برترین ارزهای رمزنگاری شده 2018 برای سرمایه گذاران ایالات متحده

همه چیز به سرعت در دنیای رمزنگاری حرکت می کند. همانطور که یک سکه می تواند در عرض چند ساعت یا چند روز از نمودارها بالا رود ، مبادلات نیز می تواند. به عنوان مثال Binance را در نظر بگیرید. در کمتر از یک سال به سرعت به پرکاربردترین مبادله در جهان تبدیل شده است. با تمام تغییرات و سردرگمی ، پیگیری بهترین مبادلات ارزهای رمزپایه دشوار است. برای افراد تازه وارد فضا ، یافتن یک تبادل مورد علاقه و اعتماد شما نیز می تواند با تمام گزینه ها یک چالش باشد. این راهنما ویژگی های اصلی صرافی های برتر رمزنگاری در سال 2018 را بیان می کند.

ما باید به نوعی محدودیت هایی را برای این راهنما تعیین کنیم ، در غیر این صورت مفید بودن آن خیلی طولانی است. گفته شد ، برای این راهنما ما برترین مبادلات ارز رمزنگاری شده که به شهروندان ایالات متحده خدمت می کنند تمرکز خواهیم کرد.

بیایید غرق شویم.

مبادلات فیات (دلار آمریکا)

اگر تازه وارد سرمایه گذاری شده اید یا قصد سرمایه گذاری بیشتر در رمزنگاری را دارید ، اولین کاری که باید انجام دهید تبدیل ارز فیات به رمزنگاری است. برای سرمایه گذاران آمریکایی ، این به معنای سپرده گذاری USD در مبادله به منظور دریافت BTC یا ETH است.

ما صرافی هایی را که ارزهای فیات را قبول می کنند “دروازه های فیات” می نامیم. از آنجا که آنها با دلار معامله می شوند ، تحت مقررات زیادی قرار دارند و باید شرایط گزارش دهی از آژانس های ایالتی و فدرال را داشته باشند. این امر تنظیم مبادلات فیات را نسبت به مبادلات رمزنگاری به رمزنگاری دشوارتر می کند.

این همچنین بدان معنی است که صرافی های فیات معمولاً جفت معاملاتی محدودی دارند ، زیرا این جفت های معاملاتی تنظیم می شوند. به همین ترتیب ، اگر می خواهید altcoin بخرید ، معمولاً باید ETH یا BTC را در صرافی فیات بخرید و سپس وجه آن را به صرافی رمزنگاری به رمزنگاری منتقل کنید تا رمز مورد نظر خود را خریداری کنید..

بهترین مبادلات ارز رمزنگاری شده برای سپرده USD به شرح زیر است.

Coinbase

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین گزینه ها برای معاملات USD. دفتر مرکزی Coinbase در سانفرانسیسکو است و از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است. آنها به طور کلی امن محسوب می شوند و بیش از 13 میلیون کاربر به خود می بالند. با این حال ، آنها با داشتن بالاترین هزینه ها از هر دروازه فیات شناخته شده اند.

CoinMama

CoinMama از زمان تاسیس خود در سال 2013 ، به عنوان سایتی پیشگام بود که در آن می توانید رمزنگاری را با کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنید. این کار استفاده از آن را بسیار آسان می کند. برخلاف صرافی های دیگر ، CoinMama یک بازار فقط خرید است که به شما امکان می دهد بلافاصله پس از خرید وجه را به کیف پول های دیگر منتقل کنید. آنها همچنین هزینه های نسبتاً بالایی دارند ، اما تجربه ساده استفاده از آن را آسان می کند.

GDAX

GDAX برادر بزرگ Coinbase است که توسط همین شرکت اداره می شود. ما می گوییم برادر بزرگتر زیرا رابط کاربری و عملکرد GDAX نسبت به رابط کاربری مبتدیان Coinbase سرمایه گذاران پیشرفته تری را جذب می کند. بسیاری از بازرگانان مستقر در ایالات متحده که سرمایه گذاران جدی هستند ، به سمت GDAX گرایش پیدا می کنند.

کراکن

کراکن همزمان با Coinbase در سال 2011 به صحنه آمد. این شهر همچنین در سانفرانسیسکو مستقر است ، بنابراین آنها رقبا هستند. به نظر می رسد کاربران در مورد Kraken بسیار تقسیم شده اند و برخی از آنها تجربیات صاف در سیستم عامل را ستایش می کنند در حالی که بسیاری دیگر خدمات مشتری و ویژگی های اشکال آن را فریب می دهند.

CEX.io

CEX.io یک صرافی مستقر در لندن است که از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است. آنها در طول سالها به دلیل کاربرپسند بودن و طراحی مناسب شهرت خوبی کسب کرده اند. با این حال ، اخیراً ، مواردی درباره خدمات مشتری وجود داشته است ، بنابراین با احتیاط ادامه دهید.

LocalBitcoins

LocalBitcoins یک مبادله نیست بلکه یک سایت منطبق برای افرادی است که مایل به خرید و فروش رمزنگاری در دنیای واقعی هستند. سپس می توانید به صورت حضوری ملاقات کرده یا از طریق روش های بیشماری پرداخت به صورت آنلاین تجارت کنید. تا زمانی که دقت کافی را در مورد شخصی که با او معامله می کنید انجام دهید ، LocalBitcoins راهی عالی برای ورود به رمزنگاری است.

BitStamp

BitStamp یکی از معتبرترین مبادلات با کمترین هزینه معاملات است. مستقر در لوکزامبورگ ، از سال 2011 وجود دارد.

جوزا

جوزا با پشتیبانی مشتری خود بسیار بالاتر از متوسط ​​صنعت است. این یک مبادله مستقر در نیویورک است که در سال 2015 توسط دوقلوهای Winklevoss تاسیس شد. آنها ارزهای رمزپایه زیادی ارائه نمی دهند و سپرده ها محدود به نقل و انتقالات بانکی هستند ، اما جوزا یکی از بهترین مبادلات برای مبتدیان است.

BitFlyer

BitFlyer در ایالات متحده جدید است اما در دنیای تجارت ارزهای رمزپایه جدید نیست. این یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در جهان است. آنها هنوز در هر 50 ایالت مجوز ندارند ، اما در اکثر آنها فعالیت می کنند.

BitQuick

BitQuick از بیشتر مبادلات متفاوت است زیرا شما می توانید پول نقد را به حساب بانکی واریز کنید تا سفارشات خود را تأمین کنید. این ساختار غیر سنتی ، کار با آن را کمی خطرناک تر می کند (از آنجا که گزینه های برگشت هزینه وجود ندارد) ، اما BitQuick به طور کلی در جامعه شهرت خوبی دارد.

انبوه

Paxful به روشی مشابه LocalBitcoins کار می کند و بازاری را ایجاد می کند که خریداران و فروشندگان می توانند در آن دیدار کنند و در مورد شرایط توافق کنند. مبادله در سال 2015 آغاز شده و در دلاور مستقر است. کارمزد معاملات می تواند زیاد باشد.

مبادلات رمزنگاری شده به رمزنگاری

هنگامی که رمزنگاری خود را با فیات معامله کردید ، می خواهید وجوه تازه خریداری شده خود را به صرافی با گزینه های بیشتر منتقل کنید. صرافی های فیات معمولاً ارزهای متفاوتی ندارند ، بنابراین برای بدست آوردن این ارزها ، از صرافی رمزنگاری به رمزنگاری استفاده می کنید. در اینجا بهترین موارد ذکر شده است:

بینانس

سرعتی که Binance به بالاترین مبادله رمزنگاری در جهان تبدیل شده است ، حیرت انگیز است. در چند ماه کوتاه ، بازار را در اختیار گرفته است. به دلیل خوبی هم این بسیاری از ویژگی ها ، جفت های تجاری ، امنیت و نقدینگی همراه با هزینه های کم را ارائه می دهد. سکه Binance آن نیز باعث ایجاد انگیزه در معاملات و کاهش کارمزد می شود.

Bittrex

Bittrex در سیاتل مستقر است و آنها بخاطر اینکه می خواهند دقیقاً مقررات ایالات متحده را دنبال کنند شهرت پیدا کرده اند. آنها با پشتیبانی خوب از مشتری ، گزینه ای مطمئن و تثبیت شده برای تجارت هستند.

رمزنگاری

Cryptopia به عنوان مبادله ای برای تجارت طاقچه یا کمتر محبوب آلت کوین شناخته می شود. آنها هزینه کم و پشتیبانی خوب مشتری دارند. با این حال ، آنها Ethereum را نمی پذیرند و کوچک بودن مبادله به معنای حجم کم برای تجارت است.

KuCoin

KuCoin یک مبادله رمزنگاری مستقر در هنگ کنگ است. بخش منحصر به فرد رویکرد آنها توزیع مجدد سود حاصل از عملیات صرافی از طریق واحد پول بومی خود ، سهام KuCoin است.

پولونیکس

Poloniex یکی از برترین صرافی های ارز رمزنگاری شده در جهان بود. با این حال ، محبوبیت آن در برابر رقبای جدید ، مسائل پشتیبانی مشتری و مشکلات برداشت ها کاهش یافته است.

نتیجه

این بهترین مبادلات ارز رمزنگاری شده برای سرمایه گذاران ایالات متحده در سال 2018 است. اگر موردی را پیدا کردید که مورد علاقه شما قرار گرفته است ، برای کسب اطلاعات بیشتر در بررسی های جامع مبادله ما ، روی پیوند کلیک کنید. سپس ، ثبت نام در وب سایت هر صرافی معمولاً ساده است. اگر تازه وارد سرمایه گذاری رمزنگاری شده اید ، حتماً بهترین روش ها را برای ایمن نگه داشتن رمزنگاری خود مانند استفاده از احراز هویت دو عاملی و انتقال سکه های خود به کیف پول خصوصی بخوانید.