بهترین بررسی کیف پول بیت کوین برای سال 2019

در میان هیاهو و هیجان جامعه بیت کوین ، تیتر گاه به گاه یک تبادل هک شدن باعث شکم معده هر کاربر بیت کوین می شود. یکی از بزرگترین نگرانی های بسیاری از ما این است که بیت کوین و سایر رمزنگاری ها توسط هکرها در زیر بینی ما ربوده می شوند.

اما یک دزدگیر رمزنگاری حتی ممکن است بدترین دشمن شما نباشد. داستانهای خنده دار و مرزی بی شماری از مردم وجود دارد که بیت کوین خود را از دست می دهند: این فقیر پسر یک دیسک سخت را گم کرد با یک پرونده داده بیت کوین حاوی 150 بیت کوین (ارزش امروز حدود 405000 دلار) و پسر دیگری به طور تصادفی یک هارد دیسک با 7،500 بیت کوین را بیرون انداخت (ارزش امروز حدود 20.5 میلیون دلار).

بنابراین ، چگونه می توان از رمزنگاری های خود در برابر هکرها و خودمان محافظت کرد?

کیف پول بیت کوین را نشانه بگیرید.

بهترین کیف پول های بیت کوین

اگر به دنبال راهی برای ذخیره امن رمزنگاری های خود بوده اید ، دیگر به دنبال آن نباشید. ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

توجه داشته باشید: کاربران موبایل می توانند برای پیمایش در این جدول انگشت خود را با انگشت بکشند

انواع مختلف کیف پول بیت کوین

قبل از شروع ، بیایید انواع مختلف کیف پول بیت کوین را مرور کنیم. برخی اصطلاحات جدید وجود دارد اما فریب نخورید! ما این راهنما را ساده و آسان ساخته ایم تا حتی افراد تازه وارد ارزهای رمزپایه نیز از متخصصان دور شوند.

کیف پول بیت کوین سه نوع دارد: سخت افزار ، نرم افزار و کاغذ. کیف پول های سخت افزاری کیف پول های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی شما در آنها رمزگذاری شده است ، کیف پول های نرم افزاری برنامه هایی هستند که یا در رایانه یا در اینترنت زندگی می کنند و کیف پول های کاغذی اسنادی فیزیکی با کلیدهای خصوصی هستند.

برای کیف پول های سخت ، شما نیاز به یک امضای دیجیتالی. امضای دیجیتالی شما شناسه شماست. این نحوه اثبات این است که یک کلید خصوصی خاص دارید بدون اینکه کلید خود را در فضای عمومی چشمک بزنید. امضاهای دیجیتالی مالکیت را تأیید می کنند ، کلید خصوصی شما را ایمن نگه می دارند و از دست کنجکاو دور هستند.

مزیت کیف پول سخت افزاری این است که کلیدهای خصوصی شما از رایانه جدا شده و خطر سرقت را نزدیک به صفر نگه می دارد. از طرف دیگر ، کیف پول های نرم افزاری هنوز به اینترنت متصل هستند و شما را در معرض خطراتی قرار می دهند.

تنها نکته منفی احتمالی کیف پول سخت افزاری این است که هزینه بالایی دارد. اکثر کیف پول های نرم افزاری رایگان هستند. در حالی که هر دو کیف پول با امنیت بیشتری از بیت کوین شما محافظت می کنند ، برخی از کاربران ترجیح می دهند هزینه اضافی را بپردازند.

به هر حال ، شما خودتان را انجام می دهید. اما من شخصاً ترجیح می دهم حدود 100 دلار برای تضمین امنیت هزینه کنم تا اینکه با مسیر کیف پول نرم افزار رایگان ریسک کنم.

کیف پول سخت افزاری بیت کوین

بدون شک کیف پول های سخت افزاری بیت کوین امن ترین نوع کیف پول بیت کوین هستند. آنچه کیف پول های سخت افزاری را از کیف پول های نرم افزاری متمایز می کند این است که وقتی آنها از پریز خارج می شوند – در “سردخانه” قرار دارند.

این بدان معناست که کیف پول سخت افزاری شما از اینترنت جدا شده و لمس آن غیرممکن است. هکرها ، تروجان ها و سایر بدافزارها نمی توانند به هیچ چیز در سردخانه برسند. من شخصاً کیف پول سخت افزاری را دوست دارم زیرا نگران کننده هستم. من از آرامش خاطر لذت می برم که می دانم کسی که در اینترنت بسیار بهتر از من است ، با بیت کوین های سخت گیر من خسته نمی شود.

بررسی لجر

Ledger و TREZOR نام هایی هستند که همیشه هنگام بررسی کیف پول های بیت کوین مطرح می شوند.

عملکرد Ledger Nano S مانند هر کیف پول سخت دیگر با چند تفاوت جزئی کار می کند. برای هر شیک پوش بیت کوین که در آنجا وجود دارد ، قطعاً Ledger در گروه سبک پیروز می شود.

راه اندازی کیف پول Ledger بسیار ساده است. همه آنچه شما نیاز دارید کروم و یک کامپیوتر ایمن است. Ledger با یک پین برای امنیت بیشتر همراه است. اگر پین سه بار اشتباه وارد شود ، Ledger خود را تمیز می کند.

وحشتناک است اما پایان جهان نیست. Ledger به شما امکان می دهد تا در صورت گم شدن یا خراب شدن دستگاه ، یک دانه بازیابی برای بازیابی کلیدهای خصوصی خود تنظیم کنید. این دانه بازیابی مجموعه ای از کلمات است که باید به ترتیب خاصی کنار هم قرار بگیرند. Ledger به شما این امکان را می دهد که تمام بیت کوین های از دست رفته خود را با بذر ریکاوری بازیابی کنید بنابراین نیازی به شکستن عرق نیست.

این کاربر Reddit به طور خلاصه آن را به زیبایی بیان کرد: “من فقط یک لجر نانو اس گرفتم و آن را دوست دارم. بزرگترین مزیت این است که کلید خصوصی شما کاملاً آفلاین ذخیره می شود و هرگز در معرض رایانه شما قرار نمی گیرد ، بنابراین احتمال هک شدن کیف پول شما به همان زودی که می رسد نزدیک به صفر است. اگر آن را گم کنید ، می توانید کیف پول خود را به دستگاه دیگری یا کیف پول دیگری کاملاً با بذر برگردانید. این واقعاً سرمایه گذاری است که می تواند هزاران نفر از شما را نجات دهد. “

رتبه بندی لجر: به طور کلی ، کیف پول Ledger دقیقاً همانطور که می خواهید کار می کند. این بیت کوین شما را ایمن نگه می دارد ، دسترسی به آن آسان است – اما فقط برای شما امکان پذیر است و در صورت سوختن خانه شما بخشنده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این کیف پول ، بررسی کامل Ledger Nano S را بررسی کنید.

بررسی Trezorنقد و بررسی کیف پول trezor

TREZOR یک کیف پول سخت افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را بصورت آفلاین نگه می دارد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت با امضای دیجیتال خود معاملات را امضا کنید..

TREZOR اغلب به دلیل خدمت همزمان به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی سرد و آفلاین مورد استقبال قرار گرفته و به شما امکان می دهد سکه های خود را خرج کنید. این یک وسیله کاملاً کوچک و عالی است که می توانید آن را با جاکلیدی حمل کنید. اگر فکر می کنید Tamagotchi شما باحال است ، دستگاهی را تصور کنید که به طور بالقوه می تواند میلیون ها دلار بیت کوین در کف دست شما نگه دارد..

هر زمان که بخواهید بیت کوین خود را خرج کنید ، می توانید این کار را از طریق اتصال USB محدود TREZOR انجام دهید. اتصال USB محدود مانند ماوس رایانه عمل می کند: ماوس موقعیت خود را به رایانه اعلام می کند ، اما رایانه نمی تواند ماوس را حرکت دهد. این یک اتصال یک طرفه است. TREZOR می تواند با خیال راحت با رایانه هایی که ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند و یا با بدافزار آلوده شده اند ارتباط برقرار کند. این برای مدیریت ایمن بیت کوین شما شگفت انگیز است.

همچنین هیچ نام کاربری یا رمز عبوری برای حساب های TREZOR وجود ندارد ، بنابراین هک کردن آن بسیار دشوار است. دستگاه TREZOR شما تمام نیاز شماست. تا زمانی که شخصی به دستگاه شما دسترسی فیزیکی نداشته باشد ، به هیچ وجه نمی توان به حساب شما دسترسی داشت.

در صورتی که بخواهید خطر هک شدن شخصی در دستگاه شما را بیشتر خنثی کنید ، TREZOR برای دسترسی بیت کوین از عبارت عبور محافظت می کند. این عبارت عبور باید کاملاً حفظ شود و در هیچ کجا نوشته نشده است.

اکنون ، اگر بعد از بیت کوین خود گروهی از نینجاهای telepathic دریافت کرده اید ، می توانید از یک اندروید هوشمند مصنوعی مجهز به بلاکچین برای محافظت از خود استفاده کنید. (شوخی می کنیم ، ما هنوز آنجا نیستیم.)

امتیاز TREZOR: به طور کلی ، من TREZOR را بسیار دوست دارم. بسیار امن و بصری است. قیمت کمی بیشتر از بیشتر کیف پول ها است اما ویژگی ها ، تیم TREZOR و دسترسی محصول توجیه آن است.

برای جزئیات بیشتر بررسی کامل Trezor ما را بخوانید.

بررسی KeepKey

KeepKey کیف پول سخت افزاری دیگری است. اگرچه برخی ممکن است طراحی براق و اندازه صفحه نمایش آن را ترجیح دهند ، تقریباً دو برابر TREZOR یا Ledger Nano S. است. من شخصاً فقط به یک کیف پول سخت افزاری محکم نیاز دارم تا در مخفی ترین مخفیگاه Batcave مخفی بماند. مانند TREZOR به اندازه تاماگوتچی نیست ، بنابراین قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد.

KeepKey همچنین به اندازه Ledger و TREZOR معتبر نیست. و در غرب وحشی وحشی دنیای رمزنگاری ، اعتبار بسیار مهم است. آنچه گفته شد ، دارای اعتبار خارق العاده است. KeepKey همراه با کد پین و تصادفی شماره برای محافظت از سکه های شما است. همچنین می توانید از آن در رایانه های آلوده یا آلوده به بدافزار استفاده کنید ، هرچند من انجام چنین کاری را توصیه نمی کنم.

KeepKey از Bitcoin ، Litecoin ، Dogecoin ، Namecoin ، Testnet ، Ethereum و Dash پشتیبانی می کند. این یک معامله بزرگ برای کاربرانی است که می خواهند altcoins خود را از شبکه دور نگه دارند.

امتیاز KeepKey: توانایی KeepKey در ذخیره چنین طیف گسترده ای از altcoins بسیار جذاب است. کمی بزرگتر از کیف پول های سخت افزاری دیگر است ، اما مسئله زیادی نیست. امنیت درجه یک است و این مهم است.

در بررسی کامل KeepKey ما بیشتر بیاموزید.

بررسی کیف پول Keepkey

ساده ترین استفاده از کیف پول آنلاین بیت کوین

حالا که ما به چیزهای سخت (کیف پول) پرداختیم ، بیایید به کیف پول های آنلاین بپردازیم. کیف پول های آنلاین روی ابر کار می کنند ، بنابراین کاربران می توانند تقریباً از هر دستگاه محاسباتی در هر مکان به آنها دسترسی داشته باشند. دسترسی به این کیف پول ها در مقایسه با کیف پول های سخت بسیار راحت و آسان است اما در نهایت توسط شخص ثالث کنترل می شود. در حالی که این اشخاص ثالث به طور مداوم در حال بهبود امنیت و اقدامات پیشگیرانه هستند ، هنوز یک خطر ذاتی وجود دارد.

با کیف پول سخت افزاری ، شما برای امنیت از انعطاف پذیری برخوردار هستید. معامله با کیف پول آنلاین امنیت برای انعطاف پذیری است. شما نمی توانید همه را داشته باشید.

بررسی کیف پول Coinbase

اگر قبل از خرید اولین بیت کوین (یا کسری از بیت کوین) این راهنما را می خوانید ، احتمالاً می خواهید با Coinbase شروع کنید.

Coinbase یکی از ساده ترین راه ها برای خرید و ذخیره بیت کوین شماست و محبوب ترین گزینه برای افرادی است که تازه در دنیای رمزنگاری شروع به کار می کنند.

Coinbase کارگزاری ، صرافی و کیف پول است. این بدان معناست که شما می توانید سکه های خود را در یک سیستم عامل خریداری ، فروش ، تجارت و ذخیره کنید. این انعطاف پذیری چیزی است که کیف پول های سخت افزاری ارائه نمی دهند.

Coinbase به عنوان بزرگترین صرافی بیت کوین در جهان ، هدف بسیار بزرگی برای هکرها است. مزیتی که Coinbase برای بسیاری دیگر از کیف پول های آنلاین و سخت دارد این است که تمام ارز دیجیتال آن بیمه است. این بدان معناست که اگر سیستم عامل نقض شود (امنیت جسمی ، امنیت سایبری یا سرقت کارمندان) ، بیمه نامه Coinbase هر یک از پول های از دست رفته شما را پوشش می دهد. Coinbase همچنین تنها کمتر از 2٪ از وجوه مشتری خود را بصورت آنلاین نگهداری می کند ، بقیه در سردخانه ، اعتبار بیشتری به امنیت آنها اضافه می کند.

یکی دیگر از درخواست های Coinbase ، اعتبار قابل توجه آن است. این یک شرکت بیت کوین است که در سانفرانسیسکو مستقر است و توسط سرمایه گذاران معتبر پشتیبانی می شود. لویدز لندن بیمه نامه خود را پوشش می دهد و بنابراین هر کاربر Coinbase. بعلاوه ، اگر مقیم ایالات متحده هستید و ارز فیات دارید ، کیف پول Coinbase شما تا سقف 250،000 دلار فیات شما تحت پوشش بیمه FDIC قرار دارد. این بیمه نامه هک حساب فردی را شامل نمی شود ، بنابراین اگر رمز ورود ضعیفی دارید و اقدامات احتیاطی کافی با اعتبار ورود به سیستم انجام نمی دهید ، این به عهده شما است.

از طریق وب یا از طریق برنامه های Coinbase iOS و Android می توانید به کیف پول Coinbase خود دسترسی پیدا کنید. Coinbase هنوز تمام کلیدهای خصوصی شما را کنترل می کند ، بنابراین من توصیه می کنم به جای ذخیره وجوه ، از آن برای خرید و فروش بیت کوین استفاده کنید. مگر اینکه از خرک چند علامتی آنها استفاده کنید.

Multisignature Vault یک راه حل مناسب برای تأمین مقادیر بیشتر بیت کوین است. این Multisignature Vault یک کیف پول 2 در 3 است. این بدان معناست که Coinbase یک کلید دارد ، شما (دارنده حساب) کلید دوم دارید و یک کلید مشترک است. هر دو کلید سه گانه اجازه می دهد تا بودجه صرف شود.

یک شبکه ایمنی اضافی زمان پردازش 48 ساعته برای کلیه برداشتها از Vault است. در این دوره سخاوتمندانه می توانید هرگونه درخواست برداشت نادرست را لغو کنید.

این نیز یک چیز خوب است که Coinbase یک شرکت معتبر است زیرا می تواند حساب Vault شما را در هر زمان خاموش کند.

رتبه بندی Coinbase: Coinbase مکانی عالی برای تازه کارها برای خرید و ذخیره بیت کوین است. با این اوصاف ، اگر بیت کوین های شما جمع می شوند ، توصیه می کنم سریع به کیف پول سخت افزاری ارتقا یابید. این کار کنترل کامل سکه های شما را تضمین می کند.

برای اطلاعات بیشتر به بررسی Coinbase ما بپردازید.

بررسی کیف پول coinbase

بررسی Blockchain.info

در حالی که Blockchain از بهترین گزینه فاصله دارد ، به هر حال می خواستم آن را اضافه کنم.

گوشت گاو اصلی من با Blockchain این است که تمام معاملات باید از طریق سرورهای شرکت انجام شود و در طی سالهای گذشته تعداد ناخوشایند خاموشی ها را پشت سر گذاشته اند. اگر از تصور غیرقابل دسترسی بودن حساب خود در هر زمان تصادفی به همان اندازه ناراحت هستید ، احتمالاً می خواهید این حساب را منتقل کنید. از نظر بسیاری از افراد بیت کوین کنترل کامل در هر مکان و هر زمان است. به نظر می رسد بلاکچین یک قدم به عقب است.

خانه بلاکچین

به Blockchain.info می توانید از طریق مرورگر یا از طریق تلفن همراه دسترسی پیدا کنید ، که اگر مشکلات سرور زیاد نباشد بسیار راحت خواهد بود. از طریق هر مرورگری با آدرس کیف پول خود می توانید به کیف پول Blockchain دسترسی پیدا کنید و می توانید از طریق تلفن همراه پشتیبان تهیه کنید. دو لایه امنیتی اضافی وجود دارد: نسخه وب دارای 2FA (احراز هویت دو فاکتور) است ، به این معنی که بلاکچین وقتی کسی قصد ورود به سیستم را دارد با یک متن به کاربران اطلاع می دهد. کاربران تلفن همراه همچنین می توانند یک رمز ورود چهار رقمی را برای برنامه تنظیم کنند..

رتبه بندی Blockchain.info: در حال حاضر ، Blockchain.info یک طرح خوب B است اما نباید اولین انتخاب شما باشد. امنیت درجه یک است ، اما عدم اطمینان و راحتی آن باعث پرچم های قرمز می شود.

کیف پول کاغذی بیت کوین

وقتی نوبت به امنیت بیت کوین شما می رسد ، کیف پول های کاغذی دقیقاً Fort Knox نیستند. کیف پول کاغذی ، کپی دستی یا فیزیکی ، اگر بدافزار خود را بسیار دقیق تولید نکنید در رایانه آنلاین ، طعمه آسانی است.

کیف پول های کاغذی هستند یکی از راههای خطرناک برای ذخیره بیت کوین های خود ، اما هنوز هم یک گزینه هستند. اگر آنها رمزگذاری نشده باشند ، شما در واقع یک جهانگرد هستید که در تعطیلات بار نقدی و جواهرات گران قیمت را حمل می کنید.

مشتریان بیت کوین

احتمالاً چندین بار اصطلاح “مشتری Bitcoin” را شنیده اید. مشتری بیت کوین نرم افزاری است که تولید و امنیت کلید خصوصی و همچنین پرداخت را از طرف یک کلید خصوصی تسهیل می کند.

ممکن است از خود بپرسید, چه تفاوتی بین مشتری بیت کوین و کیف پول بیت کوین وجود دارد?

خوب ، کیف پول از نظر فنی داده های لازم برای صرف و دریافت بیت کوین است. این شامل یک کلید خصوصی ، کلید عمومی و آدرس از طریق کلید عمومی است.

یک مشتری ، رابط شبکه است. مشتری سخت افزار و نرم افزار موجود در دستگاه است که امکان اتصال به شبکه ها را فراهم می کند. این کلیه ارتباطات را برطرف می کند و کیف پول شما را با بودجه دریافتی به روز می کند. همچنین از اطلاعات کیف پول برای امضای معاملات خروجی استفاده می کند. مشتری فقط یک دستگاه است نه یک نهاد شرکتی.

اگر هنوز گیج هستید ، نگران نباشید. اصطلاحات با هم همپوشانی دارند. مطمئناً مشتری بودن اکثر شرکت ها کمکی نمی کند و کیف پول ، و خود را به عنوان “کیف پول” به بازار عرضه کنند. به عنوان مثال ، کیف پول بیت کوین محبوب Airbitz است که توابع “کیف پول” و “مشتری” خود را هماهنگ می کند ، بنابراین می توانید داده های مناسب را ذخیره کرده و به روشی بصری و ایمن با شبکه تعامل داشته باشید. برای کاربران بالقوه ، به نظر می رسد درک “کیف پول” در رابطه با پول آنها آسان تر از “مشتری” است.

بررسی کیف پول Exodus

کیف پول Exodus بهتر است به عنوان “کیف پول دارایی Blockchain” توصیف شود زیرا شما می توانید انواع ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین ، Litecoin ، Dogecoin ، Ethereum و Dash را ذخیره کنید. اگر شما به طور فعال در altcoins سرمایه گذاری می کنید ، کیف پول Exodus بسیار جذاب است. من طرفدار طراحی دایره ای و رابط بصری آن هستم ، اما Exodus در ژوئیه 2016 راه اندازی شد و هنوز هم کیف پول نسبتاً جدیدی است.

ویژگی مبادله داخلی Exodus به شما امکان می دهد تا آلت کوین های خود را با بیت کوین و بیت کوین را با آلت کوین معامله کنید. با تشکر از Shapeshift ، خرید و فروش رمزنگاری از داخل کیف پول آسان است ، این ویژگی کیف پول کمی است.

به خاطر داشته باشید که Exodus به اینترنت متصل است و بنابراین ذاتاً از کیف پول سخت خطرناک تر است.

در بررسی کیف پول Exodus بیشتر بیاموزید.

نقد و بررسی کیف پول Jaxx

Jaxx کیف پول نرم افزاری دیگری است که گزینه ای عالی برای علاقه مندان به altcoin است.

Jaxx در رایانه های رومیزی ویندوز ، مک و لینوکس موجود است. همچنین در تلفن همراه و رایانه لوحی Android و iOS و همچنین از طریق برنامه های افزودنی Chrome و Firefox قابل دسترسی است. عملکرد کیف پول و همچنین هر کیف پول بیت کوین دیگر ، و رابط کاربری ساده آن باعث می شود که نمونه کارها از بین ببرید. من از توانایی استفاده از نرخ های مختلف ارز ، تنظیم پین و تنظیم اندازه های مختلف هزینه معامله (سرعت پردازش معامله شما) لذت بردم.

Jaxx همچنین با Shapeshift یکپارچه شده است – مانند Exodus – بنابراین می توانید altcoins را درون برنامه مبادله کنید. این بسیار شیرین است ، با توجه به اینکه Jaxx در حال حاضر از Bitcoin ، Litecoin ، Zcash ، RSK ، Augur (REP) ، Dash و Ethereum (ETC و ETH) پشتیبانی می کند.

بخاطر داشته باشید که Jaxx عملکرد آنلاین نیز دارد و ذاتاً از کیف پول سخت افزاری یا سردخانه خطرناک تر است.

بررسی کیف پول بیت کوین موبایل Airbitz

Airbitz همه چیز در مورد امنیت است. غیرمتمرکز ، ایمن و پشتیبان تهیه شده است. نه Airbitz و نه شخص ثالث دیگری نمی توانند به سکه های شما دسترسی داشته باشند. Airbitz به شما استقلال می دهد. مثل یک مادر باحال است.

Airbitz همچنین در انجمن بیت کوین فعال است و دارای فهرست کسب و کارهایی است که بیت کوین را قبول می کنند. استفاده از رابط کاربری Airbitz نیز بسیار آسان است و این گزینه را برای مبتدیانی که به دنبال عنصری از امنیت هستند انتخاب می کند.

کیف پول بیت کوین Airbitz Mobile

بررسی کیف پول بیت کوین MyCelium

MyCelium به دلیل خصوصیات پیشرفته حریم خصوصی و امنیتی در میان کاربران متوسط ​​بیت کوین محبوب است. این برای مبتدیان کمی مشکل است ، اما کاربران از برنامه نرم افزار منبع باز و شفافیت آن قدردانی می کنند.

شاید بزرگترین نکته قابل توجه کیف پول MyCelium این باشد که ویژگی های پیشرفته حفظ حریم خصوصی به شما امکان می دهد ناشناس بمانید در حالی که ویژگی های امنیتی پیشرفته بیت کوین شما را ایمن نگه می دارد. متأسفانه MyCelium فقط از طریق تلفن های هوشمند قابل دسترسی است زیرا هیچ رابط وب یا دسک تاپ وجود ندارد.

در بررسی کیف پول MyCelium بیشتر بیاموزید.

MyCelium کیف پول بیت کوین موبایل

افکار نهایی

هیچ چیز 100٪ امن نیست. کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری خاصی وجود دارد که بسیار نزدیک است ، اما کامل نیست. چیزی که دستگاه های سخت افزاری و نرم افزاری نمی توانند شما را از آن محافظت کنند خطای انسانی است. خطای انسانی شامل فراموشی اطلاعات شما ، یا گرفتار شدن در حملات فیشینگ است که شما را در ارسال بیت کوین به آدرس اشتباه کلاهبرداری می کند..

کیف پول ها پول نقد شما را در خود جای داده اند. آنها پول سخت بدست آمده شما را ایمن نگه می دارند. اما آنها فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند. این را در ذهن داشته باشید!

آنها می گویند که اتفاقات بد برای افراد خوب رخ می دهد. اما جرات می کنم بگویم که آنها فقط اتفاق می افتند بی توجه مردم خوب?

(به دنبال کیف پول Ethereum هستید؟ لیست بهترین گزینه های کیف پول Ethereum را بررسی کنید.)

نحوه خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه محبوب

توسط CoinCentral

|

7 آگوست 2017

نحوه خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه مشهور با افزایش قیمت بیت کوین (BTC) و سایر آلت کوین ها (ارزهای رمزپایه جایگزین) با جریان اصلی رمزنگاری ها ، موج جدیدی از …

ادامه مطلب

از وب سایت ایربیتز دیدن کنید