Kas yra grįžimo diagramos modeliai?

Pagrindinis techninės analizės ramstis, pasikeitimo diagramos modeliai leidžia vizualiai vaizduoti aktyvų turto pasiūlos ir paklausos pokytį. Nepaisant to, jei planuojate investuoti į „Bitcoin“, „Ethereum“ ar bet kurį kitą turtą, pasikeitimo diagramos modeliai sukuria galingus pirkimo ir pardavimo signalus, kuriuos galite naudoti, kad geriau suplanuotumėte savo investavimo sprendimus.

Atbulinės diagramos modeliai

Grįžtamojo diagramos modelių apžvalga

Trumpai tariant, pasikeitimo diagramos modeliai rodo, kad dabartinė kainų tendencija greičiausiai pasikeis, baigus modelį. Pvz., Jei turtas šiuo metu yra kainų nuosmukio viduryje, pasikeitus prekybos modeliui, tikėtina, kad prasidės nauja kainų kilimo tendencija, pasibaigus šablonui.

Apvertimo diagramos modeliai, kuriuos apimsime:

Galva ir pečiai

Vienas iš patikimiausių diagramų modelių, Galva ir pečiai yra meškiška formacija, numatanti dabartinės tendencijos pasikeitimą. Kaip rodo pavadinimas, raštas primena pakeltą galvą, esančią virš apatinio peties iš abiejų pusių.

Rašto iškirptė nubrėžta per kairio peties apačią iki dešiniojo peties apačios. Pagal galvos ir pečių modelį iškirptė yra palaikymo sritis, kurioje kaina galiausiai turi nukristi žemiau.

Suformavus dešinįjį petį, kaina nukrinta žemiau iškirptės, modelis baigtas. Šis išsiskyrimas rodo, kad kaina greičiausiai bus mažesnė.

Informacija apie galvos ir pečių modelį:

• Ankstesnė modelio kainų tendencija – Aukštyn
  • Patvirtinimo signalas – Kai kaina užsidaro žemiau nuožulnios iškirptės arba žemiau dešinės pažasties, kai iškirptė pasvirsta žemyn
  • Rašto kainos tikslas = Išsiveržimo kaina – (didžiausia kaina galvoje – iškirptė matuojama vertikaliai nuo galvos)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 55%

Galvos ir pečių raštas

Apversta galva ir pečiai

Kartais vadinama galva ir pečiais apačioje, Apversta galva ir pečiai yra Uparty formacija, kuri numato dabartinės nuosmukio pasikeitimą. Kaip rodo pavadinimas, raštas primena aukštyn kojomis apverstą galvą, kurią kiekvienoje iš šonų lydi aukštesnis petys.

Šablono iškirptė nubrėžta nuo kairiojo peties viršaus iki dešiniojo peties viršaus. Pagal atvirkštinės galvos ir pečių modelį iškirptė yra pasipriešinimo sritis, kurioje galiausiai turi prasiveržti kaina.

Kai po dešinio peties suformavimo kaina pakyla virš iškirptės, modelis yra baigtas. Šis išsiskyrimas rodo, kad kaina greičiausiai bus didesnė.

Atvirkštinės galvos ir pečių modelio santrauka:

• Ankstesnė modelio kainų tendencija – Žemyn
  • Patvirtinimo signalas – Kai kaina užsidaro virš nuožulnios iškirptės arba virš dešinės pažasties, kai iškirptė pasvirsta į viršų
  • Rašto kainos tikslas = Breakout Price + (iškirptė matuojama vertikaliai nuo galvos – mažiausia kaina galvoje)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 74%

Atvirkštinė galva & amp; Pečių raštas

Dvigubas dugnas

Dažnas meškų rinkos formavimasis dvigubas dugnas yra taurusis darinys, kuris numato dabartinės smukimo krypties pasikeitimą. „W“ formą primenantis raštas yra sudarytas iš dviejų iš eilės esančių lovelių, kurių apatinės žarnos yra maždaug vienodos, kurias skiria vietinė smailė..

Vietos smailėje horizontaliai nubrėžta modelio iškirptė veikia pasipriešinimo sritį, kurioje galiausiai turi prasiveržti kaina. Dvigubas dugnas yra baigtas, kai kaina pakyla virš iškirptės, o tai rodo, kad tikėtinas tolesnis kainų kilimas.

Dvigubo dugno rašto santrauka:

• Ankstesnė modelio kainų tendencija – Žemyn
  • Patvirtinimo signalas – Kai kaina užsidaro virš smailės tarp dviejų slėnių
  • Rašto kainos tikslas = Aukščiausia viršūnė + (aukščiausia viršūnė – žemiausias slėnis)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 66%

Dvigubo dugno raštas

Dvigubas viršus

Dažnas kainų formavimas jaučių rinkos pabaigoje, „Double Top“ yra meškiška formacija, kuri numato dabartinės tendencijos pasikeitimą. Šabloną sudaro dvi viena po kitos einančios smailės, turinčios maždaug vienodas aukštumas, kurias skiria vietinė žemuma.

Vietos viršūnėje horizontaliai nubrėžta modelio iškirptė veikia atramos sritį, kurioje kaina galiausiai turi sulūžti žemiau. Formavimas baigiamas, kai kaina nukrenta žemiau iškirptės, o tai rodo, kad tikėtinas tolesnis kainos sumažėjimas.

Dvigubo viršaus modelio santrauka:

• Ankstesnė modelio kainų tendencija – Aukštyn
  • Patvirtinimo signalas – Kai kaina užsidaro žemiau slėnio tarp dviejų viršukalnių
  • Rašto kainos tikslas = Žemiausias slėnis – (Aukščiausia viršūnė – Žemiausias slėnis)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 72%

Dvigubas viršutinis raštas

Apvalinimas viršuje

Kartais vadinamas atvirkštine lėkštute, „Rounding Top“ yra meškiška formacija, kuri numato dabartinės tendencijos pasikeitimą. „Rounding Top“ raštas yra lengvai atpažįstamas pagal aukštyn iškeltą „U“ formą – tai ilgalaikis grįžimo modelis, paprastai trunkantis savaites ar mėnesius..

Viršutinio modelio suvestinė:

• Patvirtinimo signalas – Kai kaina eina žemiau dešinės lėkštės lūpos
  • Rašto kainos tikslas = Dešinioji pjaustytuvo lūpa – (aukščiausia smailė – dešinioji pjaustytuvo lūpa)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 24%

Suapvalinamas viršutinis raštas

Apvalumas apačioje

Kartais vadinamas „Džiovintuvo dugnu“, apvalinamasis dugnas yra „bullish“ darinys, kuris numato dabartinės smukimo krypties pasikeitimą. Lengvai atpažįstamas pagal „U“ formą. Apvalinamasis dugnas yra ilgalaikis pakitimo modelis, paprastai trunkantis savaites ar net mėnesius..

Apatinio modelio suapvalinimas:

• Ankstesnė modelio kainų tendencija – Aukštyn arba žemyn
  • Patvirtinimo signalas – Kai kaina užsidaro virš aukščiausios smailės, modelis
  • Rašto kainos tikslas = Dešinioji pjaustytuvo lūpa + (dešinioji pjaustytuvo lūpa – žemiausias slėnis)
  • Laiko modelio procentų procentas pagal tikslinę kainą – 57%

Apvalus apatinis raštas

Išvada

Pasukimo diagramos modeliai suteikia galingų ženklų apie būsimą turto kainos judėjimą. Naudingi prognozuojant dramatiškus turto pasiūlos ir paklausos pokyčius, pasikeitimo diagramos modeliai yra svarbi vertinimo priemonė, padedanti investuotojams nustatyti, kada pirkti ar parduoti turtą.