Apa itu GameCredits (GAME)?

GameCredits (GAME) adalah projek cryptocurrency yang ingin menjadi penyelesaian pembayaran tunggal untuk industri permainan dalam talian. Di laman web projek, misi pasukan “adalah untuk menjadi mata wang universal untuk 2.6 bilion pemain di seluruh dunia, untuk memperkasakan pemaju permainan baik besar maupun kecil untuk mengembangkan industri permainan 100 miliar dolar, dan untuk mempercepat penerapan cryptocurrency yang terdesentralisasi secara luas sebagai alternatif yang lebih baik untuk fiat yang dikeluarkan oleh kerajaan. “

Di bawah model GameCredits, pemaju dan pemain mengutamakan vendor, pengedar, dan orang tengah lain. Pasukan ini berharap, dengan menjadi mata wang permainan sejagat, GAME akan membebaskan landskap permainan dari pengagihan keuntungan yang tidak rata. Mereka juga mahu meratakan landskap e-sukan yang kompetitif dengan MobileGo, token utiliti yang terikat dengan GameCredits. Harapan mereka agar MobileGo memupuk budaya e-sukan di mana pendapatan didorong oleh penyertaan pemain, bukan penaja besar, dan mendorong penyertaan kompetitif yang lebih luas di kalangan populasi permainan dunia.

Kredit Permainan

Ekosistem GameCredits

Inti utamanya, ekosistem GameCredits memfokuskan pada membawa pengalaman permainan yang lebih mudah kepada pemain dan menghasilkan model pendapatan yang lebih adil untuk pemaju. Bagi pemain, mata wang bertujuan untuk menyediakan:

  • Penyepaduan pembayaran yang mudah
  • Had deposit yang tinggi
  • Pilihan deposit berbilang mata wang (PERMAINAN dan cryptocurrency lain)
  • Mata wang yang boleh dipindah milik di pelbagai permainan dan platform
  • Keselamatan blockchain untuk pembelian dalam permainan
  • Acara e-sukan inklusif untuk pertandingan cepat dan pembayaran pantas

Pada dasarnya, pemain akan mempunyai kaedah pembayaran yang merangkumi semua permainan kegemaran mereka, yang mendorong aksesibilitas dan keselamatan. GameCredits berpotensi menawarkan banyak faedah kepada para pembangun, termasuk:

  • Masa pemprosesan pembayaran lebih cepat
  • Skalabiliti asas pengguna
  • Perlindungan penipuan lanjutan dan keselamatan blockchain
  • Komisen yang lebih besar untuk penjualan permainan (pembayaran 90% berbanding 70% dengan Google Play dan Apple)
  • Promosi silang dengan permainan lain

Bagi pembangun, fokus utama GameCredit adalah pembayaran pantas dan adil. Berbanding dengan standard industri yang ditetapkan oleh Apple dan Google Play, GameCredits hanya akan dikenakan bayaran 10% untuk setiap permainan yang dijual di pasarnya, GPlay.

Bercakap tentang GPlay, GameCredits mempunyai segelintir produk dan iterasi yang membantu projek dan pasukannya merealisasikan sepenuhnya visi mereka. Produk ini merangkumi tulang belakang ekosistem pelbagai fungsi GameCredit, dan merangkumi:

GNation: “Setiap manusia ketiga adalah pemain permainan,” kata laman web GameCredits, dan GNation ingin menyatukan pemain ini dari seluruh dunia menjadi satu komuniti. Oleh itu, GNation akan berfungsi sebagai negara bangsa permainan tanpa sempadan yang menyatukan pemaju dan pemain dari semua lapisan masyarakat.

GPlay: Kedai aplikasi GameCredits setara dan pasaran permainan, gedung GPlay membolehkan pemain membeli permainan yang tersedia menggunakan duit syiling GAME. Ini juga memberi pembangun 90% pembayaran untuk permainan yang dijual di platform.

GameGG: Projek ini masih dalam proses, tetapi pada dasarnya, ia akan menjadi platform e-sukan dalam talian yang kompetitif. Dengan itu, mana-mana pemain yang sangat amatur atau pro dapat membuat perjodohan dan bermain dengan pemain lain di platform, sama ada dengan taruhan wang atau tanpa.

GWallet: Dompet cryptocurrency yang boleh digunakan pemain untuk menyimpan PERMAINAN mereka, membayar pembelian dalam permainan, atau menggunakannya untuk pertandingan e-sukan dalam talian.

GExchange: Masih dalam pengembangan, GExchange akan menampilkan pasangan crypto dan fiat untuk duit syiling GAME.

GShare: Sambungan amal GNation, yang diharapkan oleh pasukan akan memperluas kesan GameCredit di luar kripto dan dunia permainan.

Mudah alihGo

“Sepupu dekat” GameCredits, Mudah alihGo (MGO) adalah penyelesaian ekosistem untuk permainan mudah alih. MobileGo adalah untuk telefon pintar, tablet, dan permainan mudah alih apa yang dimaksudkan dengan GameCredits di seluruh lanskap permainan video: percubaan untuk menyatukan pemain dan pemaju dengan satu mata wang dan platform. Menariknya, peruntukan token dibahagi antara rantaian Ethereum dan Waves, kerana MGO dibina untuk berjalan di kedua-dua rangkaian.

Mudah alihGo

Pemain akan dapat membuat profil MobileGo, dan seperti skor kredit yang dimainkan, pengguna akan mempunyai status sosial berdasarkan interaksi dalam talian (sama ada positif atau negatif), sejarah permainan, dan rujukan. Pengguna yang berdaftar akan diberikan token MobileGo kerana mencapai ambang reputasi, seperti memperoleh mata pengalaman dan naik level. Token ini kemudian dapat digunakan untuk program insentif, seperti potongan kandungan dalam permainan, tiket VIP ke kejohanan, dan banyak lagi.

Pengguna platform juga akan dapat menjadi tuan rumah kejohanan permainan terdesentralisasi melalui MobileGo. Tidak seperti kejohanan e-sukan profesional, acara ini akan terbuka kepada pemain dari semua peringkat kemahiran untuk permainan mudah alih yang didaftarkan di gedung aplikasi GameCredits. Ini akan memecahkan halangan yang telah dipasang oleh e-sukan profesional untuk pemain amatur, memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk memperoleh MGO dalam persekitaran kejohanan global yang terdesentralisasi..

MobileGo juga akan menampilkan pasaran untuk barang dan barang maya dalam permainan. Pasaran ini akan membolehkan pengguna memperdagangkan item permainan silang untuk MGO secara langsung di platform.

Pasukan dan Peta Jalan GameCredits

GameCredits menampilkan pasukan pemain berpengalaman – kutu buku permainan bonafide yang telah bertahun-tahun berada di industri ini.

Ketua Pegawai Eksekutif projek itu, Sergey Sholom, mempunyai Ph.D. dalam pemodelan matematik dan mendirikan Datcroft Games Ltd. pada tahun 2004. Dia juga bertanggungjawab untuk membuat Pixel Wars, salah satu permainan pertama yang disenaraikan di gedung GPlay GameCredits.

Ph.D. yang lain, pengarah produk Maxim Sholom membawa pengalaman bermain selama lebih dari 12 tahun kepada pasukan. Dia telah membantu menghasilkan permainan yang berjaya seperti Get the Gun dan mengawasi pengembangan Gedung Mudah Alih GameCredits.

Pasukan GameCredits

Pada masa ini, satu-satunya peta jalan yang ada adalah pada buku putih projek. Sebilangan besar tonggak telah menjalani kursus mereka, tetapi ditunjukkan bahawa pasukan merancang untuk menumpukan perhatian pada penggabungan pertandingan perjodohan dan kejuaraan yang terdesentralisasi pada Q1 2018.

Sejarah Perdagangan GameCredits

Pada masa penulisan ini, keseluruhan pasaran agak buruk untuk dipakai, dan GameCredits tidak terkecuali. PERMAINAN turun ke $ 1,35 dari tahap tertinggi sepanjang masa $ 6,61, dan pada masa ini berada di peringkat 110 CoinMarketCap.

baseUrl = “https://widgets.cryptocompare.com/”; var scripts = document.getElementsByTagName (“skrip”); var embedder = scripts [scripts.length – 1]; (fungsi () {var appName = encodeURIComponent (window.location.hostname); if (appName == “”) {appName = “local”;} var s = document.createElement (“script”); s.type = ” text / javascript ”; s.async = true; var theUrl = baseUrl + ‘serve / v3 / coin / chart? fsym = PERMAINAN&tsyms = USD, EUR, CNY, GBP ’; s.src = theUrl + (theUrl.indexOf (“?”) >= 0? “&”:”? “) +” App = “+ appName; embedder.parentNode.appendChild (s); }) ();

Tempat Beli Kredit Permainan

Pasaran GAME yang paling popular adalah BitBay, di mana 33.80% daripada jumlah 24 / jamnya berasal dari pasangan fiat dengan Zloty Poland. Berdasarkan urutan jumlah, pasaran paling aktif seterusnya adalah Bittrex, Poloniex, dan Bit-Z, yang semuanya menawarkan pasangan BTC / GAME. Menariknya, tidak ada pasaran ETH untuk GAME.

Tempat menyimpan Kredit Permainan

Dompet rasmi projek, GWallet, menawarkan sokongan penuh untuk GameCredits. Selain itu, anda boleh membeli GAME terus melalui gerbang proprietari dompet dengan USD, EUR, GBP, atau BTC.

Kesimpulannya

Penyokong kripto sering menyebut potensi blockchain untuk mengurangkan ketidakcekapan industri dalam pelbagai sektor. GameCredits ingin membawa penyelesaian ini ke industri permainan.

Dan boleh difahami begitu. Pilihan pembayaran cryptocurrency seperti GameCredits dapat memberikan pilihan deposit dan pembelian yang lebih mudah kepada pemain, dan rangkaian blockchain akan memberikan keamanan yang lebih besar kepada dana mereka. Bagi pembangun, GameCredits akan membenarkan masa pembayaran lebih cepat dan keuntungan yang lebih seimbang daripada penjualan permainan.

GameCredits menyediakan penyelesaian ini, jadi satu-satunya trik sekarang adalah penggunaan. Saya tidak dapat memberitahu anda jika dunia permainan global akan menerima GAME sebagai mata wang sejagatnya, tetapi saya tidak akan terkejut jika cryptocurrency dalam beberapa bentuk menjadi kaedah pembayaran standard untuk industri pada tahun-tahun akan datang.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me