Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 22 Disember 2017

Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 22 Disember 2017

Bitcoin Cash Memasuki Cincin Coinbase. Bitcoin Mendapat Hit: Coinbase secara spontan menambah Bitcoin Cash, garpu 8 MB & potensi musuh Bitcoin, berita yang mana harganya melambung tinggi 50% dan menjatuhkan Bitcoin lebih dari $ 1800.

The Champ Mengambil Nafas Lebih Besar: Bitcoin terus merosot dari bulan yang meletup, yang dipercepat dengan pantas oleh Coinbase menambah BCH. Pada masa penulisan, Bitcoin sedang duduk-duduk $ 13,200.00.

Ripple Terus Menuju HAM: Minggu lalu, Ripple mencecah ATH sebanyak $ 0.87 mengejutkan banyak pemegang yang terbiasa dengan Ripple yang tergantung di kisaran $ 0.30. Minggu ini, Ripple hampir tersentuh $ 1.40.

Krismas Datang Lebih awal untuk Alts: Token seperti Ripple (+62.30%), Cardano (+112%), NEM (+68%), QTUM (+192.74%), TRON (+150%), Kerugian (+123%), Komodo (+200%), dan Hshare (+90%) menyaksikan lonjakan pasaran dan perhatian yang besar. Bahkan Verge berjaya tampil dengan rendah hati +588% memperoleh. Semua dua puluh token cap pasaran teratas mencapai paras tertinggi minggu ini. Pertumbuhan pesat pasaran alt-coin telah mula menarik perhatian semakin banyak kepada banyak projek berasaskan blockchain yang sedang dibina.

… .Hingga Khamis ketika semuanya berlaku hidung curam menyelam ke merah. Pembetulan pasaran yang dinanti-nantikan menyebabkan sebahagian besar token mengambil a 20% – 40% dalam beberapa jam sahaja, dengan Bitcoin jatuh kembali ke tahap tinggi $ 12,000s. Adakah langit jatuh? Mungkin tidak. Sekiranya anda melihat pasaran cryptocurrency untuk sementara waktu, anda mungkin terbiasa dengan penarikan balik sesekali.

coinmarketcap Disember

Goldman Sachs untuk Menubuhkan Meja Perdagangan Cryptocurrency: Menurut

Bloomberg, Michael DuVally dari Goldman Sachs mengatakan dalam sebuah pernyataan “Sebagai tindak balas terhadap minat pelanggan terhadap mata wang digital, kami meneroka cara terbaik untuk melayani mereka”. Sekiranya Goldman Sachs terus bergerak, ia akan menjadi Wall Street Bank utama pertama yang mewujudkan pasaran cryptocurrency. Jangan lupa peringatan dua bulan sekali Ketua Pegawai Eksekutif JPMorgan Jamie Dimon memanggil sesiapa sahaja yang membeli Bitcoin “bodoh.”

Didorong oleh Bitcoins Momentum, Fail NYSE untuk Menyenaraikan ETF Bitcoin: The peraturan yang dicadangkan perubahan sedang dikaji oleh Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa A.S. (SEC). Sekiranya diluluskan, keputusan itu akan memberi jalan bagi para pelabur untuk bertaruh pada kejayaan Bitcoin menggunakan kenderaan yang baru di dunia cryptocurrency.


Buzz Sekitar Mata Wang Yang Akan Ditambah Coinbase Seterusnya: Banyak spekulator percaya bahawa sebarang duit syiling yang ditambahkan ke Coinbase dijangka akan meningkat. Melihat apa yang berlaku pada Bitcoin Cash, ini bukan anggapan yang tidak berasas. Khabar angin condong ke arah Ripple, Dash, dan Iota, antara lain, membuat gembar-gembur mengenai apa yang akan menjadi lembu tunai seterusnya dalam cryptocurrency.

Khabar angin Menggemari?: Selepas seminggu yang luar biasa untuk Ripple dan melewati Milestone $ 1, XRP meletup sekali lagi dari sekitar $ 0.65 pada 15 Disember hingga ATH $ 1.22. Dorongan tersebut banyak berkaitan dengan desas-desus yang beredar bahawa Coinbase akan segera menambah mata wang ke bursa. Banyak orang dalam komuniti cryptocurrency telah membuat spekulasi bahawa Ripple mungkin merupakan duit syiling seterusnya yang akan ditambahkan.

Coinbase Menyiasat Tuntutan Perdagangan Orang Dalam:

Dasar Coinbase melarang pekerja membincangkan kemungkinan penambahan mata wang baru ke platform dengan sesiapa sahaja di luar organisasi. Didalam catatan blog oleh Ketua Pegawai Eksekutif Coinbase, Brian Armstrong, “Sekiranya kami mendapat bukti bahawa ada pekerja atau kontraktor yang melanggar dasar kami – secara langsung atau tidak langsung – saya tidak akan teragak-agak untuk memberhentikan pekerja dengan segera dan mengambil tindakan undang-undang yang sewajarnya.” Catatan ini berlaku setelah kenaikan harga yang tajam dalam jam BCH sebelum mata wang ditambahkan ke bursa.

Yang Baru di CoinCentral?

Minggu ini, kami membawakan beberapa panduan dan sumber baru mengenai pelbagai projek menarik yang baru. Panduan cryptocurrency baru dibuat minggu ini:

  • Garpu Bitcoin Akan Datang: Apa yang Perlu Anda Ketahui– Oleh kerana semakin banyak projek merancang untuk mengambil bahagian dari Bitcoin, penting untuk mengetahui apa yang diharapkan.
  • Apa itu Tether– Ketahui lebih lanjut mengenai aset yang disatukan dolar yang agak kontroversial ini.
  • BitConnect: Adakah Itu Skim Sah atau Ponzi? -Adakah platform pelaburan ini terlalu bagus untuk menjadi kenyataan?
  • Apa itu Masternodes? Pendahuluan dan Panduan – Selamat datang ke komponen integral dari banyak projek berasaskan blockchain.
  • Apa itu Augur? – Platform pasaran ramalan yang terdesentralisasi ini dapat menjadi gangguan besar bagi pelbagai industri dan sektor masyarakat.

Sekiranya anda berminat untuk melihat beberapa pemikiran paling terang dalam mata wang kripto seperti Tim Draper, Brad Garlinhhouse (CEO Ripple), dan Charlie Lee (Pengasas Litecoin) bercakap, sertai kami di Blockchain Connect di San Francisco pada 26 Januari 2018. Oh, pembaca kami juga dapat potongan 30% dengan kod “kebetulan”

blockchain menghubungkan koin tengah

Lebih Banyak Berita Cryptocurrency Dari Seluruh Dunia

Pengasas Litecoin Menjual Semua Litecoinnya: Kerana “konflik kepentingan”, Pengasas Litecoin, Charlie Lee menjual semua duit syilingnya. Berikut adalah pernyataan yang disiarkannya Reddit untuk menyatakan keputusan.

“Sepanjang tahun lalu, saya berusaha menjauhkan diri dari tweet yang berkaitan dengan harga, tetapi sukar kerana harga merupakan aspek penting dalam pertumbuhan Litecoin. Dan setiap kali saya tweet mengenai harga Litecoin atau hanya berita baik atau buruk, saya dituduh melakukannya untuk kepentingan peribadi. Malah ada yang menganggap saya pendek LTC! Oleh itu, adalah konflik kepentingan bagi saya untuk mengadakan LTC dan tweet mengenainya kerana saya mempunyai banyak pengaruh. Saya selalu menahan diri untuk tidak membeli / menjual LTC sebelum atau selepas tweet utama saya, tetapi ini hanya sesuatu yang saya tahu. Dan akan selalu ada keraguan mengenai apakah salah satu tindakan saya adalah untuk meningkatkan kekayaan peribadi saya melebihi kejayaan Litecoin dan mata wang kripto secara umum.

Atas sebab ini, pada hari-hari terakhir, saya telah menjual dan menderma semua LTC saya. Litecoin sangat baik bagi saya dari segi kewangan, jadi saya cukup sihat sehingga saya tidak perlu lagi mengaitkan kejayaan kewangan saya dengan kejayaan Litecoin. Untuk pertama kalinya dalam 6+ tahun, saya tidak lagi memiliki satu LTC yang tidak disimpan dalam Litecoin fizikal. (Saya mempunyai beberapa koleksi sebagai koleksi.) Ini pasti perasaan pelik, tetapi juga menyegarkan. Jangan risau. Saya tidak berhenti dari Litecoin. Saya masih akan menghabiskan semua masa saya bekerja di Litecoin. Apabila Litecoin berjaya, saya masih akan diberi ganjaran dengan pelbagai cara, bukan secara langsung melalui pemilikan syiling. Saya sekarang percaya bahawa ini adalah kaedah terbaik untuk saya terus mengawasi pertumbuhan Litecoin.

Jangan tanya berapa syiling yang saya jual atau berapa harganya. Saya dapat memberitahu anda bahawa jumlah syiling adalah peratusan kecil dari jumlah harian GDAX dan ia tidak merosakkan pasaran. “

Jiwa Menyakitkan dari Bitcoin yang Hilang: Dompet Bitcoin mempunyai kata laluan dan kunci keselamatan yang rumit yang menghalang penggodam daripada mencuri Bitcoin. Beberapa pengguna awal Bitcoin yang malang telah melupakan kata laluan mereka dan dengan putus asa beralih kepada hipnotis seperti Jason Miller untuk membantu mereka mengingat. Dan kemudian ada James Howell, lelaki yang bernilai $ 126 Juta Bitcoin hari ini jika dompet perkakasannya tidak dikuburkan di tempat pembuangan sampah di Newport, Wales.

Tidak seperti apa-apa yang menyeronokkan, sejuk dari Blockchain: Dahulu dikenali sebagai Long Island Iced Tea Corp. (LTA), syarikat minuman itu menambahkan “Blockchain” pada namanya. Stok hampir seketika meningkat sehingga 180%. Bagi beberapa orang, ini sangat mengingatkan pada era dot com di mana mana-mana syarikat boleh menambahkan “.com” pada namanya dan melonjak harganya. Walaupun syarikat itu akan kekal dalam industri minuman, ia mendakwa akan membangun dan membeli infrastruktur blockchain untuk memasuki industri perkhidmatan kewangan. Awas dunia.

Estonia Menjadi Negara Pertama yang Melancarkan ICO: Kaspar Korjus, pengarah urusan di e-tempat tinggal, baru-baru ini mengumumkan penciptaan ‘estcoin’ Estonia sendiri. Token akan dikeluarkan kepada semua anggota program e-residensi.

EtherDelta Menangguhkan Perkhidmatan Berikutan Peretasan: Pengguna EtherDelta terkejut pada hari Rabu ketika platform pertukaran cryptocurrency yang popular digodam. Peretasan menipu pengguna untuk menghantar token kepada penggodam dan bukannya pertukaran. Kira-kira 308 ETH ($ 266,789), serta beberapa ratus ribu dolar token lain, dicuri semasa serangan digital.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map