Livin ’Dalam Solat

“Ketika pujian naik, berkat turun,” Peluang Rapper beritahu kami. Kami harap dia betul, kerana pasaran cryptocurrency dapat menggunakan sedikit keuntungan sekarang.

Dengan harga pasaran $ 336 bilion pada hari Jumaat yang lalu, pasaran jatuh ke $ 275 bilion pada hari Ahad, hanya untuk pulih secara berterusan untuk sepanjang minggu ini selepas sidang kemuncak yang berfokus pada cryptocurrency G20. Sehingga semalam, cap pasaran naik di atas kedudukannya dari minggu sebelumnya, tetapi setelah kehilangan beberapa $ 10bn, ia berada pada $ 324bn, 3% kerugian dari Jumaat lalu.

Bukan kerugian terbesar yang dicatatkan, tetapi ini menunjukkan bahawa pasaran masih bergerak maju. Buat masa ini, ia sedang menunggu titik tolak – sama ada naik atau turun adalah sangkaan sesiapa sahaja. Yang mengatakan, ia juga dapat mencari keseimbangan dengan berdagang pada keseimbangan yang tidak stabil. Beberapa tindakan harga sampingan akan menjadi berkat untuk minggu-minggu mendatang, jadi jangan ragu untuk mengucapkan beberapa doa untuk sedikit penggabungan dan carta harga rata.

Bitcoin: Pada masa penulisan ini, Bitcoin diperdagangkan dengan harga $ 8,570, yang mengejutkan 1% meningkat dari harga $ 8490 mulai minggu ini. Tapi hei, masih hijau, dan itu adalah sesuatu yang perlu disyukuri.

Ethereum: Ethereum belum berjaya berbanding Bitcoin besar. Minggu lalu, dagangan pada Jumaat pagi sangat tinggi pada $ 622. Sekarang, pada harga $ 526, satu 15% menurun dalam tempoh tujuh hari.

Ripple: Pada minggu ini, tindakan harga Ripple semakin meningkat di tengah-tengah dua teratas crypto. Dengan harga permintaan $ 0.64, ia turun 8% dari $ 0.70 yang dimainkan pada Jumaat lalu.

coinmarketcap pasaran cryptocurrency

Berita Domestik

Ketua Pegawai Eksekutif Twitter Percaya Bitcoin Akan Menjadi Mata Wang Tunggal di Dunia: “Dunia akhirnya akan mempunyai satu mata wang, internet akan mempunyai satu mata wang. Saya secara peribadi percaya bahawa ia akan menjadi bitcoin ”, kata CEO Twitter dan Square Jack Dorsey. Dia sangat yakin bahawa dalam sepuluh tahun akan datang, kemas kini seperti Lightning Network akan membantu bitcoin mengatasi pesaing. Dorsey telah menyumbang $ 2.5 juta untuk permulaan SF yang memfokuskan untuk memajukan Lightning Work.

Akan Ada Rangkaian Pembayaran Sejagat menjelang 2028, Kata Jeb McCaleb: CTO dan pengasas bersama Stellar Jeb McCaleb tidak tahu rangkaian blockchain mana yang akan menguasai sistem pembayaran sejagat pada masa akan datang, tetapi dia percaya ia akan melibatkan “lejar umum yang dapat dilihat oleh orang dan tidak dapat berubah dengan sewenang-wenangnya”. Pada masa ini, McCaleb sedang berusaha untuk membuat jaringan seperti itu melalui Stellar.

rangkaian bintang

IBM Mengumumkan Penyelesaian Pelan Permulaan Blockchain Untuk Perniagaan: Baru-baru ini IBM melancarkan produk baru mereka yang membolehkan sesiapa sahaja membina lejar diedarkan. Dalam e-mel dengan CNBC, pengurus besar Blockchain di IBM Marie Wieck menulis: “kepakaran kami dalam membangun dan menskalakan rangkaian sangat berharga dan akan dibagikan di seluruh ekosistem.” IBM menjelaskan bahawa mereka akan menumpukan pada teknologi lejar diedarkan, bukan cryptocurrency.

Kira-kira 50% ICO 2017 Telah Gagal: Ternyata semua orang yang memperingatkan anda untuk berhati-hati dengan ICO adalah benar. Menurut kajian oleh Bitcoin.com, daripada 902 penjualan orang ramai yang berlaku pada tahun 2017, 142 tidak berjaya melepasi tahap pendanaan dan 276 sejak gagal. Apabila dihitung, berjumlah 46% daripada semua projek ICO yang telah memasuki kubur crypto.

ICOS gagal

Stellar Nampak untuk Mengadopsi Lightning Network: Salah satu daripada 10 teratas pasaran, Stellar Lumens, akan mula mengintegrasikan protokol Lightning Channel ke rangkaiannya. Pengumuman itu dibuat kurang dari seminggu setelah Lightning Labs mengeluarkan beta untuk LN Bitcoin. “Untuk menjaga jaringan tetap efisien dan stabil,” kata pengasas Stellar Jed McCaleb mengenai perkembangan tersebut, “kita memerlukan sesuatu seperti Lightning.”

Kongres mengeluarkan laporan kenaikan harga mengenai faedah Blockchain: Dalam laporan ekonomi rutin, Kongres Amerika Syarikat memuji potensi teknologi blockchain untuk industri warisan. “Teknologi blockchain menawarkan cara terdesentralisasi, aman, dan efisien untuk menyimpan hampir semua bentuk data di pelbagai platform. Pemaju, syarikat, dan pemerintah menyedari potensi dan sudah mulai menerapkan blockchain untuk berbagai kegunaan, ”laporan itu membaca. “Dari aplikasi mulai dari pengurusan grid elektrik dan utiliti hingga bagaimana syarikat menguruskan rantaian bekalan global, potensi blockchain benar-benar revolusioner.”

Trump Secara Rasmi Melarang Warganegara Menggunakan Petro Venezuela: Venezuela kini mengadakan tawaran duit syiling awal untuk Petro, cryptocurrency yang ditaja oleh kerajaan sendiri yang disokong oleh komoditi. Ironinya, Trump kini telah memberikan sanksi dalam mata wang alternatif dalam negeri yang dibuat khusus untuk mengelakkan sekatan AS. Sebagai tindak balas kepada petro ICO, Trump menandatangani perintah eksekutif yang melarang warganegara baik di AS dan wilayahnya untuk membeli atau memegang Petro.

Larangan petro Trump

Payza Disematkan Dengan Pencucian Wang, Skim Ponzi: Ferhan Patel, pengasas bersama Payza, pemproses pembayaran di UK, ditangkap di Michigan awal minggu ini. Penangkapan itu berlaku akibat perintah mahkamah November 2016 yang menuntut Payza untuk “[mengoperasikan] perniagaan pengiriman wang yang beroperasi tanpa lesen negara yang diperlukan dan dengan sengaja menghantar dana yang berasal dari aktiviti haram,” seperti skema Ponzi dan pornografi kanak-kanak . Payza mula menawarkan XRP dan ETH melalui perkhidmatan pembeliannya tahun lalu.

Yang Baru di CoinCentral?

Adakah Lejar Edaran Lain akan Mengganti Blockchain ?: Perlukah kita mengganti blockchain dengan yang lain? Itulah soalan yang diajukan oleh banyak ahli teknologi setelah menghadapi cabaran untuk platform blockchain utama.

Saudara Pablo Escobar Membuat Cryptocurrency Baru: Pablo Escobar menjadi terkenal sebagai “Raja Kokain” pada tahun 1980-an. Sekarang, saudaranya Roberto berharap dapat berjaya dalam industri yang berbeza: cryptocurrency.

Apa itu Veritaseum (VERI) ?: Adakah ini satu penipuan? Adakah ia sah? “Pada yang paling sederhana, Veritaseum adalah pintu masuk ke pasar modal peer-to-peer,” kata laman web projek.

Apa itu PANAS ?: PANAS adalah tanda Protokol Hydro. Ini tidak ada kaitan dengan panas atau api tetapi meningkatkan kecairan dengan memberikan insentif untuk pembuat pasaran profesional.

Pertanian Blockchain Akan Menukar Pertanian & Makanan: Ketahui lebih lanjut mengenai mengapa blockchain boleh menjadi kunci untuk menghasilkan produk asli, organik, sumber tempatan yang berpatutan dan tersedia untuk semua orang.

Rusia Berpotensi Membantu Venezuela Melancarkan Petro untuk Menghindari Sekatan A.S.: Seperti yang ditunjukkan oleh TIME, orang Rusia mungkin telah menggunakan Venezuela sebagai percubaan untuk menguji mata wang yang terdesentralisasi tanpa risiko menjatuhkan rubel mereka.

Cara Menerima Cryptocurrency di Kedai E-Dagang Anda: Dalam artikel ini, kami menunjukkan cara mengintegrasikan blockchain e-dagang dan menonjolkan faedah menerima bitcoin (dan cryptocurrency lain) di kedai dalam talian anda.

Apa itu Rivetz (RVT) ?: Ketahui bagaimana projek ini dapat memberikan tahap kepastian niat yang belum pernah terjadi sebelumnya di sebalik setiap transaksi.

[Acara Akan Datang] Forum Blockchain Global, 2 hingga 3 April: Yang akan datang Forum Blockchain Global persidangan akan diadakan di Santa Clara Convention Center di Santa Clara, yang menampilkan jutawan Tim Draper dan banyak lagi.

Apa itu GameCredits (GAME) ?: Panduan pemula untuk projek cryptocurrency yang ingin menjadi penyelesaian pembayaran tunggal untuk industri permainan dalam talian.

Dengan Blockchain, Perniagaan Tanpa Pemilik berada di Horizon: Seberapa berkesan perniagaan boleh berlaku sekiranya kebanyakan keputusan memerlukan empat tahap persetujuan sebelum anda dapat mengambil tindakan? Selamat datang blockchain.

Apa itu Abra ?: Lihat lebih lanjut mengenai aplikasi pelaburan yang diasaskan di Litecoin Network.

Persediaan Seni Blockchain & Masa Depan Seni Digital: Seorang seniman digital dapat menjual karya seni yang diperakui dan diperkenal untuk mengurangkan kesan pemalsuan dan membuktikan pemilik kepingan asli yang dibenarkan. Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana blockchain akan mempengaruhi industri seni.

Apa itu Zclassic (ZCL) ?: Zclassic adalah contoh sempurna dari apa yang berlaku apabila anda mengklon duit syiling, mengeluarkan anggaran pembangunan dan mengubahnya menjadi percuma yang didorong oleh komuniti untuk semua

Kajian ICO: Platform TERBUKA: Ketahui lebih lanjut mengenai OPEN, infrastruktur pembayaran blockchain pertama untuk aplikasi.

Off to the Races: The Four Cards Bersaing untuk menjadi Pilihan Pembayaran Teratas Crypto: Dalam artikel ini, kami menguraikan projek teratas yang berfungsi untuk mendapatkan kad di tangan anda dan crypto yang boleh dibelanjakan di poket anda.

Penipuan Twitter, Manipulasi Pasaran, dan Pertukaran Buruk: Bahagian maklumat mengenai penipuan cryptocurrency biasa yang perlu anda perhatikan.

Berita antarabangsa

Tidak, Sierra Leone Tidak Menjalankan Pilihan Raya Berdasarkan Blockchain Pertama di Dunia: Suruhanjaya Pilihan Raya Nasional Sierra Leone membantah penerbitan yang mendakwa ia mengadakan pemilihan presiden baru-baru ini dengan teknologi blockchain. Dalam Tweet, komisi mengatakan ia menggunakan “pangkalan data dalaman untuk menghitung hasil pemilihan” dan “tidak menggunakan Blockchain dengan cara apa pun”. Naratif palsu nampaknya berasal dari syarikat blockchain Switzerland bernama Agora, yang CEOnya mengucapkan tahniah kepada negara itu kerana menggunakan teknologi blockchain dalam pemilihan mereka.

pic.twitter.com/8cLMVvQPkQ

– Suruhanjaya Pilihan Raya Nasional Sierra Leone (@NECsalone) 19 Mac 2018

Tiada Orang Kokain Di Sini; Saudara Pablo Escobar Melancarkan Cryptocurrency:

Mungkin dia sudah berubah cara, atau mungkin itu hanyalah satu skim untung dari keluarga Escobar yang sangat kaya. Walau apa pun, Roberto Escobar melancarkan cryptocurrency sendiri yang dikatakan serupa dengan bitcoin. Dinamakan “diet bitcoin”, Roberto menyatakan bahawa dia menghasilkan lebih dari $ 100 bilion dolar dalam kariernya dan aset digital ini akan menjadi kejayaan lain, sambil menambah “beli sebilangan bitcoin diet yang anda mampu, nilainya akan menjadi sangat tinggi tidak lama lagi.”

Budak Britain 15 Tahun Mengetam Dompet Crypto “Bukti Tamper”: Permulaan dompet perkakasan yang berpangkalan di Perancis, Ledger telah menuntut selama bertahun-tahun bahawa dompet cryptocurrency tidak mempunyai kelemahan terhadap penggodam. Baru-baru ini, remaja Saleem Rashid membuktikan dakwaan Lejar salah, dan menyiarkannya blog bagaimana penjenayah boleh mencuri kunci peribadi secara fizikal atau jarak jauh. Berita baik untuk pesaing utama Ledger, Trezor, kami rasa.

Korea Selatan Merancang untuk Menghalalkan ICO Lagi: Menurut The Korea Times, “pihak berkuasa keuangan telah berbicara dengan badan pajak negara itu, kementerian kehakiman, dan pejabat pemerintah lain yang relevan tentang rancangan untuk membenarkan ICO di Korea ketika syarat-syarat tertentu dipenuhi”. Sekiranya sumber tersebut (yang lebih suka menyembunyikan identiti mereka) mengatakan yang sebenarnya, berita itu akan menjadi perubahan besar bagi pemerintah Korea Selatan yang menganggap September lalu tidak sah.

Binance Bergerak ke Malta: Berikutan amaran pematuhan yang dihantar oleh Agensi Perkhidmatan Kewangan Jepun, Binance, salah satu pertukaran cryptocurrency paling popular di dunia, berpindah ke Malta. Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Binance, pertukaran yang berpangkalan di Hong Kong berharap sikap progresif Malta terhadap cryptocurrency secara khusus dan FinTech pada umumnya akan memupuk budaya yang lebih sihat bagi syarikat yang berusia kurang dari satu tahun.

Yang Berhormat, tuan! Sebahagian daripada petikan asal saya kepada Bloomberg yang tidak lagi terdapat dalam artikel. “Malta sangat progresif dalam hal crypto dan fintech. Kami fikir ia adalah tempat yang baik untuk perniagaan crypto lain untuk melihatnya juga. ” https://t.co/cBZJnEgUGk

– CZ (tidak memberikan kripto) (@cz_binance) 23 Mac 2018

Rusia Mungkin Memberi Tangan Venezuela dengan Petro: Artikel A Time yang diterbitkan pada 20 Mac mendakwa bahawa Rusia membantu Venezuela dengan melancarkan cryptocurrency nasionalnya, Petro. Menurut sumber TIME, seorang eksekutif bank negara Rusia yang berurusan dengan cryptocurrency, “penasihat kanan Kremlin telah mengawasi usaha di Venezuela, dan Presiden Vladimir Putin menandatanganinya tahun lalu.” Walaupun tidak disahkan, tuduhan itu jauh dari mengejutkan, walaupun ia melukis gambaran yang lebih kompleks untuk keadaan hubungan AS dan Rusia, terutama dalam hal larangan Petro Presiden Trump.

Kerajaan UK Berupaya Membuat Pasukan Petugas Cryptocurrency: Philip Hammond, Canselor Exchequer UK, bersedia untuk mendedahkan rancangan untuk fork tugas cryptocurrency baru UK, laporan dari Khamis ini menunjukkan. Nampaknya, pasukan petugas akan merangkumi Perbendaharaan, Bank of England, dan Financial Conduct Authority. Perkembangan tersebut dijangkakan bersama perbincangan FinTech lain pada Persidangan FinTech Antarabangsa tahunan kedua yang dihoskan oleh kerajaan Britain.

Di Korea, Bank yang Diperiksa untuk Menukar Akaun Korporat: Seperti yang dilaporkan pada berita Yonhap, Unit Perisikan Kewangan Korea Selatan dan Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan akan melancarkan siasatan terhadap bank domestik yang menawarkan akaun korporat kepada pertukaran cryptocurrency. Penyelidikan ini bertujuan untuk memastikan bahawa semua bank mematuhi peraturan anti pencucian wang pemerintah.

Colin Harper membenarkan jawatan ini *

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me