اگر فکر می کردید Bitcoin Cash ، Bitcoin Gold و Bitcoin Diamond بیش از حد بود ، ما یک سورپرایز برای شما داریم: بیت کوین دارای 7 چنگال است که برای سال جدید صف آرایی کرده اند.

درست است – شش ضرابخانه جدید براق که نام Bitcoin را دارند. قرار است Super Bitcoin ، Lightning Bitcoin ، Bitcoin God (بدون شوخی) Bitcoin Uranium ، Bitcoin Cash Plus ، Bitcoin Silver و Bitcoin Atom در طول تعطیلات راه اندازی شود و تا سال جدید میلادی آغاز شود. با این کار تعداد ارزهای انشعاب یافته طی دو ماه دو برابر خواهد شد و 8 مشتق کل بیت کوین برای انتخاب در بازار وجود دارد..

برای کسانی که نمی دانند ، هارد فورک روشی است که توسعه دهندگان می توانند نرم افزار Bitcoin را به روز کنند و تغییر دهند. هنگامی که بیت کوین به یک بلوک مشخص می رسد ، ماینرها از نرم افزار اصلی بیت کوین به نسخه fork تبدیل می شوند. پس از این انشعاب ، استخراج کنندگان شروع به استخراج بلوک های ارز جدید می کنند و یک زنجیره جدید کاملاً ایجاد می کنند و یک ارز با آن کار می کنند.

بیت کوین کش اولین هارد فورک در بلاکچین بیت کوین بود و پس از آن بیت کوین طلا و بیت کوین الماس قرار گرفتند. همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید ، هارد فورک ها به یک موضوع داغ در انجمن رمزنگاری تبدیل شده اند. بسیاری معتقدند که این موارد برای بهبود شبکه و حل مسئله مقیاس پذیری بیت کوین مانند بیت کوین کش ضروری است. دیگران آنها را به عنوان طرح های پول سازی انتقاد کرده اند ، زیرا هر کسی که بیت کوین را در زمان چنگال نگه دارد ، سهم برابر ارز جدید را دریافت می کند.

چه آنها را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید ، مهم است که درک کنید هر چنگال چیست و چه کاری می خواهد انجام دهد ، و با توجه به تعداد آینده ، اطلاعات زیادی برای هضم وجود دارد.

به همین دلیل اطلاعات مربوط به هر چنگال را در این تکه های قابل کنترل جمع آوری کردیم تا بلعیدن این تحقیق کمی آسان تر شود. زمان حفاری است.

Super Bitcoin (SBTC)SBTC

اولین چنگال های جدید ما, فوق العاده بیت کوین, برای 12 دسامبر در بلوک 498888 با عرضه 21،210،000 SBTC تخمین زده شده است. از این میزان ، 210،000 مورد از قبل استخراج خواهد شد.

همانطور که از نام آن پیداست ، Super Bitcoin مانند Bitcoin در استروئیدها است. تیم آن چیزی را که پروتکل فعلی بیت کوین را بیشتر دوست دارند انتخاب کرده و برخی از ویژگی های اضافی را که به اعتقاد آنها شبکه را بوف می کند معرفی کردند. مانند Bitcoin Cash ، اندازه بلوک ها را از 1 مگابایت به 8 مگابایت افزایش می دهد تا مقیاس پذیری را بهبود بخشد. این شبکه رعد و برق Bitcoin را اجرا خواهد کرد و قصد دارد تا ماه مه سال آینده از پرداخت ناشناس با اثبات دانش صفر پشتیبانی کند.

به اندازه کافی جالب ، ویژگی بارز Super Bitcoin حتی مربوط به Bitcoin نیست – از Ethereum ناشی می شود. این تیم می خواهد قراردادهای هوشمند الهام گرفته از Ethereum را در برنامه Super Bitcoin پیاده سازی کند ، که به اشخاص ثالث امکان می دهد برنامه های غیرمتمرکز را بر روی پروتکل جدید بسازند.

این همه اطلاعاتی است که در وب سایت Super Bitcoin’s ارائه شده است. هیچ کاغذ سفید وجود ندارد ، اما مرجع یک توسعه دهنده وجود دارد “برای ارائه جزئیات فنی و اطلاعات API برای کمک به شما در شروع ساخت برنامه های مبتنی بر بیت کوین.”

این تیم شامل بنیانگذار INBlockchain Inc است لی شیائو لای, بنیانگذار لینک سرمایه JaiPeng Lin, و تکاور شیعه. آنها با به روزرسانی های نرم افزاری خود ، امیدوارند که “تسلط [بیت کوین] را دوباره احیا کنند” ، که به اعتقاد آنها “سهم عظیمی از بازار ارزهای رمزنگاری شده را از دست داده است” اوه بله ، و آنها می خواهند “بیت کوین را دوباره عالی کنند.”

Bitcoin Platinum (BTP)BTP

ما Bitcoin Platinum و “مشخصات” آن را در پیش نویس قبلی این مقاله گنجانده ایم ، اما از آن زمان به بعد به عنوان کلاهبرداری معرفی شده است.

ظاهراً, این پروژه توسط یک نوجوان کره جنوبی هدایت شد و هدف آن کسب درآمد از طریق کوتاه کردن بیت کوین بود. این نوجوان امیدوار بود که از روند کوتاه مدت قیمت بیت کوین سود ببرد ، فکر کرد که معرفی یک چنگال جدید ممکن است به او در انجام این کار کمک کند.

در اعتراف به گناه ، این نوجوان در توییتر خود خواست تا از این کلاهبرداری عذرخواهی کند.

گرچه ما چنین اقدامات تقلبی را تأیید نمی کنیم ، شما باید آن را به کودک تحویل دهید – این یک روش خلاقانه تر برای کسب درآمد از فروش پخت است.

بیت کوین رعد و برق (LBTC)

بازگشت به چنگالهای ادعا شده واقعی. چنگال دوم واقعی ما باید در تاریخ 23 دسامبر یا در بلوک 499،999 عرضه شود ، با راه اندازی شبکه اصلی در هفته بعد.

هدف در پشت LBTC ارائه ، پرداخت صحیح و سریع است. برای انجام این کار ، واحد پولی اندازه بلوک خود را به 2 مگابایت افزایش داده و سه ثانیه زمان بلوک دارد. این تیم امیدوار است که این موارد اضافی به پردازش های Bitcoin Lightning در حدود 1000 تا 10،000 تراکنش در ثانیه کمک کند.

بیت کوین لایتنینگ همچنین با کنار گذاشتن سازوکار اجماع اثبات کار بیت کوین ، در صحنه چنگال نشان خود را نشان می دهد. در عوض ، سیستم اثبات تفویض سهام مشابه Ark’s را انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این ، LBTC با ایجاد قراردادهای هوشمند در بلاکچین خود ، به SBTC خواهد پیوست. این نوآوری ها در هنگام راه اندازی خالص اصلی فعال نخواهند بود ، اما تیم قصد دارد آنها را تا Q3 سال 2018 توسعه دهد.

از زمان نوشتن, وب سایت سکه غیرفعال است همچنین اطلاعات کمی در مورد تیم وجود دارد ، با جک ژانگ ، رهبر جامعه چینی پروژه ، به عنوان تنها عضو تأیید شده. ظاهراً ، لایتنینگ بیت کوین از پشتیبانی CEX.io ، BTCC ، gate.io و کیف پول Coldlar پشتیبانی می کند..

بیت کوین خدا (خدا)

بله ، Bitcoin GOD نامیده می شود و بله ، مخفف معاملات آن در واقع GOD است. این چنگال سوم و غیر خداپسند در بلوک 501225 قرار خواهد گرفت که تاریخ آزمایشی 25 دسامبر را به آن می دهد. Chandler Guo ، خالق GOD ، این تاریخ را هدف قرار داد “تا نمادین باشد که من به همه دارندگان بیت کوین آب نبات می دهم.” ما نمی توانیم این را درست کنیم – این حرفهای خودش است.

Bitcoin God (GOD) از زنجیره اصلی بیت کوین در ارتفاع بلوک 501225 منشعب خواهد شد ، که در 25 دسامبر اتفاق می افتد تا نمادین باشد که من به همه دارندگان بیت کوین آب نبات می دهم. مبلغ کل 21 میلیون خواهد بود. بدون پیش استخراج. pic.twitter.com/4T2lwojYTr

– چندلر گوا (ChandlerGuo) 4 دسامبر 2017

تاکنون Bitcoin Bitcoin اسب سیاه گروه ماست. علاوه بر آنچه در توییت Chandler Guo و عکس صفحه WeChat به اشتراک گذاشته شده است ، اطلاعات کمی در مورد آن شناخته شده است. علاوه بر تاریخ پیش بینی شده ، ما فقط می دانیم که 21،000،000 GOD در گردش خواهد بود و سکه هیچگونه حق بیمه ای نخواهد داشت.

اورانیوم بیت کوین (BUM)

آیا می توانیم برای یک ثانیه از قدردانی از این معاملات تجاری چنگال متوقف شویم؟ این مانند یک یادآوری فیزیکی در مورد چگونگی پوچ بودن این چنگال ها است.

ماتحت

به هر حال ، به کار خود بازگردیم. بیت کوین اورانیوم مانند بیت کوین خدا هیچ وب سایتی ندارد و تمام اطلاعات مربوط به سکه از آن گرفته می شود یک پست 25 اکتبر در Bitcoin Talk. هنوز مشخص نیست که میزان دقیق چنگال چقدر است ، اما تاریخ دقیق بروزرسانی را برای 31 دسامبر تعیین می کند. 21،000،000 عرضه در گردش هیچگونه حق بیمه ای نخواهد داشت.

با قضاوت بر اساس آنچه درباره Bitcoin Uranium می دانیم ، اهداف آن با اهداف Bitcoin Platinum مطابقت دارد. مانند BTP ، در برابر ASIC مقاوم خواهد بود ، اما اثبات کار آن از CPU و همچنین GPU استفاده می کند. برخلاف همتای خود ، مدت زمان بلوک آن را حتی بیشتر از 1 دقیقه کاهش می دهد و در عوض Segwit 2x با Segwit می ماند..

همچنین در حال برنامه ریزی برای تعدادی از ویژگی ها است که آن را از بقیه بسته متمایز می کند. برای مبتدیان ، جوایز بلوک Bitcoin Uranium هر 450 روز یک بار نصف می شود. در آینده قابل پیش بینی ، امیدوار است که آدرس های ناشناس را نیز پیاده سازی کند.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعات قابل تأیید در مورد تیم Bitcoin Uranium وجود ندارد ، زیرا انجمن گفتگوی Bitcoin فقط شامل پیوند به Twitter پروژه و GitHub برای تعهدات استخراج آن است..

Bitcoin Cash Plus (BCP)BCP

یادداشت برداری از کتاب بازی Bitcoin Platinum, Bitcoin Cash Plus همچنین می خواهد وعده اصلی بیت کوین را به عنوان “پول نقد الکترونیکی نظیر به نظیر” تحقق بخشد. خوشبختانه ، Bitcoin Cash Plus در واقع یک وب سایت دارد ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه سکه وجود ندارد. با این حال ، می گوید که به روز رسانی برای بلوک 501407 برنامه ریزی شده است ، که آن را به اولین چنگال سال نو در 2 ژانویه تبدیل می کند.

در راستای برخی از چنگال های دیگر ، از الگوریتم Equihash برای جلوگیری از تمرکز استخراج با سخت افزار ASIC استفاده می کند و در عوض GPU استخراج را ترجیح می دهد. همچنین قابلیت مقیاس پذیری زنجیره ای با بلوک های 8 مگابایتی ، همانند Super Bitcoin دارد.

برخلاف سایر چنگال ها ، از Bitcoin Cash’s Emergency Diciciency Adjustment استفاده می کند. این اجازه می دهد تا ماینرها به راحتی بین شبکه های BTC و BCP جابجا شوند و از Bitcoin Cash Plus در برابر نوسانات هش محافظت کنند و به آن اجازه دهید تا در شرایط اضطراری از مشکلات استخراج استفاده کند..

تا کنون ، هیچ اطلاعاتی در مورد تیم وجود ندارد ، اما وب سایت می گوید این “[به زودی به روز خواهد شد.” در حال حاضر ، GitHub ، Twitter و Facebook عملاً غیرفعالانه این پروژه همه چیزهایی هستند که داریم.

Bitcoin Silver (BTCS)

اگر از Bitcoin Bitcoin Silver استفاده کنید ، نتیجه دوم وب سایتی را در اختیار شما قرار می دهد که در واقع نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در حال خراب شدن وب سایت, یک انجمن گفتگوی بیت کوین دیگر باید برای بررسی ما انجام شود.

طبق فروم 24 اکتبر ، چنگال به طور آزمایشی برای مدتی در ماه دسامبر برنامه ریزی شده است ، اما ارتفاع واقعی بلوک برای به روزرسانی مشخص می شود. ما حدس می زنیم که یک منبع در گردش 21،000،000 با پیش استخراج وجود خواهد داشت.

Bitcoin Silver با الگوریتم Equihash خود به انقلاب GPU پیوسته است ، بنابراین مانند BUM ، BTP و BCP اجازه استخراج ASIC را نخواهد داد. با اندازه بلوک 1 مگابایتی و Segwit فعال شده ، بسیاری از اصلاحات بیت کوین را در اختیار شما قرار می دهد ، اما همراه با مقاومت در برابر ASIC ، زمان بلوک چشمگیر 30 ثانیه ای آن را از ارز اصلی متمایز می کند.

باز هم ، ما اطلاعات روشنی درباره تیم یا نحوه برنامه ریزی آنها برای اجرای این تغییرات نداریم.

اتم بیت کوین (BCA)

BCA

پس از واقعیت ، Bitcoin Atom را به این لیست اضافه کرده ایم. اخبار مربوط به انشعاب تازه منتشر شد و به همین ترتیب ، ما می خواستیم اطلاعات موجود در اینجا را به روز کنیم.

طبق وب سایت آن, بیت کوین اتم “بیت کوین تکامل یافته با مبادله اتمی و شبکه رعد و برق” است. همانطور که این raison d’être نشان می دهد ، مبادله اتمی و شبکه رعد و برق ذاتی طراحی Bitcoin Atomic است. به تفصیل در انجمن گفتگوی بیت کوین پروژه, “مبادله اتمی (AS) ، که در حال حاضر از طریق HTLC های درون زنجیره ای و به طور بالقوه از طریق خارج از زنجیره Lightning Network (LN) پیاده سازی می شود ، توانایی مبادله دارایی ها را مستقیماً بین بلاکچین ها بدون هیچ واسطه ای به همراه دارد. این توانایی تجارت متقابل زنجیره ای اتمی نامیده می شود و ما با آوردن AS API و مجموعه ای از ابزارهای تجارت میان زنجیره ای در نرم افزار اصلی هسته بیت کوین و انتقال آن به BCA ، پشتیبانی Bitcoin Atom را برای آن پیشنهاد می کنیم. این تیم معتقد است که این مبادله ها دوره جدید تمرکززدایی به ارزهای رمزپایه را آغاز می کند و امکان مبادله کاملاً بی اعتماد و همتا به همتا را بدون نیاز به شخص ثالث فراهم می کند..

علاوه بر این ، بیت کوین اتم با استفاده از اثبات ترکیبی کار و اثبات مکانیزم اجماع توزیع شده سهام بهره برداری خواهد کرد. به گفته تیم ، این سیستم ارز را در برابر حملات استخراج و تمرکز قدرت شبکه ایمن خواهد کرد.

برای تولد بیت کوین اتم در دنیای رمزنگاری تاریخ خشن وجود ندارد ، زیرا چنگال هنوز برای یک بلوک خاص برنامه ریزی نشده است ، اما باید مدتی در ژانویه باشد. طبق سنت ، 21،000،000 مورد عرضه وجود خواهد داشت. این تیم مشخص نکرده است که آیا حق بیمه وجود دارد یا خیر.

ما باید به همه اینها فکر کنیم?

یکی از کلیدهای اصلی این چنگال ها شباهت آنهاست. در هسته اصلی خود ، BUM ، BCP و BTCS همه در تلاشند مرکزیت استخراج بیت کوین را با استفاده از الگوریتم Equihash حل کنند. همه آنها حفاظت از پخش را یکپارچه می کنند و تا آنجا که این تحقیقات نشان می دهد ، همه آنها Segwit را پیاده سازی می کنند. این مقایسه ها بیت کوین خدا را استثنا می کنند ، زیرا ما در مورد توسعه آن شناخت کافی برای جزئیات مشخصات آن نداریم.

گرچه این افزونگی های فنی تنها شباهت های مورد علاقه نیستند. برای مثال ، اگر به بخشهای گفتگوی Bitcoin Talk برای BTCS و BUM نگاهی بیندازیم ، همه آنها شامل اطلاعات کپی و جایگذاری شده در مورد اهداف و هدف سکه هستند. این را می توانید در بالای هر انجمن با زیرعنوان های آن مشاهده کنید و در پایین در زیر س FAالات متداول هر سکه مشاهده می کنید. علاوه بر این ، هر فروم ظرف یک روز از دو مورد دیگر ارسال شده است: BTCS در 24 اکتبر ، BUM و BTP در 25 در همان ساعت. و هر یک از آنها نوعی از شعار “Make America Great Again” از طرف ترامپ را یدک می کشد ، گویی با یکنواختی از فریاد زدن همان چاه فرهنگی انعکاس دارد.

BUMFAQ BTCSFAQ

به نظر من ، ماهیت کپی و گربه ای این انجمن ها و فواصل بین ارسال های آنها من را محتاط می کند. این را با کمبود اطلاعات روشن این پروژه ها مرتبط کنید ، و من کاملاً در مورد همه این چنگال ها دسیسه می کنم. Bitcoin Platinum قبلاً به عنوان یک کلاهبرداری در معرض دید قرار گرفته است و من تعجب نمی کنم اگر چند مورد دیگر از این چنگال ها نیز از بین بروند. Super Bitcoin تنها چنگالی است که یک تیم را ارائه می دهد (منهای Bitcoin God ، با تیم یک نفره Chandler Guo) ، و بر اساس این یادداشت ، فقط سه ارز پیشنهادی دارای وب سایت واقعی هستند (LBTC ، SBTC ، BCP).

همه این چنگال ها نوید می دهند که ارز آنها به کیف پول دارندگان بیت کوین منتقل می شود ، اما من هنوز مشخص نیست که برای دریافت هر یک از این ارزهای چنگال باید بیت کوین خود را در کجا نگه دارید.

در زیر جدول مقایسه ای با مشخصات هر سکه مشاهده خواهید کرد. نظر من را با یک دانه نمک بگیرید ، اما من با دقت دور این چنگال ها را می زنم تا زمانی که اطلاعات دقیق تری به ما داده شود. این چنگال ها می تواند به معنای یک فصل کریسمس پر از چیزهای خوب باشد ، اما تا زمانی که من بدانم جوراب ساق بلند من پر از زغال سنگ نمی شود ، من با احتیاط به این چنگال ها نزدیک می شوم.