بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین سال 2018

طی چند سال گذشته استخراج بیت کوین بسیار محبوب شده است. از آنجا که ارز رمزنگاری شده اصلی در نیمه دوم سال 2017 به بالاترین رکورد رسیده است ، همه می خواهند این اقدام را انجام دهند. با افزایش علاقه به رمزنگاری ، تعداد ماینرهای جدیدی که وارد عرصه استخراج می شوند نیز افزایش می یابد. اگرچه این خبر مهیج از نظر تصویب است ، اما می تواند معدنچیان را در تلاش برای یافتن بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای سودآوری باقی بگذارد..

شما برای ادامه کار در سال 2018 به ترکیبی از یک دکل استخراج معتبر و بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین نیاز خواهید داشت. استخراج BTC هنوز می تواند سودآور باشد ، اما شما باید تحقیقات قابل توجهی انجام دهید تا یک استراتژی استخراج مناسب برای شما ایجاد کند..

یک استراتژی استخراج کامل مواردی از جمله:

  • هزینه های برق
  • هزینه های سخت افزار استخراج بیت کوین
  • هزینه های نرم افزار
  • الزامات تهویه مناسب
  • هزینه های معدنچی
  • هزینه های معامله

امروزه ، استخراج یک فعالیت کاملاً متمرکز است که اکثر BTC توسط مراکز داده بزرگ میلیون دلاری استخراج می شود. در بیشتر موارد ، این امکانات در مناطق دوردست جهان واقع شده است ، معمولاً در آنجا برق کمترین است.

اما اجرای همزمان 500 استخراج کننده ASIC ارزان نیست. قبل از رسیدن به این سطح از بازی ، باید از طبقه همکف شروع کنید.

تحقیق خود را انجام دهید – گزینه های سخت افزار

اگر به استخراج علاقه دارید ، ابتدا باید در مورد گزینه های سخت افزاری خود تحقیق کنید. ASIC سکوهای استخراج می توانند نتایج بهتری داشته باشند اما در مقایسه با دکل های استخراج GPU ، داشتن و کار با آنها کمی گران تر است.

دکل های استخراج GPU انعطاف پذیرتر هستند زیرا بر خلاف همتایان ASIC آنها فقط به یک الگوریتم هش محدود نمی شوند. اما باید با استخر استخراج جفت شوند تا در صورت انتخاب استخراج BTC بازده قابل پیگیری داشته باشید.

تصمیم سخت افزاری شما به شما کمک می کند تا بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین را انتخاب کنید. همه نرم افزارها و سخت افزارهای استخراج بیت کوین با هم سازگار نیستند. بنابراین لازم است کمی تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که دکلی را خریداری نمی کنید که در استراتژی استخراج شما متناسب نباشد.

رقابت در عرصه معدن کاملاً جدی است. برای موفقیت در تلاش خود ، باید بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین را بشناسید.

CGMiner

CGMiner یکی از محبوب ترین سیستم عامل های استخراج Bitcoin است. این نرم افزار استخراج منبع باز با هر دکل استخراج ASIC / FPGA سازگار است. کد منبع به زبان C نوشته شده است ، بنابراین می تواند در همه سیستم عامل ها از جمله ویندوز ، OS X و Linux کار کند.

این نرم افزار از یک رابط خط فرمان ساده برخوردار است که درک آن برای ماینرهای باتجربه آسان است. ممکن است عادت کند برای افرادی که با استخراج معدن آشنا نیستند.

CGminer

رابط خط CGminer

BFGMiner

BFGMiner مشابه CGMiner است اما با ارتقا technical فنی بیشتر. این نرم افزار به طور خاص برای استفاده در دستگاه های استخراج AISC و FPGA (Field-Programmable-Gate-Array) طراحی شده است. این نرم افزار منحصر به فرد شامل برخی از ویژگی های پیشرفته مانند پشتیبانی از چند دستگاه و تشخیص خودکار خرابی استخر است.

BFGMiner یکی از قابل اعتمادترین راه حل های نرم افزار استخراج بیت کوین در کره زمین است. و از آنجا که به زبان C نوشته شده است ، با همه محبوب ترین سیستم عامل ها سازگار است.

رابط bfgminer

رابط BFGMiner

MultiMiner

استخراج کنندگان جدید می توانند با رابط های خط اشتباه گرفته شوند و به همین دلیل ، BFGMiner اکنون رابط گرافیکی MultiMiner را ارائه می دهد.

طرح بصری این برنامه به خوبی به استخراج کنندگان تازه وارد و کسانی که با روند استخراج ناآشنا هستند ، کمک می کند. MultiMiner شامل تمام همان ویژگی های قدرتمندی است که BFGMiner با آنها شناخته شده است اما درک صفحه کنترل آن بسیار آسان تر است.

به سادگی روی برگه “استخرها” ضربه بزنید تا استخر استخراج مورد نظر برای عضویت را انتخاب کنید و آماده کار هستید.

رابط چندگانه

رابط چند منظوره

EasyMiner

EasyMiner یک نسخه گرافیکی برای برنامه استخراج بسیار محبوب CGMiner است. پس از نصب این به روزرسانی ، ماینرها می توانند به راحتی کیف پول خود را مشاهده کنند ، استخرهای استخراج را تنظیم کرده و تنظیمات شبکه را به دلیل صلاحدید تغییر دهند..

این یک افزودنی هوشمند برای ماینرهای جدیدی است که به دنبال یک رابط تمیز هستند و بدون پیشرفت در یادگیری کدگذاری جدید ، آنها را از پیشرفت استخراج خود به روز نگه می دارد. EasyMiner به دلیل نصب آسان و نتایج عالی تا به امروز موفقیت بزرگی را در بازار شاهد بوده است.

رابط کاربری آسان استخراج کننده

رابط EasyMiner

Bitminer

نرم افزار استخراج استخر Bitminer برای اولین بار در سال 2011 به فضای رمزنگاری معرفی شد. این سیستم استخراج یکی از قدیمی ترین ها در بازار است و با بیش از 450،000 کاربر ثبت شده ، مطمئناً هنگام استفاده از این نرم افزار به برخی از قدرت های هش جدی پیوسته اید..

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کاملا آماده نیستند 3000 دلار برای یک استخراج کننده معتبر ASIC بپردازید ، نرم افزار Bitminer با هر دو دکل استخراج CPU و GPU سازگار است.

تنظیم آن آسان است و به دلیل انعطاف پذیری بیشتر در انتخاب راه اندازی دستگاه استخراج معدن ، به احتمال زیاد هنگام استفاده از این نرم افزار برای استخراج BTC مناسب ترین نیاز خود را پیدا خواهید کرد.

Bitminer

رابط Bitminer

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین – نسخه 2018

بخش معدن با سرعت شکستن گردن در حال توسعه است. هر روز مفاهیم جدید و جدیدتر به بخش استخراج رمزنگاری وارد می شوند. مشاهده چگونگی توسعه این صنعت طی سالهای آینده بسیار جالب خواهد بود.

در حال حاضر ، افزایش هزینه های تجهیزات استخراج و برق ، ذهن خلاق را برانگیخته است تا به دنبال گزینه های جدیدی برای فرآیند استخراج باشد. اینها شامل سکه های Proof-of-Stake می شوند که معادلات عظیم ریاضی مورد نیاز در سیستم های PoW مانند BTC را رها می کنند..

انتظار می رود با نزدیک شدن سکه BTC به سکه نهایی خود برای استخراج ، شاهد ادامه توسعه در عرصه معدن باشیم. 21 میلیونمین BTC به سرعت در حال نزدیک شدن است ، زیرا 17 میلیون BTC قبلاً با موفقیت استخراج شده است.

از آنجا که پاداش استخراج هر 210،000 بلوک به نصف کاهش می یابد ، ورود به این بخش دقیق تر است و نه بیشتر از انتظار.

امیدوارم که در سالهای آینده بخش معدن متعادل تر شود ، زیرا افراد بیشتری به استخراج BTC علاقه مند می شوند. بسیار جالب است که بازگشت به روزهای استخراج پردازنده را ببینید. جایی که هرکسی می تواند بدون نیاز به سخت افزار خاصی مستقیماً از طریق رایانه در منزل خود استخراج کند.

نظر شما بچه ها چیه؟ آیا میدان استخراج بیش از حد شلوغ شده است؟ به ما اطلاع دهید توییتر و حتما در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا در مورد آخرین تحولات رمزنگاری به روز باشید!