Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 9 Mac 2018

Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 9 Mac 2018

Beruang Berita Buruk

Musim sejuk hampir berakhir, orang-orang, dan minggu ini, beruang menyedari dengan keluar dari hibernasi – sekurang-kurangnya di pasaran cryptocurrency. Harga meningkat dengan kuat pada separuh pertama minggu ini, dengan duit syiling menguji paras tertinggi sepanjang masa sejak kemalangan Januari-Februari, tetapi kuasa beli berubah menjadi lebih buruk pada separuh akhir minggu ini. Sama seperti harga yang mungkin menembusi tahap rintangan sebelumnya, mereka melambung ke bawah. Di tengah-tengah kerancakan media kebimbangan peraturan dan Mt. Gox menghancurkan pasaran (sekali lagi), duit syiling turun paling jauh sepanjang minggu dalam 48 jam terakhir.

Bitcoin: Tidak dapat mengekalkan atau melampaui harga lebih dari $ 11,500 pada pertengahan minggu ini, kerugian harga Bitcoin (tidak menghairankan) mencerminkan harga pasaran. Pada $ 8720 semasa penulisan ini, ia sudah habis 19% pada minggu.

Ethereum: Crypto # 2 semakin teruk. Setelah melihat tindakan harga statik dan carta yang stabil untuk sebahagian besar minggu ini, ia kini diperdagangkan pada $ 685. Itu adalah 20% mencecah dari $ 865 yang dimainkannya pada awal minggu.

Riak: Dengan khabar angin mengenai penyenaraian Coinbase Ripple yang akan datang, XRP meningkat kepada $ 1.08 setelah memulakan minggu pada $ 0.90. Dengan pasaran bertukar dan Coinbase membungkam perbincangan kerana menambah mata wang baru, turun 11% pada minggu ini – tapi hei, itu sekurang-kurangnya separuh lebih baik daripada BTC / ETH.

Yang Berhormat

Walaupun hanya dengan beberapa mata peratusan, S / O ke aset yang masih hijau, iaitu: Bitcore Aeternity, Loopring, HShare, SingularityNET, SmartCash, dan Ethos

harga kembali

Berita Domestik

Penipu Twitter Menyamar sebagai Orang Terkenal untuk Mencuri Crypto Anda: Sama seperti dengan Putera Nigeria, jika kedengarannya terlalu bagus untuk menjadi kenyataan, itu mungkin penipuan. Apa yang berlaku ialah orang menghantar crypto ke alamat yang mereka percaya dimiliki oleh tokoh berprofil tinggi seperti Elon Musk yang berjanji akan memberi mereka lebih banyak pulangan. Sebilangan daripada anda mungkin berfikir “wow, siapa yang akan jatuh cinta pada ini?”. Nampaknya, banyak orang: begitu banyak pengasas Ethereum, Vitalik Buterin, menukar nama pengguna menjadi “Tidak, saya tidak memberikan ETH”.

Tidak, saya tidak memberikan ETH.

– Vitalik “Tidak, saya tidak memberikan ETH” Buterin (@VitalikButerin) 4 Mac 2018

Pertukaran Tidak Teratur Boleh Membuat Apa-apa Dengan Wang Mengatakan SEC: Dalam peringatan kepada para pelabur, SEC mengatakan: “banyak platform menyebut diri mereka sebagai ‘pertukaran’, yang dapat memberikan salah tanggapan kepada para pelabur bahawa mereka diatur atau memenuhi standard peraturan pertukaran sekuriti nasional”. Walaupun beberapa pertukaran mempunyai peraturan mereka sendiri, SEC tidak dapat menjamin keselamatan koin anda.

Pengasas bersama Uber Melancarkan Cryptocurrency Sendiri: Garrett Camp, pengasas bersama Uber dan pengasas pemecut / dana teroka Expa, menamakan cryptocurrency “Eco”. Camp berharap koin itu akan digunakan sebagai mata wang global yang digunakan dalam transaksi pembayaran setiap hari. 50% daripada satu trilion token awal yang dikeluarkannya akan diberikan kepada 1 bilion pengguna pertama yang daftar.

Penggodam Berjalan dengan $ 1.2 Billion dalam Bitcoin dan Ether pada dekad ini: Inilah sebabnya mengapa orang selalu memberitahu anda untuk menyimpan pertukaran kripto anda. Menurut pengarah strategi fintech global di Autonomous Research LLP Lex Sokolin, “sepertinya hacking crypto adalah industri pendapatan tahunan $ 200 juta”. Menurutnya, penggodam telah membahayakan lebih daripada 14% bekalan Bitcoin dan Ether. Menjadi blockchain adalah teknologi baru, industri tidak mempunyai masa untuk menyelesaikan kerentanan dan blockchain berpotensi lebih bertahan daripada yang dibayangkan sebelumnya.

JP Morgan Mendapat dalam Permainan dengan Laporan Crypto untuk Pengurus Aset: Di laman webnya, goliath perbankan institusi JP Morgan menerbitkan laporan rasmi mengenai keuntungan yang diberikan blockchain kepada sektor kewangan dan perniagaan. Ditujukan kepada pengurus aset, ia menyebut blockchain “kesepakatan sebenarnya”, meminta para pakar kewangan untuk keluar dari luar, dan memproyeksikan masa depan penerapan blockchain dengan menyebut potensi dampaknya pada organisasi warisan.

Sekiranya Anda Dapat Mengaut Wang Tunai, Coinbase Mempunyai Dana Indeks Crypto Sedia untuk Mengambilnya: Awal minggu ini, Coinbase – mungkin tempat paling popular di dunia untuk membeli dan menjual syiling popular dengan wang tunai – mengumumkan bahawa ia akan mewujudkan dana indeks cryptocurrency sendiri. Dikira sebagai Dow Jones dari crypto, Dana Indeks Coinbase akan terdiri daripada Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash, dan Litecoin, dan akan dibuka hanya untuk pelabur yang bertauliah. Menyebutnya sebagai Dow Jones dari crypto mungkin sedikit menghiasi. Pasti, ini adalah dana indeks pertama dari salah satu anak lelaki crypto, tetapi Dow Jones terbuka untuk semua pelabur dan merangkumi purata 30 saham pada waktu tertentu, bukan 4.

Harta Tanah di Blockchain? Ini Nyata, Baiklah, dan Berlaku di Vermont: Transaksi harta tanah pertama yang didorong oleh blockchain berlaku pada hari Khamis yang lalu di South Burlington, VT. Urus niaga itu dilakukan terima kasih kepada Propy Inc.., sebuah syarikat harta tanah blockchain yang bekerjasama dengan bandar itu pada bulan Januari. Sumber yang dekat dengan perjanjian perniagaan memperjuangkan transaksi itu dan inisiatif South Burlington untuk mengawasinya, menjadikan bandar itu sebagai “pemimpin blockchain global.”

propy

Hakim Persekutuan New York: Cryptocurrency adalah Komoditi: Hakim Daerah AS Jack Weinstein mengesahkan minggu ini apa yang dikatakan CFTC sejak 2015: crypto adalah komoditi. Hakim Negeri NY membuat keputusan penting pada hari Selasa, dan ia akan membenarkan CFTC untuk meneruskan tuntutannya terhadap Patrick McDonnell dan Coin Market Drops kerana penipuan.

Yang Baru di CoinCentral?

“Blockchain adalah Perjanjian Sebenar”: JP Morgan melancarkan laporan mengenai kelebihan ekonomi crypto, yang menjadi bukti fizikal terhadap peningkatan minat terhadap blockchain dan cryptocurrency yang telah kita lihat sepanjang tahun lalu.

Apa itu Enigma: Enigma yang menjanjikan privasi dan skalabilitas, jarang sekali terdapat projek yang begitu unik dengan pasukan yang berdedikasi dan diperiksa yang berusaha untuk mewujudkan konsepsi.

Apa itu SmartCash (SMART) ?: SmartCash adalah projek yang merangkumi pemerintahan terbuka. Ia sangat menarik bagi mereka yang berminat dengan privasi, ketelusan, dan desentralisasi dengan semua kos.

Ketua Pegawai Eksekutif Bluzelle Pavel Bains Bicara Pangkalan Data Awan Terdesentralisasi: Pada Neo DevCon tahun ini, kami dengan senang hati duduk bersama Pavel Bains, Ketua Pegawai Eksekutif Bluzelle.

Apa itu Streamr DATAcoin?: Ketahui bagaimana projek ini dapat menyediakan hab alternatif untuk pengewangan data yang bersaing dengan model terpusat cloud-base semasa.

Coinbase Bersedia untuk Melancarkan Dana Indeks Cryptocurrency sendiri: Sekarang, mereka akan menawarkan kepada pelanggan jumlah yang sama dengan Dow Jones atau S&P 500 aset kripto: Dana Indeks Coinbase.

Apa itu Reddcoin (RDD) ?: Bayangkan anda dibayar dalam kripto untuk pos FB anda, dan dapat memperdagangkannya untuk produk, kad hadiah dan item lain. Selamat datang ke Reddcoin.

Apa itu ZenCash (ZEN) ?: Ketahui mengapa ZenCash adalah pemimpin sejati bukan hanya dalam privasi tetapi dengan pemerintahan, insentif ekonomi, dan kepintaran kejuruteraan semata-mata.

Apa itu Dogezer (DGZ) ?: Dalam panduan pemula ini, ketahui bagaimana Dogezar membuat platform untuk memanfaatkan kesan rangkaian untuk manfaat pencipta dan pengguna awal perisian baru.

Siapa John McAfee: Bold, Aneh, dan Bullish di Bitcoin: Berbahaya. Paranoid. Eksentrik. Bullish on Bitcoin. Ini adalah beberapa perkataan yang muncul dalam carian pantas untuk John McAfee – siri kata sifat yang berani untuk pengaturcara komputer dan pengasas syarikat perisian.

Apa itu Zcoin ?: Zcoin menggunakan protokol Zerocoin untuk memberikan urus niaga tanpa nama dengan kaedah skala yang unik. Protokol, yang pada asalnya dimaksudkan untuk menjadi perpanjangan Bitcoin, membolehkan anda mengirim duit syiling tanpa sejarah transaksi.

Peta Jalan Decred Melancarkan 2018: Pasukan Decred sedang mengerjakan beberapa projek yang sangat menarik, dan melancarkan rancangan untuk pertukaran terdesentralisasi, ciri privasi, & lebih banyak lagi.

Ketua Pegawai Eksekutif DeepBrain Chain Membincangkan Peranan Blockchain di Masa Depan AI: Mengapa kecerdasan buatan pada blockchain? Ketua Pegawai Eksekutif DeepBrain Chain membincangkan topik tersebut.

Apa itu Byteball (GBYTE) ?: Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana Byteball bertujuan menyelesaikan banyak masalah yang telah menghalangi penggunaan teknologi blockchain secara besar-besaran.

Apa itu BitBay (BAY)?: BitBay adalah pasaran bebas yang terdesentralisasi untuk membeli dan menjual barang dan perkhidmatan di blockchain. Anda boleh berhubung terus dengan rakan sebaya dan bertransaksi tanpa memerlukan orang tengah seperti Amazon, eBay, atau Craigslist.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Pengawal Selia Jepun Melumpuhkan & Menangguhkan Beberapa Pertukaran: Agensi Perkhidmatan Kewangan Jepun (FSA) “akan memukul notis hukuman pentadbiran di beberapa pertukaran cryptocurrency” dan memaksa beberapa pihak menghentikan perniagaan mereka. Langkah itu dilakukan setelah FSA mendedahkan perangkap dalam pelbagai pertukaran anti pencucian wang dan langkah perlindungan pelanggan semasa pemeriksaan di tempat.

Anggota Perundangan Venezuela Menyatakan Petro Tidak Menyetujui: Majlis Nasional Venezuela, badan ahli politik yang sering menentang dasar Presiden Nicolas Maduro, menyatakan pada Selasa bahawa Petro tidak berperlembagaan. Kumpulan itu menuduh Petro sebagai cara lain bagi pemerintah yang korup untuk menggelapkan wang, dan bahawa ia tidak akan membantu rakyat Venezuela menyelesaikan krisis ekonomi mereka. Sebagai gantinya, ini akan memburukkan ekonomi dan memberi harapan palsu kepada negara di bawah Maduro, yang memutarkan gagasan Petro “dari jaring pembohongan”.

Kerajaan Cina Menapis Akaun Media Sosial Crypto Exchanges: Nampaknya kerajaan China akan terus memerangi cryptocurrency dengan kejam. Akaun media sosial seperti pertukaran global OKEx pada aplikasi pesanan sosial utama WeChat di China telah disekat. Ketika anda cuba pergi ke pautan sebelumnya yang diposting oleh bursa, sebuah pesan menyatakan bahawa “platform tersebut mungkin telah melanggar undang-undang dan peraturan yang relevan setelah ditinjau setiap keluhan pengguna. Akaun ini disekat dan kandungan tidak tersedia. ”

Pengguna Binace Mempunyai Akaun Phishing, Bot Menjual Alts untuk Viacoin: Pada hari Rabu ini, pengguna Binance mengadu bahawa bursa telah menjual altcoin mereka dengan paksa, menukarnya menjadi Bitcoin hanya untuk membeli Viacoin yang tidak jelas di laman web ini. Setelah melakukan penggalian, pasukan Binance mendapati bahawa pengguna yang menderita telah menjadi sasaran serangan pancingan data di mana penggodam memuat turun bot perdagangan pada profil mereka, menukar dana menjadi Bitcoin, dan kemudian menggunakan Bitcoin itu sebagai pembelian dan mengepam Viacoin. Nasib baik, pencetus amaran Binance menangkap penipuan tersebut dan menangguhkan penarikan sebelum penggodam dapat menarik keuntungan mereka. Penipuan pintar menunjukkan bahawa penggodam meningkatkan permainan mereka, tetapi juga membuktikan bahawa Binance, salah satu pertukaran paling popular di dunia, bernilai garamnya.

Baru berusia 22 tahun, Pengasas IOTA Jerman Baru Bermula: Kira-kira 50 orang bekerja di bawah kepemimpinan Dominik Schiener, yang telah tinggal di Berlin sejak 2016. Meluas ke lebih banyak wilayah tidak lama lagi termasuk Toronto, Oslo, Taiwan, dan Tokyo, projek ini menyimpan lebih daripada 300 juta Euro untuk membiayai projek itu, di antaranya disumbangkan oleh pengguna. Dengan jaringan dari ibu negara Jerman, IOTA sudah mempunyai syarikat seperti Volkswagen yang memulakan projek ini.

Pencuri di Kerusi Panas ketika Polis Iceland Menangkap 11 Yang Disyaki dalam Pencurian Perkakasan Perlombongan: Rumah yang mempunyai tenaga yang boleh diperbaharui dan iklim yang sejuk dan sesuai untuk perlombongan, Iceland telah menjadi negara yang popular untuk penambang cryptocurrency untuk mendirikan kedai. Tempat yang baik untuk memulakan, sehingga beberapa telaga baru memutuskan untuk memasukkan 600 keping perkakasan perlombongan (komputer, pemproses, dll.) Bernilai kira-kira $ 2 juta. Empat pencurian berasingan itu berlaku antara bulan Disember dan Januari, dan polis Iceland telah menangkap 11 suspek yang mereka yakini sebagai pelaku jenayah tersebut.

Empat Tahun Dibuang dari Gunung Gox dan Pelabur Masih Dibiarkan (Secara harfiah): Kemarahan, rasa jijik, kesedihan, kasihan, ketakutan: semua sentimen sebutan Mt. Gox mungkin membangkitkan semangat, terutama bagi individu yang menjalani peristiwa yang melemparkan crypto ke musim sejuk selama 2 tahun pada tahun 2014. Rendah dan lihatlah, akibatnya masih menimbulkan pemandangan. Laporan awal minggu ini menunjukkan bahawa banyak tindakan penurunan harga di pasaran baru-baru ini mungkin disebabkan oleh Nobuaki Kobayashi, salah satu pemegang amanah bursa yang kini tidak berfungsi, menjual 35,000 BTC dan 34,000 BCH untuk memuaskan hati Gunung. Hutang Gox dengan pemiutang. Dana tersebut habis terjual antara bulan Disember dan Februari, dan mereka berjumlah kira-kira $ 400 juta dalam jumlah perdagangan.

Crypto Goes Pedagogical: Cryptocurrency Ditambahkan ke Kamus Merriam-Webster: Kamus yang popular dinyatakan dalam catatan blog awal minggu ini bahawa, di antara 850 penambahan baru pada definisi mereka pada bulan Mac ini, cryptocurrency, blockchain, dan penawaran syiling awal telah ditambahkan ke dalam senarai. Emily Brewster, editor bersekutu di Merriam-Webster, menjelaskan alasan organisasi dalam siaran pers: “Agar kata dapat ditambahkan ke kamus, ia mesti mempunyai penggunaan yang luas, berkelanjutan, dan bermakna. Kata-kata baru ini telah ditambahkan ke dalam kamus kerana mereka telah menjadi ahli bahasa Inggeris yang mapan, dan merupakan istilah yang mungkin dihadapi orang. ”

Merriamwebsterbtc

Colin Harper membenarkan jawatan ini *

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map