Berita Teratas Minggu Ini

Harga Bitcoin mencapai tahap tinggi sepanjang masa. Pada hari Khamis, harga satu Bitcoin mencecah yang baru tertinggi sepanjang masa pada $ 5,852.78, dengan beberapa pertukaran walaupun sekejap mencecah $ 5,900. Harga kini meningkat $ 883.95 (19.22%) dalam 7 hari terakhir. Sekiranya anda rasa itu mengagumkan, jumlah orang yang mengatakan, “Saya semestinya membeli lebih banyak Bitcoin pada hari itu” dikhabarkan akan meningkat 10,000%.

Garpu yang akan datang dianggap bertanggungjawab atas kenaikan harga Bitcoin. Terdapat dua peristiwa yang mungkin menjadi pemangkin kenaikan harga Bitcoin. Kami menghampiri garpu Bitcoin ketiga (Bitcoin Gold) pada 25 Oktober. Emas Bitcoin (BTG) bertujuan untuk mendesentralisasi semula perlombongan dengan menggunakan algoritma bukti kerja. Bergantung pada pertukaran pilihan, setiap orang yang memiliki Bitcoin pada 25 Oktober juga akan menerima jumlah BTG yang setara. Oleh itu, lonjakan harga mungkin semua orang memindahkan pegangan fiat dan koin alt mereka ke BTC untuk menantikan BTG percuma. Selain itu, garpu lain yang berkaitan dengan skala disebut SegWit2X dijangka berlaku pada pertengahan November.

Syiling Alt umumnya turun. Walaupun Bitcoin menyaksikan bull yang cukup besar berjalan minggu ini, banyak koin alt lain seperti NEO, OmiseGO, dan Golem turun. Sekali lagi, ini mungkin disebabkan oleh orang yang berpindah dari altcoin ke Bitcoin untuk menerima BTG.

Jamie Dimon vs. Pedagang Bitcoin “Bodoh”: Ketua Pegawai Eksekutif JPMorgan Chase Jamie Dimon hanya memerlukan masa sehari untuk mula bercakap mengenai Bitcoin setelah dia mengatakan bahawa dia tidak akan bercakap mengenai Bitcoin lagi. Pada komen bulan September, Dimon menyebut Bitcoin sebagai “penipuan” dan akan memecat pekerja mana pun yang memperdagangkannya kerana “bodoh”. Minggu ini, Dimon meneruskan peralihannya menjadi Skip Bayless dari dunia pelaburan dengan meninjau kembali topik tersebut dengan mengatakan “Saya tidak peduli dengan apa yang diperdagangkan bitcoin, bagaimana ia diperdagangkan, mengapa ia berdagang, siapa yang memperdagangkannya. Sekiranya anda cukup bodoh untuk membelinya, anda akan membayar harganya satu hari nanti.”

Bitcoin Mengalahkan Bank: Pada tahap tertinggi baru, had pasaran Bitcoin ($ 97 bilion) melampaui permodalan pasaran pesaing JPMorgan Goldman Sachs ($ 93 bilion) dan Morgan Stanley ($ 89 bilion). Walaupun Bitcoin masih mempunyai cara untuk pergi sebelum mengatasi had pasaran JPMorgan sebanyak $ 337.33 bilion, itu bukan lagi mimpi demam.

Garpu Ethereum: Ahad ini, kod “Byzantium” akan dikuatkuasakan pada blockchain Ethereum sebagai garpu keras. Kodnya adalah sebahagian daripada “Metropolis“Dan dianggap dapat membantu menyelesaikan masalah penskalaan Ethereum. Komuniti dan peniaga pembangunan Ethereum secara amnya yakin bahawa garpu keras tidak akan menjadi masalah.

Yang Baru di CoinCentral?

Doug Polk mengumumkan Pelancaran rasmi CoinCentral. Khamis, Pengasas Bersama Doug Polk mengumumkan pelancaran CoinCentral dalam beberapa siri tweet. The Poker Peningkatan Pengasas Bersama dan Pencipta video YouTube terus membincangkan penglibatannya dalam cryptocurrency dan visinya untuk CoinCentral.

Sehingga hari ini saya sangat gembira untuk mengumumkan projek saya yang seterusnya. Hari ini adalah pelancaran rasmi laman berita CryptoCurrency saya https://t.co/r7Y1Pd0zpD! pic.twitter.com/0Z1bwbac4S

– gN Doug Polk (@DougPolkPoker) 12 Oktober 2017

Saya terlibat dalam ruang tersebut sejak BTC adalah $ 100, jadi ini menjadi minat saya selama bertahun-tahun sekarang. Saya percaya Cryptocurrency adalah masa depan.

– gN Doug Polk (@DougPolkPoker) 12 Oktober 2017

Pada @recocoincentral, tujuan kami adalah untuk membantu sesiapa sahaja yang berminat dalam dunia Crypto mendapatkan maklumat yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai untuk membuat keputusan

– gN Doug Polk (@DougPolkPoker) 12 Oktober 2017

Saya mengharapkan cabaran baru ini, dan akan berusaha sebaik mungkin untuk memastikan sesiapa sahaja yang mencari maklumat tepat akan menemuinya @recocoincentral

– gN Doug Polk (@DougPolkPoker) 13 Oktober 2017

Selamat datang ke CoinCentral.com!

Seperti yang disebutkan dalam tweet Doug, tujuan kami di CoinCentral adalah untuk membantu mendidik dunia mengenai cryptocurrency dan teknologi blockchain. Walaupun teknologi baru yang menarik ini sangat kompleks, kami berhasrat untuk menerangkannya dengan cara yang dapat difahami oleh semua orang.

Sekiranya anda baru menggunakan cryptocurrency, berikut adalah beberapa sumber terbaik kami untuk membantu anda mencapai tahap yang pantas.

Bitcoin 101 – PDF yang boleh dimuat turun ini akan menerangkan apa itu Bitcoin, bagaimana ia berfungsi, dan semua terminologi di sekitarnya.

Apa itu Bitcoin? – Dalam panduan ini, kita akan melihat lebih mendalam mengenai cryptocurrency pertama di dunia, Bitcoin.

Apa itu Ethereum? – Dalam panduan Ethereum kami, anda akan mengetahui mengenai cryptocurrency kedua terbesar di dunia. Walaupun Bitcoin bertujuan untuk berfungsi terutamanya sebagai mata wang dan simpanan nilai, Ethereum adalah platform di mana aplikasi terdesentralisasi dapat dibina.

Cara Membeli Bitcoin dan Cryptocurrency Popular Lain – Bagi mereka yang ingin melabur dalam cryptocurrency, kami telah menilai dan mengkaji beberapa pertukaran paling popular di dunia.

Dompet Bitcoin Terbaik – Setelah anda memiliki Bitcoin, inilah masanya untuk memastikannya tetap selamat. Dalam panduan ini, kami melihat pelbagai jenis dompet Bitcoin dan menunjukkan cadangan kami.

Lebih Banyak Berita Crypto Dari Seluruh Web

Yen Jepun dan Won Korea dengan tegas menggantikan Yuan Tiongkok dalam jumlah perdagangan fiat hingga cryptocurrency. Khamis, Bloomberg mengumpulkan data yang menunjukkan bahagian pasaran pasangan perdagangan fiat hingga cryptocurrency. Data tersebut memberi penerangan mengenai bagaimana pendirian setiap pemerintah terhadap cryptocurrency mempengaruhi jumlah perdagangan.

Sementara Yuan Tiongkok biasa membentuk sebagian besar volume perdagangan Bitcoin, peraturan yang semakin meningkat telah merosakkan Yuan kepada pasangan perdagangan cryptocurrency. Yuan pada satu ketika mempunyai sekurang-kurangnya 98% bahagian pasaran fiat ke Bitcoin, tetapi kini turun di bawah 5%.

Ketika China merosot, Jepun dengan cepat menjadi kuasa besar pasaran Bitcoin. Dengan Agensi Perkhidmatan Kewangan Jepun secara rasmi mengiktiraf 11 syarikat sebagai pengendali pertukaran cryptocurrency berdaftar, Yen Jepun telah memperoleh lebih daripada 50% bahagian pasaran dalam jumlah perdagangan fiat hingga Bitcoin. Sementara itu, Won Korea terus menyumbang lebih dari 50% pasangan perdagangan Ethereum.

Mempertaruhkan Ladang (dan Rumah. Dan Kereta. Dan Segala-galanya): Didi Taihuttu yang berusia 39 tahun meletakkan segala-galanya dari rumah empat bilik tidurnya yang mewah, kereta, motosikal, mainan kanak-kanak, pakaian, dan kasut untuk dijual. Dia merancang untuk membeli Bitcoin dan cryptocurrency lain dengan hasilnya. Taihuttu menyatakan, “kami adalah keluarga petualang dan akan berjudi sejenak untuk menjalani kehidupan minimalis. Sekiranya anda tidak pernah mengambil risiko, hidup ini membosankan. ” Business Insider Austrailia

Kelas dalam Sesi: universiti tertentu di Switzerland seperti Universiti Sains dan Seni Gunaan Lucerne di Switzerland mengumumkan bahawa mereka akan menggunakan Bitcoin sebagai kaedah pembayaran untuk pengajian. Sekolah tersebut menyatakan mereka tertarik dengan Bitcoin kerana kemampuannya untuk memperkenalkan pengetahuan mengenai teknologi canggih seperti blockchain. Universiti tidak akan menerima Bitcoin secara langsung, sebaliknya akan bekerjasama dengan firma pemprosesan yang bernama Bitcoin Suisse AG. The CoinTelegraph

(Ketahui Asas Bitcoin dan Cryptocurrency dalam Infografik Bitcoin 101 yang Boleh Dimuat turun Percuma)

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me