CEEK adalah sebuah syarikat yang terutama menumpukan pada membina alat dengar AR / VR yang baru-baru ini menaikkan 22K ETH dalam ICO 2018 untuk meneroka komponen tokenized untuk pemuzik untuk mencipta dunia maya di sekitar muzik mereka.

Dengan berakhir 50,000 alat dengar dijual di Amazon, Target, dan Best Buy, CEEK bertujuan menghubungkan semua penggunanya ke “Entertainment Metaverse” di mana pengguna dapat mengakses pelbagai pengalaman dan persembahan muzik intim.

Metaverse ini berfungsi sebagai pintu masuk ke semua jenis VR yang sejuk pengalaman, dengan penekanan pada pengalaman kerana mereka bertujuan untuk lebih daripada sekadar melihat semata-mata.

Artis pada dasarnya akan dapat memberi pengalaman eksklusif dan duit syiling pudina yang dapat ditukar dengan peminat untuk komponen yang berbeza dari pengalaman VR. Ini boleh jadi dari dunia realiti maya eksklusif yang didedikasikan dan dirancang untuk streaming satu album atau lagu, atau tempat duduk di barisan depan hingga persembahan “langsung”.

Alat dengar CEEK

Alat dengar CEEK

Selain itu, CEEK merancang untuk membina studio VR / AR di seluruh negara untuk membantu penghibur dan rakan kongsi membuat kandungan berjenama untuk penonton mereka. Industri hiburan dan media yang tidak terhitung jumlahnya telah meneroka cara untuk memasuki VR, dan ini pada dasarnya akan menjadi jambatan lain untuk membantu mewujudkannya.

Salah satu komponen projek yang lebih menarik termasuk rancangan untuk membina studio VR / AR di seluruh negara untuk membantu rakan dan penghibur CEEK membuat kandungan berjenama untuk pelbagai khalayak dan pengguna CEEK.

Pasukan CEEK

Mary Spio, CEO CEEK, memiliki pengalaman sebagai mantan Ketua Komunikasi Satelit di Boeing Digital Cinema, dan sebelumnya telah mengasaskan platform video mudah alih / dalam talian yang melayani pelanggan seperti Coca-Cola, Clear Chanel, dan Microsoft XBOX. Dia juga duduk di papan penasihat untuk Oculus VR for Good (Facebook) dan Amazon Launchpad.

Mary Spoi

Mary Spio, Ketua Pegawai Eksekutif CEEK

Perkongsian CEEK

Katy PerryPada tahun 2018, CEEK mengumumkan kerjasama dengan francais NBA 2k League (eSports) yang disebut Pengawal Raja dan Permainan Magic Orlando untuk latihan pasukan dan promosi lain.

CEEK juga diintegrasikan sepenuhnya dengan Bancor, yang akan membantu penggunaan duit syiling CEEK yang utama.

CEEK merancang untuk berintegrasi dengan Ethereum Co-Founder Anthony Di IorioJaxx.

Syarikat ini juga bekerjasama dengan artis seperti U2, Katy Perry, dan Lady Gaga untuk membantu membuat pengalaman pertunjukan maya yang mendalam.

Platform CEEK merancang untuk menggunakan perisian tengah berasaskan blockchain yang membolehkan kontrak pintar pada CEEK berhubung dengan aset luaran melalui suapan data luar. Pengguna CEEK pada asasnya dapat membeli barang seperti keahlian “on-chain” menggunakan kontrak pintar melalui kerangka pembayaran yang efisien yang menghubungkan pembayaran dunia maya dengan pembayaran di dunia nyata.

Mengapa CEEK Perlu Ditonton

Peta jalan CEEK Q3Berapa banyak yang anda sanggup bayar untuk kerusi di gelanggang semasa Final NBA?

Permintaan harga untuk Final NBA 2018 bermula dari $ 15,896 hingga $ 76,956 yang besar.

Walaupun anda tidak gemar bermain bola keranjang atau tidak tahan menonton ulangan Cleveland Cavaliers vs. Golden State yang lain (tidak ada lagi rujukan sukan, saya berjanji), anda semestinya dapat menghargai peluang di sini.

Platform seperti CEEK dapat memberikan alternatif maya kesetiaan tinggi untuk hadir secara fizikal di a pecahan kos dan mengikut skala. “Tempat duduk” yang sama dapat dijual kepada ratusan ribu orang, semuanya akan mengalami pengalaman berkualiti tinggi yang agak serupa.

Anggaplah pengalaman di atas berharga $ 20 dan 25,000 orang memutuskan untuk membelinya, CEEK akan menghasilkan pendapatan $ 500,000, sedangkan kaedah tradisional hanya akan membawa sekitar $ 77,000 pada harga yang tinggi.

Sekali lagi, ini hanya hipotesis, tetapi kita tidak jauh dari masa depan di mana pengalaman VR / AR kesetiaan tinggi menjadi standard untuk hiburan. Agar CEEK sampai ke tahap ini, mereka harus memperbaiki produk, penghantaran, dan perkongsian dengan lebih baik, tetapi jika ada sesuatu yang mendorong minat dalam dunia perniagaan hiburan, itu adalah wang.

Pemikiran Akhir

CEEK menyajikan aplikasi blockchain yang menarik dan dapat dilaksanakan dengan cara yang menarik untuk khalayak arus perdana. Ini adalah perubahan yang menyegarkan dari tradisional “kami tidak mempunyai produk tetapi kami mempunyai kertas putih!” pendekatan banyak syarikat di ruang tersebut.

Dengan asas pelanggan yang aktif, dan fungsi utiliti back-end untuk blockchain dan tokennya, CEEK berpotensi menaikkan ribuan pengguna untuk menggunakan blockchain tanpa menyedarinya.

Sejauh memenuhi tujuan mereka, CEEK masih mempunyai jalan yang panjang. Menjadi segar dari ICO $ 17 juta yang berjaya adalah permulaan yang baik, tetapi ini hanya permulaan. Sekiranya anda berminat dengan apa yang CEEK lakukan, lihatlah tapak, laman web berfokus crypto, dan kertas putih.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me