Minggu Ini dalam Cryptocurrency – 19 Januari 2018

Apa yang Dip: Tidak ada yang tidak menentu untuk mengekalkan sebahagian besar pelabur cryptocurrency. Walaupun pasaran mula naik pada hari Rabu, ada tempoh di mana sebahagian besar cryptocurrency turun antara 25% hingga 45%. Yikes!

Baiklah, jangan takut kepada pembaca CoinCentral. Kami di sini untuk membawakan kepada anda beberapa artikel baru terpanas di dunia cryptocurrency.

Bitcoin: Asas otak Satoshi turun sekitar 16% untuk minggu ini, sekejap merosot di bawah $ 9,500 pada satu ketika, ia terendah sejak 26 November 2017 – kira-kira 7 minggu yang lalu. Oh, seram! Bitcoin kini berada pada harga $ 11,717.00

Ethereum: Ethereum turun sekitar 15% dari minggu pertumbuhan letupan sebelumnya dan pada masa ini $ 1066.

Riak: Sekiranya ada satu token teratas lima yang benar-benar mengalahkan minggu ini, itu adalah Ripple. Walaupun pada masa ini hanya turun 20%, ada titik di mana ia kehilangan lebih dari separuh nilainya dalam dua hari.

NEO Tetap Positif: Walaupun terdapat pembantaian, NEO masih meningkat sekitar 17% untuk minggu ini. Cara untuk kekal positif di ruangan yang penuh dengan negatif, NEO!

CMC

BitConnect Ditutup Selepas Skim Ponzi: Tapak pinjaman Crypto Bitconnect ditutup secara rasmi pada 16 Januari setelah menerima surat berhenti dan berhenti dari pengawal selia Texas dan North Carolina. Banyak yang membuat spekulasi mengenai kepercayaan laman web ini, termasuk pengurus dana terkenal Mike Novogratz, yang memanggil BitConnect “Ponzi sekolah lama”. Yang mengejutkan, syarikat itu mengumumkan bahawa mereka akan memulakan operasi tidak lama lagi, dan bahkan menyatakan: “kami masih mengharapkan koin BitConnect (BCC) untuk mendapatkan kembali nilainya.”

Lejar Syarikat Dompet Perkakasan Terkemuka Mengumpul $ 75 Juta: Firma Perancis Ledger menjual 1 Juta dompet pada 2017 dan 30,000 dompet pada 2016, meningkat kira-kira 33 kali ganda. Oleh kerana permintaan terus meningkat, startup mengalami kesulitan memberikan bekalan yang stabil tepat pada waktunya. Dengan pusingan pembiayaan baru di sakunya, Ledger merancang untuk meningkatkan operasi sehingga pelanggan tidak perlu menunggu dua bulan untuk menerima pesanan mereka.

lejar

4 tahun Kemudian, Wang Ingin Beku Pelanggan Vircurex Kembali: Setelah beberapa kali peretasan pada masa awal Bitcoin, laman pertukaran Vircurex membekukan banyak dana anggotanya. Sementara beberapa pemegang akaun dikembalikan dana mereka, satu pelanggan menuntut syarikat itu. Dengan pertumbuhan Bitcoin baru-baru ini, akaun yang dibekukan bernilai sekitar $ 50 Juta.

Jabatan Hal Ehwal Veteran A.S. (VA) Eye Blockchain Tech: Menurut VA CTO Charles Worthington, “kita akan datang ke industri dengan masalah yang kita miliki, dan jika anda menganggap blockchain adalah penyelesaian yang sesuai, bawa kepada kami.” Beberapa masalah yang melanda VA adalah interoperabiliti & mengedarkan data penjagaan kesihatan di antara entiti. Walaupun dia tidak percaya blockchain dapat menyelesaikan masalah dalam sekelip mata, dia percaya ada kemungkinan blockchain dapat memberikan penyelesaian kepada segudang masalah lain.

Urusan Veteran Jabatan AS

Colorado Nampaknya Blockchain untuk Meningkatkan Keselamatan Data: Pada hari Selasa, Senat Colorado memperkenalkan Rang Undang-Undang Senat 86 dalam usaha memperbaiki sistem struktur data kuno. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, A.S. telah menyaksikan letupan dalam serangan siber (termasuk serangan ransomware WannaCry yang terkenal). Undang-undang baru ini menyoroti kerentanan sistem penyimpanan data pemerintah Negara Bagian Colorado dan berupaya meningkatkan kemampuan sistem ini untuk menentang pencurian identiti.

Dallas Mavericks untuk Menerima Cryptocurrency: Sekiranya anda peminat bola keranjang dan pengguna crypto, kini anda mempunyai sesuatu yang menggabungkan kedua minat ini. Bintang Shark Tank dan pemilik pasukan Dallas Mavericks Mark Cuban berkata bahawa peminat musim depan akan dapat membeli tiket dalam Bitcoin. Cuba, yang dulu dahulunya cukup anti-Bitcoin, nampaknya telah dihangatkan oleh ides tahun 2017.

mavericks

ETF Blockchain Bermula: Pada hari Rabu, pelabur yang ingin memanfaatkan teknologi Bitcoin kini dapat melakukannya tanpa melabur dalam cryptocurrency yang tidak menentu. Menurut Reuters, pelabur dapat “membeli saham syarikat, seperti Hitachi Ltd, Accenture plc, dan Overstock.com Inc yang mungkin mendapat keuntungan dari aset digital yang mendasari teknologi.”

Yang Baru di CoinCentral?

Satu lagi minggu menarik untuk CoinCentral ada dalam buku. Kami bersenang-senang mengeluarkan beberapa panduan baru dan hebat, merangkumi pelbagai yang jauh lebih luas daripada biasa.

  • 3 Cukai Cryptocurrency Umum “Celah” dan Mengapa Mereka Tidak Berfungsi: Ramai orang dalam cryptocurrency beroperasi dengan anggapan bahawa mereka dapat mengelakkan musim cukai IRS. Ketahui mengapa ini adalah kesilapan.
  • Apa itu DragonChain ?: Disney + blockchain? Ketahui lebih lanjut mengenai apa yang ingin dicapai oleh DragonChain.
  • Pasaran Bertemu dengan Pembetulan Besar-besaran Tahunan: Minggu ini lebih dari sekadar rawak dan meme.
  • Apa itu FunFair ?: Lihat bagaimana FunFair berusaha mengubah permainan kasino dalam talian.
  • Cara Menjana Wang dengan Bitcoin: Terdapat banyak jalan untuk menjana wang dengan Bitcoin.
  • Ripple Rakan Kongsi dengan MoneyGram untuk Pembayaran Merentas Sempadan: Ini adalah berita besar bagi pelabur XRP. Ketahui lebih lanjut mengenai perkongsian berharga ini.
  • Apa itu VeChain Thor ?: Blockchain-as-a-Service dengan produk yang berfungsi. ketahui lebih lanjut mengenai VeChain Thor.
  • Apa itu Zcash ?: Sepenuhnya tanpa nama atau dilihat secara terbuka, pilihannya adalah milik anda. Ketahui apa yang membuatkan Zcash berdetik.
  • Apa itu ChainLink? Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana projek ini ingin merapatkan ekosistem rantaian dan luar rantai.
  • NEO DevCon di San Francisco: NEO membawa apa yang mereka anggap sebagai “persidangan terpenting tahun ini” ke San Francisco pada 30 dan 31 Januari.
  • Apa itu BitClave: Anak baru di blok ini merancang untuk mengambil Internet dari oligarki teknologi semasa.
  • Apa itu Raiden ?: Pengenalan kepada dunia Raiden, sebuah projek yang ingin membawa skalabiliti maju ke blockchain Ethereum
  • Bittrex, Binance dan Yang Lain Berhenti Menerima Akaun Baru: Inilah sebabnya mengapa beberapa bursa utama menutup pintu mereka ke akaun baru.
  • Apa itu Waltonchain ?: Waltonchain menggabungkan blockchain dengan IoT dan dapat memainkan peranan penting dalam membuka jalan untuk dunia IoT yang jauh lebih mantap.
  • Menjelaskan penurunan harga riak: Memahami FUD yang mendorong pelabur crypto untuk menjual Ripple.
  • Psikologi Duit Syiling Murah: Meneroka tarikan psikologi duit syiling yang murah.
  • Ripple dan R3 Teruskan Pertempuran Undang-undang: Kes mengenai “pernyataan yang salah, ketinggalan, setengah kebenaran, dan kegagalan untuk memenuhi janji-janji itu.”

blockchain menyambung

Ini adalah peringatan mingguan terakhir untuk Blockchain Connect di San Francisco pada 26 Januari 2018. Persidangan akan datang JUMAAT berikutnya, dan banyak orang berpengaruh di sebalik banyak projek inovatif yang kita tulis akan dibahaskan. Gunakan kod “Coincentral” untuk potongan 30%.

Berita Cryptocurrency dari Seluruh Dunia

Dengan Peraturan Crypto Sedang Berlangsung, Pegawai Korea Dituduh Perdagangan Orang Dalam: Menurut The Korea Times, ketua Suruhanjaya Perkhidmatan Kewangan Choi Jong-Ku menyatakan “kami telah mengakui tuduhan bahawa seorang pegawai FSS menjual aset kripto berdasarkan maklumat orang dalam sebelum pengumuman yang dikemas kini oleh pemerintah untuk mengatur pasaran. Kami sedang melihat kes ini. ” Dengan “kegilaan crypto” baru-baru ini dan pemberdayaan pengubahan wang haram, Korea Selatan berusaha untuk membawa pesanan ke pasaran cryptocurrency.

korea kripto

Memimpin Bank Jepun untuk Menubuhkan Cryptocurrency Exchange: Mitsubishi UFJ Financial Group, salah satu daripada sepuluh bank teratas di dunia, akan melancarkan cryptocurrency dan pertukaran pada bulan Mac. Dengan nilai $ 2.32 trilion, syarikat-syarikat rancangan berskala besar akan membuat gelombang dalam komuniti cryptocurrency.

Gergasi e-dagang Alibaba Menubuhkan Platform Perlombongan Crypto: Walaupun ada berita baru-baru ini bahawa kerajaan China berusaha melarang semua perlombongan cryptocurrency di negara ini, Alibaba tetap meneruskannya dan tetap melakukannya. Terdaftar di Nanjing, “P2P Nodes” ditetapkan untuk bekerjasama dengan beberapa pembekal elektrik di wilayah ini.

perlombongan alibaba

Perancis & Jerman Menyatakan Pelan untuk Peraturan Bitcoin: Dalam sidang media bersama Perancis-Jerman, Menteri Kewangan Perancis Bruno Le Maire mengumumkan kedua-dua negara merancang untuk mengatur Bitcoin dan cryptocurrency lain. Le Maire menyatakan, “kami akan melakukan analisis Franco-Jerman bersama mengenai risiko yang berkaitan dengan bitcoin, cadangan peraturan dan ini akan dikemukakan sebagai cadangan bersama kepada rakan-rakan G20 kami pada sidang kemuncak G20 di Argentina pada bulan Mac.”

Bank Pusat Lithuania Melancarkan “LBChain” ke Spark Inovasi: Seperti yang dilaporkan di halaman rasmi bank, LBChain akan membolehkan syarikat domestik dan asing untuk “mengembangkan dan menguji salah satu inovasi FinTech yang paling prospektif – penyelesaian berasaskan blockchain – dalam perkhidmatan platform platform pengawalseliaan dan teknologi.” Ahli lembaga pengarah Marius Jurgilas berharap teknologi itu dapat menarik bakat dan pelabur ke negara ini untuk mempercepat teknologi gelombang baru.

lithuania

Israel untuk Mencukai ICO: Pada hari Rabu, pemerintah Israel melepaskan sebuah cadangan untuk menambahkan cukai tambah nilai (PPN) pada ICO dengan banyak strategi yang mungkin berlaku mengenai cara meneruskannya. Tidak yakin dengan jalan terbaik untuk mengambil langkah-langkah yang disarankan, pemerintah meminta saranan publik untuk mengoptimumkan rancangan tersebut.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me