil crypto. Itu baru dipanggil Bitcoin. Kemudian saya menjadi taksub dan kemudian dia menjadi taksub dan kemudian dia mendapat duit syiling Marshall dan kami baru sahaja pergi. Kini, dunia menjadi gila dengan crypto. Saya berada di Singapura tiga minggu yang lalu dan hanya boleh dibincangkan oleh semua orang.

Adam Draper

Tidak kira apa tahap kecerdasan anda atau apa yang anda lakukan dalam hidup, jika anda hanya mendengar tentang crypto, yang dilakukan oleh kebanyakan orang pada pertengahan 2017, anda akan ditugaskan dengan beban belajar teori blockchain dan semua perkara yang harus dilalui dalam jangka masa yang singkat untuk dapat membuat pelaburan yang berpendidikan dalam syiling yang naik, tidak kira sama ada pelaburan itu bagus atau tidak. Itu agak aneh …

Sekarang, saya rasa seperti sebahagian besar tahun lalu adalah mengenai pendidikan. Oleh itu, anda semua melakukan perkhidmatan tetapi memberikan seberapa banyak kandungan. Tetapi orang-orang yang tidak betul-betul memahaminya tetapi bermain harus belajar dari masa ke masa dengan tepat bagaimana semuanya berfungsi. Jadi, itu sangat menggembirakan. Sepertinya Internet sudah menjadi pengetahuan umum sekarang, tetapi ketika Internet dilancarkan pada tahun 1995 hingga 1999, mungkin itu adalah perkara yang sama. Anda berhubung secara digital dengan orang tidak masuk akal.

Saya selalu berusaha untuk meletakkan diri saya dalam perspektif mental di puncak inovasi dengan jeneral sebelum ini seperti apa yang orang fikirkan sebelum lampu menyala. Apakah benda ini? Apakah implikasi yang ada? Sekarang, kita boleh bekerja pada waktu malam.

Adakah kita mempunyai lebih banyak masa sekarang untuk melakukan sesuatu? Itu gila.

Mereka hanya menang empat atau lima jam pada masa lapang mereka sendiri.

Itu hebat. Saya tidak memikirkannya seperti itu, tetapi saya menyukainya. Oleh itu, saya tidak akan mengganti gelap dengan cahaya, yang pastinya merupakan nilai tambah yang besar. Anda tidak akan dapat melakukan apa yang kami lakukan di ruang bawah tanah tanpa cahaya. Ini sistem kepercayaan. Jadi, entah bagaimana ada ini pada suis di mana sekarang ada kepercayaan mesin. Saya tertanya-tanya bagaimana generasi akan datang? Bola lampu mereka dihidupkan. Itu akan menjadi sejuk.

Itulah kaedah yang baik untuk memikirkannya.

Ia seperti cyborg bergabung.

Saya rasa itulah yang seterusnya. Saya mempunyai teori aneh bahawa generasi kita, orang-orang yang relatif muda sekarang, akan ada titik di mana kemampuan untuk memindahkan perasaan anda ke dalam mesin adalah kemungkinan. Saya tidak mempunyai lintasan untuk itu, saya rasa ia akan berlaku pada satu ketika. Akan ada penurunan besar orang yang semakin tua dan perkara berlaku kepada mereka dan mereka mati sebelum titik memuat naik perasaan. Orang-orang yang membuatnya melewati titik itu hidup hingga tak terhingga. Yang tidak, tidak.

Jadi, seperti apa itu manusia? Itulah yang menjadi persoalannya. Sekiranya anda mempunyai otak Einstein, adakah anda mempunyai jiwanya? Adakah anda mempunyai pengiktirafan corak yang dibuatnya untuk membuat keputusan? Itulah kewujudan itu. Dan kenangan.

Mentol lampu.

Sempurna.

Untuk mengikuti perkembangan Adam Draper, periksa dia Twitter. Boost VC melabur $ 50k – $ 500k sebagai pertukaran untuk 7% syarikat dan menyediakan perumahan, ruang kerja, dan rangkaian yang mendalam di dunia permulaan. Anda boleh mengetahui lebih lanjut mengenai Boost VC di sini.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me