Akan … Pergi … Turun …

Apa yang bermula sebagai minggu positif, berakhir dengan kekecewaan terhadap harga cryptocurrency. Pada hari Sabtu, had pasaran melonjak lebih dari $ 3 bilion dalam masa kurang dari satu jam. Walau bagaimanapun, momentum positif tidak lama. Keesokan harinya, pasaran kehilangan hampir $ 5 bilion (~ 3.8 peratus) dalam jangka masa yang sama. Sepanjang minggu, had pasaran cryptocurrency turun sekitar 1.6 peratus dan pada masa ini hanya berjumlah $ 120 bilion.

Statistik Pasaran Cryptocurrency (1/25/19)

Statistik Pasaran Cryptocurrency (1/25/19)

Seperti yang anda jangkakan, sebahagian besar syiling mengikutinya. Satu-satunya syiling yang menunjukkan pergerakan dua digit adalah Gelombang (12.99%), Holo (76.98%), dan Factom (14.59%) di antara beberapa yang lain. Bagi tiga syiling teratas kami:

Bitcoin turun hanya 1.86%, walaupun terdapat berita mengenai penarikan ETF.

XRP turun 3.30% sepanjang minggu lalu.

Ethereum mendapat kejayaan dengan penurunan 4.59% dalam tujuh hari terakhir.

Berita Cryptocurrency Domestik

Penn Mengelaskan Crypto Secara Positif: Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan minggu ini oleh Jabatan Perbankan dan Sekuriti Pennsylvania (DoBS), organisasi itu akhirnya memberi penjelasan mengenai klasifikasi crypto di negeri ini. Dan, berita baik: “hanya mata wang fiat, atau

mata wang yang dikeluarkan oleh kerajaan Amerika Syarikat, adalah ‘wang’ di Pennsylvania. ” Pengelasan ini bermaksud bahawa pertukaran cryptocurrency dan kios seperti ATM Bitcoin tidak diperlukan untuk mendapatkan Lesen Penghantar Wang (MTL).

Menurut DoBS, untuk memerlukan MTL, “mata wang fiat harus dipindahkan dengan atau atas nama individu ke pihak ketiga, dan pengirim wang harus mengenakan biaya untuk penghantaran.” Oleh kerana entiti crypto menukar fiat dengan crypto secara langsung, mereka tidak memenuhi syarat. Walaupun ini adalah langkah ke arah yang benar untuk perniagaan kripto di Quaker State, mereka masih harus mengikuti peraturan yang lebih ketat dari pemerintah persekutuan dan negeri-negeri lain di mana mereka ingin beroperasi.

Penutupan Kerajaan Menahan ETF Bitcoin: Bursa Pilihan Lembaga Chicago (Cboe) menarik cadangan mereka untuk ETF bitcoin minggu ini disebabkan sebahagiannya oleh penutupan kerajaan. Perbincangan antara SEC dan Cboe ditangguhkan secara konsisten kerana petugas kakitangan kerajaan, yang menghalang kemajuan daripada dibuat. Dengan tarikh keputusan permohonan (27 Februari) berada di cakrawala, organisasi tidak mahu mengambil risiko keputusan tergesa-gesa, atau mungkin tidak. Seorang perwakilan dari Cboe mengatakan, bagaimanapun, bahawa mereka “berencana untuk mengirim kembali pemfailan di kemudian hari dan berharap dapat melanjutkan perbincangan dengan SEC.”

Pemberitahuan Pengeluaran Cboe Bitcoin ETF

Pemberitahuan Pengeluaran Cboe Bitcoin ETF

Orang Berkata

Beberapa Keraguan di Davos: CNBC menjadi tuan rumah panel di Davos, Switzerland minggu ini yang menampilkan nama terkenal dari dunia permulaan, ruang cryptocurrency, dan juga kewangan tradisional. Inilah yang mereka katakan mengenai Bitcoin, cryptocurrency, dan teknologi blockchain secara keseluruhan:

Jeff Schumacher (Pengasas, BCG Digital Ventures): “Saya yakin [bitcoin] akan menjadi sifar. Saya fikir ia adalah teknologi yang hebat tetapi saya tidak percaya ia adalah mata wang. Ia tidak berdasarkan apa-apa. “

Glen Hutchins (Ketua, Pulau Utara): “Cara untuk memikirkan nilai token adalah sebagai turunan dari nilai penggunaan protokol yang mereka aktifkan.”

Brad Garlinghouse (CEO, Ripple): “Nilai jangka panjang setiap aset digital berasal dari utiliti yang diberikannya.”

Edith Yeung (Rakan Kongsi, 500 Permulaan): “Saya fikir ia adalah perkara yang sangat baik bahawa sekarang pasaran sekunder crypto, dalam beberapa cara, telah merosot kerana orang-orang yang sekarang membangun adalah orang-orang yang benar-benar mempercayai teknologi.”

apa yang baru di kebetulan

Penggodam Masih Menyukai Perisian Cryptojacking Walaupun Keadaan Pasaran Cryptocurrency Bearish: Walaupun dengan pasaran yang suram seperti yang sekarang, anda masih perlu berhati-hati dengan cryptojackers.

Jutawan Blockchain | Kelas Mendatang Mega-Kekayaan: Gelombang penerapan blockchain seterusnya dapat menghasilkan triliuner pertama di dunia. Tetapi siapa yang boleh?

Apa itu Blockfolio? Bagaimana Penjejakan Portfolio Cryptocurrency Stack Up?: Sekiranya anda mempunyai sebarang jenis portfolio crypto, aplikasi penjejakan ini semestinya ada di radar anda.

Panduan Komprehensif untuk Piawai Token Ethereum yang berbeza: ERC20, ERC721, ERC1644, dan sejumlah besar di antara mereka. Kami memberi anda maklumat mengenai maksudnya.

Dari zk-SNARK ke zk-STARKs: Aplikasi Bukti Pengetahuan Sifar: Mereka mungkin mempunyai nama samaran yang lucu, tetapi bukti kriptografi ini sangat penting untuk sesuatu yang tidak begitu lucu – privasi anda.

20 Pengaruh Crypto Aktif untuk Diikuti di Media Sosial: Ketahui mengenai (kadang-kadang) wira tanpa nama, menurunkan pengetahuan setiap hari di media sosial.

Blockchain vs PayPal: Memahami Perbezaan dan Evolusi: Mereka berdua hanya sistem pembayaran peer-to-peer, bukan? Keliru.

Pelajaran dari Dotcom Era – Kelebihan Blockchain First Mover: Industri blockchain berkongsi banyak persamaan dengan era doktrin. Dan, banyak yang dapat kita pelajari dari kesilapan era masa lalu juga.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Coinstar? Lebih Seperti BitCoinstar, Amiright?: Penukar pertukaran kedai runcit kegemaran semua orang kini membolehkan anda membeli bitcoin di mana-mana lebih daripada 20,000 kiosk mereka. Akhir minggu lalu, Coinstar mengumumkan kerjasama dengan Coinme, ATM bitcoin berlesen negara pertama di AS. Dengan perkongsian baru ini, mendapatkan beberapa BTC semudah mencari mesin bersepadu Coinme, menyerahkan sejumlah wang tunai (sehingga $ 2,500), dan menebus baucar Bitcoin yang anda terima.

Malangnya, jika anda ingin menjadikan piggy bank anda menjadi bank digi, anda tidak bernasib baik. Coinstar pada masa ini hanya menerima mata wang kertas untuk transaksi bitcoinnya.

Berminat untuk memperoleh Bitcoin tetapi tidak pasti bagaimana? Sekarang semudah membeli barang runcit. Coinme melancarkan perkhidmatan yang membolehkan pengguna membeli Bitcoin dengan wang tunai di kios Coinstar terpilih! Ketahui lebih lanjut: https://t.co/NUl9K8sT2c @CoinmeATM pic.twitter.com/n5zNsCv3jM

– Coinstar (@coinstar) 23 Januari 2019

SET menetapkan pemandangan di Crypto: Bursa Saham Thailand (SET) merancang untuk memohon lesen operasi aset digital tidak lama lagi, lapor Bangkok Post. Matlamat organisasi adalah untuk membuka pertukaran aset digital baru yang terpisah dari bursa sahamnya sekarang. Sekiranya diluluskan oleh Kementerian Kewangan, SET akan menjadi salah satu dari segelintir bursa saham global yang mempunyai pertukaran cryptocurrency yang terpisah dan terkawal juga.

Selain itu, anggota syarikat keselamatan SET sedang bersiap untuk menjadi broker dan peniaga yang dikawal selia kelulusan lesen SET. Mei lalu, pemerintah Thailand mengeluarkan keputusan kerajaan, yang mengatur cryptocurrency. Dengan reputasi dan sokongan SET yang luar biasa, seharusnya tidak ada masalah untuk mendapatkan persetujuan berdasarkan keputusan baru.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me