Minggu Ini dalam Cryptocurrency – Rekap Berita Mingguan

Seminggu Lagi. Lagi Tinggi Sepanjang Masa. Dalam buletin minggu lalu, kisah utama kami ialah Bitcoin mencecah $ 6,000. Hanya satu minggu kemudian, Bitcoin kini berharga $ 7,305 pada saat menulis ini.

Pertukaran Terbesar di Dunia dengan Bitcoin: CME Group Inc., pasaran derivatif terbesar dan paling pelbagai di dunia, menyatakan bahawa ia akan berlaku memperkenalkan niaga hadapan bitcoin pada akhir tahun. Keputusan ini mungkin dipengaruhi sebahagiannya oleh Cboe Global Markets Inc. yang menyatakan bahawa ia merancang untuk menawarkan niaga hadapan bitcoin awal tahun ini..

Ayah Crypto-Fork yang Kaya, Ayah Crypto-Fork yang Miskin: Anda mungkin menyedari harga Bitcoin meletup sejak beberapa minggu kebelakangan ini. Ini sebahagian besarnya disebabkan oleh kekuatan pasaran memperuntukkan Bitcoin mereka untuk mempersiapkan garpu Bitcoin2x yang akan datang. Walau bagaimanapun, mari kita meneroka ini untuk benar-benar memahami mengapa. Ramai pelabur Bitcoin yang bijak memandang garpu sebagai peluang untuk mendapatkannya duit percuma ketika garpu mencipta dua token, seperti yang kita lihat dengan Bitcoin dan Bitcoin Cash. Pertukaran yang menyokong garpu memberikan pemegang Bitcoin jumlah yang sama dengan token bercabang. Jadi, jika anda mempunyai 100 Bitcoin pada masa garpu, anda akan berakhir dengan 100 Bitcoin dan 100 Bitcoin2x setelah garpu (dengan syarat garpu itu disokong oleh pertukaran tentu saja). Inilah sebabnya mengapa kita biasanya cenderung melihat a banjir orang memperuntukkan aset mereka ke BTC sebelum garpu menjauhkan apa yang berpotensi tinggi tiruan, dan aliran keluar berikutnya kembali ke alts selepas garpu. Memang, terdapat beberapa faktor lain yang dimainkan dan ini bukan nasihat pelaburan, tetapi anda sekurang-kurangnya harus mengetahui corak seperti ini.

Bitcoin Kembali ke China Lagi, Mungkin: Selepas ke-19 Kongres Nasional Parti Komunis China pada 24 Oktober, beberapa sekatan, peraturan, dan kebijakan sementara dibatalkan. Ini bermaksud bahawa pengharaman Bitcoin perdagangan di China berpotensi menjadi salah satu daripadanya. Memandangkan hakikat bahawa negara jiran China dan pesaing nasional seperti Rusia dan Jepun telah mulai merangkul blockchain dan bergerak cepat untuk memakan tanah China yang hilang semasa larangan itu, ini tidak begitu jauh. Walau bagaimanapun, ini masih merupakan mungkin dan berita itu masih berkembang, tetapi ini jelas akan menjadi masalah besar bagi komuniti Bitcoin.

Baik seperti Emas: Dalam sebuah temu ramah dengan Epoch Times, penyelidik blockchain, Saifedean Ammous berkongsi beberapa pandangan mengenai mengapa Bitcoin sama baiknya dengan emas. Aspek yang paling penting adalah kemampuan untuk menawarkan wang yang baik di luar kawalan mana-mana kerajaan pusat atau pihak berkuasa, di mana sahaja di dunia. Bitcoin serupa dengan emas dalam arti bahawa bekalan terhad 21 juta bitcoin menjadikannya “wang sukar”. Ini bermaksud kuantitinya sukar ditingkatkan, oleh itu menjadikannya sukar untuk memanipulasi permintaan. Di mana Bitcoin bersinar di atas emas, adalah kemampuan untuk menggunakannya secara langsung sebagai pembayaran yang dikirimkan kepada siapa saja di mana saja di dunia, serta seberapa murah untuk bergerak dan selamat.

Indonesia Bersedia untuk Bitcoin: Indonesia memiliki populasi keempat terbesar di dunia, 80% daripadanya tanpa bank, berada di luar talian, dan beroperasi secara tunai. Oleh kerana Bitcoin dan mata wang kripto lain tidak memerlukan akaun bank, ia berpotensi menawarkan kelebihan dan kemudahan kepada warganegara Indonesia “di luar grid” tanpa kaedah pembayaran digital tanpa harus bergantung pada infrastruktur perbankan yang sangat kekurangan. Walau bagaimanapun, banyak elemen yang berbeza harus dibuat untuk mewujudkannya secara realistik. Cabaran terbesar adalah dengan memasuki jutaan orang Indonesia ke dalam ekosistem pembayaran berteknologi tinggi, meningkatkan jumlah orang dengan telefon pintar, dan juga menavigasi pemandangan peraturan yang suram. [Forbes]

Yang Baru di CoinCentral?

  • Minggu ini Steven Buchko dari CoinCentral masuk ke lapangan (Stesen Gas Chevron) untuk mencuba menggunakan ATM Bitcoin. Pembacaan yang menyeronokkan ini memperincikan masa yang tidak begitu menyenangkan Steven menggunakan kaedah ini untuk membeli Bitcoin.
  • Dalam usaha kami untuk terus mendidik dunia mengenai cryptocurrency, kami menambahkan sebilangan panduan baru untuk pelbagai cryptocurrency alternatif:
  • Apa itu IOTA?
  • Cara Membeli IOTA
  • Apa itu Litecoin?
  • Apa itu NEO?

Lebih Banyak Berita Cryptocurrency Dari Seluruh Web

Bitcoin Biz adalah Boomin ’: Pasaran pekerjaan yang berkaitan dengan Bitcoin telah mengalami pertumbuhan yang ketara, dengan Freelancer.com melaporkan pertumbuhan 82% dalam pekerjaan berkaitan Bitcoin pada suku ketiga mereka. Setiap orang dari penulis kandungan, editor, pereka, kriptografer, pakar keselamatan, pemasar, dan pemaju telah melihat peningkatan yang besar dalam pekerjaan berkaitan cryptocurrency. Bukan hanya ada lebih banyak pekerjaan, pekerjaan itu juga cenderung memerlukan keterampilan tingkat yang lebih tinggi dan membayar rata-rata 10-20% lebih tinggi daripada harga pasaran standard. Juga, jika anda seorang penulis badass yang meminati cryptocurrency, kami juga mengambil pekerja &# 128521;

Rusia Mengenai Sesuatu: Dalam jangka masa satu tahun, pemerintah Rusia berpotensi menjatuhkan hukuman penjara 7 tahun kepada sesiapa sahaja yang menggunakan Bitcoin untuk menjadi salah satu hab cryptocurrency yang berkembang di dunia. Sektor swasta merangkumi blockchain tidak biasa, kerana syarikat swasta di seluruh dunia sedang membangun teknologi inovatif dengan blockchain. Bagaimanapun, penggunaan dan penggunaan teknologi Rusia yang tiba-tiba dan pantas yang dianggapnya boleh dihukum oleh undang-undang, nampaknya agak tidak sesuai. Disana ada segelintir teori seperti merangsang pertumbuhan ekonomi tanpa bergantung pada minyak dan gas, atau cara bagi golongan oligarki Rusia untuk mengelakkan sekatan Barat, atau, jika anda meminta Reddit dan beberapa kumpulan Facebook, untuk menggodok Bitcoin dan membeli lambos.

Korea Selatan Mengatur Bitcoin sebagai Komoditi: The Korea Selatan bank pusat, Bank of Korea, mengumumkan bahawa Bitcoin akan diatur sebagai komoditi dan bukannya mata wang. Bank pusat tidak merancang untuk segera melancarkan peraturan tersebut.

Kata-kata Perhatian dari Ron Paul: Dalam temu ramah baru-baru ini dengan Berita Kitco, calon bekas Presiden Ron Paul mendesak agar kerajaan AS harus mengambil pendekatan “tunggu dan lihat” daripada melompat ke dalamnya. Mengenai Bitcoin yang bersaing dengan dolar AS, Paulus menyatakan bahawa jika orang ingin menggunakan Bitcoin, “pemerintah harus menjauhinya.”

Dana Crypto-Hedge Meningkat: Sebanyak 90 dana lindung nilai yang tertumpu pada aset digital seperti Bitcoin keluar dari kerja kayu pada tahun 2017, menjadikan jumlah dana crypto kepada 124 orang. Dianggarkan bahawa aset yang dikendalikan oleh dana kripto adalah sekitar $ 2.3 bilion, jumlah sekaligus yang mampu menggerakkan pasaran tetapi tidak hampir dengan rekod $ 3.15 trilion yang dimiliki oleh industri dana lindung nilai.

Ke Perlumbaan Mengatur: Dengan lebih daripada 30 pengawal selia global mengumumkan rancangan masing-masing mengenai cara mendekati ICO dan penjualan token, kita dapat melihat landskap peraturan global mula terbentuk. Jepun, sebagai contoh, mempunyai 11 pertukaran Bitcoin yang diatur dan dikatakan bahawa mereka menguasai 60% pasaran Bitcoin global, sedangkan China secara terang-terangan melarang penjualan cryptocurrency dan ICO. Pasaran aset crypto global bernilai $ 180 bilion, menjadikannya titik tumpuan utama bagi banyak kerajaan.

Berkat dari Thiel: Peter Thiel, kapitalis teroka jutawan, telah lama menyokong Bitcoin, dan menyatakan bahawa orang ramai masih memandang rendah. Sebagai salah satu pendiri PayPal, Thiel mempunyai wawasan yang signifikan mengenai potensi Bitcoin merevolusi ruang kewangan dan pembayaran. Sebagai seseorang yang bosan membayar 2.9% hanya untuk menerima pembayaran, tidak sukar untuk bersetuju dengannya.

New York Menangkap Ahli Perniagaan Penipuan ICO yang Disangka: Maksim Zaslavskiy, seorang ahli perniagaan yang berpangkalan di New York ditangkap kerana konspirasi penipuan sekuriti yang berkaitan dengan dua ICO. Zaslavskiy didakwa memikat para pelabur dengan membuat janji dengan pulangan yang tinggi. Sekiranya bersalah, Zaslavskiy boleh dikenakan hukuman penjara hingga lima tahun dan denda. [The CoinTelegraph]

GDAX Menggariskan Piawai Token Masa Depan: Pada 2 November, GDAX menerbitkannya Rangka Kerja Aset Digital yang menggariskan kriteria token masa depan perlu dipenuhi untuk disenaraikan. Beberapa kriteria ini merangkumi sama ada atau tidak aset digital sesuai dengan nilai dan misi GDAX, serta sama ada ia akan sah berdasarkan undang-undang sekuriti A.S..

Apa yang Akan Dilihat Bitcoin dalam Dua Puluh Tahun? Sekiranya anda berjaya sejauh ini melalui buletin kami, anda mungkin bukan orang yang menjauhi bacaan yang baik (dan panjang). Selasa Daniel Jeffries cuba meramal masa depan, memperincikan apa yang difikirkannya untuk Bitcoin, Cryptocurrency, dan Blockchain. Posting medium untuk Hackernoon ini diperkirakan dibaca selama 34 minit, tetapi ada baiknya masa jika anda memilikinya.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me