Dropil adalah permulaan yang menyediakan alat untuk mengautomasikan pelaburan, perdagangan, analisis dan penyimpanan cryptocurrency. Maksimumnya adalah untuk mengautomasikan dunia cryptocurrency.

Dalam panduan ini kami akan merangkumi perkara berikut:

Bagaimana Dropil Berfungsi?

Dropil kini menyediakan tiga perkhidmatan utama: sistem perdagangan automatik yang dipanggil Dex, analisis dan bot isyarat yang dipanggil Arthur, dan dompet dipanggil Maks.

Dex

Direka untuk menghilangkan emosi manusia dari perdagangan, Dex mengurus dan memperdagangkan akaun pengguna mengikut selera risiko mereka. Perdagangan semua dilakukan dengan algoritma. Namun, strategi yang mereka gunakan semuanya dirancang oleh pekerja Dropil. Secara teori, sistem harus memaksimumkan keuntungan sambil mengurangkan kerugian yang besar.

Perkhidmatan seperti ini mungkin memberi banyak makna kepada beberapa peniaga, memandangkan turun naik pasaran cryptocurrency. Banyak peniaga baru ingin memanfaatkan turun naik ini tetapi sering kali merasakan emosi mereka semakin baik dan seterusnya merugikan keuntungan mereka.

Dex

Pengguna boleh memilih dari tiga kategori risiko: selamat, sederhana, atau agresif. Ini sebenarnya kumpulan yang terdiri daripada pelbagai pelayan logik. Ini bermaksud bahawa semua pengguna di kolam sebenarnya berkongsi keuntungan dari kumpulan tersebut.

Kawalan ditukar antara pelayan sebagai tindak balas terhadap perubahan di pasaran. Ini membolehkan perdagangan dinamik, tidak ada emosi manusia.

Kemudian di dalam setiap pelayan logik, terdapat banyak sistem bot perdagangan. Setiap sistem terhad kepada satu pasangan perdagangan dan satu pertukaran. Pendekatan ini mungkin bermanfaat dalam mengurangkan kerumitan dan mempermudah pengawasan yang berkesan.

Untuk mengurangkan kerugian besar, sistem menggunakan jaring keselamatan bahawa kedudukan keluar ketika kerugian melanggar ambang yang ditetapkan. Terlepas dari mekanisme pertahanan yang diprogramkan, akhirnya ada pengawasan manusia melalui pusat kawalan Dropil.

Dropil memberi penekanan pada ketelusan dan menjadikan semua analisis perdagangan mudah diakses oleh pengguna. Ini mungkin berguna bukan sahaja bagi pengguna untuk dapat memperhatikan keberkesanan perdagangan tetapi juga untuk belajar. Bagi peniaga pemula, mereka mungkin mendapat keuntungan dari keselamatan dan keselamatan sistem, dan juga dapat belajar dari pandangan dan analitik.

Arthur

Ini adalah bot yang selalu meninjau pasaran untuk mendapatkan titik masuk pelaburan yang baik. Lebih daripada itu, ia dapat melihat peluang arbitraj di bursa dengan cepat. Peluang arbitraj wujud di mana terdapat perbezaan harga pada aset antara bursa berbeza yang dapat anda manfaatkan. Arthur membolehkan pengguna mendapat keuntungan sebelum jurang harga tersebut ditutup. Pengimbas arbitraj ini mempengaruhi kos, menjimatkan masa dan usaha. Arthur kini mengesan 16 pertukaran dan sedang berusaha untuk menggabungkan lebih banyak lagi.

Arthur

Di luar ini, ia memberikan isyarat pada duit syiling atau token yang disokong dan perkhidmatan untuk mengoptimumkan laluan masuk dan keluar duit syiling. Semasa membeli dan menjual syiling dan token topi pasaran yang lebih kecil, pengguna biasanya harus berdagang di lebih dari satu pasangan untuk pergi ke dan dari mata wang fiat. Ini menghasilkan bayaran dan spread tambahan. Dengan mempunyai sistem untuk mengenal pasti laluan paling masuk dan keluar, secara teori, pengguna dapat menjimatkan sejumlah besar modal dari masa ke masa.

Maks

Dompet pintar ini mungkin dianggap oleh sesetengah pengguna sebagai perkhidmatan Dropil yang paling inovatif. Sekarang ini, boleh dikatakan sedikit berbeza dengan dompet lain yang ada sekarang.

Pengguna boleh menyimpan aset digital mereka di Max atau menyimpan di tempat lain dan menggunakan Max hanya untuk mengesan. Dari sudut keselamatan, ia membolehkan pengguna mengendalikan kunci peribadi mereka sendiri di samping menyokong penyimpanan dompet perkakasan. Dompet perkakasan adalah salah satu kaedah penyimpanan yang paling selamat dan harus digunakan sedapat mungkin.

Aspek Max yang paling inovatif adalah kemampuan untuk mengatur pembayaran berulang, seperti yang anda lakukan dengan debit langsung dari akaun bank konvensional. Perkhidmatan seperti ini tentunya menarik kerana menggabungkan kelebihan perbankan moden dengan autonomi menjadi bank anda sendiri.

Tujuan Token Dropil

Token Dropil (DROP) adalah token utiliti ERC20 yang digunakan untuk membayar alat dan perkhidmatan Dropil.

Bekalan ditutup pada 30,000,000,000, dengan bekalan yang beredar semasa 22,044,040,144, kira-kira 73 peratus.

Semua token dibuat pada 10 Januari 2018. Enam puluh peratus daripadanya diberikan kepada mereka yang mengambil bahagian dalam ICO. Selebihnya dibahagi antara pengasas, pekerja, dan peti besi Dropil.

Dropil Team dan Peta Jalan

Dropil mempunyai pasukan kecil yang terdiri daripada lapan orang, dengan dua penasihat tambahan. Buat masa ini, mereka tidak mempunyai perkongsian atau pelaburan luaran. Syarikat itu mengatakan bahawa mereka bangga dengan ini kerana mereka merasakan ia memberikan kebebasan yang lebih besar untuk meneruskan visi mereka terhadap Dropil.

Memandangkan syarikat itu masih berumur kurang dari satu tahun, jumlah dan fungsi perkhidmatan mereka yang sudah ada tentunya sangat mengagumkan.

Peta jalan terkini mereka merangkumi S3 tahun 2019 dan merangkumi rancangan untuk dompet yang ditingkatkan, aplikasi mudah alih, dan khidmat nasihat pasar.

Pada masa ini, kami tidak menyedari projek yang menawarkan rangkaian atau gabungan perkhidmatan ini. Bot perdagangan bukanlah perkara baru. 3Commas dan Haasbot adalah dua projek sedemikian. Mereka berdua sudah ada sejak tahun 2014, dan sementara produk mereka paling tidak sama dengan Dropil’s Dex, di sinilah fungsi mereka berakhir. Di samping itu, mereka tidak mempunyai token untuk pembayaran, sebaliknya menerima mata wang fiat dan memilih cryptocurrency.

Sejarah Dagangan Token Dropil

Setelah menyelesaikan ICO awal tahun ini, DROP mencapai paras tertinggi sepanjang masa pada $ 0,008845 pada 23 Mac. Sejak itu mengikuti pasaran lain dalam aliran menurunnya. Ia diperdagangkan pada $ 0.000559 hari ini, mewakili penurunan 93.7 peratus dalam nilai USD. Ini berbeza dengan a 69 peratus penurunan keseluruhan pasaran dalam tempoh ini dan 75 peratus di pasaran altcoin.

Setelah hanya diperdagangkan di pasar beruang yang telah melihat sangat sedikit altcoin mempertahankan nilai mereka, sejarah perdagangan DROP hanya diperdebatkan dengan kepentingan terhad sehingga dapat berdagang dalam keadaan keseluruhan yang lebih baik.

Di mana untuk Membeli HABIS

Jumlah dagangan masih sangat tipis untuk DROP. Tidex, IDAX, dan BitMart mempunyai sebahagian besar volume, semuanya diperdagangkan terhadap BTC. Terdapat beberapa pasangan ETH. Walau bagaimanapun, melainkan jika pesanan anda sangat kecil, perlu dielakkan kerana anda cenderung untuk memindahkan pasaran dan tidak dapat memenuhi harga yang anda inginkan.

Cara Menyimpan DROP

Oleh kerana DROP adalah token ERC20, mana-mana dompet sokongan ERC20 dapat menyimpannya. Penyelesaian penyimpanan sejuk adalah yang paling selamat. Untuk tujuan ini, kami mengesyorkan menyimpannya di dompet perkakasan Ledger atau Trezor. Untuk penggunaan dengan salah satu daripada ini, anda perlu menggunakan MyEtherWallet untuk melihat dan berinteraksi dengan token.

Kesimpulannya

Dropil sememangnya syarikat yang menarik. Telah berjaya membawa pelbagai perkhidmatan inovatif untuk dipasarkan bersama pasukan kecil dalam jangka waktu yang sangat singkat. Token DROP adalah token utiliti khas dan akan lebih bernilai kerana DROP menggunakan lebih banyak pengguna dan membina rangkaian perkhidmatannya.

Sumber Token Dropil Tambahan

Terdapat beberapa cara untuk mengikuti perkembangan terkini Dropil:

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me