Butiran Utama ICO BitClave

  • Tarikh Mula – 28 November 2017
  • Tarikh Akhir – 8 Disember 2017
  • Simbol Token – CAT
  • Soft Cap – $ 25,547,000
  • Hard Cap – $ 1,000,000,000
  • Jumlah token – 2,000,000,000
  • Nilai Tukar – sekitar $ 0,07 / token (terkini)
  • Cryptocurrencies yang Diterima – BTC, ETH, LTC dan QTUM
  • Pra-Jualan – ~ $ 22,000,000 Dinaikkan dalam Pra-Jualan

ico bitclave

Komuniti BitClave

Twitter: 18.3k pengikut

Facebook: 22,686 suka

Sederhana: 780 pengikut

Apa itu BitClave?

BitClave menawarkan pasaran carian terbuka yang bertujuan untuk menjaga harga iklan tetap adil. BitClave ingin mengembalikan nilai kepada perniagaan dan pelanggan dengan menghilangkan penggunaan perantara. “Perantara” merujuk kepada banyak rangkaian iklan seperti Adwords yang membuat pengguna dan pemasar terpisah.

Fungsi bitclave sebelum ini

Dari kertas putih BitClave

Di pasaran iklan BitClave yang dicadangkan, perniagaan dapat secara langsung mencari khalayak sasaran mereka dan menawarkan mereka produk dan perkhidmatan mereka. Contohnya, jika anda menjalankan kedai membaiki basikal, anda akan dapat mencari sesiapa sahaja yang memiliki basikal dan secara langsung menghantar persembahan anda kepada mereka.

Untuk membuat orang menggunakan sistem ini, BitClave mencadangkan satu bentuk carian yang diberi insentif. Namun, ini akan berbeza dengan carian perkongsian hasil iklan biasa anda seperti Bing Rewards. BitClave bertujuan untuk membuat sistem di mana iklan yang dicadangkan hanya akan muncul kepada orang yang mempunyai minat yang dinyatakan di dalamnya. Ini memungkinkan syarikat untuk menyederhanakan iklan mereka kerana mereka akan menghilangkan sejumlah besar belanja iklan yang sia-sia, dan memberi mereka kesempatan untuk membawa lebih banyak nilai pada penawaran dalam bentuk potongan, sampel, dan tawaran percubaan. Untuk memperbaikinya, penggunaan potongan harga, sampel, dan tawaran percubaan terbukti mendapat sambutan yang lebih tinggi.

Bitclave selepas

Dari kertas putih BitClave

Ekosistem BitClave akan memberi pengguna kawalan penuh terhadap data mereka sendiri dan memilih sama ada mereka ingin mendedahkan maklumat peribadi mereka kepada peruncit. Ini kembali kepada peruncit, yang akan dapat menggunakan maklumat yang diberikan untuk bertindak balas dengan promosi yang disasarkan.

Pesaing

Ketika datang ke ICO yang cuba mencuri api dari para Dewa, BitClave adalah salah satu yang lebih terkenal. Persaingan BitClave merangkumi seperti Google, Facebook, Baidu, dan pada dasarnya semua orang dalam industri carian atau iklan.

Metrik kejayaan sebenar untuk projek BitClave adalah seberapa cepat mereka dapat mengembangkan dan mendorong penggunaannya, dan juga menarik pelanggan yang signifikan di sisi iklan perniagaan. Mereka tidak hanya ditugaskan untuk berusaha menggunakan miliaran pengguna, mereka juga bersaing dengan beberapa syarikat inovatif berteknologi tinggi di dunia.

Peluang

Industri pengiklanan bernilai $ 550 bilion dolar dan sebahagian besarnya dikendalikan oleh perantara seperti Facebook dan Google. Walaupun industri periklanan semasa masih relatif berkesan, terdapat banyak ketidakcekapan dan kelemahan yang cuba dimanfaatkan oleh BitClave. Yang pertama adalah mengenai nilai yang melepasi celah-celah berkat lalu lintas bot (dianggarkan bahawa 50% daripada semua lalu lintas dihasilkan oleh bot) dan iklan yang kurang disasarkan. Yang kedua adalah kurangnya kebebasan bagi pengguna untuk mengendalikan data mereka, yang digunakan oleh mesin pencari.

Pasukan

BitClave ditubuhkan pada tahun 2016 beroperasi di luar kampus utama Google di Mountain View, California (bercakap mengenai mencucuk beruang). Ini bermaksud bahawa BitClave mempunyai peluang untuk merekrut pelbagai jenis bakat teknologi carian tahap tinggi.

Ketua Pegawai Eksekutif BitClave adalah Alex Bessonov, yang mempunyai pengalaman bekerja dengan banyak pemecut permulaan serta bekerja sebagai jurutera perisian dengan Microsoft, eBay, dan Informatica.

CTO BitClave adalah Patrick Tague, dan dia mempunyai pengalaman dalam keselamatan mudah alih, tertanam, dan tanpa wayar.

Garis masa adalah seperti berikut:

garis masa bitclave

Kelebihan BitClave:

  • BitClave berusaha menyelesaikan ketidakcekapan besar dalam pasaran yang besar. Bahkan .5% daripada 550 bilion pasaran iklan adalah $ 2.75 bilion.
  • Ia mempunyai kelebihan pengambilan pekerja di dunia cryptocurrency yang sedang berkembang pesat.
  • Pasukan ini telah mengumpulkan $ 16,532,341 dalam jumlah penjualan.
  • Topi lembut nampaknya dapat dilakukan untuk projek dan pasukan sebesar ini.

Kekurangan BitClave:

  • Persaingan BitClave tidak boleh dihalang. Sekiranya ada sesuatu yang dapat menyatukan orang-orang seperti Google dan Facebook, itu adalah perlindungan pendapatan mereka.
  • BitClave mempunyai tugas besar dengan cepat mengangkut banyak orang di kedua-dua hujung (pengguna dan perniagaan).

Pemikiran Akhir:

BitClave ICO telah menarik banyak perhatian. Sekiranya anda berminat, disarankan agar anda melakukan usaha yang sewajarnya dan melihatnya kertas putih kerana sebenarnya ini adalah salah satu dari sedikit kertas putih yang memberikan gambaran mendalam dan mendalam mengenai semua yang ingin dicapai oleh syarikat dalam jangka masa yang akan datang.

Satu kebimbangan utama adalah bagaimana persaingan akan bertindak balas jika (dan jika besar) BitClave mampu menimbulkan ancaman terkecil. Facebook dan Google tidak hanya mempunyai sumber untuk membina penyelesaian blockchain mereka sendiri, mereka juga mempunyai poket yang cukup dalam untuk memperoleh BitClave pada masa akan datang.

Sama ada anda memilih untuk melabur atau tidak, ini akan menjadi kisah menarik untuk diikuti pada bulan-bulan berikutnya.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me