Apa itu Abra? | Aplikasi Pelaburan di Rangkaian Litecoin

Apa itu Abra?

Abra adalah platform pelaburan cryptocurrency yang membolehkan pengguna membeli, menjual, berdagang, dan memperoleh minat terhadap pelbagai cryptocurrency. Dengan hanya $ 5, pengguna dapat memperoleh sekitar 10% faedah pada stablecoin dan 4.5% minat pada Bitcoin, dikompaun setiap hari.

Charlie Lee, pencipta Litecoin, telah lama menggoda “kejutan besar yang tidak dijangka” untuk Litecoin. Kejutan telah tiba dalam bentuk aplikasi baru dari Abra. Aplikasi ini membolehkan orang melabur dalam 20 cryptocurrency dan 50 mata wang fiat melalui penggunaan kontrak pintar Bitcoin dan Litecoin. Anda bukan sahaja boleh melabur dalam 70 aset yang berbeza, tetapi perdagangan di antara mereka terasa dan hampir sekejap.

2 ke bawah, 2 lagi! &# 128640;

✅ Pemproses pedagang @CommerceCB

&# 128306; Dompet dalam talian yang popular

&# 128306; Platform perdagangan barang

✅ Satu kejutan besar yang tidak dijangka @AbraGlobal#PayWithLitecoin https://t.co/bYUPup67G0 https://t.co/bYUPup67G0

– Charlie Lee [LTC⚡] (@SatoshiLite) 15 Mac 2018

Bagaimanakah ia berfungsi?

Berikut adalah contoh cara menggunakan Abra. Bayangkan anda memasukkan $ 1000 LTC ke dalam aplikasinya dan ingin berdagang dengan sedikit pendedahan kepada harga Stellar pada $ 0.25 Ini membuat transaksi di rangkaian Litecoin yang memerlukan banyak tandatangan, seperti kontrak pintar. Anda menandatangani separuh pertama urus niaga ke Abra dan mengunci LTC anda pada harga dagangan. Sekiranya harga Stellar meningkat dua kali ganda berbanding LTC, kini anda akan menggandakan LTC dua kali ganda. Kemudian, anda boleh meminta Abra menandatangani separuh kedua urus niaga. Ini akan membuka kunci LTC anda dan mengirimkan keuntungan anda, menghasilkan $ 2000 LTC di dompet anda.

Aplikasi Abra

Tidak semestinya dalam proses ini, anda akan memiliki duit syiling Stellar. Tidak mustahil untuk menghantar Stellar dari Abra ke dompet Stellar. Anda hanya memberi pendedahan pasaran kepada diri sendiri mengenai perubahan harga altcoin. Abra mencipta mata wang sintetik yang mengikuti harga Stellar, tetapi anda benar-benar terlibat dalam Litecoin sepanjang masa. Anda boleh melabur dalam 70 mata wang yang berbeza, tetapi tidak pernah memilikinya. Anda akan memiliki mata wang sintetik yang mengikuti harganya melalui kontrak pintar di blockchain Litecoin. “Dengan cara ini, Abra membolehkan anda melabur dalam banyak cryptocurrency tanpa membuat dompet yang terpisah, menguruskan kunci yang berasingan, atau mencari cara untuk membeli crypto di bursa.”

Mata Wang Sintetik

Kecairan mata wang sintetik tidak akan menjadi masalah. Abra telah berjaya menjalankan kontrak multi-sig ini untuk “menguruskan risiko rakan niaga fiat, Bitcoin, dan ether selama lebih dari setahun sekarang tanpa gangguan perkhidmatan.” Anda sentiasa boleh menjual Bitcoin atau Litecoin dan menghantar duit syiling itu ke dompet apa sahaja yang anda suka. Di AS, anda juga boleh melikuidasi mata wang fiat dan mengirim wang ke akaun bank anda.

Abra dapat menjamin kontrak pintar ini kepada pengguna mereka dengan melindungi kedudukan pengguna mereka. Untuk melindungi kedudukan perdagangan anda, Abra melakukan “gabungan jual beli cryptocurrency dengan rakan pertukaran yang berbeza.Lindung nilai mereka tidak memberikan risiko kepada pengguna atau Abra. Keuntungan mereka bukan dari lindung nilai tetapi pada perbezaan harga ketika anda melakukan perdagangan.

Membangun di Rangkaian Litecoin

Sehingga baru-baru ini, Abra membuat kontrak pintar yang berkaitan dengan mata wang sintetik di rangkaian Bitcoin. Namun, mereka sekarang merancang untuk menggunakan blockchain Litecoin untuk sebahagian besar transaksi.

“Abra telah memilih Litecoin sebagai kelas aset utama untuk platform pelaburan kami walaupun kami kini memiliki kemampuan untuk memindahkan pengguna antara kontrak Bitcoin dan Litecoin. Kami memilih Litecoin setelah proses penyelidikan yang panjang dan menyeluruh untuk menentukan kelas aset yang memenuhi kriteria kami: selamat, selamat, berskala on-chain dan off-chain, yuran perlombongan rendah, dan lebih disukai dengan mematuhi peta jalan teras Bitcoin yang diterbitkan. ”

Abra menentukan masa depan perniagaan mereka boleh bergantung sepenuhnya pada rangkaian Litecoin. Tidak seperti duit syiling yang lain, Litecoin bebas dari drama garpu keras, gangguan rangkaian, dan kenaikan kos transaksi.

Abra percaya bahawa “Bitcoin akan sentiasa ada sedikit lebih selamat berbanding Litecoin terutamanya kerana saiz bloknya yang lebih kecil – banyak yang menyebut Litecoin sebagai perak digital vs emas digital Bitcoin. Tetapi pertukaran keselamatan yang kecil ini bermaksud kos perlombongan yang lebih rendah dan lebih banyak lagi pada skala rantai untuk pengguna kami. Kami percaya bahawa Litecoin adalah pilihan terbaik hari ini untuk kontrak ini.

Bukan sahaja yuran Litecoin lebih rendah daripada Bitcoin, tetapi kemas kini Litecoin Core terbaru menurunkan yuran lebih jauh. Kos transaksi purata berpotensi kurang dari 1 sen.

Apa maksudnya ini untuk Litecoin?

Abra secara dramatik mengurangkan kerumitan pelaburan dalam pelbagai cryptocurrency. Pengguna di luar AS yang berminat dengan platform pelaburan boleh memulakan dengan mendapatkan Litecoin terlebih dahulu. Sekiranya Abra dapat menarik sejumlah besar pengguna, ini dapat mendorong permintaan untuk Litecoin. Dari segi penawaran, banyak kontrak pintar di Abra akan mengunci Litecoin sehingga mengurangkan bekalan LTC yang beredar. Akhirnya, pilihan Abra menambah kredibiliti kepada Litecoin. Daripada semua pesaing seperti Ripple, Ethereum, atau Bitcoin Cash, penyelidikan Abra menunjukkan Litecoin sebagai pilihan terbaik.

Abra memilih Litecoin berbanding Bitcoin Cash kerana keselamatan Litecoin yang lebih baik dan kepatuhannya kepada peta jalan skala Bitcoin. &# 128020;&# 128640; #keputihan https://t.co/ZtwLUfI1yx

– Charlie Lee [LTC⚡] (@SatoshiLite) 16 Mac 2018

Cara menggunakan Abra?

Untuk memulakan, muat turun aplikasi terlebih dahulu di sini dan tuliskan kunci peribadi anda. Abra adalah dompet bukan penjaga sehingga anda mempunyai akses ke dana anda sendiri setiap masa.

Kemudian dengan menggunakan akaun bank Amerika atau Filipina, kad American Express, Bitcoin, Litecoin, atau Ethereum, mulailah membiayai dompet anda. Sebaik sahaja anda menambahkan dana ke dompet Abra anda, anda sudah bersedia untuk melabur dalam mana-mana 20 cryptocurrency yang ada.

Pemikiran Akhir

“Kejutan besar” Charlie mungkin agak membingungkan pada mulanya, tetapi tidak diragukan lagi Abra hanyalah berita baik untuk masa depan Litecoin dan aplikasinya. Sebilangan besar syiling masih ingin ditambahkan ke bursa baru. Dalam kes Abra, pertukaran baru ditambahkan ke Litecoin.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map