Minggu Ini dalam Cryptocurrency: 14 Jun 2019

Pasaran cryptocurrency minggu ini adalah beg campuran. Bitcoin budak besar habis 5.2%, Ethereum naik 2.91%, XRP turun 6.17%, dan Litecoin habis 11.94%.

Hasil daripada pengumuman yang memberangsangkan bahawa Binance tidak lagi membenarkan pelanggan A.S., BNB turun 11.64% pada hari itu.

Pasaran cryptocurrency

John McAfee Vs. Kerajaan A.S.: “Saya akan menguburkan awak!”: John McAfee, seorang programmer ikonoklastik yang terkenal dengan sikap kurang ajarnya terhadap pemerintah (dan, dengan baik, kehidupan), mengarahkan kemarahannya kepada pemerintah A.S. McAfee mendakwa pemerintah telah menyusahkannya atas cukai yang belum dibayar dengan merancang untuk menuduhnya dengan tuduhan pembunuhan, pemerasan, dan pengubahan wang haram dengan tujuan mengekstradisi dia dari Bahama dan melemparkannya ke dalam tuduhan mengelak cukai. McAfee mengakui pada bulan Januari bahawa dia tidak memfailkan cukai pendapatan dalam lapan tahun kerana alasan ideologi. “Kerajaan AS tidak pernah menghadapi musuh seperti saya sebelumnya,McAfee memutuskan. Pada bulan Jun 2018, McAfee mengumumkan akan mencalonkan diri sebagai Presiden pada tahun 2020.

Yang saya mahukan adalah dibiarkan begitu sahaja. Saya membayar puluhan juta dolar dalam cukai dan hanya menerima penghormatan pekerja Persekutuan, ketika saya memerlukan perkhidmatan, sebagai balasannya. Saya memilih untuk tidak membayar lagi. Ini adalah jenayah saya. Anda sepatutnya meninggalkan saya sendirian.

– John McAfee (@officialmcafee) 10 Jun 2019

Binance Akan Menyekat Pelanggan A.S. daripada Menggunakan Perkhidmatannya: Pertukaran crypto-to-crypto terbesar di dunia mengumumkan bahawa ia akan berhenti memberikan perkhidmatannya kepada pelanggan AS pada bulan September. Binance kini menerima sekitar 15% trafiknya dari pengguna A.S. Selepas 12 September, pengguna di A.S. tidak akan dapat melakukan perdagangan atau deposit di Binance.com, tetapi masih akan mempunyai akses ke dompet dan dana mereka. Yang kurus: jika anda adalah pelanggan yang berpangkalan di A.S., keluarkan dana anda dari Binance.

Cryptocurrency Goes Catholic: Rick Santorum menyokong Token: Bekas Senator A.S. Rick Santorum menge-tweet sokongannya kepada Cathio, sebuah organisasi nirlaba yang bertujuan untuk “menyediakan pergerakan dana yang cekap, selamat, dan telus dalam dunia Katolik.” Pengguna Cathio akan membayar 2% untuk menjalankan urus niaga mereka melalui sistem, yang menghindari penyedia perkhidmatan pembayaran tradisional yang lebih banyak. Selain itu, pengguna akan dapat melihat secara telus ke mana perginya sumbangan mereka. Cathio juga dilengkapi dengan peta yang membolehkan para imam dan pengguna menyiarkan foto dan masa peta di peta. “Millennials tidak membawa wang tunai, mereka berpacaran di aplikasi dan menonton hiburan atas permintaan. Kita harus berada di sana, kita harus belajar dari syarikat teknologi yang berjaya, dan kita harus menyediakan penyelesaian universal yang memudahkan generasi muda untuk terlibat dengan Gereja, ”kata Santorum.

Yang Baru di CoinCentral?

Apa itu BitTorrent (BTT)? | Protokol Perkongsian Fail Terdesentralisasi Terbesar di Dunia: BitTorrent adalah protokol perkongsian fail peer-to-peer yang baru-baru ini melancarkan cryptocurrency baru, BTT. Rangkaian ini membolehkan anda memuat turun beberapa jenis fail dengan cepat dan percuma dari Internet. Pada masa ini, lebih daripada 170 juta orang menggunakan protokol setiap bulan.

Temu ramah dengan Richard Dennis, Pengasas & Ketua Pegawai Eksekutif temtum, Rangkaian Pembayaran Gen seterusnya: Kami bertemu dengan Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Richard Dennis untuk mengetahui apa masalah yang wujud dengan cryptocurrency semasa dan bagaimana temtum merancang untuk mengambil pemain yang mapan dan melepaskan platform pembayaran untuk mencapai pengambilan secara besar-besaran yang kritikal.

India Nampaknya Mengenakan Perundangan Crypto Kasar, Perubahan Pasaran Dijangkakan: Penggubal undang-undang anti-bitcoin di India telah mengusulkan undang-undang yang melarang warganegara memiliki, berdagang atau memperoleh keuntungan dari usaha yang berkaitan dengan bitcoin yang merangkumi perlombongan. “Melarang Cryptocurrency dan Peraturan Rang Undang-Undang Mata Wang Digital Rasmi 2019” mencadangkan agar orang yang didapati berurusan dalam cryptocurrency menghadapi 10 tahun di belakang larangan.

Live Planet Chases 5G, Menunjuk Fox Exec 20th Century Hanno Basse: Live Planet melantik CTO 20th Century Fox Film Corporation Hanno Basse untuk bergabung dengan pasukannya sebagai Presiden Penyelesaian Media Terdesentralisasi. Penyelesaian Live Planet yang ada merangkumi penyelesaian streaming dan penerbitan video realiti maya (VR) hujung-ke-hujung, dan Kamera dan Awan VR stereoskopik penuh yang mampu menstrim video 4K secara langsung ke berjuta-juta peranti.


Berhenti Memanggil GlobalCoin Facebook sebagai ‘Bitcoin Killer’: Kecuali anda tidak menggunakan Internet selama sebulan terakhir, anda mungkin pernah mendengar mengenai Projek Libra rahsia Facebook dan pelancaran GlobalCoin syarikat yang akan datang. Walaupun masih sedikit yang kita ketahui mengenai stablecoin baru, beberapa tokoh dan kedai berita sudah menjulukinya sebagai pembunuh Bitcoin seterusnya. Perhatikan penggunaan kata “seterusnya” dengan sengaja.

BRD bekerjasama dengan Wyre untuk Membawa Bayaran Pindahan Bank Rendah Industri untuk Crypto: BRD, dompet mudah alih cryptocurrency selamat yang digunakan oleh kira-kira dua juta pengguna di 170 negara, mengumumkan perkongsian barunya dengan Wyre, penyedia pembayaran terkemuka untuk industri blockchain. Kerjasama ini akan membolehkan pelanggan AS BRD menghubungkan secara langsung akaun bank mereka dan menukar wang mereka dengan kripto dengan selamat. Dengan pindahan wang melalui bank, pengguna juga akan menikmati bayaran terendah ketika membeli crypto. Keupayaan baru ini disokong oleh lebih dari 1,700 bank AS.

John McAfee Melancarkan Platform Dagangan Crypto dan Kad Debit yang dipanggil McAfee Magic: Masalah berganda! Dua berita John McAfee bebas dalam satu minggu, beruntunglah kami. McAfee Magic akan menggabungkan perdagangan manual dan bot di lapan bursa, membolehkan pengguna membuat perdagangan dengan cepat dan pada masa yang sama juga menggunakan bot automatik yang telah ditetapkan. Platform ini juga membolehkan pengguna “perdagangan bayangan”, atau menyalin teknik perdagangan profesional. McAfee Magic dikuasakan oleh Arbitrage (ARB), token ERC20. “Maaf sudah lewat dengan platform dagangan opsyen magnum saya,” kata McAfee pada hari Isnin. “Tetapi saya tidak menyangka harus bergelut dengan pesuruhjaya Polis Bahama bersama dengan pembunuh yang mengelak minggu ini – Tetapi lebih lewat daripada tidak pernah – ini dia.”

Crypto ajaib

Jualan Token Telegram Akhirnya Diterima dalam Dosis Kecil: Menurut laporan TechCrunch, akan ada penjualan token Telegram terhad di bursa Liquid mulai 10 Julai, sebagai ganti penjualan awam penuh yang dijadualkan pada bulan Oktober. Penjualan itu akan dilakukan oleh Gram Asia, sebuah entiti Korea yang mengaku sebagai pemegang tunggal token gram terbesar. Token Telegram terkenal kerana ia adalah ICO terbesar, dengan $ 1.7B dikumpulkan dalam ICO dua fasa pada bulan Februari dan Mac 2018. Menurut laman web, “Token yang dijual tidak akan dilepaskan sehingga selepas TON disiarkan secara langsung (peluncuran bersih utama ), sesuai dengan jadual penghantaran. Pembeli tidak akan dapat memindahkan, menarik, atau memperdagangkan Gram sebelum mereka dibebaskan. “

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map