Rangka utama untuk AirDrop $ 1 Juta MFT untuk Mengumpul Wang untuk Amal

Rangka utama untuk AirDrop $ 1 Juta MFT untuk Mengumpul Wang untuk Amal

Kami sudah biasa mendengar tentang penurunan udara di dunia cryptocurrency sekarang. Seperti orang-orang yang selamat di pulau gurun, kita melambaikan tangan ke langit dengan harapan bekalan yang sangat diperlukan turun… Baiklah, tidak tepat. Tetapi sebahagian besar dari kita mendapat hadiah selamat datang dari beberapa token di sana sini pada satu ketika.

Oleh kerana reputasi ICO tergantung, terima kasih kepada banyak penipu yang menyeretnya ke lumpur, dan platform popular seperti Facebook, Google, dan Twitter melarang pengiklanan ICO, ribut sempurna untuk tetapan udara cryptocurrency dibuat. Dan tidak menghairankan bahawa mereka semakin popular.

Apabila anda memikirkan tentang aliran udara cryptocurrency dari sudut pandang pemasaran, mereka adalah kaedah yang sempurna untuk meningkatkan kesedaran untuk mendapatkan duit syiling dan bahkan meningkatkan nilainya sebelum penjualan. Semua orang suka wang percuma. Dan pasukan pemasaran ICO dapat memberitahu mengenai projek mereka dengan harga yang sangat kecil (kecuali nilai token mereka meletup, tetapi walaupun begitu, semua orang menang).

Airdrops tidak lagi menjadi idea baru dan menjadi amalan biasa. Dan kerana duit syiling kelihatan semakin mendapat pendedahan, airdrops bukanlah kejutan yang tidak dijangka lagi, tetapi berbentuk acara yang diumumkan sebelumnya.

Sebenarnya, banyak saluran udara memerlukan penerima untuk memiliki sebahagian daripada cryptocurrency terlebih dahulu. Pemegang kemudian diberi peratusan berkadar dengan jumlah yang mereka miliki. Kaedah genius lain untuk membuat orang membeli lebih banyak dan satu lagi win-win untuk kedua-dua belah pihak.

Tetapi ketika airdrops menjadi arus perdana dan pasaran ICO terus berkembang, syarikat semakin kreatif dengan taktik pemasaran mereka.

Kerangka Utama adalah rangkaian komunikasi yang terdesentralisasi yang membawa aliran udara ke tahap yang baru.

Wang secara harfiah jatuh dari langit


“Kami suka melakukan perkara sedikit berbeza,” kata Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Mainframe Mick Hagen. Dan dengan tanda fizikal jatuh dari langit sebenarnya, mereka pasti melakukannya. Semasa mereka melancarkan lawatan udara Asia, mereka menjadi syarikat pertama yang memperkenalkan cryptocurrency baru melalui pengedaran fizikal (walaupun, tentu saja, token harus ditukar selepas itu dengan kod).

Mainframe memulakan aliran udara fizikal di Timur Jauh, mengunjungi bandar-bandar besar termasuk Hong Kong, Tokyo, Seoul, dan Beijing. Di dalam salun yang penuh sesak dengan belon berwarna-warni diangkat dengan jaring, orang-orang menunggu dengan penuh harapan. Jaring dibuka, belon dilepaskan dan orang Asia yang sopan tertawa dan memekik dengan gembira, ketika mereka mengumpulkan beberapa belon.

Mungkin itu sebabnya syarikat itu memilih Asia sebagai tempat pertama mereka tayang, mengetahui kesopanan orang yang terkenal tidak akan membiarkan mereka saling menginjak-injak dengan harapan mendapat token percuma. Adegan yang sama tidak boleh ditiru dihoskan di bar barat.

Tetapi memegang udara, khususnya di China, memberi mesej utama kerahsiaan dan kebebasan Mainframe sebagai lapisan yang lebih pedih, di negara di mana penapisan sedang berlangsung.

Airdrops fizikal kerangka utama mula menarik daya tarikan ketika mereka mengeluarkannya secara berperingkat. Tahap satu, “Bukti Kehidupan” dan fasa kedua, “Bukti Kebebasan” sudah berhasil diselesaikan, menunjukkan daya tarik wang percuma yang tidak berkesudahan.

Tetapi cryptocurrency tidak semestinya berkaitan dengan keuntungan peribadi, adakah ia berlaku?

Bukti Hati – Yang Pertama di Airdrops Filantropik?

Bukti Hati

“Dalam blockchain dan crypto industri ini, ada banyak orang yang berusaha cepat kaya,” kata Hagen, “banyak spekulasi, banyak keserakahan … kita sudah lama percaya pada teknologi ini, ini mengganggu banyak industri di sana dan ia akan mengubah dunia selamanya. Dan kami fikir kami akan mengambil sebahagian daripada tingkah laku yang kurang enak yang ada di luar sana dan cuba menyalurkannya kepada tujuan yang bermanfaat. “

Pada fasa terakhir ketiga kempen penyiaran mereka, Mainframe akan memberikan $ 1 juta token MFT mereka kepada pengguna yang paling banyak menyumbang kepada bukan keuntungan yang sejalan dengan nilai privasi dan kebebasan mereka. Oleh itu, itu adalah amal atau nirlaba yang berdaftar yang bermaksud kebebasan bersuara dan hak asasi manusia, termasuk ACLU, Kebebasan Akhbar, dan Amnesty International.

Bagaimanapun, Kerangka Utama?

OK, jadi airdrops yang sangat sejuk ini pasti menarik perhatian kita. Bagus. Tapi siapa Mainframe pula?

Melabelkan diri mereka sebagai “lapisan pemesejan untuk web baru,” Mainframe memungkinkan pesan dan data dikirim secara pribadi, kerana teknologi mengarahkan paket data dengan selamat melalui rangkaian peer-to-peer mereka.

Tahan terhadap penapisan dan pengawasan, dengan pengecualian “peristiwa asteroid bencana atau pencerobohan makhluk asing yang agresif,” pasukan di sebalik platform baru ini percaya bahawa ia tidak dapat dihentikan. Dan yang paling mereka hargai adalah kebebasan bersuara dan pemilikan data.

Melalui Mainframe, pesanan anda tidak dapat dibuka atau diikuti. Dan sebagai platform yang terdesentralisasi dengan perkhidmatan data yang terdesentralisasi, hampir mustahil untuk menutup atau menapis. Yang mungkin tidak menjadikan mereka popular di kalangan pemerintah dan penguatkuasa undang-undang di seluruh dunia.

Tayangan udara fizikal seterusnya diadakan semasa Konsensus di NYC. Oleh itu, jika anda mencari wang percuma, perhatikan belon warna.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map