Sedikit Lebih Tinggi Sekarang

Sedikit lebih tinggi sekarang. Dan sedikit lebih tinggi sekarang. Pasaran kripto terus menunjukkan pertumbuhan yang konsisten minggu ini, memperoleh lebih dari $ 2.5B pada keseluruhan pasaran. Diketuai oleh Litecoin (18.63%), Binance Coin (27.50%), dan BAT (18.03%), pasaran berkembang dua peratus sihat sepanjang minggu. Bagi tiga syiling teratas:

Statistik Pasaran Cryptocurrency (3/8/19)

Statistik Pasaran Cryptocurrency (3/8/19)

Bitcoin memenangi minggu ini dengan kenaikan harga 1.43%. Ia terus menjangkau hampir $ 4,000.

Ethereum hampir tidak bergerak, hanya tumbuh 0.36%. Harganya tetap mencecah $ 140.

XRP mengalami sedikit penurunan 2.57% ke arah $ 0.30.

Berita Cryptocurrency Domestik

Bye-bye, Visa. Helo, Bitcoin: Minggu lalu, Kroger, rangkaian kedai runcit A.S. yang terkenal mengumumkan larangan pembayaran Visa di seluruh kedai mulai bulan April. Langkah itu dibuat sebagai tindak balas kepada kos pemprosesan Visa yang terlalu tinggi, yang nampaknya menyukarkan rantai untuk mengekalkan harga yang rendah untuk pelanggan.

Penyokong Bitcoin, tentu saja, cepat masuk. Anthony “Virus sedang menyebar” Pompliano mengajukan permintaan di Twitter untuk mana-mana pengikut untuk menghubungi dia dengan pasukan eksekutif Kroger. Dan, Satoshi terkutuk, ia benar-benar berjaya. Pompliano menindaklanjuti minggu ini, memberitahu media Twitter bahawa dia bercakap dengan pasukan digital Kroger, dan semuanya kelihatan semakin maju. Pembayaran Bitcoin Lightning Network mungkin datang ke kedai runcit berhampiran anda.

Kedai runcit @kroger menghentikan penerimaan @Visa di lebih 250 kedai kerana bayaran rangkaian.

Siapa kenal seseorang dalam pasukan kepimpinan di sana?

Pasukan Morgan Creek Digital akan terbang untuk bertemu mereka dan membuat mereka berhubung dengan Lightning Network di seluruh negara. &# 128293;&# 128591;&# 127997;

– Pompa &# 127786; (@APompliano) 2 Mac 2019

Denver untuk Mencuba Pengundian Berasaskan Blockchain: Perbandaran setinggi batu ini merancang untuk menguji aplikasi pengundian mudah alih untuk pemilihannya pada bulan Mei. Mereka menyediakan aplikasi berasaskan blockchain untuk tentera aktif dan tanggungan mereka yang layak serta pengundi luar negara. Memindahkan proses pengundian yang tidak hadir ke aplikasi mudah alih meningkatkan proses membosankan kerana perlu mencetak dan mengimbas semua dokumentasi yang diperlukan. Dan secara keseluruhan, ini akan membantu meningkatkan jumlah pengundi.

Usaha pemungutan suara progresif bekerjasama dengan Tusk Philanthropies, sebuah organisasi dalam misi untuk “memajukan program pengundian bergerak dan anti-kelaparan di seluruh negara.”

Orang Berkata

Dorsey, Lebih Seperti Hoardsey: Bitcoin fanboy dan CEO Twitter / Square Jack Dorsey memastikan dia berada di sisi kanan sejarah ketika Bitcoin menjadi arus perdana. Minggu ini, di Tales dari Crypt podcast, Dorsey mendedahkan bahawa baru-baru ini dia telah mengumpulkan kripto bernilai $ 10,000 setiap minggu, jumlah maksimum melalui Aplikasi Tunai.

apa yang baru di kebetulan

Pengasas IoTeX Raullen Chai di Internet of Things (IoT) dan Privasi: Kami bercakap dengan pasukan memastikan peti sejuk pintar anda tidak akan memeras anda untuk bitcoin suatu hari nanti.

Pasaran Crypto Argentina Menolak Musim Dingin Crypto: Anda boleh menyebabkan penyebab di hemisfera atau sektor perbankan yang dipersoalkan, tetapi musim sejuk crypto Argentina panas.

Social Media Giants Facebook dan Telegram untuk Melancarkan Mata Wang Digital Sendiri: Kerana anda semestinya harus mempercayai mata wang kewangan anda kepada syarikat yang jadi beretika dengan data peribadi.

Lebih dari 150 ribu Bitcoin yang Dikumpulkan oleh Bitcoin Whales dalam 60 Hari: Nom, nom, nom. Nampaknya ikan paus akhirnya mula makan tengah hari.

Bitcoin Tidak Mati, Hanya Menghiburkan: “Bitcoin sudah mati!” Kami telah mendengar sejuta kali. Inilah sebabnya mengapa tidak begitu.

Apakah Rangkaian Pastel (PSL)? | Panduan untuk Digital Art Blockchain: Kami menguraikan bagaimana platform blockchain ini menjadikan seni digital terbukti jarang dan benar-benar dapat diperdagangkan.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Dan, Di Belakang Pintu Quadriga Nombor Tiga…: Tidak ada, nampaknya. Bloomberg melaporkan bahawa lima daripada enam dompet sejuk yang ditukarkan oleh pertukaran Kanada QuadrigaCX yang menyimpan sebahagian besar dana pengguna telah kosong sejak April tahun lalu. Untuk merakam kembali, Ketua Pegawai Eksekutif Quadriga, Gerald Cotton, meninggal secara tiba-tiba tahun ini, didakwa membawa kata laluan ke sebahagian besar dompet dingin bursa dengannya.

Kini, Ernst dan Young sedang mengaudit pertukaran tersebut dalam usaha mencari dana pengguna yang bernilai ratusan juta dolar. Setakat ini, mereka tidak bernasib baik. Jalur serangan mereka seterusnya adalah melalui Amazon Web Services (AWS). Mereka mencari geran pengadilan untuk memerintahkan Amazon memberikan perincian data platform. Kerana akaun itu atas nama Cotton, Amazon tidak dapat (atau tidak mahu) menyerahkannya tanpa arahan mahkamah.

Sekiranya Mining Crypto Hebat, Pertimbangkan Saya Myles Davis: Keputusan sudah habis. Kampus kolej secara rasmi menjadi tempat paling keren kedua untuk menambang cryptocurrency, menurut kajian Cisco baru-baru ini. Tempat kelahiran bir pong dan tong hanya berada di tempat kedua bagi kilang tenaga / utiliti. Dua puluh dua peratus daripada semua aktiviti perlombongan cryptocurrency berlaku di universiti, mungkin disebabkan oleh elektrik percuma yang disediakan oleh sekolah.

Vertikal Perlombongan Crypto Teratas

Vertikal Perlombongan Crypto Teratas (Sumber: Cisco)

Selain daripada pelajar, penyelidik ancaman Cisco Austin McBribe percaya bahawa penggodam juga telah menjangkiti komputer kampus dengan perisian hasad perlombongan, AKA cryptojacking. Dia menyatakan, “Sekiranya anda tidak perlu membayar kos tersebut, maka anda berada di tempat yang sangat baik untuk menjana wang dari wang universiti.”

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me