کارت بدهی رمزنگاری چیست?

کارت بدهی رمزنگاری هر کارت نقدی است که به شما امکان می دهد حداقل با استفاده از یک نوع ارز رمزپایه پرداخت کنید. کارت های بدهی Crypto معمولاً امکان پرداخت با استفاده از ارز فیات را نیز برای شما فراهم می کند.

اگرچه ممکن است پرداخت با فناوریهای جدیدتر پرداخت را ترجیح دهید (به عنوان مثال اسکنهای کد QR که بطور خودکار از یک برنامه بانکداری تلفن همراه یا کیف پول رمزنگاری دریافت می شود) ، بسیاری از افراد دوست دارند که به جای آن از کارت استفاده کنند. بیشتر کارت های رمزنگاری ، اگر نه همه ، انعطاف پذیری پرداخت را با استفاده از کارت های پلاستیکی یا برنامه های تلفن همراه ارائه می دهند.

دسته بندی ها

در واقع چندین دسته کارت بدهی رمزنگاری در بازار در سال 2019 وجود دارد. در اینجا چند مورد آورده شده است:

کارت بدهی فیزیکی رمزنگاری: مشابه کارت اعتباری سنتی که می توانید در کیف پول خود ذخیره کنید. تفاوت اصلی این است که می توانید از آن برای پرداخت با رمزنگاری نیز استفاده کنید.

مجازی: تقریباً با همان هدف یک تلفن همراه کیف پول ارز رمزنگاری شده عمل می کند ، با این تفاوت که معمولاً توسط یک شرکت پرداخت پشتیبانی می شود و ممکن است با یک کارت فیزیکی همراه باشد.

کارت های پیش پرداخت: به شما امکان می دهد ارز رمزنگاری شده را روی کارت بارگیری کنید و رمزنگاری خود را به طور خودکار به فیات تبدیل می کنید و بالعکس.

کارت های بدهی غیر پیش پرداخت: اینها معمولاً به کیف پول رمزنگاری آنلاین شما متصل می شوند و هر زمان که خرید می کنید رمزنگاری شما را به فیات تبدیل می کنند.

گزینه های برتر کارت بدهی Crypto در سال 2019

MCO

کارت MCO چند مشوق بی نظیر ارائه می دهد. به عنوان مثال ، به کاربران در سطوح مختلف خرید اجازه می دهد تا از برنامه های پاداش لذت ببرند. پاداش ها به مقدار رمزهای MCO قفل شده شما بستگی دارد که می تواند بین 0 تا 50،000 MCO متفاوت باشد. این کارت حتی برای کاربرانی که وجوه خود را قفل نمی کنند ، یک درصد برگشت نقدی دارد. در Airbnb و Expedia ، حتی می توانید برای هر رزرو تا 10 درصد تخفیف خرید ، و همچنین دسترسی به سالن فرودگاه نامحدود و موارد دیگر را دریافت کنید. این کارت همچنین مزایایی را برای سرویس های جریانی مانند Netflix و Spotify فراهم می کند.

برای برخی از کاربران ، ممکن است مقادیر قفل بیش از حد جدی باشد که بتوان MCO را جدی گرفت. اگرچه برای دیگران ، انگیزه های اغوا کننده می تواند برای آزمایش کارتهای بدهی رمزنگاری کافی باشد. در نوامبر 2018 ، این شرکت اعلام همکاری کرد با بانک تجاری متروپولیتن مستقر در نیویورک کارت را برای مشتریان آمریکایی صادر کند.

نمودار مقایسه گزینه های مختلف کارت MCO

MCO یک برنامه تشویقی ارائه می دهد که به لطف مشارکت های عمده اش هیچ یک از آنها نیست.

Cryptopay

Cryptopay در سال 2013 تاسیس شد ، یکی از تثبیت شده ترین شرکت های کارت رمز در بازار است. کارت اعتباری Cryptopay بصورت آنلاین و آفلاین کار می کند. از این کارت می توانید در هر فروشگاهی که کارت نقدی VISA را بپذیرد استفاده کنید.

این شرکت به طور مرتب آمار کاربران را به روز می کند که دقیقاً میزان محبوبیت این کارت را نشان می دهد. از تاریخ 21 مارس 2019 ، Cryptopay دارای 1،011،514 کاربر فعال است که از زمان بررسی آمار در آگوست 2018 تقریباً 100،000 نفر افزایش یافته است. علاوه بر این ، Cryptopay هر ماه 24،364 معامله را انجام می دهد. این شرکت تاکنون بیش از 121،00 کارت اعتباری صادر کرده است.

اگرچه این کارت ها در مورد کارت های رمزنگاری چشمگیر است ، اما توجه به این نکته نیز مهم است که معاملات متوسط ​​در ماه هنوز بسیار کم هستند. خبر خوب این است که Cryptopay در حال حاضر شروع به گسترش قلمرو عملیاتی خود کرده است. در اصل ، این شرکت خدمات خود را بیشتر به انگلستان محدود می کرد. در حال حاضر ، Cryptopay به طور فعال خدمات خود را در سراسر اروپا ، روسیه ، سنگاپور و سایر مکان ها در سطح جهان گسترش می دهد.

کارت بدهی Cryptopay

Cryptopay که فقط به انگلستان متمرکز بود ، اکنون در بازارهای جدیدی مانند اروپا ، روسیه و سنگاپور تمرکز کرده است.

Wirex

کارت بدهی Wirex گزینه های فیات (USD ، EUR ، GBP) و ارزهای رمزپایه (BTC ، ETH) را فراهم می کند, XRP, و LTC). علاوه بر این ، می توانید تبدیلات فیات-رمزنگاری را با نرخ زنده انجام دهید. تحویل کارت رایگان است ، اما شما باید هر ماه یک مدیریت 1.50 دلار بپردازید.

در حال حاضر ، Wirex فقط برای شهروندان کشورهای داخل اروپا در دسترس است. هزینه کارت بدهی Wirex شامل 2.50 دلار برای برداشت خودپرداز در داخل اروپا و 3.50 دلار برای برداشت خودپرداز در خارج از اروپا است. پرداخت آنلاین و آفلاین کالاها و خدمات هزینه های صفر دارند.

کاربران بیت کوین (BTC) واجد شرایط عضویت در برنامه Cryptoback هستند. این مشوق بی نظیر هر بار که با استفاده از کارت نقدی Wirex VISA مشت می زنید ، انگشت می کشید یا از پرداخت بدون تماس استفاده می کنید ، 0.5 درصد از خرید شما را در BTC برمی گرداند. مانند کارت های دیگر موجود در این لیست ، کارت رمز ارز Wirex در هر مکانی که VISA پذیرفته شود ، قابل استفاده است.

برنامه تلفن همراه Wirex

Wirex این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد که هر بار خرید درون فروشگاهی ، کشیدن کارت پرداخت Wirex یا استفاده از Tap and Go ، 0.5 درصد در BTC درآمد کسب کنید..

کم حرف

کم حرف از نظر زمان تحویل حمل و نقل یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. حمل و نقل این شرکت فقط 2-3 روز طول می کشد تا به مشتریان مستقر در هر نقطه از جهان ارسال شود. علاوه بر این ، Uquid با محدودیت برداشت نامحدود خودپرداز و خریدهای نامحدود در طول زندگی همراه است.

از مارس 2019 ، این فقط برای شهروندان کشورهای اروپایی در دسترس است. با این حال ، Uquid قصد دارد در آینده نزدیک به مناطقی در آمریکای شمالی و آسیا گسترش یابد. قیمت شروع خرید کارت بدهی ارز رمزنگاری شده Uquid 16.99 دلار است. این کارت در مقایسه با اکثر کارتهای موجود در این لیست کاملاً بالا است ، به استثنای کارتهای سطح بالا MCO با نیاز به قفل. هزینه های مدیریت ماهیانه با نرخ ثابت 1.00 دلار تعیین می شود. برداشت خودپردازها 2.50 دلار آمریکا (کشورهای داخل اروپا) و 3.50 دلار آمریکا (همه کشورهای دیگر) تعیین شده است.

کارت بدهی Uquid

Uquid حمل و نقل سریع و محدودیتی در خرید را ارائه می دهد.

BitPay

بیشتر کارتهای بدهی رمزنگاری موجود در این لیست فقط برای شهروندان کشورهای اروپایی در دسترس است. هنوز ، چند گزینه برای مکان های دیگر نیز وجود دارد. برای مثال, کارت بدهی ارز رمزنگاری شده BitPay برای شهروندان هر 50 ایالت آمریکا قابل دسترسی است. کارت Bitpay 9.95 دلار هزینه دارد و شامل ماهانه 5.00 دلار هزینه مدیریت است. هزینه های برداشت خودپرداز (در ایالات متحده) 2.00 دلار است. برداشت از خارج از ایالات متحده 3.00 دلار است. بعلاوه ، این شرکت برای معاملات خودپرداز ارزی 3 درصد هزینه تبدیل بسیار شیب دار را دریافت می کند.

کارت بدهی BitPay و برنامه تلفن همراه

BitPay یکی از معدود گزینه های کارت بدهی رمزنگاری برای شهروندان ایالات متحده است.

چشم انداز آینده در کارت های بدهی Crypto

کارت های بدهی Crypto قبل از اینکه بتوانند تصویب اصلی را بدست آورند ، مسیری طولانی در پیش دارند. اگرچه این انتخاب های فوق معمولاً خدمات مناسبی را ارائه می دهند ، تعداد زیادی از افرادی که می توانند از آنها استفاده کنند محدود هستند. این بیشتر به دلیل قوانینی است که فرایندهای تصویب را دشوار و طولانی می کند.

متأسفانه ، برخی از پروژه های کارت بدهی رمزنگاری که امیدوار کننده به نظر می رسید ، از بین رفته اند. یکی از این نمونه هاست کارت شیفت, که اولین کارت بدهی رمزنگاری ایالات متحده بود. این حتی به کاربران اجازه می داد تا به Coinbase متصل شوند و در بیش از 38 میلیون بازرگان در سراسر جهان سرمایه صرف کنند. اخیراً ، اعلام کرد که برنامه خود را در 11 آوریل 2019 بازنشسته می کند. با این وجود ، پروژه های جدیدی نیز در این فضا در حال ظهور هستند. برای مثال, با هم, یک استارت آپ فین تک مستقر در اسپانیا اعلام کرده است که یک کارت بدهی پیش پرداخت اعتباری را راه اندازی می کند که از ETH ، XRP ، BCH ، EOS ، XLM و LTC پشتیبانی می کند..

در حال حاضر مشخص نیست که کارت بدهی رمزنگاری به کجا می رود. حتی اگر ظاهراً جنبشی که این محصول در گذشته داشت کمرنگ می شود ، نشانه های واضحی نیز وجود دارد که نشان می دهد شرکت ها برای افزایش عملکرد آن ، جذب مشتری جدید و گسترش خدمات به بازارهای جدید تلاش می کنند..