Kemas kini Pasaran Cryptocurrency

Kami memulakan permulaan hijau untuk musim panas. Mudah-mudahan, sekarang, selamat untuk menyimpan jaket musim sejuk crypto anda dan memasukkan beberapa pakaian renang ketika kita memasuki hari pertama Musim Panas 2019.

Big Bad Bitcoin kini hampir mencecah $ 10,000 dan kini sudah habis 17.57% pada minggu. Kali terakhir BTC mendekati $ 10k, ia berada pada musim luruh di tengah musim sejuk crypto pada 5 Mei 2018. $ 10k hanya terasa lebih baik ketika dalam perjalanan.

Ethereum juga mempunyai minggu yang hebat 12.31% dan hampir $ 300 setiap ETH. XRP habis 11%. Binance Coin kembali dari minggu lalu dan sudah habis 16.88%. Syiling privasi Monero dan ZCash sudah habis 22.55% dan 23.69% masing-masing, kemungkinan berkaitan dengan berita Facebook secara rasmi mengumumkan pelancaran stablecoin mereka. MonaCoin, yang dikenali sebagai “cryptocurrency Jepun pertama”, sudah habis 41.35%.

Namun, itu bukan semua cahaya matahari dan bunga aster. Beberapa projek terlepas gelombang hijau dan tenggelam dalam warna merah: Tezos turun 7.11%, Nano turun 8.71%, dan Komodo turun 10.45%, kerugian yang menggali lebih dalam ketika menambah keuntungan BTC yang mengejutkan pada minggu ini.

harga crypto

Berita Cryptocurrency Besar Minggu Ini

Facebook Mengumumkan Pelancaran Libra kepada Orang Ramai yang Bermasalah: Facebook secara rasmi mengumumkan jaringan ujian dan pelancaran Libra stablecoin yang dinanti-nantikan, dan semua orang dan nenek mereka mempunyai komen orang ramai mengenainya. Dengan hampir 2.4 bilion pengguna aktif bulanan, tidak hairanlah FB membuat beberapa gelombang. Salah satu tujuan utama Libra adalah untuk mencipta mata wang global untuk penduduk dunia yang tidak mempunyai bank. Dengan kemampuan yang serupa dengan mata wang fiat, Libra ingin menolong semua orang memastikan dana mereka selamat dan mudah diakses.

Aplikasi Pemesejan Terbesar Jepun untuk Melancarkan Cryptocurrency Exchange yang lain: Line, aplikasi pesanan paling popular di Jepun dengan lebih daripada 80 juta pengguna sedang menunggu persetujuan dari Agensi Perkhidmatan Kewangan Jepun untuk melancarkan pertukaran cryptocurrency yang disebut BitMax. Line sebelum ini melancarkan BITBOX, pertukaran cryptocurrency di Singapura, dan BitMax bertujuan untuk menggunakan teknologi yang sama dengan pertukaran BITOX yang dikendalikan secara umum. Persetujuan itu akan ditetapkan pada awal Jun 2019.

Orang Berkata Barang

Bitcoin hingga $ 15k? Tyler Winklevoss Berfikir Oleh: Dengan penglihatan BTC $ 10k, Pengasas Bersama Gemini, Tyler Winklevoss menulis tweet $ 15k sebagai sasaran harga logik seterusnya untuk token tersebut. John McAfee juga meniru, mendakwa bahawa jika BTC memecah $ 100k, sasaran seterusnya adalah $ 1,000,000 yang hebat.

Sekiranya bitcoin pecah 10k, anda boleh yakin ia akan menembus 15k…&# 128077;&# 127995;&# 128640;

– Tyler Winklevoss (@tylerwinklevoss) 19 Jun 2019

Yang Baru di CoinCentral?

Apa itu Libra? | Panduan untuk Cryptocurrency yang Akan Datang di Facebook: Kecuali anda terperangkap di pergunungan Himalaya selama seminggu yang lalu, kemungkinan anda pernah mendengar mengenai Libra.

Apa itu LEO? | Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Cryptocurrency Bitfinex: LEO adalah token utiliti yang boleh anda gunakan di semua platform iFinex, termasuk Bitfinex dan Ethfinex. Token itu mendapat namanya dari “Unus Sed Leo,” cogan kata iFinex syarikat. Frasa Latin menggambarkan sebuah kisah di mana seekor sow memaki singa kerana hanya mempunyai satu anak. Singa setuju sebagai tindak balas tetapi menyatakan bahawa anak itu adalah singa, dengan alasan kualiti berbanding kuantiti.

Apa itu Grin? | Blockchain Utama Pertama untuk Melaksanakan MimbleWimble: Grin adalah projek blockchain MimbleWimble peribadi, ringan. Seperti Monero dan Zcash, tujuan Grin adalah untuk merahsiakan identiti dan sejarah kewangan anda semasa anda mengambil bahagian dalam rangkaian.

Bolehkah Coin Facebook (FB) benar-benar mengganggu pasaran Crypto dan Remittance: Projek Libra Facebook yang sangat rahsia telah menjadi berita utama akhir-akhir ini kerana potensi besar yang dimiliki untuk mengganggu pasaran pengiriman wang antarabangsa dan sektor cryptocurrency.

Libra Pokes Peraturan AS untuk Bertindak: Dalam beberapa berita mengenai berita tersebut, pelancaran Libra di Facebook juga mendorong beruang yang mengantuk di Washington. Penggubal undang-undang dan pengawal selia A.S. telah lama berpegang teguh dan bertentangan terhadap cryptocurrency, dan titik perhatian mereka sejauh ini adalah untuk melindungi pengguna dari penipuan dan mencegah pembiayaan aktiviti haram. Walau bagaimanapun, dengan syarikat induk yang sudah berada dalam keadaan panas di atas masalah privasi pengguna dan kemungkinan caj monopoli, pengawal selia A.S. kemungkinan akan mengawasi Libra dan ruang cryptocurrency pada umumnya.

Garis Panduan FATF yang Akan Datang Dapat Membawa Doom ke Beberapa Perniagaan Crypto: Hari ini mungkin merupakan hari “membuat atau memecahkan” bagi banyak syarikat cryptocurrency, terutamanya pertukaran dan penjaga kripto. Pada tarikh tersebut, Pasukan Petugas Tindakan Kewangan (FATF) mengeluarkan panduan bagaimana negara harus mengawasi aset digital, lapor Bloomberg.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me