بهترین کیف پول ارزهای رمزنگاری شده

کیف پول بیت کوین وجود دارد و کیف پول Ethereum نیز وجود دارد. اما اگر می خواهید همه سکه ها و نشانه های خود را در یک مکان امن نگه دارید ، باید از یک کیف پول ارز رمزنگاری شده همه جانبه استفاده کنید.

برای شما مناسب است که وجوه خود را در صرافی نگه دارید. با این حال ، این راحتی هزینه دارد. این که بخاطر هکرها ، حساب مسدود شده یا مبادله ای است که با پول شما تمام می شود ، ممکن است روزی بیدار شوید و خود را از جیب خالی ببینید این ضرب المثل را همیشه بخاطر بسپارید: نه کلیدهای شما ، نه رمزنگاری.

نکته مثبت ، شما گزینه های زیادی دارید که می توانید ارز رمزنگاری شده خود را در آنها ذخیره کنید. آنقدر زیاد که ممکن است شما را گیج کند. خوب ، ما برگشتیم ما بهترین کیف پول های ارز رمزپایه (سخت افزار) را خراب می کنیم و نرم افزار) ، بنابراین می توانید راحت تر یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

بهترین کیف پول های رمزنگاری شده – سخت افزار

اگر اعتراض به پول انداختن پول ندارید ، باید کیف پول سخت افزاری رمزنگاری شده را در نظر بگیرید. آنها از امنیت بیشتری نسبت به نرم افزارهای مشابه خود برخوردار هستند. حتی اگر کار خود را با یک کیف پول نرم افزار رایگان آغاز کرده اید ، توصیه می کنیم هرچه زودتر به سخت افزار بروید.

Ledger Nano S (99.99 دلار)

بررسی کامل لجر نانو اس | وب سایت رسمی لجر نانو اس

دفتر نانو اس

Ledger Nano S یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری موجود در بازار است. بیش از یک میلیون کیف پول فروخته شده است و مشتریان دائماً از آن نظرات درخشان می دهند. همچنین می توانید نسخه جدیدتری دریافت کنید لجر نانو ایکس.

اندازه کیف پول فیزیکی تقریباً درایو انگشت شست است و از طریق کابل USB به رایانه شما متصل می شود. حتی اگر تازه کار رمزنگاری هستید ، در راه اندازی و استفاده از Ledger Nano S. خیلی مشکلی نخواهید داشت. شرکت پشتیبان آن منابع کافی را برای کمک به شما در هنگام انتقال رمزنگاری به و از کیف پول فراهم می کند.

با استفاده از یک کد پین چهار تا هشت رقمی که برای اولین بار در تنظیم آن تنظیم کرده اید ، به وجوه خود در کیف پول دسترسی پیدا می کنید. اگر پین خود را فراموش کنید یا دستگاه فیزیکی خود را گم کنید ، علاوه بر این یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای برای دسترسی مجدد به حساب خود دارید.

Ledger Nano S به همان اندازه که ایمن هستند ایمن است و تیم Ledger با سرعت و موفقیت هرگونه آسیب پذیری را که ظاهر شده است برطرف کرده است.

در حال حاضر کیف پول پشتیبانی می کند بیش از 700 سکه. اما اگر شما در این لیست نیست ، آنها یک نقشه راه به روز از سکه هایی که قصد دارند اضافه کنند.

Trezor One (83.49 EUR)

بررسی کامل Trezor One | وب سایت رسمی Trezor One

trezor یکی

Trezor One در همان کلاس Ledger Nano S قرار دارد. اگرچه کاربران گزارش می دهند که تنظیم کیف پول کمی پیچیده تر از Ledger است ، اما آنها از مزایای یکسانی برخوردار هستند..

Trezor One شامل کیف پول فیزیکی به اندازه یک Tamagotchi و یک USB برای اتصال آن به رایانه است. اتصال USB محدود است ، به این معنی که حتی اگر با یک کامپیوتر آلوده یا دیگری با بدافزار تعامل داشته باشید ، رمز ارز شما ایمن خواهد ماند.

شما از طریق پل ترزور, یک برنامه ساده که کیف پول شما را به مرورگر اینترنت متصل می کند. در سیستم عامل های ویندوز ، Mac و Linux در دسترس است.

اگر امنیت برای شما در اولویت است ، می توانید آرام باشید. تیم Trezor از قابلیت اطمینان کیف پول خود بسیار مطمئن هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند در فهرست عمومی ذکر شده است هر مسئله ای که کیف پول آنها با آن روبرو شده است ، نحوه رفع آن و مدت زمان طولانی آن.

Trezor One توانایی نگهداری دارد بیش از 500 سکه مختلف, بنابراین به احتمال زیاد اگر مالک آن باشید ، می توانید آن را ذخیره کنید.

KeepKey (129.00 دلار)

بررسی کامل KeepKey | وب سایت رسمی KeepKey

کیف پول سخت افزاری KeepKey

یک سطح پایین تر از Ledger Nano S و Trezor یکی ، اگرچه هنوز هم گزینه بسیار خوبی است ، KeepKey است. برخلاف صفحه نمایش های کوچک Ledger Nano S و Trezor One ، این کیف پول دارای نمایشگری بزرگ و آسان برای خواندن بر روی دستگاه فیزیکی است.

KeepKey به اندازه دو کیف پول که قبلاً ذکر شد قابل توجه نیست ، اما این نباید مانع شما شود. کیف پول به همان اندازه ایمن است و سیستم عامل آن نیز از قدرت بالایی برخوردار است کاملا متن باز, بنابراین می توانید خودتان آن را حسابرسی کنید.

KeepKey در رمزنگاری محدودتری وجود دارد که می توانید با پشتیبانی از 45 سکه در حال حاضر روی آن ذخیره کنید. این یک داخلی یکپارچه سازی ShapeShift است ، بنابراین شما می توانید هر یک از رمزنگاری ها را با هر دیگری مستقیماً در کیف پول مبادله کنید.

نایب قهرمان

با قیمت کمی بالاتر ، شما باید لجر بلو و Trezor مدل T در اختیار شما نیز هست. این دو کیف پول از نظر جسمی بزرگتر از Ledger Nano S و Trezor One هستند و برنامه ها و ارزهای رمزپایه بیشتری را در خود جای داده اند.

بهترین کیف پول های رمزنگاری شده – نرم افزار

اگرچه ما به شدت توصیه می کنیم ارز رمزنگاری شده خود را در کیف پول سخت افزاری ایمن کنید ، اما می فهمیم که ممکن است در حال حاضر برای شما مناسب نباشد. خوب ، شما یک دسته گزینه عالی نرم افزار نیز برای انتخاب دارید. و اکثریت آنها رایگان هستند.

Exodus (رایگان)

بررسی کامل خروج | وب سایت رسمی Exodus

کیف پول خروج

Exodus یکی از زیباترین کیف پول های ارز رمزنگاری شده در صنعت است. رابط کاربری بصری است و هر سطح از علاقه مندان به بلاکچین مشکلی برای کار با آن ندارد. حتی اگر با مشکلی روبرو شوید ، سایت پشتیبانی منابع کافی برای رهنمون کردن شما در هر مشکلی دارد.

فراتر از وظایف یک کیف پول استاندارد ، Exodus همچنین شامل a ردیاب نمونه کارها و یک تبادل با شکل ShapeShift. این ویژگی ها شما را قادر می سازد دارایی های خود را مدیریت کرده و به صورت یکپارچه ترازنامه سبد خود را متعادل کنید.

متأسفانه ، کیف پول Exodus نیست کاملاً منبع باز ، بنابراین تا حدی به توسعه دهندگان اطمینان دارید که با رمزنگاری خود فرار نکنند. همانطور که گفته شد ، CTO JP Richardson یک شخصیت قابل احترام در جامعه توسعه است و بیش از 200 کتابخانه منبع باز ایجاد کرده است.

Exodus تقریباً از 100 ارز رمزنگاری شده با ارزهای جدیدی که به طور مداوم در افق هستند پشتیبانی می کند. این در سیستم عامل های Windows ، Mac و Linux در دسترس است – هنوز گزینه تلفن همراه وجود ندارد.

Jaxx Liberty (رایگان)

بررسی کامل Jaxx Liberty | وب سایت رسمی Jaxx Liberty

کیف پول jaxx liberty

Jaxx ، اکنون با نام تجاری جدید Jaxx Liberty ، کیف پول نرم افزاری رمزنگاری شده دیگری است. این یک رابط کاربری تمیز و تعداد زیادی ویژگی جدید است. نه تنها می توانید نمونه کارهای خود را ردیابی کنید و داده های بازار را دنبال کنید ، بلکه اخبار بلاکچین را نیز دریافت می کنید و مستقیماً در کیف پول خود به کاوشگران مسدود دسترسی دارید.

برای رسیدگی به کیف پول نیازی به وارد کردن اطلاعات یا ایجاد حساب کاربری ندارید. پس از بارگیری آن ، یک عبارت عبور 12 کلمه ای دریافت می کنید که برای دسترسی به بودجه خود از هر دستگاه پشتیبانی شده وارد می کنید. کلیدهای خصوصی شما مستقیماً در دستگاه شما نگهداری می شوند ، بنابراین دیگر نگران نیستید که کارمندان سرکش Jaxx داده های شما را بدزدند.

با متوسط ​​زمان پاسخگویی دو ساعته ، پشتیبانی مشتری Jaxx درجه یک است.

در حال حاضر ، Jaxx Liberty از بیش از 70 دارایی دیجیتال مختلف و یکپارچه سازی ShapeShift برای تبادل آنها پشتیبانی می کند. این کیف پول در دستگاه های تلفن همراه و رایانه لوحی Android ، iOS ، سیستم عامل های Mac و Windows و به عنوان برنامه افزودنی Google Chrome در دسترس است.

Edge (رایگان)

بررسی کامل لبه | وب سایت رسمی اج

Edge Wallet

Edge کیف پول رمزنگاری فقط موبایل است که در زمینه امنیت تخصص دارد. با تأیید ورود به سیستم از طریق نام کاربری و گذرواژه ، فرآیند احراز هویت کیف پول ساده شده است. این روش به مراتب کمتر از نیاز به یادآوری / ذخیره عبارت عبور پیچیده است. همچنین می توانید از طریق شناسه لمسی یا پینی که ایجاد می کنید وارد شوید.

Edge به عنوان یک لایه امنیتی بیشتر ، داده های شما را قبل از ذخیره در سرورهای ابری اضافی رمزگذاری می کند. مزایای این روش دو برابر است. ابتدا رمزگذاری از مشاهده اطلاعات شخصی شما توسط کارمندان Edge جلوگیری می کند. دوم ، فضای ذخیره سازی ابر اضافی تضمین می کند که حتی در صورت ناپدید شدن Edge می توانید به ارز رمزپایه خود دسترسی داشته باشید.

در مقایسه با کیف پول های دیگر این لیست ، پشتیبانی سکه Edge تنها با 15 ارز پشتیبانی شده در حال حاضر وجود ندارد. با این حال ، می توانید برخی از رمزنگاری ها را مستقیماً در کیف پول خریداری یا بفروشید – ویژگی منحصر به فرد Edge. مانند هر دو Exodus و Jaxx ، تبادل ارز بین کیف پول نیز امکان پذیر است.

کیف پول Edge برای دستگاه های Android و iOS در دسترس است.

نایب قهرمان

در سال 2018 ، ما شاهد افزایش تعداد کیف پول های نرم افزار رمز ارز هستیم. اتوس اخیراً کیف پول ارز رمزنگاری شده موبایل را راه اندازی کرده و اومیسگو SDK را برای هر توسعه دهنده ایجاد می کند تا کیف پول ارز رمزنگاری شده خود را ایجاد کند. انتظار می رود که تعداد کیف پول های رمز ارز نرم افزاری همچنان ادامه داشته باشد.

بهترین کیف پول های رمزنگاری – کدام یک را انتخاب کنید?

تبریک می گویم. شما در حال انجام اقدامات درست در انجام تلاش دقیق خود برای یافتن بهترین کیف پول های ارز رمزنگاری شده به جای انتخاب کورکورانه یکی از آنها هستید. شما باید یک تجربه عالی برای کار با هر یک از این کیف پول های رمز ارز داشته باشید.

اگر امنیت اولویت اصلی شما باشد ، بخش قابل توجهی از ارزش خالص شما ارز رمزنگاری شده است ، یا قصد دارید حداقل برای یک سال نگه دارید ، توصیه می کنیم یکی از گزینه های کیف پول سخت افزار را انتخاب کنید.

در غیر این صورت ، ما هنوز یکی از سه کیف پول اول را توصیه می کنیم. اگر نمی خواهید پول نقد را تسویه حساب کنید ، باید با یکی از گزینه های نرم افزاری پیشنهادی ما خوب باشید. در هر صورت ، ذخیره ارز رمزنگاری شده در کیف پول هنوز هم بی نهایت امن تر از گذاشتن سکه های خود در صرافی است. پس برای چی منتظری؟ امروز یکی رو بردار.