Minggu Ini dalam Cryptocurrency – Rekap Berita Mingguan

Harga Terus Meningkat: Sebilangan besar cryptocurrency meneruskan kenaikan harga dari minggu sebelumnya.

Walaupun narasi sebelumnya adalah bahawa Bitcoin Cash akan mengatasi Bitcoin, kedua-duanya telah mengalami pertumbuhan yang besar minggu ini. Bitcoin semakin hampir $ 8,300 dan Bitcoin Cash mengalami a 51.07% melompat harga.

Ethereum juga mengalami larian yang hampir menjelang akhir minggu dengan catatan a 37.81% melonjak harga untuk minggu ini. Dari 10 syiling teratas, Bitcoin Cash (+51.07%), Ethereum (+37.81%), dan Dash (+32.54%) menyaksikan lonjakan harga terbesar. IOTA (-8.17%) mengalami sedikit kejatuhan dari kenaikannya yang besar pada minggu sebelumnya.

Pertumbuhan syiling

Sumber: coinmarketcap

Masalah untuk Tether: Tether mengaku telah diretas sekitar $ 31 juta pada 19 November setelah $ 30,950,000 USDT dihantar ke dompet digital yang tidak sah. Sekiranya anda tidak biasa, Tether adalah permulaan yang membolehkan pengguna menggunakan token digital yang disokong oleh mata wang fiat seperti Dolar A.S., Euro dan Yen. USDT disatukan ke dolar AS dan seharusnya disokong sepenuhnya oleh aset dalam akaun rizab Tether.

Meramalkan Masalah: The New York Times mengeluarkan artikel minggu ini memberikan pembaca dengan berhati-hati ketika menggunakan pertukaran yang tidak diatur, memanggil Bitfinex sebagai pertukaran dengan risiko yang lebih tinggi kerana menjadi “operasi legap.” Secara kebetulan, Tether juga dimiliki oleh orang yang sama yang memiliki Bitfinex. Bitfinex mendakwa sebagai pertukaran terbesar di dunia, dan serangan serupa yang berjaya di bursa boleh mendatangkan malapetaka bagi komuniti crypto.

Sekarang Anda Melihat Saya, Sekarang Anda Tidak: Confido, syarikat permulaan yang mengumpulkan $ 374,000 USD dari ICO daripada yang dijalankan dari 6 hingga 8 November, tiba-tiba hilang dengan semua token pelaburan. Permulaan memberi penyelesaian untuk mengesan penghantaran dan membuat pembayaran. Confido wakil yang disiarkan di Reddit, “Lihat, saya sama sekali tidak tahu apa yang berlaku di sini. Penyingkiran semua platform dan laman web media sosial kami telah mengejutkan saya. ” Adakah Confido merupakan penipuan yang dilaksanakan secara strategik? Adakah ia benar-benar hilang dan kita mungkin melihat “Sudahkah Anda Melihat Saya?” poster di sudut jalan? Hanya masa akan menentukan.

Yang Baru di CoinCentral?

Selamat Hari Kesyukuran semua, kami harap anda dapat menerangkan bagaimana Bitcoin berfungsi kepada ibu saudara, paman, datuk nenek, dan sepupu anda yang terpisah.

Minggu ini, pasukan CoinCentral mengumpulkan beberapa sumber yang lebih menarik:

Panduan cryptocurrency baru dibuat minggu ini:

  • Apa itu Ark? – Ketahui mengenai apa itu ARK dan masalah yang ingin diselesaikan oleh pasukan.
  • Apa itu Hshares? – Melihat token yang direka untuk membolehkan pemindahan nilai antara blockchain dan antara blockchain dan cryptocurrency tanpa blok.
  • Apa itu Kusut – Panduan pemula mengenai struktur baru yang revolusioner (dan kekuatan IOTA).
  • Panduan Pemula untuk Dompet Kertas Ethereum

Lebih Banyak Berita Cryptocurrency Dari Seluruh Web

ATH baru untuk Bitcoin: Bitcoin mencapai tahap tertinggi sepanjang masa minggu ini, melayang sekitar $ 8,290 pada masa kemas kini ini. Harga terus naik, walaupun pertumbuhan pesat dari Bitcoin Cash yang nampaknya antagonis. Ini telah menjadi tahun yang luar biasa bagi Bitcoin, kerana ia bermula pada tahun 2017 semata-mata $ 970, menjadikan kenaikan harga dari tahun ke tahun melebihi 700%.

JP Morgan Memandangkan Berkecimpung dalam Bitcoin Futures: Walaupun terdapat kenyataan anti-Bitcoin CEOnya, JP Morgan Chase mempertimbangkan untuk menyediakan akses ke perdagangan niaga hadapan Chicago Mercantile Exchange (CME) melalui platform niaga hadapannya sendiri. Apabila semakin banyak institusi kewangan mula menyokong pelaburan dalam Bitcoin dan cryptocurrency lain, nampaknya JP Morgan akhirnya akan diturunkan oleh kata-kata pilihan Ketua Pegawai Eksekutif Jamie Dimon tentang memanggil sesiapa yang melabur dalam Bitcoin “bodoh”.

HODL Jangka Panjang Pasukan: Rick Falkvinge, CEO Bitcoin Cash yang diisytiharkan sendiri, menyatakan bahawa jika Bitcoin menunaikan janjinya (“dan ​​tidak ada petunjuk bahawa tidak”), maka setara dengan satu Bitcoin harus berada dalam julat $ 2,000,000 hingga $ 5,000,000. Visi ini juga dilengkapi dengan kesan yang tidak masuk akal untuk mengukur nilai Bitcoin dalam USD atau Euro kerana fiat akan runtuh di bawah berat badan mereka sendiri.

HODL Jangka Pendek Pasukan: Mike Novogratz, jutawan dan bull Bitcoin jangka panjang, meramalkan harga Bitcoin akan ditutup pada 2017 sekitar $ 10,000, dan harga Ethereum sekitar $ 500. Saya rasa secara harfiah kita mengakhiri tahun ini dengan harga $ 10,000 dalam Bitcoin. Saya rasa itu adalah langkah yang baik dari sini. Saya rasa kita mengakhiri tahun ini dengan hampir $ 500 di Ethereum. Novogratz membeli Bitcoin dengan harga $ 50 setiap satu pada tahun 2013, dan mengumpulkan Ether di IPO dengan harga sekitar $ 0.30 setiap satu. Dia juga mengaku telah meletakkan 10% simpanan hidupnya di Bitcoin dan Ether.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me