Rekap Persidangan: ChainXChange di Las Vegas

ChainXChange di Las Vegas melengkapkan 15 Ogos dan meninggalkan para hadirin dengan beberapa pandangan berharga mengenai cryptocurrency dan industri teknologi yang menyeluruh.

Pusat Konvensyen Mandalay Bay menjadi tuan rumah acara tiga hari yang merangkumi penceramah seperti Pengasas Bersama Apple Steve Wozniak, Ketua Pengarang Majalah Wired Nicholas Thompson, Timbalan Editor Wall Street Journal Sam Walker, Ahli Ekonomi Terkenal dan Pemenang Nobel Paul Krugman, dan lebih banyak lagi.

Persidangan itu bertemakan “Bagaimana Anda Akan Mengubah Dunia”, dan sebahagian besarnya memberi tumpuan kepada bagaimana pengguna dan perniagaan dapat memanfaatkan kekuatan teknologi baru seperti kecerdasan buatan dan blockchain.

Hari 1

Hari 1 ChainXChange secara rasmi memulakan Minggu Blockchain di Las Vegas.

Kemuncak acara adalah panel dengan ketiga-tiga pembicara utama hari ini yang merangkumi topik-topik seperti penggantian pekerjaan dan juga perubahan sosial melalui automasi, implikasi pengkomputeran kuantum, dan, tentu saja, bagaimana blockchain akan menjadi pemacu.

Ketua Pengarang Majalah Berwayar Nicholas Thompson meneroka landskap teknologi yang berubah secara dinamik dan kesannya sekarang dan di masa depan semua aspek kehidupan kita.

Timbalan Pengarang Wall Street Journal Sam Walker berkongsi pandangan utama mengenai kepemimpinan dari buku terlarisnya The Captain Class, dan membantu penonton memahami cara menerapkannya dalam dunia yang berubah dengan pantas hari ini.

Houman Haddad menggabungkan pengetahuan pakar dengan kemanusiaan untuk melancarkan juruterbang yang berjaya yang membuktikan kegunaan Blockchain dalam memenuhi keperluan pelarian Syria.

Hari ke-2


Hari 2 diserlahkan oleh panel yang terdiri daripada skeptis kripto, Ahli Ekonomi Terkenal dan Pemenang Nobel Paul Krugman, Bekas Ahli Strategi Pasar Morgan JP dan Pengasas Fundstrat Tom Lee, Jessica VerSteeg, Ketua Pegawai Eksekutif Syarikat Cannabis Blockchain Paragon, Lilia Infante, Jabatan Agen Khas Pasukan Petugas Jenayah Cryptocurrency, dan Cory Johnson, Ketua Strategi Pasaran syarikat pembayaran blockchain, Ripple

Selain itu, Jason Derulo dibawa keluar pada tetamu khas, dan dia bercakap dengan tuan rumah dan moderator ChainXChange Denise Roberson dalam perbincangan luar biasa mengenai pelancaran Selebriti Tokennya dengan Global Crypto Offering Exchange (GCOX), serta usaha dermawannya ketika ini.

Biasa juga menyatakan bahawa dia sangat mempercayai AI dan perkongsiannya dengan Microsoft menjadi pendorong untuk mendorong AI dibawa ke bandar-bandar dalam

Gary Vaynerchuk mendorong semua orang di persidangan untuk menerapkan kesabaran, merujuk pada hari-hari awal internet dan bagaimana ia dianggap sebagai mode.

Panel kedua pada malam itu bersama Biasa, Gary Vaynerchuk, Neil Sahota, dan Gaya Phu. Panel ini merangkumi bagaimana kecerdasan buatan akan mempengaruhi tenaga kerja, bagaimana wanita datang ke barisan hadapan teknologi dan ramalan lain untuk masa depan.

HARI 3

Wozniak berkongsi kisah penuh minat tentang bagaimana minatnya untuk mencipta komputer pada usia 8 tahun melonjakkannya sebagai pencipta komputer Apple pertama.

Pembicara hari ini termasuk Molly Bloom, yang berkongsi kisah masa lalunya mulai dari bermain poker bawah tanah dan bagaimana pengalamannya menjadikannya seorang usahawan yang lebih baik.

Komponen lain yang menarik pada hari itu termasuk perbincangan oleh Ketua Pegawai Eksekutif Lottery.com Tony DiMatteo, pakar sains dan teknologi makanan Dr. Matthew Lange, pedagang dan pendidik Bitcoin terkemuka Tone Vays, Michael Terpin (yang telah mengajukan Tuntutan AS $ 223 juta terhadap AT&T pagi itu), peguam dan dermawan Robert Shapiro, pelabur penjagaan kesihatan Mary Jo Potter, dan Ketua Pegawai Eksekutif Wala Trisha Martinez

Wozniak dan Bloom bergabung, untuk membincangkan segalanya dari bagaimana inovasi yang akan datang mengubah dunia kita menjadi falsafah peribadi mengenai keusahawanan. Kelima-lima melihat kesan Bitcoin, blockchain dan kecerdasan buatan yang luar biasa pada masa akan datang, walaupun seperti beberapa panelis dari hari kedua, pakar Wall Street dan Cryptocurrency Tone Vays tetap ragu-ragu mengenai integrasi blockchain di luar penggunaan Bitcoin

Mereka berkongsi kata-kata hikmat. Molly Bloom menekankan pentingnya bertafakur dan bekerja sendiri untuk mencari diri sebelum mengambil inisiatif yang lebih besar. Vays berkeras untuk menjaga privasi. Kata-kata Wozniak mengakhiri perbincangan. Dia menjelaskan filosofinya bahawa kebahagiaan adalah titik hidup, yang telah dijabarkannya ke persamaan H = F ^ 3, di mana H mewakili kebahagiaan dan kubus F bermaksud makanan, rakan, dan kesenangan. Dia mengikuti persamaannya dengan nasihat sederhana kepada usahawan, “Lakukan hal-hal yang membuat Anda bahagia.”

Pada awal hari, pengusaha cryptocurrency mendekati implikasi untuk blockchain di pelbagai industri. Terpin berbicara mengenai keberlanjutan, undang-undang Shapiro, Potter penjagaan kesihatan, dan Martinez global tanpa bank. Dengan pengecualian Shapiro, yang masih ragu-ragu terhadap aspek kebolehubahan blockchain dalam undang-undang, semua menyatakan hasil yang sangat optimis untuk teknologi di bidang masing-masing.

Petikan Terkenal

Biasa:

Common Ground Foundation berpusat di Chicago.

“Kami telah bekerjasama dengan remaja dari Chicago dari bandar dalam dan hanya mendedahkan mereka kepada semua jenis hal, baik dari pemakanan hingga Yoga, hanya dengan sokongan akademik dan bimbingan dan ketika kami bekerjasama dengan Microsoft, kami membuat perjanjian bahawa mereka akan menyumbang kepada bukan sahaja teknologi, mereka menyumbang wang dan segala yang menjadi asas kepada asas kami untuk membantu memajukan belia kita. Saya merasa seperti anak-anak di mana-mana sahaja yang berhak mendapat peluang itu, anak-anak kulit hitam dan coklat putih dan Asia tetapi masyarakat hitam dan coklat sangat kurang mendapat perhatian ketika datang ke tempat teknologi dan benar-benar merasa bersambung dengannya sehingga kita harus menjadi penyokong untuk itu dan saya harus jadilah penyokong terutamanya saya, seperti saya seorang lelaki yang “benar-benar agak” tidak bergerak dekat dengan teknologi, anda tahu saya mengenai jantung tetapi setelah saya melihat kita dapat meletakkan hati kita ke dalam teknologi ini dan menggunakan alat-alat ini dengan baik , Saya semua berjaya. “

Gary Vee:

“Saya rasa kata yang paling banyak terpikir oleh saya dalam persidangan ini adalah kesabaran. Apabila saya berfikir tentang blockchain atau crypto, ketika saya berfikir tentang AI dan yang lebih penting ketika saya memikirkan kerjaya saya, saya fikir perkataan sabar adalah sesuatu yang perlu dibincangkan di sini. Petang ini sangat menggembirakan saya kerana ia menggembirakan getaran dari persidangan media sosial yang saya pergi pada tahun 2005, 2006, 2007 … ia menimbulkan perasaan yang sama dengan perasaan yang saya rasakan ketika menonton perniagaan e-dagang pada tahun 1995 -1996, banyak perbualan hari ini telah berlaku bila ini akan menjadi arus perdana. ”

“Ada masanya saya pergi mencari persidangan di mana orang seperti mana carian akan diterima dan sejak awal ke internet sendiri, kepada semua anak muda di sini yang menghabiskan banyak masa untuk membenarkan blockchain dan crypto, saya ingin mengingatkan anda bahawa ada masa di mana internet itu sendiri memudar. “

“Kali pertama saya berada dalam persidangan yang kelihatan seperti ini, saya duduk di sebuah acara dewan perdagangan di sebuah panel, di mana orang-orang tua secara harfiah mengejek saya selama 45 minit kerana mereka mentertawakan idea bahawa orang akan membeli wain di internet, dan banyak orang di panel saya mengatakan bahawa pada tahun 2006, internet tidak akan wujud! “

“Saya benar-benar ingin memberikan nasihat dari masa lalu yang telah melalui beberapa kitaran inovasi, jika anda menghabiskan tenaga sebanyak yang anda habiskan untuk membahaskan sama ada crypto dan blockchain akan berjaya jika anda menggunakan tenaga yang sama dan sebenarnya menjadi pengamal pelaksanaan dalam kraf anda, anda akan lebih jauh lagi! “

“Sekiranya saya dapat meninggalkan anda dengan apa-apa dari perspektif saya dan ada banyak orang menarik yang bercakap semasa persidangan ini, saya sangat mengesyorkan menggunakan lebih banyak kesabaran. Sama ada anda betul atau hak mereka, sama sekali tidak relevan, semuanya akan berjalan lancar, dan kita semua akan Isnin Pagi Quarterback. “

“Saya rasa sangat penting bagi orang di ruang ini untuk memahami, kemungkinan 90-98% mata wang tidak akan berjaya! Apa yang luar biasa dengan ruang ini ialah terdapat pembubaran di sepanjang jalan. Tidak seperti ketika saya melabur di peringkat awal, di mana ia adalah hari raya atau kelaparan, tidak ada pembubaran di sepanjang jalan. “

Tetapi tolong, saya memerlukan orang untuk memahami, bagi saya, teknologi blockchain sudah lama menjadi kesimpulan, tetapi mata wang yang dibina di atasnya mempunyai turun naik yang sangat besar.

“Jadi sila fahami ketika kita berada di ruang ini, turun naiknya yang sangat besar, dan sangat awal, seperti” nyata “awal, seperti benar-benar awal dan saya rasa bahawa kurangnya kesabaran, membuktikan bahawa anda betul dan perlu membuat $ 10 juta dolar atau apa sahaja yang ada di fikiran anda, adalah kelemahan. Kurangnya kesabaran dalam kolektif ini, kelemahan kolektif kita adalah kurangnya kesabaran. “

Jessica VerSteeg

“Saya menjalankan syarikat antarabangsa, dan pada akhir bulan adalah lebih mudah bagi saya untuk membayar semua [pekerja] saya dalam bitcoin.”

Tom Lee

“Adalah kesalahan untuk bersikap kasar ketika Anda sudah turun. Pasaran bear sebahagian besarnya bergerak dalam mata wang kripto. Satu-satunya masa apabila anda dapat menjana wang secara besar-besaran adalah membeli ketika orang lain menjual. ”

Cory Johnson

“Peraturan jalan tidak jelas. Sehingga itu berlaku, industri tidak akan berkembang dengan skala yang mampu. “

Tema Terkenal

Tema berikut bergema sepanjang acara:

  • Bitcoin adalah raja dan di sini untuk kekal.
  • Peraturan sudah dekat dan perkara yang sangat baik bagi masyarakat.
  • Banyak altcoin tidak akan bertahan jika mereka tidak menyelesaikan keperluan sebenar di pasaran, tetapi teknologi blockchain pasti akan membawa revolusi teknologi keempat.
  • Terdapat banyak implikasi untuk blockchain untuk membantu ketidaksamaan global yang tidak dilayani dan menjembatani.
Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map