Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 23 Februari 2018

Pasaran naik, pasaran turun: Dalam kebiasaan kripto biasa, pasaran mengalami sedikit penurunan setelah pemulihan minggu lalu, tetapi tidak perlu risau. Kami melihat pergerakan harga yang positif pagi ini, dan carta 7 hari menunjukkan padang rumput yang lebih hijau di kaki langit.

Pada masa penerbitan, pasaran berlegar-legar $ 460 bilion, secara kasar Penurunan $ 12 bilion dari minggu lalu. Tidak ideal, tetapi boleh menjadi lebih teruk.

Bitcoin: Bitcoin adalah satu-satunya mata wang dalam sepuluh teratas yang meningkat nilainya sejak minggu lalu, memperoleh lebih daripada $ 400. Pada harga semasa $ 10,457 Bitcoin meningkat secara kasar 4% dari $ 10,478. Pengaktifan SegWit mempunyai yuran transaksi serendah yang mungkin memungkinkan Bitcoin berenang di lautan merah.

Ethereum: Ethereum jatuh 18% sepanjang minggu menjadi $ 800 sebelum mengubah keadaan dengan lebam akhir minggu yang bagus. Ia kini berharga sekitar $ 875.

Riak: Masih menghadapi masalah untuk pulih dari kemalangan Januari, Ripple jatuh tambahan 10% minggu ini. Duit syiling itu kini berharga lebih dari $ 1, jauh lebih rendah daripada harga $ 3.65 sepanjang masa.

carta harga crypto

Berita Domestik

New York City Mengikuti Silicon Valley dengan “Blockchain Week” yang Pertama: New York City mengumumkan “Blockchain Week” yang pertama, yang akan berlangsung pada 11 Mei hingga 17 Mei. Acara merangkumi Sidang Kemuncak Teknologi Blockchain, pameran pekerjaan, dan hackathon. Menurut firma analitik pasaran pekerjaan Burning Glas, NY mempunyai lebih banyak peluang pekerjaan mengenai blockchain daripada San Francisco. Perbadanan Pembangunan Ekonomi Bandar New York Naib Presiden Kanan Anthony Hogrebe mengatakan “tujuannya adalah benar-benar menanam bendera itu dan menghantar mesej yang sangat jelas … kita akhirnya mahu NYC menjadi ibu negara global untuk blockchain”.

Wyoming Mempertimbangkan Bil Crypto Pro untuk Menjadi Crypto Haven: Badan perundangan negara Wyoming menyusun serangkaian rang undang-undang yang akan membantu membawa teknologi blockchain ke negeri ini. Sekiranya diluluskan, bil akan mengurangkan beban cukai pada cryptocurrency dan mengecualikan pertukaran ICO dan cryptocurrency dari undang-undang peraturan yang biasa. Permulaan blockchain Kanada BlockCrushr telah berkembang ke negeri ini, menyatakan “Wyoming adalah salah satu tempat terbaik di A.S. untuk berniaga.”

wyoming crypto

Peraturan Negeri Putih Rumah Putih Tidak Akan Datang Dalam Masa Segera: Dalam satu kenyataan kepada CNBC, penyelaras keselamatan siber White House, Rob Royce mengatakan, “kami masih benar-benar mengkaji dan memahami apa idea dan idea buruk di ruang itu. Jadi saya rasa ia tidak dekat ”. Walaupun Royce percaya bahawa terdapat kelebihan dan kekurangan yang jelas terhadap cryptocurrency, dia menunjukkan ancaman terbesar terhadap cryptocurrency adalah penggunaan jenayahnya dan mendapati bahawa urus niaga Bitcoin tidak dapat dipulihkan “merisaukan”. Dengan kad kredit dan bank, “pembelian dapat dibatalkan dan wang tunai diambil”.

Penderma Crypto Memimpin Jalan dalam Memerangi Pengambilalihan Al: Apa yang berlaku apabila robot lebih pintar daripada kita? Adakah ia akan menjadi akhir umat manusia? Bukan pada jam tangan komuniti crypto, yang memberikan 66% sumbangan yang dikumpulkan oleh Institut Penyelidikan Perisikan Mesin dalam penggalangan dana tahunannya. Derma terbesar tahun ini datang dari pengasas Ethereum, Vitalik Buterin, yang memberikan ETH bernilai $ 763,970 untuk membantu organisasi bukan untung melindungi kelangsungan hidup dan kebebasan umat manusia.

MIRI

Pengasas BitFunder Akan Menghabiskan Bertahun-tahun di Penjara Kerana Menipu Pengguna: Pada hari Rabu, Jabatan Kehakiman (DOJ) dan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa AS (SEC) menuduh Pengasas BitFunder Jon E. Montrol kerana menipu pengguna pertukarannya. SEC menuduh Montrol mengendalikan pertukaran cryptocurrency tanpa lesen dan menunjukkan penyata baki palsu kepada penyiasat. Montrol juga gagal memberitahu pengguna mengenai serangan siber yang mencuri lebih dari 6,000 bitcoin dari pengguna, bernilai lebih dari $ 60 juta hari ini. Untuk pengakhiran terakhir, Pengasas, DOJ mendakwa Montrol melakukan sumpah dan penghalang, yang masing-masing membawa hukuman 5 dan 20 tahun..

Tesla Diretas Oleh Eager Crypto Miner Dalam apa yang dikenali sebagai cryptojacking, penggodam memperoleh kuasa pemprosesan komputer tambahan untuk melombong duit syiling dengan memasang perisian di komputer orang lain. Kali ini, cryptojackers menyasarkan platform pengkomputeran awan Tesla. Menurut jurucakap Tesla, masalah itu diselesaikan dalam waktu “beberapa jam” dan bahawa “siasatan awal tidak menemukan petunjuk bahawa privasi pelanggan atau keselamatan atau keselamatan kenderaan terganggu dengan cara apa pun”.

tesla crypto hack

Penggubal undang-undang AS menyeru Pemerintah untuk memimpin dalam inovasi Blockchain: Dalam surat yang disampaikan kepada ketua SEC oleh tiga anggota Kongres Blockchain Caucus (CBC), “AS harus menjadi rumah bagi inovasi ini … untuk berjaya, sangat penting kita menggunakan pendekatan yang disengaja, fleksibel dan bersatu untuk peraturan. ” Ketiga penggubal undang-undang itu juga menambahkan bahawa pemerintah harus berhenti terlalu fokus pada masalah yang tidak perlu, mendorong SEC “untuk membiarkan inovasi berterusan di pasaran, dan mencurahkan analisis yang lebih kreatif mengenai cara cryptocurrency dapat digunakan.”

Platform Dagangan Rahsia Meningkatkan $ 34 Juta… Oleh 21 tahun: Pada usia 21 tahun, Taiyang Zhang mengetuai syarikat Republik Protocol blockchain dalam penciptaannya “kumpulan gelap cryptocurrency” Permintaan untuk platform jenis ini telah meningkat di dunia cryptocurrency sehingga ikan paus (peniaga dengan banyak wang) dapat “menyelesaikan pesanan peribadi yang besar” dan atas alasan keselamatan untuk memastikan “orang tidak digodam, ditebus , atau lebih buruk lagi. “Zhang berharap produk ini juga dapat membantu mengurangkan beberapa turun naik yang sering berlaku dengan perdagangan ikan paus di pasaran..

Yang Baru di CoinCentral?

Apa itu Aragon ?: Ketahui lebih lanjut mengenai aplikasi terdesentralisasi ini dan misinya membolehkan sesiapa sahaja membuat dan mengurus organisasi yang terdesentralisasi.

Apa itu DigixDAO ?: Dalam panduan pemula ini, kami akan melihat bagaimana projek ini merancang untuk membuat cryptocurrency baru yang disokong oleh jongkong emas sebenar.

Kajian Pertukaran Bitflyer: Kami mengkaji BitFlyer, yang pertukaran Bitcoin terbesar di dunia beroperasi di Jepun, Eropah, dan Amerika Syarikat.

Ulasan Pertukaran IDEX: IDEX adalah bintang yang semakin meningkat di ruang pertukaran yang terdesentralisasi, dan jika anda suka EtherDelta tetapi merasa tidak senang menggunakannya, pasti patut dicuba.

Apa itu Filecoin ?: Filecoin adalah penyelesaian penyimpanan terdesentralisasi yang dinanti-nantikan. Pada tahun 2017, tawaran duit syiling awal Filecoin menjadi penjualan token terbesar dalam sejarah, mengumpulkan sumbangan $ 257 juta.

Da Hongfei di Crypto dan NEO’s Future: Di sebalik keperibadiannya yang mesra dan lelucon jujur ​​pada hari-hari awal cryptocurrencynya yang gemuk dan rendah hati adalah salah satu strategi utama di sebalik cryptocurrency dengan cap pasaran sepanjang masa yang melebihi $ 10.5 bilion.

Off to the Races: Dunia Penyimpanan Desentralisasi Teratas Idea di sebalik penyimpanan terdesentralisasi membolehkan orang biasa menyewa bahagian ruang cakera keras yang tidak digunakan dalam rangkaian peer-to-peer. Oleh itu, siapa yang akan memenangi perlumbaan untuk menjadi penyelesaian penyimpanan terdesentralisasi terbaik?

Temu ramah dengan Kilian Rausch, Pengarah Produk di Exchange Union: Kami bercakap dengan Rausch pada persidangan Blockchain Connect di San Francisco.

Apa itu CRYPTO20 ?: CRYPTO20 (C20) adalah dana indeks cryptocurrency token pertama di dunia, yang membolehkan pelabur mendapatkan faedah kepelbagaian memegang dua puluh cryptocurrency teratas di pasaran dengan kemudahan dan kesederhanaan memegang satu token.

Apa itu Token Roti?: The Bread Token (BRD) memberikan potongan dan perkhidmatan tambahan semasa menggunakan aplikasi Dompet Bread yang popular, dan Bread adalah dompet cryptocurrency pertama yang menyediakan program kesetiaan dan penghargaan pelanggan.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Maaf Bitcoin, Iran Tidak Suka Anda: Menurut sumber itu, “Bank Pusat Iran mengatakan sedang bekerjasama dengan institusi lain untuk mengembangkan mekanisme baru untuk mengendalikan dan mencegah mata uang digital di Iran”. Berita itu tidak mengejutkan, kerana banyak negara Islam lain sejak kebelakangan ini menyatakan cryptocurrency “tidak Islamik”, bertentangan dengan moral agama.

Bank Pusat Poland Mengaku Membuat Propaganda dalam Kempen Youtube Anti-Crypto: Bank Pusat Poland membawa “pembenci akan membenci” ke tahap yang baru, dilaporkan menghabiskan sekitar $ 27,000 untuk menakut-nakutkan orang dari cryptocurrency dengan berita palsu. Satu video, yang mempunyai lebih daripada 500,000 tontonan, menunjukkan seorang lelaki muda yang kehilangan semua wangnya melabur di crypto dan “memalukan” tidak dapat membayar tarikhnya di restoran. Tolong berhenti membazirkan bank wang anda, crypto tidak akan ke mana-mana.

bank pusat penggilap

Kekurangan GPU Global yang Berlaku Dari Gila Mining: Pelombong dari seluruh dunia beralih ke pasar Asia yang terletak di Hong Kong dan Singapura untuk mendapatkan GPU yang lebih murah, yang kini menjual dua kali lipat dari harganya kerana permintaan meningkat. Kad grafik mewah adalah salah satu kaedah yang paling berkesan untuk menambang mata wang kripto, tetapi produk dengan bekalan terhad menjadikan pembeli yang mahu mencari jalan-jalan untuk mendapatkan tawaran yang adil.

Digelar “Crypto Valley”, Bandar Swiss ini Menyokong Revolusi Kewangan: Bandar kecil Zug menjadikan namanya sebagai tempat berlindung kripto, mungkin dari bantuan pencipta Ethereum, Vitalik Buterin yang menetap di sana pada tahun 2014. Terletak kira-kira 30 minit dari Zurich, majlis bandar Zug membenarkan penduduk membayar yuran dengan bitcoin di pejabat pendaftarannya.

zug lembah crypto

Perancis Melarang Iklan Crypto, Akan Melabelkannya sebagai Turunan: Pengawal selia kewangan Perancis menyatakan pada hari Khamis bahawa “platform yang menawarkan produk ini harus mematuhi peraturan kebenaran dan tingkah laku perniagaan … [dan mereka] tidak boleh diiklankan melalui cara elektronik.” Langkah itu mungkin bermaksud larangan pertukaran di negara itu yang tidak menyesuaikan diri dengan peraturan baru-baru ini.

Adakah Petro Coin akan berfungsi untuk Venezuela ?: Venezuela memulakan penjualan cryptocurrency rasminya yang dijuluki “petro” minggu ini. Menurut sumber itu, “ketika inflasi yang melampau menyeret bolivar Venezuela, makanan dan ubat-ubatan jarang berlaku, jenayah terus berleluasa, dan perkhidmatan awam yang penting telah mengalami tekanan. Ramai penduduk telah melarikan diri dari negara ini. ” Sehubungan itu, duit syiling itu dilihat sebagai usaha terakhir bagi pentadbiran Maduro untuk membantu menstabilkan ekonomi negara-negara.

duit syiling petro

Duit Syiling $ 20 Trilion Hampir Hilang dalam Kesalahan pertukaran Jepun: Selama 20 minit, pengguna pertukaran Zaif dapat membuat pembelian secara percuma. Seorang pengguna dilaporkan berjaya menghasilkan wang syiling bernilai $ 20 trilion, tetapi syarikat itu dapat memulihkan duit syiling dengan cepat. Firma itu menyatakan hanya ada satu pelanggan yang berlari dengan token dan berjaya menghantarnya ke bursa lain, dan kini dalam proses berunding dengan peniaga untuk mengembalikannya.

Pegawai Korea Selatan Percaya Rekan Tewas akibat Tekanan Crypto: Ketua dasar ekonomi di Pejabat Penyelarasan Dasar Pemerintah Jung Ki-joon meninggal minggu ini, dan rakan-rakannya percaya bahawa “tekanan berurusan dengan sektor kripto mungkin telah menyumbang untuk memicu serangan jantung.” Walaupun permainan pelanggaran telah dikesampingkan, ada sesuatu yang aneh mengenai ketua peraturan cryptocurrency Korea Selatan mati sebelum kerangka peraturan cryptocurrency yang akan datang untuk negara ini.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me