Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 9 Februari 2018

Rumput Sentiasa Lebih Hijau di Seberang Berenang

Menyebutnya tidak benar-benar tidak adil. Walaupun membetulkan apa yang kami alami sejak bulan lalu sebagai pembetulan nampaknya tidak masuk akal. Bagaimana lagi kita membenarkan had pasaran keseluruhan crypto naik dari $ 834bln pada puncaknya pada bulan Januari kepada $ 282bln pada titik terendahnya? Dengan memegang tangan besi, begitulah.

Sekarang, kita tidak tahu apakah itu sudah berakhir, tidak kira berapa banyak kita berdoa agar yang terburuk berada di belakang kita. Yang mengatakan, pasaran kelihatan lebih sihat daripada pada saat-saat panas, dan 10 orang teratas yang tersenyum dengan warna hijau adalah sesuatu yang harus disyukuri.

Bitcoin: Bitcoin telah melihat hari yang lebih baik, itu pasti, tetapi semua perkara yang dipertimbangkan, ia berjalan dengan baik. Baiklah, secara teknikal ia masih tergendala 2% dari masa ini minggu lalu. Tetapi saya fikir kita semua boleh bersetuju bahawa $ 8.400 jauh lebih baik daripada Bitcoin $ 6,000 yang paling rendah pada awal minggu semasa penjualan.

Ethereum: Nampaknya naib juara marketcap berada di perahu yang sama dengan Bitcoin. Ethereum juga tergendala 2% dari titik permulaannya pada hari Jumaat yang lalu, kini duduk dengan harga $ 854.

Riak: Ripple memecahkan acuan Bitcoin / Ethereum, kerana ia kini sudah habis 6% dari masa ini minggu lalu. Ini sebahagian besarnya adalah hasil dari beberapa tindakan kenaikan harga semalam yang menaikkannya hingga $ 0,90.

10 teratas

Yang Berhormat: Tidak ada sebutan yang terhormat minggu ini, kerana tidak ada duit syiling yang dapat disebut dengan baik (kecuali E-duit syiling, yang dimuat semula untuk pam-n-dump kedua minggu ini, meningkat 1.855% dalam 24 / jam). Tidak, kita tidak mempunyai sebutan terhormat yang terhormat, melainkan, kebetulan yang terhormat. Sebagai u / steelflight84 menunjukkan pada r / cryptocurrency awal minggu ini, Bitcoin, Ethereum, dan Ripple mengikuti dengan teliti satu sama lain semasa perlumbaan ke bawah minggu ini. Sebenarnya, harga mereka hampir sama dengan kekuatan 10 orang.

Berita Domestik:

Forbes Memberi Penggemar Peluang untuk Mengintai Kucing Lemak Kripto Kegemaran mereka: Jadi tangkai mungkin perkataan yang kuat. Apa pun, Forbes telah melancarkan “Orang Terkaya dalam Cryptocurrency” yang pertama, ekonomi digital yang setara dengan “Senarai Jutawan Dunia”. Teratas dalam senarai termasuk tokoh seperti bekas CEO Ripple Chris Larsen dan pengasas Binance Changpeng Zhao.

tukang emas

Testimoni Senat SEC / CFTC Memberi Harapan Crypto (dan Maskot Baru): Jay Clayton dan Chris Giancarlo membuat kes untuk mengatur cryptocurrency di hadapan Senat pada hari Selasa. Mesyuarat berakhir dengan positif, kerana para perundangan nampaknya terbuka terhadap tindakan yang dicadangkan oleh kedua ketua SEC / CFTC. Ini memberi para pelabur dan peminat sama-sama kilauan optimisme untuk masa depan ruang di saat kejatuhan pasaran menyebabkan banyak orang putus asa. Giancarlo, yang bahkan memberitahu senator tentang keajaiban HODLing, meninggalkan mesyuarat itu kelihatan seperti maskot untuk crypto-sphere, dan anggota masyarakat mengucapkan terima kasih atas sorakannya dengan meningkatkan pengikut Twitternya dari 5k menjadi 28.5k dalam waktu kurang dari 48 jam.

Bittrex Meningkatkan Panas di Coinbase, Nampaknya Menambah Deposit USD: First Robinhood mengumumkan bahawa ia akan membuka perdagangan cryptocurrency, dan sekarang Bittrex telah mengumumkan bahawa ia akan mengintegrasikan deposit USD, sementara juga membuka akaun baru untuk menyambut pengguna baru. Sekiranya Coinbase bimbang? Seperti Bitcoin, ia mempunyai kelebihan penggerak pertama, tetapi mula melihat beberapa persaingan memasuki pasaran fiat-ke-crypto.

Sekali Lagi, Goldman Sachs Mengatakan Sebilangan Besar Duit Tidak Akan Bernilai: Ketua Penyelidikan Pelaburan Global Steve Strongin tidak mengatakan bahawa semua duit syiling tidak akan berjaya dalam jangka masa panjang, tetapi dia mengatakan bahawa kebanyakan aset digital dalam bentuknya sekarang tidak bernilai. Di pasaran “beberapa pemenang-ambil-paling”, teknologi blockchain akan bertahan sementara “mata wang yang tidak bertahan kemungkinan besar akan bertukar menjadi sifar.”

gs

Syarikat Kad Kredit Cuba Melawan Kebangkitan Crypto dengan Larangan Pembelian: Bank-bank besar seperti Bank of America dan J.P. Morgan mula menyekat pembelian dari pertukaran cryptocurrency yang terkenal seperti Coinbase. Walaupun jurucakap J.P. Morgan Mary Jane Rogers mengatakan bahawa risiko yang berkaitan dengan cryptocurrency terlalu tinggi sekarang, ini membuat kita tertanya-tanya apakah larangan itu adalah usaha untuk memerangi kejayaan dan kebangkitan persaingannya.

Anda Kini Boleh Membeli GPU Untuk Penambangan Crypto di Amazon: Sekiranya anda tertanya-tanya di mana untuk membeli pelantar perlombongan pertama anda, jangan cari lagi … Amazon kini menawarkan pelombong kemampuan untuk mencetak GPU mereka sendiri melalui penjualan vendor pihak ketiga. Sekiranya anda mencari tawar-menawar, anda juga boleh membeli 6-pack GPU yang sejuk (iaitu, sehingga mereka terlalu panas). Harga untuk alat ini telah meroket dalam tiga bulan terakhir, dari harga $ 200 yang rendah hingga hampir tiga kali ganda harga ini.

Remaja Ohio Menjadi Jutawan Setelah Membeli Crypto Dengan Keseluruhan Penjimatan Hidup: “Saya fikir:” Wow, saya baru mendapat pulangan 10% dalam sehari. Itu gila, ” kata Eddy Zillan, 18 tahun dalam temu bual dengan Business Insider. Zillan mula membeli crypto pada usia muda 15, 3 tahun di bawah usia yang diperlukan untuk membuka akaun Coinbase. Tetapi itu tidak menghentikan anak crpyto ini untuk ikut serta dalam aksi tersebut, yang kini mengenakan bayaran hingga $ 250 per jam untuk khidmat nasihatnya.

Peminat Crypto California Menemukan Kebebasan yang Baru Ditemui di Puerto Rico: Tinggal di sebuah bangunan yang mereka namakan “Sol”, sekumpulan orang California berpindah ke pulau Caribbean bukan untuk keindahannya, tetapi untuk mengelakkan cukai keuntungan modal dan cukai persekutuan. Tujuan mereka adalah untuk mewujudkan “cryptotopia” di tengah-tengah ibu kota wilayah itu, San Juan, dan mereka bahkan mengatakan bahawa pemerintah membenarkan mereka menubuhkan bank cryptocurrency. Pengasas Halsey Minor mengatakan sementara taufan yang menghancurkan Puerto Rico sangat mengerikan, kos harta tanah yang rendah dan syarikat yang memindahkan ibu pejabat mereka ke Puerto Rico adalah “anugerah” dalam jangka panjang.

Yang Baru di CoinCentral?

Di Sebalik Tabir Pertukaran Cryptocurrency: Pernah ingin mengetahui lebih lanjut mengenai rahsia dan strategi yang digunakan oleh pertukaran terkemuka di dunia? Di sini, kami menyoroti beberapa pandangan yang diperoleh pada Persidangan Blockchain Connect 2018 di San Francisco.

Ke Perlumbaan: Persaingan untuk pertukaran terdesentralisasi yang paling popular sedang dijalankan, dan kami telah menyusun senarai DEX yang lebih popular di luar sana supaya anda dapat memilih sampah.

Ulasan Pertukaran KuCoin: Bagaimana platform perdagangan KuCoin bersaing dengan pesaing? Kami akan memberitahu anda.

Visi Baru NEO: The Moonshot: NEO DevCon menyatukan peminat, pemaju, pelabur, dan usahawan blockchain dari seluruh dunia ke dalam persekitaran intim yang bekerjasama dengan maklumat dan semangat. Mari sertai kami untuk mengetahui lebih lanjut mengenai apa yang dibayangkan oleh pasukan NEO dan ke mana masa depannya di masa hadapan.

Apakah Status (SNT) ?: Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai pelanggan mudah alih ini yang menyusun semula rangkaian sosial? Cari lagi.

Apa itu Zilliqa ?: Panduan ini melihat secara mendalam tentang blockchain dengan penyelesaian skala tinggi.

Apa itu MaidSafeCoin ?: Walaupun rangkaian SAFE masih dalam tahap awal, jelas banyak kemungkinan faedah yang dapat terjadi melalui misi projek. Ketahui lebih lanjut mengenai teknologi mengubah permainan ini dalam artikel ini.

Sorotan Industri Cryptocurrency: Tim Draper: Penyokong lama teknologi Bitcoin dan blockchain, Draper telah menarik perhatian yang besar kepada dirinya dan aktivitinya di dunia cryptocurrency. Ketahui lebih lanjut mengenai kapitalis teroka ini dan tokoh terkemuka di dunia blockchain dalam sorotan industri ini. Draper University juga melancarkan a Intensif Blockchain kursus disesuaikan dengan pandangan Draper dan rangkaiannya.

Menumbuhkan Komuniti Blockchain adalah Topik Besar di NEO DevCon: Dalam artikel ini, kita melihat beberapa tema terbesar yang keluar dari NEC’s DevCon dalam hal mengembangkan komuniti blockchain.

Apa itu Power Ledger (POWR) ?: Bayangkan dunia tanpa bergantung pada syarikat utiliti besar atau sumber asing untuk semua tenaga yang diperlukan untuk menjalankan hidup anda. Halo masa depan, temui Power Ledger.

Resepi Blockchain Connect 2018: Pada 26 Januari, pasukan CoinCentral dengan senang hati menghadiri persidangan Blockchain Connect di San Francisco. Walaupun mustahil untuk merangkumi semua kejadian persidangan yang menakjubkan, dalam rangkuman ini kami menyoroti beberapa acara yang benar-benar menonjol.

Apakah Saham KuCoin (KCS) ?: Bagaimana jika memegang 1 syiling menghasilkan anda 200+ syiling berbeza setiap hari? Selamat datang ke KuCoin, pesaing paling sengit Binance.

Apa itu Loopring?: Ia bukan pertukaran, tetapi dibuat untuk pertukaran. Lihat panduan ini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai protokol yang menjadikan Loopring benar-benar platform yang unik untuk pertukaran yang terdesentralisasi.

Cara Membuat Shitcoin: Dari cepat pengambilan wang tunai hingga rata penipuan, nampaknya semua orang memanfaatkan pasaran cryptocurrency yang berkembang pesat, namun tidak terkawal hari ini. Jadi, mengapa tidak anda? (penafian: anda pasti tidak boleh).

SEC dan CFTC Membuat Kes untuk Peraturan Crypto Sebelum Senat: Wang sebenarnya bermula di sini kerana pemerintah AS meminta peraturan. Adakah langkah ke arah yang betul?

Min Kim Bercakap mengenai Komitmen dan Penerapan ICON terhadap Pendidikan: Pada Blockchain Connect tahunan pertama tahun ini, sebilangan daripada kami dari Coin Central duduk untuk temu ramah dengan Min Kim, ahli Majlis Yayasan ICON dan Ketua Pegawai Strategi di DAYLI Financial Group.

Perlombongan Asic, GPU, dan CPU: Sebelum membuat perdagangan atau pelaburan anda yang seterusnya, pertimbangkan kesan sama ada duit syiling anda menggunakan perlombongan ASIC, GPU, dan CPU – jika itu Bukti Kerja, begitulah. Tetapi pertama, anda perlu mempelajari perbezaan di antara proses perlombongan ini.

Apa itu WanChain ?: Ketahui mengapa tahun 2018 menjadi tahun besar bagi projek WanChain.

Apa itu Electroneum ?: Walaupun Electroneum dinamai elektron, sukar untuk bersikap negatif terhadap masa depannya. Dalam panduan pemula ini, kami meneroka kerja dalaman Electorneum, yang akan menggegarkan industri blockchain dalam masa yang singkat.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Bitcoin Tidak Lagi Kegemaran Darkweb: Sekiranya anda ingin membayar perkhidmatan haram di internet, anda mungkin ingin meminta bantuan daripada adik Bitcoin. Litecoin telah mendapat sokongan daripada kelam kabut internet. Menurut laporan oleh Recorded Future, Litecoin diterima oleh 30% vendor Darkweb, dengan DASH dan Bitcoin Cash masuk di tempat kedua dan ketiga, masing-masing.

UNICEF Mahu Anda Menambang Ethereum untuk Kanak-kanak Syria: Menurut Reuters, lebih dari 500 orang telah bergabung dengan Inisiatif “Game Changer” untuk menyokong anak-anak dari negara Syria yang dilanda perang. Dalam satu kenyataan, UNICEF mengatakan, “melalui penggunaan perlombongan, kami menciptakan peluang bagi mereka yang tidak dapat memberi atau tidak pernah memiliki kesempatan untuk melakukannya.” Projek ini telah mengumpulkan lebih daripada 1,500 euro sejak dilancarkan pada 2 Februari.

uni

China Melarang Platform Pertukaran Asing dalam Usaha Menghentikan Perdagangan: China sedang berusaha untuk mengakhiri perdagangan ICO dan crypto, seperti yang dinyatakan dalam sebuah artikel oleh Financial Times (berafiliasi dengan People’s Bank of China). Seperti syarikat kad kredit Amerika yang cuba menghentikan pembelian kripto kerana “risiko kewangan,” China percaya aset digital terlalu berisiko untuk diteruskan dalam bentuk semasa. Walaupun terdapat semua tindakan pemerintah China dalam mengurangkan risiko, warganya mencari jalan untuk terus berdagang.

Tidak seperti China, Singapura Menyambut Cryptocurrency … “Buat masa ini”: Pada hari Isnin, Timbalan Perdana Menteri Singapura Tharman Shanmugaratnam menyatakan “buat masa ini, sifat dan skala perdagangan cryptocurrency di Singapura tidak menimbulkan risiko terhadap keselamatan dan integriti sistem kewangan kita.” Pandangan santai dari pemerintah Singapura mengikuti sikap Jepun yang lemah terhadap teknologi blockchain, dengan kedua-dua negara melihat potensi besar cryptocurrency.

Bukan Hack: Binance Menghentikan Perdagangan untuk Penyelenggaraan: Salah satu pertukaran cryptocurrency paling popular di dunia, Binance, baru-baru ini menangguhkan pengeluaran dan perdagangan. Menurut Changpeng Zhao, Ketua Pegawai Eksekutif Binance, ada masalah dengan pelayan bursa yang menjadikan data “tidak selaras”, tetapi dia meyakinkan pengguna bahawa semua data selamat. Perkhidmatan turun pada 7 dan dijangka akan disambung pada 9hb.

Dalam Berita Lain, Lucah Kini Digunakan untuk Melombong Mata Wang Kripto: Menyedari bahawa komputer anda sama panas dan berat seperti anda setelah menikmati beberapa khayalan dalam talian? Sekiranya ya, tabiat lucah anda boleh menjana wang orang lain. Kajian terbaru oleh firma keselamatan China 360 Netlab menunjukkan bahawa 49% daripada semua perlombongan pelayar berasal dari laman web porno. Laman web ini menjalankan skrip perlombongan yang menggunakan komputer pelawat untuk menambang pelbagai mata wang sambil memenuhi selera duniawi mereka.

Peraturan Tidak Mengenai Agenda Bank Pusat Eropah: Walaupun Amerika Syarikat telah membuka pintu untuk perbincangan peraturan, Bank Pusat Eropah tidak bersedia untuk mengetuk topik ini. “Kami meneliti masalah ini dalam perspektif peraturan, kami siap untuk melakukan sesuatu jika diperlukan, tetapi sejauh ini tidak begitu tinggi dalam senarai tugas yang harus kami lakukan,” kata Ketua Lembaga Pengawas ECB Daniele Nou kepada CNBC dalam satu kenyataan baru-baru ini temu ramah.

Untuk Bank Lain, Langkah Melarang Pembelian Crypto secara Kredit: Pasar-pasar mulai terpukul, dan bank-bank di Inggris mengikuti jejak saudara mereka di seberang kolam untuk mengurangi risiko. Loyds Banking Group Plc dan Virgin Money telah menyekat pembelian cryptocurrency pada kad kredit mereka. Pada puncak kenaikan crypto pada akhir tahun ini, pembelian kad kredit menjadi semakin biasa, dan langkah itu kelihatan melindungi pelanggan daripada terjerumus ke hutang ketika pasaran mengalami kejatuhan bebas.

Korea Utara Mungkin Di Sebalik Peretasan Coincheck, Pegawai Korea Selatan Berkata: Coincheck pertukaran Jepun digodam dua minggu yang lalu, sehingga $ 530 juta dalam cryptocurrency dicuri. Perkhidmatan Perisikan Nasional Korea Selatan percaya bahawa Korea Utara mungkin berada di belakang serangan itu. Sayangnya, ini tidak terlalu mengejutkan, kerana Korea Utara juga disyaki berada di belakang serangkaian serangan Bithumb dan Youbit yang berlaku tahun lalu.

penggodam Korea utara

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me