Pengasas bersama Ledger Thomas France mengenai Coin Support dan Staying Ahead of Hackers

Pengasas bersama Ledger Thomas France mengenai Coin Support dan Staying Ahead of Hackers

Thomas Perancis

Thomas France, pengasas bersama Ledger, mendapati dirinya berada di pucuk pimpinan syarikat yang bertanggungjawab untuk membuat dan menjual Ledger Nano S, salah satu dompet perkakasan cryptocurrency terlaris.

Dompet ini telah mendapat sejumlah besar kredit jalanan dari Tim Draper seperti dan telah menarik ribuan pengguna yang gembira. Pernyataan misi tidak rasmi yang sering didengar dari Perancis adalah bahawa syarikat ada di sini untuk membantu pemegang cryptocurrency tidur lebih nyenyak pada waktu malam, yang selama ini benar kerana dompet tersebut terbukti sangat tahan terhadap peretasan. Namun, dengan mengingat pernyataan ini, menimbulkan persoalan betapa mudahnya pasukan Ledger tidur pada waktu malam dengan ribuan penggodam bersembunyi dalam bayang-bayang yang berusaha mencari celah yang akan memberi mereka akses kepada nilai token yang berpotensi berbilion dolar.

Temu ramah berikut dengan Thomas France dilakukan di Draper University Blockchain Intensive 2018.

Apa strategi yang anda miliki untuk tetap selangkah lebih maju dari percubaan peretasan yang terus berkembang?

Pada asasnya, apa yang ingin kami lakukan di Ledger adalah menyediakan produk yang terbaik untuk orang menyimpan wang syiling mereka dengan selamat. Yang kami lakukan ialah meletakkan bar setinggi mungkin untuk memastikan kuncinya selamat. Tidak ada perkara dan tidak ada sistem yang tidak dapat dikendalikan. Bukan sesuatu yang ada, tetapi meletakkan bar setinggi mungkin.

Kami sentiasa bertambah baik. Kami mempunyai beberapa orang yang mengaudit kod tersebut sepanjang masa. Kami mempunyai program karunia di mana orang dapat membantu mencari beberapa kelemahan kami. Pada dasarnya kami membina kerangka yang tepat untuk menaikkan palang setinggi mungkin.

Bagaimana anda mengutamakan duit syiling mana yang akan ditambahkan sokongan pada Ledger Nano S?

Menariknya, dengan cara ini, kami menyediakan API untuk orang ramai membina sokongan terus untuk duit syiling mereka. Apa yang kita lihat akhir-akhir ini adalah bahawa kita tidak membuat penyekat itu sendiri tetapi lebih kepada komuniti yang berusaha menyekat untuk menyokong duit syiling mereka, umumnya di dompet mereka sendiri.

Kami mempunyai kaedah mudah untuk membuat penyatuan. Dari segi memilih syiling mana yang akan disokong, itu adalah berdasarkan faktor-faktor seperti populariti, sokongan pasaran, bilangan integrasi dalam ruang tersebut. Kebanyakannya berdasarkan faktor seperti itu. Yang pertama ialah kami menyediakan alat yang tepat dan SDK yang tepat untuk orang ramai mengemukakan sokongan untuk mendapatkan duit syiling sendiri.

Saya melihatnya dengan dompet NEON untuk NEO. Ia dibina oleh pembangun bebas.

Sama untuk Stellar, sama dengan beberapa syiling lain yang akan disokong tidak lama lagi. Saya rasa kami mempunyai puluhan pasukan yang berusaha menyokong wang mereka dari Ledger.

Kalian mempunyai ribuan pengguna. Saya sendiri mempunyai beberapa buku besar. Anda mempunyai pengguna, anda mempunyai pedagang cryptocurrency aktif. Adakah anda mempunyai rancangan pada masa akan datang untuk menambahkan komponen pertukaran ke perkhidmatan Ledger?

Sekarang, kami benar-benar fokus pada apa yang kami mahir. Kami telah berusaha mendapatkan kripto dan memberikan pengalaman terbaik. Jangka pendek, kami akan memperbaharui aplikasi secara langsung untuk menjadikannya lebih mudah dan lebih mesra pengguna.

Kami membina beberapa API untuk disatukan orang dengan perkhidmatan seperti itu, jadi berpotensi itulah sesuatu yang boleh berlaku. Kami juga mempunyai beberapa integrasi dengan semua pertukaran yang terdesentralisasi, sehingga orang dapat menggunakan produk kami di relay runner atau relayers di EtherDelta. Oleh itu, anda sudah mempunyai perkhidmatan tersebut untuk menggunakan Ledger dengan pertukaran yang terdesentralisasi.

Bagaimanakah kita dapat menjadikan keseluruhan penyimpanan cryptocurrency lebih mesra pengguna? Saya rasa Ledger Nano S telah melakukan banyak langkah untuk mengambil satu langkah besar, tetapi dalam hal penggunaan secara besar-besaran, masih sedikit membingungkan. Malah produk yang menghadap ke depan masih sedikit sukar untuk digunakan pengguna baru.Lejar Nano S

Saya fikir kita telah pergi dari satu tahap yang pada dasarnya ketika anda ingin menyimpan crypto anda, jika anda ingin melakukannya dengan cara yang betul, anda perlu membeli komputer anda, pastikan ia tidak mempunyai sambungan, boot, pasang dompet anda, buat kunci anda dan gunakan komputer ini hanya untuk tujuan menandatangani transaksi.

Sekarang, anda boleh menggunakan dompet yang menjadikan proses ini lebih besar. Untuk langkah seterusnya, selalu menjadi persoalan bahawa lebih mudah memberikan kunci kepada orang lain, tetapi jika anda ingin memiliki kunci dan menyimpan kunci anda sendiri, anda perlu mengambil beberapa langkah tambahan kerana anda mempunyai beberapa lebih banyak kebebasan untuk memiliki kunci dan anda mempunyai lebih banyak tanggungjawab dan ada beberapa langkah yang masih perlu anda lalui.

Anda masih perlu membuat permulaan kunci anda, anda masih akan menghasilkan kunci anda. Kami mahu bertahan dalam proses itu dan membuat setiap langkah lebih mudah. Proses pemulihan untuk mencari beberapa strategi untuk memastikan anda dapat membuatnya dan menyimpannya di lokasi yang berbeza dengan cara yang terbaik dan mempunyai beberapa komponen yang berbeza di mana anda tidak perlu mempunyai peranti untuk memeriksa akaun anda atau hanya untuk menandatangani.

Juga, kemampuan bagi orang-orang seperti ibu saya untuk memiliki lebih banyak cryptocurrency kerana mereka terbiasa dengan pemerintahan terpusat yang ditegakkan oleh bank-bank yang tidak dapat anda miliki di Ledger sekarang.

Perjalanan Thomas France dan Ledger akan menarik untuk diikuti. Sebagai mercu tanda keselamatan dan kestabilan dalam dunia digital yang kadang kala menjadi gila, penting untuk memahami bagaimana Ledger berkembang dengan ekosistem.

Sekiranya anda menyimpan bitcoin anda di dompet pertukaran atau dompet perisian, sangat digalakkan anda menjelajah dompet perkakasan sebagai pilihan. Lihat Ledger Nano S kami untuk mengetahui penurunan harga dan spesifikasi.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
map