Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 8 Disember 2017

Bitcoin Terus Melambung: Sekiranya anda fikir minggu lalu adalah minggu yang besar untuk harga Bitcoin, saya harap anda menjimatkan kejutan untuk yang satu ini. Bitcoin melambung tinggi hingga $ 17,500.00 di CoinMarketCap. Sebilangan peminat Bitcoin menaruh perhatian pada $ 20k, $ 30k, dan bahkan $ 50k, sementara sebilangan antagonis Bitcoin meneruskan ramalan kiamat mereka yang tidak terselubung menyamar sebagai kebimbangan terhadap kesejahteraan kewangan rakan mereka.

Alts Mengambil Nafas: Salah satu pertumbuhan alt yang paling terkenal minggu ini adalah IOTA 4xing dalam harga. Sebilangan besar alts lain merasa senang minggu ini, sedikit mundur dari pertumbuhan letupan yang mereka lihat minggu lalu. Ethereum merosot kembali ke $ 430.00, Litecoin jatuh ke $ 97.00, Dash jatuh ke sekeliling $ 690.00. Monero, bagaimanapun, melonjak ke kisaran $ 280.

Keuntungan CMC

Kebangkitan CryptoKitties: Suka crypto? Suka kucing? Cryptokitties meletup ke tempat kejadian minggu ini. Mengingatkan Neopet, CryptoKitties pada dasarnya adalah platform untuk pembelian dan pertukaran anak kucing digital dikuasakan oleh blockchain Ethereum. Pengguna boleh membeli kucing, membiaknya, dan menjual keturunannya kepada pengguna lain. CryptoKitties dibawa masuk Bernilai $ 7 juta pertukaran, dengan beberapa pengguna dapat secara konsisten menerima pulangan 200% hingga 400% pada anak kucing mereka dalam jangka masa beberapa jam.

cryptokitty

Adakah pelik? Ya. Adakah saya akan membeli CryptoKitten pada satu ketika? Mungkin.

Pelancaran CryptoKitties menyaksikan tekanan besar di rangkaian Ethereum hingga 32,903 urus niaga menunggu untuk diproses dalam satu masa. CryptoKitties memberikan ujian tekanan pada rangkaian Ethereum, memberi penerangan mengenai beberapa masalah skalabiliti praktikal Ethereum. Sekiranya Ethereum menghadapi masalah untuk menangani sesuatu yang konyol seperti permainan tunggal CryptoKitties, ia akan menghadapi masalah.

Namun, ini adalah sesuatu yang menghidupkan kembali perbincangan kritis bagaimana Ethereum dapat mengatasi masalah ini.

The Big Short: Edisi Bitcoin ?: Khabar angin bahawa terdapat banyak kekurangan Bitcoin telah mula menghimpunkan. Dengan pengenalan kontrak niaga hadapan bitcoin yang dirancang di Chicago Mercantile Exchange, pilihan untuk bertaruh terhadap Bitcoin akan menarik sejumlah besar minat. Pertumbuhan Bitcoin mencapai tahap berjuta-juta peratus sejak ia bermula pada tahun 2010, dan beberapa orang melihat Bitcoin sebagai salah satu daripada “peluang kekurangan paling besar yang pernah ada.”

Walaupun hanya khabar angin, idea bahawa dunia kewangan tradisional yang terasing akan memanfaatkan pengenalan niaga hadapan Bitcoin untuk membuat beberapa pulangan yang besar sepertinya tidak terlalu masuk akal. Ini terdengar sangat wajar kerana fakta bahawa nama besar seperti Ketua Pegawai Eksekutif JPMorgan Jamie Dimon mempunyai reputasi mereka terseret melalui kotoran setiap minggu Bitcoin mengambil pertumbuhan yang semakin banyak.

Steam Meletup dengan Bitcoin: Valve, pemilik platform pengedaran permainan video Steam, menyatakan bahawa memang demikian menamatkan sokongan untuk pembelian Steam dibuat dengan Bitcoin kerana “yuran dan turun naik yang tinggi”.

Oleh kerana harga Bitcoin terus berubah antara tinggi dan rendah, dan kenaikan yuran transaksi terus meningkat, sukar bagi platform seperti Steam untuk menggunakan Bitcoin secara wajar sebagai pilihan pembayaran.

Sebilangan yuran transaksi Bitcoin mencapai $ 20 satu transaksi, yang jauh lebih enak dibandingkan dengan yuran $ 0.20 yang asal ketika Steam pertama kali mengaktifkan Bitcoin. Tidak masuk akal bagi orang yang membeli permainan video $ 50 untuk menghabiskan tambahan $ 20 hanya untuk transaksi.

Ini adalah salah satu peruncit dan kedai pengedaran utama pertama yang menarik sokongan mereka terhadap Bitcoin sebagai kaedah pembayaran, yang merupakan tamparan besar kepada idea bahawa Bitcoin adalah kaedah pembayaran yang mudah untuk transaksi sehari-hari.

Merapatkan Jurang: Oleh kerana Bitcoin terus meningkat harganya, banyak projek baru keluar dengan cara baru untuk merapatkan jurang antara perbankan tradisional dan cryptocurrency. Sebagai contoh, salah satu projek, Revolut, adalah permulaan perbankan mudah alih yang dibiayai oleh $ 90 juta yang bertujuan untuk menolong orang menghabiskan kripto mereka untuk urus niaga harian dengan cara yang lebih mesra pengguna. Seseorang yang menggunakan kad debit Revolut akan dapat membiayai transaksi mereka dengan cryptocurrency jika kehabisan fiat.

Bank of America Meninjau Pandangan di Crypto: Bank of America, bank kedua terbesar di Amerika Syarikat, memperoleh hak untuk membuat sistem pertukaran cryptocurrency automatik yang unik yang akan menukar mata wang digital menjadi mata wang lain.

Paten juga menerangkan sistem tiga bahagian, di mana bahagian pertama adalah akaun pelanggan dan dua yang lain adalah akaun yang dimiliki oleh perniagaan yang menjalankan sistem. Pengguna boleh menyimpan cryptocurrency mereka Dalam akaun pelanggan mereka, akaun kedua akan menyimpan cryptocurrency sebagai “akaun float”, dan yang ketiga akan membawa jumlah mata wang baru yang setara dan memindahkannya ke akaun pelanggan asal.

Paten mendakwa perkhidmatan ini untuk pelanggan peringkat perusahaan, “” Perusahaan boleh mengendalikan sejumlah besar transaksi kewangan setiap hari. Seiring kemajuan teknologi, transaksi kewangan yang melibatkan cryptocurrency menjadi lebih biasa. Bagi sebilangan syarikat, adalah mungkin untuk menukar mata wang dan cryptocurrency. ” Sistem ini juga dapat menandakan transaksi untuk perdagangan yang berpotensi menyalahi undang-undang dengan menghitung skor risiko berdasarkan jumlah pemindahan, dan informasi lain yang berkaitan.

Yang Baru di CoinCentral?

Minggu ini, kami membawa anda beberapa sumber yang lebih hebat.

Panduan cryptocurrency baru dibuat minggu ini:

  • Apa itu TenX? – Ketahui mengenai dompet digital dan kad fizikal ini dan token PAY.
  • Apa itu Bitcoin Gold? – Ketahui lebih lanjut mengenai garpu Bitcoin ini.
  • Apa itu NEM? – Panduan pemula untuk penyelesaian kelas perusahaan untuk memperkasakan ekonomi blockchain yang akan datang.
  • Apa itu Cardano? – Panduan mengenai projek blockchain pertama yang dibuat dari falsafah saintifik dan dibina berdasarkan penyelidikan akademik yang dikaji oleh rakan sebaya.
  • Bilakah perlombongan Ethereum akan berakhir? – Wawasan tentang bagaimana proses penambangan Ethereum akan berkembang.
  • Dagangan Niaga Hadapan Bitcoin – Maklumat penting mengenai kontrak niaga hadapan Bitcoin yang akan datang.

Lebih Banyak Berita Cryptocurrency Dari Seluruh Dunia

Viva La Petro: Presiden Venezuela Nicolas Maduro mengumumkan bahawa Venezuela akan melancarkan cryptocurrency yang disokong oleh cadangan minyak, gas, emas, dan berlian. “Petro” akan membantu Venezuela “maju dalam masalah kedaulatan monetari, untuk melakukan transaksi kewangan dan mengatasi sekatan kewangan.” Ini merujuk kepada sekatan A.S. yang telah mempengaruhi kemampuan Venezuela untuk memindahkan wang melalui bank antarabangsa.

Ironinya di Venezuela secara tiba-tiba mengumumkan mereka memulakan cryptocurrency atas sebab-sebab di atas adalah bahawa banyak warga Venezuela mula terlibat dengan banyak dalam perlombongan cryptocurrency untuk mengelakkan kawalan pemerintah terhadap kemampuan mereka untuk mencari USD, melakukan pembelian dalam talian, sebagai serta inflasi cepat bolivar asli.

Bulgaria Beg Bitcoin: Kerajaan Bulgaria memperoleh kira-kira 213,519 Bitcoin (kira-kira $ 3,4 bilion) dari tindakan keras jenayah terancang pada bulan Mei. Pihak berkuasa memberi komen mengenai penyitaan itu, “Para pesalah memilih cara bitcoin melabur / menyimpan wang kerana agak sukar untuk dilacak dan diikuti.” Penjenayah yang dituduh itu juga dituduh mencipta virus yang menggodam komputer Kastam Bulgaria yang memungkinkan mereka memotong pembayaran ketika mengangkut barang ke Bulgaria.

Masa Depan di Tokyo: Bursa Kewangan Tokyo telah mulai membuat idea mengenai idea untuk membuat tawaran masa depan Bitcoin di bursa mereka. Sama seperti tawaran niaga hadapan CME dan CBOE yang akan datang, Tokyo Financial Exchange akan membolehkan lebih banyak orang mengakses kontrak niaga hadapan Bitcoin. Pelancaran ini, bagaimanapun, bergantung pada Instrumen Kewangan dan Akta Pertukaran mengenali cryptocurrency sebagai produk kewangan.

Wrestlemania: Bitcoin lwn China + Rusia? Khabar angin lain yang beredar adalah bahawa Bitcoin boleh mencecah setinggi $ 60,000 sebelum kejatuhan tajam dan curam hingga di bawah $ 1,000. Penurunan mendadak ini akan disebabkan oleh China dan Rusia “melepaskan serangan serampang pada ekosistem cryptocurrency yang terdesentralisasi untuk” mengalihkan fokus dari Bitcoin “kerana kebimbangan mereka mengenai penerbangan modal. Namun, perlu diingat bahawa tuntutan ini dibuat oleh bank pelaburan Denmark bernama Saxo Bank dalam penerbitannya yang disebut “Ramalan Keterlaluan“Yang bertujuan untuk mengenal pasti” peristiwa yang sangat tidak mungkin dengan potensi yang tidak dihargai. ” Jadi, ya, ambil ini dengan sebutir garam.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me