Minggu Ini dalam Cryptocurrency: 28 Disember 2018

Sehingga Tahun Depan…

Setiap minggu tidak boleh menjadi minggu yang baik. Setelah menunjukkan tanda-tanda awal tunjuk perasaan pada pertengahan / akhir bulan Disember, pasaran telah merosot sejak Malam Krismas. Sejak mencapai paras tertinggi mingguan sekitar $ 146.5B pada hari Isnin, jumlah cap pasaran telah menurun 17 peratus dan pada masa ini berada pada harga lebih dari $ 121.5B.

Statistik Pasaran Cryptocurrency (28/12/2018)

Statistik Pasaran Cryptocurrency (28/12/2018)

Beberapa altcoin melakukan pemalu minggu ini termasuk Bitcoin Cash (-26.61%), Bitcoin SV (-27.88%), Dash (-14.83%), dan EOS (-12.40%). Ethereum Classic (6.20%) dan Decred (11.66%) adalah sebahagian daripada segelintir syiling yang mencatat pergerakan positif. Mari lihat tiga syiling teratas kami:

Bitcoin turun 9.15% dari harganya, mengecil pada $ 3,600.

XRP turun 6.76%, kini menggunakan tanda harga $ 0.345.

Ethereum adalah pemenang minggu ini. Mata wang kripto mengatasi trend kejatuhannya yang sebenarnya meningkat 2.86% selama tujuh hari terakhir. Tidak banyak, tetapi dengan pasaran yang lain berwarna merah, ini menandakan minggu yang dihormati.

Berita Cryptocurrency Domestik

Litecoin Memasuki Cincin: Sabtu ini, Litecoin akan tampil di depan dan tengah di pertarungan kelas berat ringan UFC antara Jon Jones dan Alexander Gustafsson. Acara ini menandakan kejadian pertama pasangan cryptocurrency rasmi untuk UFC.

Pertarungan harus menjangkau berjuta-juta penonton yang, pada gilirannya, lebih dari satu juta bola mata juga harus memperhatikan Litecoin. Membaca pernyataan Yayasan Litecoin mengenai masalah itu, nampaknya kempen kesedaran ini akan menjadi langkah pertama dalam perkongsian yang lebih mendalam dengan organisasi MMA.

Teruja untuk mengumumkan bahawa logo Litecoin akan berada di kanvas sebagai Rakan Cryptocurrency Rasmi @UFC 232 pada 12/29 di Inglewood CA! Baca lebih lanjut: https://t.co/y4yvPWb6rj pic.twitter.com/ddML54j5GH

– Charlie Lee [LTC⚡] (@SatoshiLite) 26 Disember 2018

DoD Mempertimbangkan Blockchain untuk Bantuan Bencana: Agensi Logistik Pertahanan (DLA), sebahagian daripada Jabatan Pertahanan A.S. (DoD), mengeluarkan kenyataan pada hari Jumaat yang lalu yang menjelaskan minat agensi itu untuk menggunakan teknologi blockchain untuk bantuan bencana. Anggota DLA membincangkan topik tersebut semasa persembahan dua hari yang dihoskan oleh pejabat Continuous Process Improvement (CPI) pada awal bulan.

Mereka menyebut beberapa potensi penggunaan untuk teknologi baru “seperti pemrosesan transaksi dan penglihatan dalam perjalanan pengiriman untuk menilai peningkatan proses.” Walaupun DLA belum menerapkan penyelesaian blockchain, tindakan tersebut nampaknya berada di kaki langit. Penganalisis pengurusan CPI Elijah Londo menekankan, “[Kami] semakin pintar tentang apa itu, apa yang dikatakan industri mengenai hal itu, seperti apa masa depan, bagaimana hal itu berlaku untuk rantaian bekalan dan bagaimana industri lain menggunakan ia. Kami melakukan usaha wajar. “

apa yang baru di kebetulan

Pengurusan Kualiti Rangkaian Bekalan – Masa Depan Perdagangan: Logistik boleh menjadi mimpi buruk yang kompleks, tetapi blockchain sedia membantu.

Berdagang Crypto sebagai Perniagaan melalui Status Pedagang: Berdagang sebagai perniagaan melalui status peniaga IRS mempunyai beberapa implikasi cukai yang bagus. Inilah cara memanfaatkannya.

Turun 80 Peratus, Adakah Masanya Untuk Membeli Bitcoin Dip ?: Pasaran telah meningkat tahun ini. Walau bagaimanapun, ini mungkin merupakan masa yang tepat untuk membeli.

Mengapa Crypto Market Crash ?: FUD, ikan paus, gelembung yang tidak dapat dielakkan? Apa yang benar-benar menyebabkan pasaran hancur?

Pandangan ke dalam Blockchain UPS: UPS dan blockchain – masuk akal.

Menyimpan Dokumen di Blockchain: Mengapa, Bagaimana, dan Di Mana: Selepas pemindahan wang, penyimpanan data adalah salah satu kes penggunaan blockchain paling awal. Ketahui semua mengenainya.

Apa itu Dropil Coin (DROP)? | Alat Automasi untuk Crypto: Semua yang anda perlu ketahui mengenai platform automasi crypto.

Cara Membeli Zcash (ZEC) | Panduan Pemula: Sudah tiba masanya anda belajar bagaimana menggunakan Zcash.

Kes dan Projek Penggunaan Aplikasi Teragih 2019: 2018 menyaksikan banyak aplikasi blockchain baru, tetapi tidak ada yang dibandingkan dengan apa yang ada di 2019.

Apa itu Transaksi Blockchain Bagaimanapun?: Kami menguraikan ciri-ciri blockchain yang paling penting.

Bitcoin Mining Company Bitmain Menghadapi Isu Peraturan IPO: Setelah apa yang nampaknya menjadi pengajuan IPO yang menjanjikan, kini nampaknya Bitmain mungkin telah menggigit lebih banyak daripada yang dapat dikunyah.

Ketua Pegawai Eksekutif Allianz Meminta Pengharaman Bitcoin, Inilah Mengapa Itu Tidak Terjadi: Bilakah orang akan faham? Anda. Tidak boleh. Larangan. Bitcoin.

Facebook Menyasarkan Pasaran Pemindahan Wang India Menggunakan Crypto: Langkah seterusnya Facebook ke arah penguasaan dunia – kiriman wang India.

Apa itu Bitwage? Pekerjaan dan Pembayaran Crypto untuk Pekerja Jauh: Mendapat bayaran dalam cryptocurrency? Daftar kami!

Adakah Bitcoin Memiliki Masa Depan ?: Oh, bola lapan ajaib. Tolong jawab, “Ya!”

Analisis Gambar Besar Siklus Crypto dan Tahap Utama: Kadang kala anda perlu melihat gambaran besar untuk benar-benar merasakan pasaran.

Kumpulan Pump and Dump | Menavigasi Perairan Crypto: Di laut terbuka cryptocurrency, kumpulan pump-and-dump adalah lanun. Bukan juga yang menyeronokkan.

Apa itu Syiling Odyssey (OCN)? | Panduan Pemula: Panduan untuk ekonomi perkongsian terdesentralisasi yang ingin bersaing dengan Airbnb dan Uber.

Pasaran Beruang Bitcoin: Panduan untuk Kerosakan dan Kemunculan Bitcoin: Kami jatuh ke bawah. Tetapi kita bangun semula. Jangan sekali-kali membuat kita kecewa!

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Crypto on Path to Legalization di India: Seperti yang ada sekarang, memiliki cryptocurrency di India dapat membuat anda berada di belakang jeruji besi. Bagaimanapun, menurut laporan oleh Ekspres Baru India, ini mungkin akan berubah tidak lama lagi. Seorang pegawai kanan memberitahu surat khabar bahawa sebuah jawatankuasa pemerintah telah bertemu dua kali untuk membincangkan kesahihan mata wang digital, dengan kesimpulan yang berbeza daripada yang sebelumnya mereka.

“Terdapat konsensus umum bahawa cryptocurrency tidak dapat disingkirkan sebagai tidak sah sepenuhnya. Ia perlu disahkan dengan pelumba yang kuat. Musyawarah dihidupkan. Kami akan mendapat lebih banyak penjelasan tidak lama lagi, ”kata pegawai itu. Sudah lebih dari satu tahun sejak pemerintah India menyatakan cryptocurrency tidak sah. Kami akhirnya dapat melihat keputusan itu dibalikkan setelah mesyuarat jawatankuasa berikutnya pada Januari 2019.

Lelaki Taiwan Mencuri Elektrik Bernilai Jutaan: Seorang lelaki dengan nama keluarga Yang ditangkap minggu ini di Thailand atas tuduhan bahawa dia mencuri elektrik bernilai lebih tiga juta dolar untuk menambang cryptocurrency lebih dari $ 14 juta. Yang didakwa membuka 17 gerai, menyamar sebagai kedai boneka dan kafe Internet, dengan tujuan untuk mengelak meter kuasa untuk menambang cryptocurrency secara percuma.

Yang menggunakan operasi perlombongan haramnya untuk mendapatkan Bitcoin dan Ethereum.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map