طی نه سال گذشته ، بیت کوین تغییرات چشمگیری داشته است. در کمتر از یک سال ، بیت کوین موفق شد قبل از اصلاح محدوده قیمت فعلی خود بین 6000 تا 7000 دلار به بالاترین قیمت خود در 19،500 دلار برسد. این افت قابل توجه ممکن است این سوال را برای شما ایجاد کند که آیا خرید بیت کوین خیلی دیر است? جواب منفی است. بیایید برخی از دلایل اصلی خرید بیت کوین در سال 2018 یک تصمیم هوشمند را در نظر بگیریم.

نوسان در برابر سود

برای تعیین اینکه بیت کوین یک دارایی بی ثبات است ، تحقیقات زیادی لازم نیست. هر دارایی که بتواند در کمتر از یک سال 1000 درصد سود نشان دهد و متعاقباً آن سود را از دست بدهد ، باید بی ثبات تلقی شود. در حالی که نوسانات یک نگرانی بزرگ برای شرکت های سرمایه گذاری سنتی است ، ذکر این نکته مهم است که بیت کوین از ماه مه 2017 هنوز بیش از 400 درصد افزایش یافته است.

این سودها بیشتر از سودهای ارائه شده توسط حساب های پس انداز سنتی ، اوراق قرضه یا بازار سهام است. به این ترتیب ، بیت کوین می تواند ابزار سرمایه گذاری بهتری برای کسانی باشد که نحوه عملکرد بازار را از طریق بی ثباتی درک می کنند.

نمودار نشان دهنده نوسانات بیت کوین از طریق CoinMarketCap

نمودار نشان دهنده نوسانات بیت کوین از طریق CoinMarketCap

هنگام خرید بیت کوین در بالاترین ارزش ، نوسانات می تواند برای استراتژی سرمایه گذاری شما مضر باشد. به عنوان مثال ، اگر یک بیت کوین (19،500 دلار) در دسامبر 2017 خریداری کنید و تصمیم بگیرید تا امروز نگه دارید ، زیان قابل توجهی بیش از 12،000 دلار را نشان می دهید. اگر می توانستید بیت کوین خود را پس از آغاز روند نزولی بازار و سرمایه گذاری مجدد در سمت پایین فروخته باشید ، اکنون تقریباً روی سه بیت کوین کامل نشسته اید..

تبدیل نوسانات به سود

سرمایه گذاران باتجربه در زمان بی ثباتی شدید سود خود را کسب می کنند. در اکثر موارد ، یک سرمایه گذار باهوش رمزنگاری با فروش دارایی های خود در بالاترین سطح ، موقعیت خود را در زمان کاهش روند صعودی تقویت می کند. سپس ، پس از اتمام اصلاحات بازار ، آنها بیت کوین را با نرخ پایین خریداری می کنند. گرچه این استراتژی بسیار کارآمد است ، اما تسلط بر آن برای سرمایه گذاران جدید دشوار است.

صندوق های سرمایه گذاری سنتی

بیشمار شرکت های مالی سنتی طی سال گذشته وارد بازار رمزنگاری شده اند. گزارش اخیر منتشر شده توسط فوربس نشان می دهد که چگونه معاملات آتی الکترونیکی بیت کوین (ETF) می تواند به بیت کوین کمک کند تا در سال آینده اوج های جدید را ببیند. این گزارش توضیح می دهد که چگونه مقررات بیشتری که توسط SEC در مورد معاملات آتی بیت کوین ارائه شده است ، می تواند به سرمایه گذاری سنتی کمک کند تا بازار را تحت فشار قرار دهد.

کمبود: آیا خرید بیت کوین خیلی دیر است?

در حالی که هیچ کس به طور قطعی نمی تواند جهت بازار را تعیین کند ، لازم است هنگام تصمیم گیری در مورد افزایش ارزش یک دارایی ، کمبود را در نظر بگیرید.. فقط 21 میلیون بیت کوین تولید می شود. از 21 میلیون بیت کوین برنامه ریزی شده برای انتشار ، 17323362 در حال حاضر در گردش هستند. کمتر از چهار میلیون بیت کوین باقی مانده است که هنوز در گردش نیستند.

جزئیات بیت کوین از طریق CoinCentral

جزئیات بیت کوین از طریق CoinCentral

علاوه بر این ، یک مطالعه اخیر فاش شد که ممکن است 36 درصد از عرضه بیت کوین در دسترس نباشد. این درصد معادل 6.226 میلیون بیت کوین است که “گم شده ، به احتمال زیاد از بین رفته یا استخراج نشده اند”. همین گزارش نشان داد که تقریباً 22 درصد از میزان عرضه فعلی بیت کوین تحت کنترل دلالان است. این اطلاعات باعث می شود شما نتیجه بگیرید که بیت کوین در واقع یک دارایی کمیاب است و با افزایش تقاضا برای بیت کوین در سالهای آینده ، ارزش باید به صورت همبسته افزایش یابد..

پیشرفت های مقیاس پذیری

بلاکچین Bitcoin قادر به انجام هفت معامله در ثانیه است. این نرخ پردازش معاملات محدود به مشکلات احتقان اخیر شما ممکن است منجر شود مواجه شده. در مقایسه ، ویزا در هر ثانیه 1667 معامله انجام می دهد اما توانایی انجام آن را دارد رسیدگی طبق گفته محققان تا 56000 تراکنش در ثانیه.

برای اینکه بیت کوین یک روز به هدف اصلی Satoshi Nakamoto برای ایجاد “سیستم نقدی الکترونیکی Peer-to-Peer” برسد ، باید تراکنش های بیشتری را در ثانیه انجام دهد. Bitcoinists به نیاز به مقیاس پذیری اضافی در شبکه رمزنگاری پی بردند و توسعه دهندگان برای حل این مشکلات چند راه حل منحصر به فرد ایجاد کرده اند.

شبکه رعد و برق

شبکه لایتنینگ یک راه حل خارج از زنجیره برای مقیاس پذیری بیت کوین است که از کانال های پرداخت خصوصی برای کاهش ازدحام بلاکچین استفاده می کند. کاربران می توانند از طریق این کانال های پرداخت ، پرداخت های بی نهایت را ارسال و دریافت کنند. پس از انجام معاملات ، داده ها بر روی بلاکچین ثبت می شوند.

شبکه Lightning هنوز در مراحل آزمایش بتا است. صرف نظر از این ، این پروتکل فرصت بی نظیری را برای کاربران بیت کوین ایجاد کرده است. در حال حاضر ، ظهور شبکه رعد و برق Bitcoin دستگاه فروش خودکار نوید یک تجربه کاملا جدید را برای کاربران رمزنگاری می دهد. اگر پروتکل در حل نگرانی های مقیاس پذیری بیت کوین موفق باشد ، استفاده گسترده از رمزنگاری می تواند روی دادن خیلی زودتر از حد انتظار.

آیا خرید بیت کوین به دلیل مقررات دولت خیلی دیر است?

بسیاری از کشورها ، مانند ژاپن ، تصمیم گرفتند که بهترین باشد قانونی کردن بیت کوین به عنوان وسیله ای برای فروش قانونی. در حالی که این کشورها به دلیل عدم صدور ارز توسط بیت کوین ، ارز متوقف می کنند ، اما آنها تصدیق می کنند که رمزنگاری وسیله ای مناسب برای پرداخت کالاها و خدمات است..

در ایالات متحده ، SEC همچنان به دنبال بهترین روش نظارتی است که باید در هنگام برخورد با ارزهای رمزپایه و محصولات جانبی آنها دنبال شود. SEC تکذیب کرد مجوزهای متعدد Bitcoin ETF طی سال گذشته ، دلیل اصلی آنها برای این کار را عدم وجود مقررات عنوان کرده اند.

با وجود این تصمیم ، برخی از اعضای نهاد نظارتی ، مانند کمیسر SEC ، هستر پیرس ، علناً این تصمیم را نکوهش کردند. در یک فوربس مصاحبه, پیرس از تصمیم خود ناامید شد. پیرس تعداد فزاینده ای از مقامات را نشان می دهد که از ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین پشتیبانی می کنند.

بی ثباتی سنتی بازار

سرمایه گذاران به سمت نگاه می کنند جایگزین، گزینه ها مانند بازار طلا در زمان بی ثباتی مالی جهانی. به طور سنتی ، طلا سرمایه گذاری انتخابی بوده است ، اما مطالعات اخیر نشان می دهد که بسیاری از مردم اکنون بازارهای رمزنگاری را به عنوان گزینه دیگری در طول اقتصادی سرپیچی این باور باعث شده است که بسیاری از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال نام ببرند. اگر بیت کوین بتواند این عنوان را حفظ کند ، می تواند به هدایت رمزنگاری به ارتفاعات جدید کمک کند.

نحوه خرید بیت کوین

عامل حیاتی دیگری که باید در هنگام بحث درباره دیر یا خیر خرید بیت کوین در سال 2018 مورد توجه قرار گیرد ، افزایش تعداد مبادلات فیات به بیت کوین است که وارد بازار می شود. مبادلاتی مانند Coinbase به رفع فاصله بین سرمایه گذاران جدید و بازار رمزنگاری کمک می کند. با استفاده از این سیستم عامل ها می توانید مستقیماً از دستگاه همراه خود بیت کوین خریداری کنید.

آیا خرید بیت کوین در سال 2018 خیلی دیر است: شماره قطعی

پس از شنیدن دلایل اینکه بیت کوین هنوز یک سرمایه گذاری هوشمند در سال 2018 است ، تعجب آور نیست که بازار رمزنگاری همچنان به یک مورد ادامه می دهد تثبیت کننده اثر بیت کوین با وجود اینکه خاص است ، نوعی ارز به دنیا ارائه می دهد آسیب پذیری ها وجود دارد ، شما باید انتظار داشته باشید که قیمت بیت کوین در سالهای آینده افزایش یابد. اگر می خواهید در مورد تبدیل شدن به یک سرمایه گذار رمزنگاری بهتر اطلاعات بیشتری کسب کنید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی افزایش نمونه کارها رمزنگاری خود مانند یک حرفه ای بررسی کنید.