Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 26 Januari 2018

Adakah Selamat Keluar?: Nah, ia kelihatan seperti penurunan berubah menjadi bangkit. Tetapi sama ada itu adalah pantulan bulan atau kucing yang mati, kita tidak boleh mengatakannya. Walau bagaimana pun, pasaran jauh lebih sihat daripada ketika kehilangan lebih daripada 40% daripada cap pasarannya pada minggu yang lain, tetapi ia masih menginjak air sekarang setelah banyak tangan melompat kapal.

Bitcoin: Ole grandaddy Bitcoin telah melihat hari-hari yang lebih baik, tetapi ia lebih sihat daripada penulisan ini daripada pada titik terendah dalam pembetulan terbaru pasaran ($ 9,500). Seperti sekarang, ayah BTC mengambang di atas $ 11,000, yang sayangnya lebih rendah daripada harga $ 13,000 yang dikenakannya sejurus selepas pembetulan, yang tertinggi sejak itu. Namun, BTC hanya turun 5% dari harga pembukaannya pada hari Jumaat yang lalu, dan itu semua perkara yang dipertimbangkan.

Ethereum: Ethereum kelihatan seperti kemantapan dalam pasaran yang masih berusaha untuk mendapatkan kedudukannya. Sabtu lalu, ia meningkat kepada $ 1,160 dalam kenaikan pasca penurunan seperti Bitcoin. Sejak itu jatuh, tetapi dengan harga sekarang pada $ 1,050, ia hanya berubah 1.8% dari harga Jumaat terakhirnya.

Riak: Maaf peminat XRP, tetapi Ripple masuk terakhir, harganya menjadi yang paling rugi. Pada harga $ 1,23, ia turun sekali 24% dari harga masuk ke hari Jumaat minggu lalu. Minggu ini tidak lain hanyalah aliran menurun, mencecah paras terendah $ 1.16

Yang Berhormat: Kami mendapat beberapa penambahan baru untuk Market Cap 100 teratas yang pantas mendapat sorakan. Satu tambahan seperti itu, IOStoken, sudah habis 140% dari Jumaat lalu, dengan harga $ 0.096. Cantik untuk token yang hanya disenaraikan di CMC pada 16 Januari.

Selanjutnya, kami memberikan alat peraga kepada Cindicator. Setelah memuncak pada tahap tertinggi sepanjang masa $ 0.34, ia berada pada harga $ 0.27 yang selesa, naik 22% dari kedudukannya minggu lalu.

minggu ini

Stripe Firma Pembayaran Popular Menamatkan Sokongan Bitcoin: Stripe, salah satu platform pembayaran dalam talian terbesar untuk perniagaan, mengumumkan sokongan Bitcoin pada hari Rabu. Dengan masa urus niaga yang panjang dan kenaikan yuran, firma tersebut menyatakan bahawa “terdapat lebih sedikit kes penggunaan yang mana penerimaan atau pembayaran dengan Bitcoin masuk akal.”

Ethereum Mendapat “B” dalam Peringkat Pertama Peringkat Weiss pada Cryptocurrency: Pada hari Rabu, Weiss Ratings mengeluarkan senarai kira-kira 80 cryptocurrency dari “A” (sangat baik) hingga “E” (sangat lemah). Ethereum menerima “B” dan Bitcoin a “C”, tanpa ada antara senarai yang menerima A atau lebih tinggi. Menurut pengasas Martin D. Weiss, “banyak cryptocurrency yang suram, overhyped dan rentan terhadap crash. Pasaran sangat memerlukan kejelasan yang hanya dapat memberikan penilaian yang tegas dan tidak berat sebelah ”.

gred

Coinbase Raking di $$$, dan Pelabur Luar Mahukan Sekeping pai: Mammoth exchange Coinbase menghasilkan pendapatan $ 1 bilion pada tahun 2017, 66% lebih dramatik daripada ramalan pendapatan asalnya sebanyak $ 600 juta. Walaupun pelabur luar mendesak syarikat untuk menyenaraikan Coinbase di pasaran saham, syarikat itu akan terus kekal swasta. Dengan lebih daripada 13 juta pengguna, bursa popular memegang lebih banyak pengguna daripada syarikat bank dan broker Charles Schwab.

Bercakap tentang Pie, Lightning Network Mempunyai ‘Pizza Moment’: Lightning Network yang dinanti-nantikan adalah langsung, dan telah digunakan dalam pembelian di dunia nyata. Pengguna Reddit btc_throwaway1337 mengeposkan ke r / btc awal minggu ini bahawa dia telah menggunakan Bitcoin Lightning Network untuk memesan router VPN dari TorGuard. Perniagaan yang berisiko, sebagai rangkaian, sementara berada di jaringan utama, masih memiliki beberapa kekeliruan yang perlu diselesaikan. Di bahagian komen yang penuh dengan keramaian dan jubilee, pengguna tidak dapat tidak membandingkannya dengan pembelian pizza yang terkenal pada tahun 2010, di mana Bitcoin bertukar tangan untuk pembelian di dunia nyata untuk pertama kalinya direkod.

Di Vermont, Membeli Rumah di Blockchain: Terima kasih kepada syarikat dari Palo Alto, CA, penduduk Vermont dapat merakam dokumentasi harta tanah mereka di blockchain. Propy, Inc. mendedahkan program perintis mereka awal minggu ini, yang bertujuan untuk menyelaraskan perjanjian pembelian, rekod hak milik pemerintah, dan pencocokan pembeli / penjual. Ini hanya yang terbaru dalam rangkaian usaha harta tanah yang mesra blok di seluruh Amerika Syarikat, kerana Miami dan New York telah melihat harta tanah dibeli dengan cryptocurrency

Bukan Fasa, Volatiliti Pasaran Saham Ibu – Rendah mendorong Pelabur ke Pasar Crypto: Ternyata, orang tidak kecewa dengan turun naik dan turun naik liar crypto – sebaliknya. Kesukaran Crypto yang semakin meningkat telah menarik minat para pelabur yang tidak terkesan dengan turun naik kecil pasaran saham. Pakar strategi kewangan global Deutsche bank Masao Muraki berpendapat bahawa, ketika turun naik pasaran saham, menjangkakan pelabur akan beralih kepada Bitcoin dan rakan-rakannya untuk pulangan yang berpotensi lebih menjanjikan.

Adakah Seseorang Memerlukan Masa Keluar? CNBC Pundit Memberitahu Kolega untuk “kesal” di TV Langsung: Peminat dan pelabur crypto yang gemar berkemungkinan besar akan mendapat liputan arus perdana cryptocurrency. Tetapi meneliti FUD institusi dan, kadang-kadang, pendapat yang tidak berpengetahuan, anda boleh menemui beberapa komedi komedi. Dalam segmen CNBC Fast Money berubah sitkom, Dan Nathan memberitahu Rich Ross untuk ‘marah’ setelah Ross mencabar panggilan jangka panjang Nathan. Segala-galanya menjadi sukar kerana Nathan memanggil Ross ‘glib’ kerana memanggil BTC sebagai pilihan pelaburan yang buruk pada tahun 2017, setelah itu Ross meneliti pilihan pelaburan Nathan, mendorong komen tersebut.

Aplikasi Dagangan Saham Robinhood untuk Membuka Pilihan untuk Bitcoin, Ethereum: Ia tidak akan mencuri dari orang kaya, tetapi Robinhood ingin memberikan pilihan cryptocurrency kepada yang memerlukan. Aplikasi pelaburan mudah alih, dengan penekanan pada membuka peluang pelaburan kepada rata-rata joe, mengumumkan pada hari Khamis bahawa ia akan membuka pasangan Ethereum dan Bitcoin untuk pelanggan di California, Massachusetts, Missouri, Montana, dan New Hampshire. Dengan asas pengguna yang mencapai 78% milenium, Robinhood berpotensi menarik lebih banyak youngin ke platform peniaga aktif 3 juta.

Yang Baru di CoinCentral?

Yuran Cryptocurrency dan Litecoin Soft Fork: Tidak perlu membazirkan wang. Ketahui cara berhenti membayar yuran transaksi cryptocurrency yang berlebihan.

Apa itu EthLend ?: Ketahui bagaimana projek ini menghilangkan kuasa dan kawalan yang dimiliki oleh bank tradisional melalui pinjaman yang terdesentralisasi.

Aplikasi Perdagangan Saham Mudah Alih Robinhood Menyambut Crypto: Aplikasi perdagangan saham raksasa ini baru membuka pintu untuk perdagangan cryptocurrency. Berani masuk?

Apa itu Binance Coin?: Pertukaran crypto terbesar di dunia berubah dari sifar menjadi pahlawan dengan cepat, dan tidak berhenti di situ. Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana duit syiling ini menjimatkan peniaga dari yuran transaksi yang berat.

Penarafan Cryptocurrency Weiss Dilancarkan: Adakah anda mempercayai salah satu agensi penarafan bebas yang paling terkenal di dunia? Sama ada mahu atau tidak, lihat bagaimana kripto bernasib dalam senarai penggredan ini, di mana tidak ada yang mendapat A.

Siapa Da Hongfei? Ketahui lebih lanjut mengenai pengasas NEO dan revolusi cryptocurrencynya membuat gelombang di kripto

Ke Perlumbaan: Lihat 4 syiling yang bersaing untuk mendapat tempat teratas crypto

Apa itu CoinDash?: Ketahui bagaimana duit syiling ini dapat memaksimumkan potensi perdagangan anda dengan membolehkan anda menyalin pergerakan tepat peniaga yang berjaya.

3 Alat Perancangan Cukai Mudah untuk Pelabur Cryptocurrency: Elakkan sakit kepala audit dan gunakan alat yang disediakan dalam panduan ini untuk membantu anda tidak bermain-main dengan IRS.

Apa itu GAS?: Seperti nasi ke kacang anda, GAS melengkapkan NEO dan memberi kuasa kepada kontrak pintar dan token yang dibina di blockchain NEO.

Dari Permainan ke Muzik: Dari bola bulu digital hingga kumpulan kekasih Jepun bertopeng luchadora, cryptocurrency mula menembusi industri hiburan.

Kongres AS Berusaha Memerangi Keganasan yang dibiayai oleh Cryptocurrency: Ketahui lebih lanjut mengenai mengapa rang undang-undang anti-keganasan baru ini mempunyai mata wang kripto.

Cara Mendapatkan Duit Syiling Dari Bitcoin Garpu: Pilihannya adalah milik anda – jual atau HODL. Terokai peluang baik untuk menghasilkan sedikit wang tambahan sambil menyokong raja kripto yang asal.

Apa itu Rangkaian Kyber?: Ketahui mengapa Kyber membawa kelajuan, keselamatan, dan kecairan dalam proses pertukaran cryptocurrency.

Apa itu LUXCoin (LUX)?: Pengenalan kepada cryptocurrency hibrid ini yang dapat menggegarkan dunia perkhidmatan perbankan tradisional dengan ketara.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Pengeluaran Beku Setelah $ 723 Juta Hilang Dari Bursa Jepun: Menurut presiden Yayasan NEM Lon Wong, salah satu pertukaran terbesar Jepun, Coincheck, telah mengalami “pencurian terbesar dalam sejarah dunia”. Lama terus mengatakan bahawa langkah-langkah keselamatan yang digunakan Coincheck adalah “sangat santai”, menjadikan Coincheck sebagai sasaran mudah bagi penggodam siber.

peretasan duit syiling

Ketidaksepakatan dalam Pemerintah Rusia Muncul Atas Peraturan Crypto: Pada 25 Januari, Kementerian Kewangan Rusia mengungkapkan Rang Undang-Undang Peraturan Aset Digital, percubaan perundangan holistik untuk menampung cryptocurrency, perlombongan, ICO, perdagangan, dan sejenisnya. Bank Pusat Rusia tidak bersetuju dengan undang-undang ini, kerana mereka berpendapat bahawa token utiliti – yang berfungsi, mereka dapati, sebagai pelaburan kewangan seperti sekuriti – hanya boleh dibenarkan untuk diperdagangkan. Rang undang-undang itu jelas bahawa semua token dan koin, bagaimanapun, adalah aset keuangan, bukan tender sah yang dapat digunakan untuk pembayaran di negara ini.

Korea Selatan Melarang Orang Asing dan Tanpa Nama, Menghalalkan Pertukaran: Menurut komen oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan, “pembentukan sistem untuk ‘verifikasi nama sebenar akaun deposit dan pengeluaran’ untuk penyelesaian akan selesai pada 30 Januari 2018”. Pada dasarnya, langkah itu melarang warga asing berniaga di bursa dan memaksa peniaga menyimpan akaun bank yang sesuai dengan namanya.

bitcoin tanpa nama

Pejabat OneCoin yang diserang oleh Polis Bulgaria: Seperti yang dilaporkan oleh pihak Pejabat Pendakwa Republik Bulgaria, “OneCoin” telah dilayan pelayannya oleh Polis Bulgaria minggu lalu dalam serangkaian tuduhan yang mendakwa projek itu “skema Ponzi”. OneCoin mempromosikan dirinya sebagai cryptocurrency membuat “pembayaran lebih mudah, cepat dan dengan kos rendah”, tetapi terima kasih kepada pihak berkuasa tidak lagi dapat memperbodohkan pelabur yang bersemangat dengan janji palsu.

Penggodam Korea Utara Terus Meretas Pertukaran Korea Selatan: Korea Utara nampaknya tidak terpengaruh dengan teguran antarabangsa dengan melakukan serangan ke atas pertukaran cryptocurrency Korea Selatan. Berjalan dengan aset digital yang berharga, firma keselamatan siber Amerika, Recorded Future mendakwa Kumpulan Lazarus berada di belakang banyak pelanggaran keselamatan. Tahun lalu, pertukaran popular Bithumb kehilangan hampir $ 7 juta kepada penggodam Korea Utara.

penggodam Korea utara

Akses Pelanggan Siphon Indian Banks ke Cryptocurrencies: Bank-bank besar di India tidak mempunyai kaitan dengan Bitcoin dan mata wang sepupunya, dan ini bermaksud mengehadkan akses pelanggan. Sejauh ini, Axis Bank, ICICI Bank, HDFC Bank, State Bank of India (SBI), dan Yes Bank mempunyai semua akaun tertutup yang dikaitkan dengan pertukaran cryptocurrency atau memerintah mereka. Mengambil strategi mereka dari buku main antarabangsa, mereka telah memetik transaksi penipuan / mencurigakan sebagai alasan mereka untuk mengambil tindakan tersebut.

Di peringkat antarabangsa, Panggilan untuk Strategi Global Menuju Crypto: Walaupun beberapa negara lebih suka mengabaikan dan menyekat pertumbuhan crypto sama sekali, Tabung Kewangan Antarabangsa lebih suka menangani masalah ini secara langsung. Bahagian mulut kewangan United Nation telah meminta masyarakat antarabangsa untuk bersama-sama menangani fenomena tersebut. Jurucakap IMF Gerry Rice bahawa ada kebutuhan mendesak untuk “perbincangan dan kerjasama internasional,” agar pemerintah tidak mengabaikan apa yang IMF percaya sebagai aset seri dengan mengorbankan penduduk mereka.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me